Версия за печат

00604-2013-0017

BG-Любимец: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Любимец, ул. "Републиканска" № 2, За: инж. Филка Джогова - гл. специалист ОП, РБългария 6550, Любимец, Тел.: 03751 8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751 8378

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyubimets.org.

Адрес на профила на купувача: www.lyubimets.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителен надзор на обект „Реконструкция и рехабилитация на общинска междуселищна пътна мрежа HKV2081 Любимец–Белица от km 0+000 до km 5+800 и път HKV1082 Любимец–Георги Добрево от km 0+000 до km 7+000 и реконструкция на улична водопроводна мрежа на с.Белица и с.Георги Добрево”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Любимец
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка е: Строителен надзор на обект „Реконструкция и рехабилитация на общинска междуселищна пътна мрежа HKV2081 Любимец–Белица от km 0+000 до km 5+800 и път HKV1082 Любимец–Георги Добрево от km 0+000 до km 7+000 и реконструкция на улична водопроводна мрежа на с.Белица и с.Георги Добрево”.Предметът включва изпълнение на следните дейности:А)Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват,регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ- законосъобразно започване на строежа;- осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;- спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл.224,ал.1 и чл.225, ал.2 ЗУТ и в нарушение на изискванията начл. 169, ал.1–3 ЗУТ;- осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;- годност на строежа за въвеждане в експлоатация.Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда.Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба.Е) Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. Ж) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител.З) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. И) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор Кратко описание на проекта във вр. с който се възлага осъщ. на строит.надзор:Дейността по проекта предвижда извършв.на СМР на:1. Реконструкция и рехабилитация на общинска междуселищна пътна мрежа HKV2081 Любимец – Белица от km 0+000 до km 5+800 и път HKV1082 Любимец – Георги Добрево от km 0+000 до km 7+000, и 2. Реконструкция на улична водопроводна мрежа на с. Белица и с.Георги Добрево, Община Любимец.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
78900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 563935 от 10.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка за строителен надзор
V.1) Дата на сключване договора
27.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "БИЛД КОМЕРС - Красимир Ангелов", ЕИК 126503942, ул. "Цар Калоян" № 4, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 038 664849, E-mail: bildkom_ofis@abv.bg, Факс: 038 580303

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 78900 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Мярка 321 “Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор