Версия за печат

00969-2014-0006

BG-Каолиново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Каолиново, пл. "Украйна" №4, За: Румяна Йорданова Тотева, България 9960, Каолиново, Тел.: 05361 2210, E-mail: kaolinovo@abv.bg, Факс: 05361 2110

Място/места за контакт: Община Каолиново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kaolinovo.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Подобряване на уличните настилки на населените места в община Каолиново” на подобекти: Подобект 1: гр. Каолиново, кв. Боймир-ул. „Цар Асен”; Подобект 2: гр. Каолиново , кв. Боймир-ул. „Вела Пеева”; Подобект 3: с.Браничево - ул. „Демокрация”; Подобект 4: с.Гусла-ул. „Бузлуджа”; Подобект 5: с. Дойранци-ул. „Г.Димитров”; Подобект 6: с. Долина-ул. „П.Волов”; Подобект 7: с. Долина-ул. „Плиска”; Подобект 8: с.Загориче-ул. „Хр.Ботев” I; Подобект 9: с.Загориче-ул. „Хр.Ботев” II; Подобект 10 с.Климент-ул. „Дружба”; Подобект 11: с.Климент-ул. „Дунав”; Подобект 12: с.Климент-”, ул. „П.Волов”; Подобект 13: гр.Каолиново, кв. Кус, ул. „Добрич”; Подобект 14: с. Лятно - ул. „Шипка”; Подобект 15: с. Лятно - ул. „В.Левски”; Подобект 16: с. Наум-ул. „Тича”; Подобект 17: с. Пристое - ул. „Бузлуджа”; Подобект 18: с. Пристое - ул. „Мл.Гвардия”; Подобект 19: с.Сини вир - ул. „Шипка”; Подобект 20: с.Средковец-ул. „Ален мак”; Подобект 21: с.Средковец- ул. „Победа”; Подобект 22: с.Тъкач- ул. „Козлодуй”; Подобект 23: с.Тъкач- ул. „Марица”; Подобект 24: с.Тъкач- ул. „Шипка”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Каолиново, кв. Боймир;с.Браничево;с.Гусла;с. Дойранци;с. Долина;с.Загориче;с.Климент;гр.Каолиново, кв. Кус;с. Лятно;с. Наум;с. Пристое;с.Сини вир;с.Средковец;с.Тъкач
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е етап от реализацията на проект „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Каолиново” Проектът предвижда подобряване и възстановяване на транспортно-експлоатационните качества на общо 6630,23 метра улици, в това число: Подобект 1: гр. Каолиново, кв. Боймир-ул. „Цар Асен” - 92,99 м.; Подобект 2: гр. Каолиново , кв. Боймир-ул. „Вела Пеева” - 166,55 м.; Подобект 3: с.Браничево - ул. „Демокрация” - 306,70 м.; Подобект 4: с.Гусла-ул. „Бузлуджа” - 350,00 м.; Подобект 5: с. Дойранци-ул. „Г.Димитров” - 290,00 м.; Подобект 6: с. Долина-ул. „П.Волов” -130,00 м. Подобект 7: с. Долина-ул. „Плиска” -119,83 м.; Подобект 8: с.Загориче-ул. „Хр.Ботев- 1” - 323,42 м.; Подобект 9: ул. „Хр.Ботев- 2” - 429,81 м.; Подобект 10: с.Климент-ул. „Дружба” -228,40 м.; Подобект 11: с.Климент-ул. „Дунав” -263,69 м.; Подобект 12: с.Климент-”, ул. „П.Волов” -420,00 м.; Подобект 13: гр.Каолиново, кв. Кус, ул. „Добрич” - 295,92 м.; Подобект 14: с. Лятно - ул. „Шипка” -300,00 м.; Подобект 15: с. Лятно - ул. „В.Левски” - 207,93 м.; Подобект 16: с. Наум-ул. „Тича” -522,72 м. Подобект 17: с. Пристое - ул. „Бузлуджа” - 256,93 м.; Подобект 18: с. Пристое - ул. „Мл.Гвардия” - 469,77 м. Подобект 19: с.Сини вир - ул. „Шипка” -376,88 м.; Подобект 20: с.Средковец-ул. „Ален мак” - 363,89 м.; Подобект 21: с.Средковец- ул. „Победа” -259,78 м.; Подобект 22: с.Тъкач- ул. „Козлодуй” -179,25 м.; Подобект 23: с.Тъкач- ул. „Марица” -137,28 м.; Подобект 24: с.Тъкач- ул. „Шипка” -138,49 м. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническите спецификации на процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектът предвижда подобряване и възстановяване на транспортно-експлоатационните качества на общо 6630,23 метра улици, в това число: Подобект 1: гр. Каолиново, кв. Боймир-ул. „Цар Асен” - 92,99 м.; Подобект 2: гр. Каолиново , кв. Боймир-ул. „Вела Пеева” - 166,55 м.; Подобект 3: с.Браничево - ул. „Демокрация” - 306,70 м.; Подобект 4: с.Гусла-ул. „Бузлуджа” - 350,00 м.; Подобект 5: с. Дойранци-ул. „Г.Димитров” - 290,00 м.; Подобект 6: с. Долина-ул. „П.Волов” -130,00 м. Подобект 7: с. Долина-ул. „Плиска” -119,83 м.; Подобект 8: с.Загориче-ул. „Хр.Ботев- 1” - 323,42 м.; Подобект 9: ул. „Хр.Ботев- 2” - 429,81 м.; Подобект 10: с.Климент-ул. „Дружба” -228,40 м.; Подобект 11: с.Климент-ул. „Дунав” -263,69 м.; Подобект 12: с.Климент-”, ул. „П.Волов” -420,00 м.; Подобект 13: гр.Каолиново, кв. Кус, ул. „Добрич” - 295,92 м.; Подобект 14: с. Лятно - ул. „Шипка” -300,00 м.; Подобект 15: с. Лятно - ул. „В.Левски” - 207,93 м.; Подобект 16: с. Наум-ул. „Тича” -522,72 м. Подобект 17: с. Пристое - ул. „Бузлуджа” - 256,93 м.; Подобект 18: с. Пристое - ул. „Мл.Гвардия” - 469,77 м. Подобект 19: с.Сини вир - ул. „Шипка” -376,88 м.; Подобект 20: с.Средковец-ул. „Ален мак” - 363,89 м.; Подобект 21: с.Средковец- ул. „Победа” -259,78 м.; Подобект 22: с.Тъкач- ул. „Козлодуй” -179,25 м.; Подобект 23: с.Тъкач- ул. „Марица” -137,28 м.; Подобект 24: с.Тъкач- ул. „Шипка” -138,49 м. Строително-монтажните работи (СМР) са описани подробно в Техническа спецификация приложена, към документацията за участие, и КС съгласно одобрените работни проекти. Общата максимална прогнозна стойност на настоящата поръчка е 1 796 514, 02 лв. /един милион седемстотин деветдесет и шест хиляди петстотин и четиринадесет лева и две стотинки/ без вкл. ДДС. Недопустимо е: •разделянето на поръчката на отделни позиции/дейности, съответно подаването на оферта само за отделни позиции/дейности; •надхвърляне на максималната прогнозна стойност на поръчката. Такава оферта ще се счита за изготвена в противоречие с обявените от Възложителя условия и няма да бъде оценявана. •надвишаване на максимално допутима стойност на цената за един, за повече или за всички отделни позиции/дейности за сметка на други;

Прогнозна стойност без ДДС
1796514.02 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 17 000.00 лева (седемнадесет хиляди лева), представена в една от следните форми: парична сума, внесена в банкова сметка на Възложителя или банкова гаранция за посочената стойност – по примерен образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертите, т.е. не по-малко от 180 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковата сметка на общината е: IBAN BG92DEMI92403300055108, BIG код DEMIBGSF при "Търговска банка Д", Шумен. Посочената банкова сметка на общината е валидна и за двата вида гаранции. Гаранцията за участие се задържа, усвоява и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка под формата на парична сума или банкова гаранция за изпълнение на поръчката по примерен образец в размер на 2 % от стойността на договора - със срок на валидност – най – малко 30 дни считано от датата на получаване на Удостоверение за регистрация на въвеждане в експлоатация на обектите. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора се извършват по банков път (банкова сметка, посочена от изпълнителя), в български лева, при спазване на реда и условията на проекта на договора, както следва: Авансово плащане - 20% процента от цената за изпълнение на договора в срок до 20 дни, считано от подписването на договор, след представяне на оригинална фактура за стойност равна на стойността на аванса.Първото междинно плащане за СМР и всяко следващо междинно плащане се извършва при реализиране на поне 20 (двадесет) на сто от Цената за изпълнение на Договора в срок до 20 дни след приемане на извършени СМР и след получаване на целеви средства по ПМС №19 ОТ 07.02.2014 година.Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на Договора в размер на останалата част от договорените и реално изпълнени СМР.Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и реално изпълнени СМР, дължимо в срок до 10 дни и след получаване на целеви средства по ПМС №19 ОТ 07.02.2014 година, след подписване на Акт образец 15, и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат аванса и междинните плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл. 14, ал.3 и чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие може да бъде намерена на посочения в Обявлението интернет сайт на Община Каолиново от датата на публикуване на обявлението. http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участници – ФЛ, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП– представляващи участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите в чиято представителна власт е включена територията на Р. България, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани: 1.1 за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари по чл. 253 - 260 от НК. 1.2. за подкуп по чл. 301 - 307 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.3. за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.4. за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.5. за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.6. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;1.7. Да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;1.8. Да не е обявен в несъстоятелност, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.9. Да не е в производство по ликвидация или в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.10. Да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.1.11. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или да няма парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен.1.12 Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 2. Участникът: 2.1. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителната разпоредба на ЗОП с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.2.2. да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Не може да участва в процедурата чуждестранно ФЛ или ЮЛ, за което в държавата в която е установено е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.2 от ЗОП.; 3. Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, като за участници физически лица се представя копие от документа за самоличност. Когато не е представил ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – ЮЛ и ЕТ прилагат към офертите и удостоверения за актуално състояние, а чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.5.При участници обединения Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително да е посочен представляващ.Продължава в раздел VI.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по Образец № 9, която съдържа информация за общия оборот от СМР сходни* с обекта на поръчката за последните 3 години, придружена от списък на изпълнените обектите с посочени стойности и Възложител.; 2.Заверени от участика копия от съответните части на годишните финансови отчети за последните 3 финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: Заверено от участика копие на балансите за последните 3 три приключени финансови години /2011, 2012 и 2013 г./;Заверено от участника копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 три приключени финансови години /2011, 2012 и 2013 г./;Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, за последните 3 три приключени финансови години //2011, 2012 и 2013 г./; в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията).Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години /2011, 2012 и 2013 г./, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница.Ако съгласно законодателството на държавата някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените по-горе документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.За чуждестранните лица горепосочените документи се представят в случай, че публикуването им се изисква от законодателството на държавата по установяване на чуждестранния участник.; 3.Копие на валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството с минимален праг отговарящ на групата и категорията отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката ІI група, четвърта категория, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора.; 4. Удостоверение от банка за достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им, с изключение на изискването за наличие на застраховка «Професионална отговорност».
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, които за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали оборот от СМР сходни* с обекта на поръчката не по-малко от 5 000 000,00 лева (пет милиона лева). * Под „сходни с обекта на поръчката” навсякъде в обявлението и документацията за участие в процедурата следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по полагане на пътна основа, ново асфалтиране, ремонт и рехабилитация, поддръжка и отстраняване на дупки по пътища.При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на общия оборот от СМР сходни* с обекта на поръчката 5 000 000,00 лева без ДДС, се умножава по процента на участие на подизпълнител.; 2.Участникът трябва да притежава валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите застраховка за професионална отговорност, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.;3.За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.; 3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от от 50 % от прогнозната стойност на поръчката без включен ДДС в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/. Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът представя списък по образец – (Образец № 10), съдържащ описание на основните изпълнени договори за последните 5 години (считано от датата определена като крайна за получаване на офертите) или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от референции (препоръки) за добро изпълнение, в които се посочват наименованието на възложителя, стойността, датата и мястото на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, и документи, доказващи горното твърдение (копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите). 2.Списък - декларация - Образец 11 на екипа съдържащ данни за ръководния пресонал, който ще участва при изпълнение на поръчката, включващ лицата, които ще попълнят задължителната част от екипа от експерти с професионален опит, специфичен професионален опит и квалификация, за изпълнение на поръчката, придружен от Автобиографии във формат по Образец № 12 и документи, удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените към ключовите експертите минимали изисквания и обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки, препоръки и др.), както и Декларация за разположение на ключов експерт по образец - Образец № 13.Всеки един от посочените документи по т.2.1. се представя само от експертите, включени в списъка на ключовите експерти – Образец.11.; 3.Списък - декларация - Образец 11А, съдържащ данни за изпълнителския състав.;4.заверени копия от валидни Сертификат 1S0 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за усигуряване на качество; Сертификат BS OHSAS 18001:2007 Системи за управлението на здравето и безопасността при работи или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за управлението на здравето и безопасността при работи; Сертификат 1S0 14001:2005 Системи за управление на околната среда или други доказателства за еквивалентни мерки за за опазване на околната среда;Сертификатите следва да са с обхват строителномонтажни работи.;5.Декларация по образец – Образец № 14 и копия на документи за собственост (за МПС – копие на регистрационен талон) или на договор, от който произтича правото на участника да ползва оборудването, а в случаите на чл.51а от ЗОП други документи, които да доказват по категоричен начин, че участникът ще има на разположение оборудването изискано от възложителя. Участниците може да предлагат в справката декларация на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване и други стр.машини и техн.оборудване, така че да бъдат подсигурени всички дейности – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, (считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите) договор/и/ за извършване на СМР, сходни* с предмета на поръчката, с общ обем не по-малко от 6630 кв.м. (шест хиляди шестстотин и тридесет).*Под «общ обем» навсякъде в обявлението и документацията за участие в процедурата следва да се разбира не по-малко от 6630 кв.м (шест хиляди шестстотин и тридесет) от строителство на обекти с предмет, «сходен с предмета на поръчката», се разбира – СМР по полагане на пътна основа, ново асфалтиране, ремонт и рехабилитация, поддръжка и отстраняване на дупки по пътища.; 2.Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството - лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството (ръководни служители) и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). Минималният състав на ръководния ключов персонал от участника, който ще отговаря за изпълнението на обществената поръчка е следният:Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност Транспортно и/или Пътно строителство или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл. 163 от ЗУТ; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка - минимум 5 г. и участие като ръководител при изпълнението на поне един обект, сходен с обекта на настоящата общестевна поръчка - минимум 1 брой.;Технически ръководител - технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ, с опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка - минимум 3 г. и участие като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка минимум 1 брой.;Специалист - контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по - малко от 3 години - минимум 1 брой.;Специалист - координатор по безопасност и здраве - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 2 /две/ години - минимум 1 брой. • Експерт пътно строителство - квалификация строителен инженер или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл. 163 от ЗУТ; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка - минимум 3 г. и участие като експерт при изпълнението на поне един обект, сходен с обекта на настоящата общестевна поръчка - минимум 1 брой.;3. Всеки участник следва да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството:ISO 9001 :2008 - за управление на качеството или еквивалентно или други доказателства за еквивалентни мерки за усигуряване на качество; BS OHSAS 18001 :2007 - Системи за управлението на здравето и безопасността при работи или еквивалентно или други доказателства за еквивалентни мерки за управлението на здравето и безопасността при работи; ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентно или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда;В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатите се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума,съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.Продължава в раздел VI.3)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: П1 – Техническо предложение със следните подпоказатели:; тежест: 50
Показател: П.1.1 Работна програма ; тежест: 10
Показател: П.1.2 Обяснителна записка ; тежест: 30
Показател: П 1.3 Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора ; тежест: 10
Показател: П2 - Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: П3 – Финансово предложение ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в стая № 8 на общинска администрация Каолиново, пл. „Украйна” № 4 от 8.30 часа до 16.30 часа, всеки работен ден след заплащане на определената цена в размер на 15 лева с ДДС по касов път или по приходната сметка на община Каолинова в Банка: "Търговска банка Д", Шумен, Банков код (BIC): DEMIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG41DEMI92408400055096, ВИД плащане 447000. При поискване от заинтересовано лице, възложителят не може да откаже изпращането на документацията за сметка на лицето, отправило искането. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.04.2014 г.  Час: 10:30
Място

гр.Каолиново, пл. „Украйна” № 4 - сградата на бщинска администрация-ритуална зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с изрично пълномощно с нотариална заверка). Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, доказващ статута им. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1.) 6.Участникът следва да има регистрация, в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория , която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице – еквивалентен документ, декларация от участника или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установени осъществява дейността си извършване на строителни работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език.;Продължение от раздел III.2.3.) Технически възможности; Изисквано минимално ниво: Участникът трябва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване: Багер с обем на кофата мин. 2м3 – 1 брой, Товарачна машина тип фадрома – 1 брой, Комбиниран багер – 1 брой, Валяк с общо тегло мин.8тн – 1 брой, Автогрейдер – 1 брой, Товарен автомобил тип самосвал с товароносимост мин.18тн – 2 броя;Товарен автомобил тип бордови с товароносимост мин.18тн – 2 броя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ