Версия за печат

02711-2014-0004

BG-гр. Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж.Христо Кавръков, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: terveldds@abv.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.” , в четири обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: „Ремонтна работилница” представляваща складова база на Възложителя, находяща се в гр. Тервел, обл. Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за 16бр. МПС марка ”ВАЗ”, „ЗИЛ”, „УАЗ”, „Лада” и „Опел Вектра” с вид на МПС, ДК № и година на производство, съгласно техническа спецификация. Резервните части предмет на доставката трябва да са фабрично нови, неупотребявани, съответстващи на изискванията на производителя на посочените МПС. Срок на доставка- до 3( три) календарни дни, считано от дата на заявката. Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата Краен срок за поръчки – 30.12.2014г. 7. Крайна дата за изпълнение на договора- 31.01.2015г.. 8. Срок на валидност на предложението – 90 календарни дни, считано от дата на провеждане на процедурата. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол 10. Условия за плащане: стойността на доставката се заплаща в левове по банков път или в брой в 15 ( петнадесет ) дневен срок след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) за извършената доставка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34913000, 34300000

Описание:

Различни видове резервни части
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана отстъпка от единична продажна цена ; тежест: ; тежест: 70
Показател: Срок на доставка след заявка в календарни дни ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2014-0004

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 578223 от 07.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 025-ВДД-015 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за 16бр. МПС марка ”ВАЗ”, „ЗИЛ”, „УАЗ”, „Лада” и „Опел Вектра”
V.1) Дата на сключване договора
26.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД "ММ66 " ЕИК 127575791, гр.Шумен,ул."Хан Крум" №6а, адрес за кореспонденция общ. Шумен, гр. Шумен, ул. „ Симеон Велики” № 16а, Република България 9700, гр.Шумен, Тел.: 054 830401, E-mail: mm66georgiev@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
В Брой месеци 10
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е проведена и възложена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор