Версия за печат

00530-2013-0181

BG-Варна: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Севдарина Цанева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360514, E-mail: s.tsaneva@ro03.nra.bg

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника на сградния фонд на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Търговище и Шумен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14 (14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Варна,гр.Добрич,гр.Разград,гр.Русе,гр.Търговище и гр.Шумен
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва комплексно почистване с препарати, консумативи и техника на сградния фонд на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Търговище и Шумен. Детайлно описание на поръчката е дадено в документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
181848 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2013-0181

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072475 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 242 - 421453 от 13.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 11 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Абонаментно комплексно почистване с препарати, консумативи и техника на сградния фонд на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Търговище и Шумен”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РАЙТ КЛИЙНИНГ“ООД , ЕИК 200500255, ж.к. „Фондови жилища“, бл.4, ет.6, ап.22, България 1000, София, Тел.: 02 8911762, E-mail: office@rightcleaning-bg.com, Факс: 02 9296217

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 270000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 181848 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на поръчката е 24 /двадесет и четири/ месеца , с начало на изпълнение: за ТД на НАП Варна, считано от 10.06.2014 г.; за ТД на НАП Варна, офис Добрич, считано от 10.06.2014 г.; за ТД на НАП Варна, офиси Разград, считано от 10.06.2014 г.; за ТД на НАП Варна, офис Русе, считано от 14.06.2014 г.; за ТД на НАП Варна, офис Търговище, считано от 10.06.2014 г. ; за ТД на НАП Варна, офис Шумен, считано от 10.06.2014 г. Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на договора сгради и/или части от сгради, в случай на прехвърляне на управлението им на друга институция или организация с акт на компетентен орган или поради друга основателна причина, поради която би отпаднал правния или икономически интерес от извършване на услугата. Възложителят уведомява писмено изпълнителя в 7-дневен срок от възникване на това обстоятелство и договорът се прекратява в тази част. В тези случаи се намалява стойността на неизплатените месечни абонаментни вноски, съобразно процентното съотношение на площта на изключените сгради и/или части от сградите, спрямо общата площ, за остатъка от срока на договора. При необходимост от допълнителна услуга, вследствие от придобиване на допълнителни сгради, Възложителят си запазва правото да възложи обществена поръчка, чрез договаряне без обявление, при спазване на реда по чл. 90 от ЗОП и условията. Възложителя заплаща на изпълнителя ежемесечно дължимите стойности на равни месечни вноски по банков път, по сметка посочена от Изпълнителя, след представяне на фактура на името на ТД на НАП Варна и място на сделката Варна или съответния офис за обслужване. Фактурата се издава след изтичане на месеца и се подписва от съответния отговорник по изпълнение на договора. В случай, че първият или последният месец от извършването на услугата е непълен, размерът на възнаграждението за този месец се изчислява пропорционално на база 30-дневен месец. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банков път в срок до 30 календарни дни след представянето на посочените документи в отдел "Бюджен и финанси" към ТД на НАП Варна или съответния офис към ТД на НАП Варна.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.03.2014 г.