Версия за печат

02711-2014-0009

BG-гр. Тервел: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж.Христо Кавръков, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: terveldds@abv.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на услуги по техническо обслужване, включващо профилактика и ремонт (автотенекеджийски и автобояджийски услуги, подмяна на авто части, възли, детайли и консумативи, монтаж/демонтаж на гуми) на МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката: Сервизна база на изпълнителя находяща се на адрес: обл. Варна,с.Ветрино Стопански двор
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Чл.1. Изпълнителят се задължава да извършва услуги по техническо обслужване, включващо профилактика и ремонт (автотенекеджийски и автобояджийски услуги, подмяна на авто части, възли, детайли и консумативи, монтаж/демонтаж на гуми за селскостопанска техника - колесен трактор „ФЕНДТ 926 ВАРИО ТМС” и прикачен инвентар: фреза FDE SSH-SCH 200, фреза AHWI SF 1000, плуг VOGEL NOOJ permanit 3 SXS, активна брана DM 4500 и гребло Kahlbacher STS 300, собственост на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен “, съгласно Приложение № 1 и оферта, които са неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) Изпълнение на услугата включва: 1. Профилактика на селскостопанската техника е пролетна и есенна проверка за правилното функциониране и качеството на двигател, антифриз, масла, електрическа система, светлини и чистачки, ходова част, окачване, спирачки, климатик, гуми, купе и др. 2. Ремонт е отстраняване на възникнала повреда по системите, купето и гумите на автомобила. 3. Текущо техническо обслужване е проверка и подмяна на периодично сменящите се елементи и консумативи, съгласно предписанията на производителя на съответния автомобил. (3). За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "услуги". (4). Прогнозната стойност за услугите по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. (5) Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично и за новопридобита селскостопанска техника, собственост на Възложителя, като се запазят условията по договора за техническо обслужване и ремонт и ценообразуването на извършваните дейности. (6). Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично, след като Възложителят изпрати до Изпълнителя заявка. (7). Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата (8) Извършването на услугата ще се извършва в сервизната база на изпълнителя, находяща се на адрес: област Варна, на адрес : с. Ветрино, п.к.9220, Стопански двор с работно време от 8.30 до17.30ч. (9)Извършването на услугата се удостоверява и приема от Възложителя с двустранен- приемо-предавателен протокол (сервизен протокол).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000, 50116510

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Услуги по монтаж на автомобилни гуми


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2014-0009

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 579169 от 10.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 023-ВДД-013 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Предоставяне на услуги по техническо обслужване, включващо профилактика и ремонт (автотенекеджийски и автобояджийски услуги, подмяна на авто части, възли, детайли и консумативи, монтаж/демонтаж на гуми) на селскостопанска техника - колесен трактор „ФЕНДТ 926 ВАРИО ТМС” и прикачен инвентар: фреза FDE SSH-SCH 200, фреза AHWI SF 1000, плуг VOGEL NOOJ permanit 3 SXS, активна брана DM 4500 и гре
V.1) Дата на сключване договора
26.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД "ФАР 04" ЕИК 103848445, обл.Варна,с. Ветрино -Стопански двор, Република България 9220, с.Ветрино, Тел.: 0888 596639, E-mail: bri@varna.net

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
В Брой месеци 10
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е проведена и възложена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор