Версия за печат

00051-2013-0033

BG-Видин: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл."Бдинци" № 2, За: инж.Добромир Дилов - Зам.-кмет "УТРИ" при община Видин, Р.България 3700, Видин, Тел.: 094 609416, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Видин пл."Бдинци" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vidin.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за осъществяване на мерките за информация и публичност по проект „ Рехабилитация и разширяване на водоснабдителната и канализационната системи във Видин, България“ с Уникален номер 00051-2013-0033

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Избор на изпълнител за осъществяване на мерките за информация и публичност по проект „ Рехабилитация и разширяване на водоснабдителната и канализационната системи във Видин, България“. Предметът на тази процедура включва следните дейности: Дейностите за осигуряване на информация и публичност за инвестиционния проект се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта. В съответствие с насоките за информация и публичност на проекти финансирани по ОП „Околна среда 2007 - 2013" и с оглед осигуряване на максимално популяризиране на целите на проекта и финансовия принос на ЕС, проектното предложение предвижда осъществяването на следните мерки: Подготовка и разпространение на информационни материали в тираж от 1000 бр.; - Провеждане на 2 пресконференции; Организиране и провеждане на официални церемонии - първа копка и откриване на обектите; Изработване, доставка и монтаж на 6 /шест/ билборда; Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 10 броя; Информационни табели, 2 бр. - 70 х 50 см.; Периодично публикуване на информационни материали и прессъобщения на официалната интернет страница на Община Видин; Изработване и разпространение в електронните медии на видео филм (клип);

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 79800000, 22000000, 22462000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни и други, свързани с печата услуги
Печатни материали и свързани с тях продукти
Рекламни печатни материали


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
53500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: (Тп) Техническо предложение за изпълнение на поръчката ; тежест: 70
Показател: (Фп) Предложена от участника цена; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

с Уникален номер 00051-2013-0033

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 562580 от 02.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № АО-02-15-54 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
27.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "НИЕ-САВОВ-ВЛАДИМИР САВОВ" с ЕИК 815114576, улица "Т. Петров" бл.11 ет.1 ап.2, Р БЪЛГАРИЯ 3700, ВИДИН, Тел.: 094 607766, Факс: 094 607766

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 56000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 53500 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.2) Допълнителна информация

1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Видин - http://vidin.bg/?page_id=207 http://vidin.bg/?page_id=207, раздел „Обществени поръчки”. От датата на изпращане на обявението се предоставя пълен достъп до настоящата документация на посочения сайт. Документацията е безплатна. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://vidin.bg/?page_id=207. 2.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор