Версия за печат

00606-2014-0004

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 103002253

"Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, ул. "Прилеп" № 33, За: инж. Юлиян Трендафилов - главен енергетик, по процедурата - Лилия Георгиева - специалист "Обществени поръчки" тел. 052 974270, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 974204, E-mail: vikvarna@abv.bg, Факс: 052 740031

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http//vikvarna.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 103002253

"Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, ул. Прилеп 33, За: деловодство, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 746023

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за нуждите на „Водоснабдяване и канализация -Варна“ ООД“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на действие на „ВиК - Варна“ ООД
Код NUTS: BG331
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка e избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за средно напрежение за 19 бр. обекти (28 бр. измервателни точки), подробно посочени в Приложение № 1. Техническата информация за месечното потребление на електроенергия за 2013 г. за всички обособени обекти на «ВиК – Варна» ООД, оборудвани със средства за търговско измерване за СрН е дадена в Приложение № 2.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е 10 000 000 /десет милиона/ лв без ДДС за цели срок на изпълнение. Прогнозно количество за срока на договора – 70 000 МWh.

Стойност, без да се включва ДДС
10000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Прогнозен график за следващи поръчки в месеци

18

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят като парична сума или банкова гаранция. Сметката, по която участниците могат да внасят гаранциите за участие и изпълнение е IBAN BG83BUIN95611000160971; SWIFT: BUINBGSF; "Алианц Банк България" АД - клон Бизнес център "Владислав" - Варна; 1. Гаранция за участие в процедурата: 50 000 /петдесет хиляди/ лв; 2. Гаранция за изпълнение на договора: 1% от прогнозната стойност на поръчката /без ДДС/; 3. В случай, че участникът представя банкова гаранция за участие или изпълнение на договора, трябва да представи оригинала на издадената банкова гаранция. Банковата гаранция за участие трябва да отговаря на изискванията по чл.61 от ЗОП и да покрива срока на валидност на офертата /120 календарни дни от крайния срок за получаване на офертите/. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде със срок 25 месеца /срока на договора 24 месеца + 1 месец срок за сключването му/. Условията за задържане и сроковете за освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в Проекта на договор към настоящата документация. 4. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител; 5. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участник: • оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; • е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 6. Възложителят освобождава гаранциите за участие: • на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; • на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока на обжалване на решението за определяне на изпълнител; 7. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 8. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща действително изразходваната активна ел. енергия, отчетена по измервателните уреди на съответните измервателни точки. Плащането ще се извършва в лева, по банков път, съгласно клаузите в проекта на договор, представляващ неразделна част от документацията за участие в откритата процедура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Участникът следва да е лицензиран като търговец на електрическа енергия съгласно чл. 39, във връзка с чл. 69 и чл. 69а от Закона за енергетиката /ЗЕ/ и координатор на стандартна балансираща група. 2.Участникът следва да извършва при необходимост енергиен мониторинг със собствени или наети средства за измерване и комуникация и да представя на възложителя необходимите графици и различни справки. 3.Участникът следва да отговаря за администрирането на графиците и обмена на информация с ЕСО ЕАД 4. Поради спецификата и естеството на работа на Възложителя се изисква предложената от участника цена да включва единна цена на доставка на активна електрическа енергия средно напрежение, без в балансиращата група допълнително да се начисляват суми за излишък или недостиг. 5.Възложителят няма да заплаща такса за участие в стандартна балансираща група.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите с подробно описани в него документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2. Административни сведения на участника – попълнен образец; 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващият обединението. Документът, с който е създадено обединението /договор или друг/, следва да е подробен и да съдържа информация за разпределението на средствата и дейностите между участниците в обединението; 4. Документ за гаранция за участие в процедурата /парична сума или оригинал на банкова гаранция/, платена, преведена или депозирана не по-късно от крайния срок за представяне на оферти; 5. Декларация № 1 за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 /по образец/; 6. Декларация № 2 за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 2, т. 1,2а,3,4 и 5 /по образец/: 7. Декларация № 3 за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 5 /по образец/; 8. Декларация № 4 за използване на подизпълнител /по образец/ и декларация № 4а от подизпълнител ако е приложима; 9. Декларация № 5 за приемане на условията в проекта на договора /по образец/; 10. Документ за закупена документация за участие в процедурата - копие заверено от участника;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.справка-декларация*, съдържаща информация за оборота от специализирани дейности по предмета на поръчката общо за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. *Справката-декларация следва да посочва реализирания специализиран оборот за всяка от посочените години, както и сумарно за трите години. Минимално изискване: участникът да е реализирал оборот от доставки на ел. енергия по свободно договорени цени общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си, който следва да не е по-малък от 10 000 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Заверено от участника копие на валиден лицен за търговия с електрическа енергия и за координатор на стандартна балансираща група. Минимално изискване: всеки участник да е лицензиран като търговец на електрическа енергия съгласно чл. 39, във връзка с чл. 69 и чл. 69а от Закона за енергетиката /ЗЕ/ и координатор на стандартна балансираща група; 2.Заверено от участника копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 /или еквивалент/ с обхват „търговия с ел. енергия и координатор на стандартна балансираща група“ Минимално изискване: всеки участник да е въвел система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 /или еквивалент/ с обхват „търговия с ел. енергия и координатор на стандартна балансираща група“; 3. Списък на договори за дейности, сходни с предмета на поръчката /доставка на ел. енергия по свободно договорени цени и координатор на балансирща група/, изпълнени за последните 3 години /към датата на подаване на офертата/, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /референции, кореспондиращи с договори от списъка/ - оригинали или заверени от участника копия; В препоръките следва да е описан подробно предметът на изпълнения договор, датата на неговото сключване и дата на приключването му, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Минимално изискване: да имат поне два изпълнени договора през последните 3 години /към датата на подаване на офертата/, за дейности, сходни с предмета на поръчката /доставка на ел. енергия по свободно договорени цени и координатор на балансирща група/, доказани с препоръки за добро изпълнение. 4. Декларация (свободен текст) за потвърждаване възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество. Минимално изискване: Участникът в процедурата да декларира възможността си за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество. 5. Общи принципи (методика) за разпределение на небалансите в рамките на балансиращата група.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията за участие са одобрени с решение № РШ-11/27.03.2014 г. на управителя на "ВиК- Варна" ООД.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документи за участие в процедурата се получават от деловодството на "В и К - Варна" ООД, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер, срещу представен платежен документ в срок до 09.05.2014г. 16:30ч. Плащането се извършва на касата на "В и К - Варна" ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер или по банков път по сметка на възложителя IBAN BG83BUIN95611000160971; SWIFT: BUINBGSF; "Алианц Банк България" АД - клон Бизнес център "Владислав" - Варна. Комплект офертни документи може да бъде получен и чрез куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено искане с посочени данни за издаване на фактура, телефон, адрес за кореспонденция и приложено копие на платежен документ за преведена сума за документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

административна сграда на “В и К – Варна” ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ, зала “Колегиум”

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

след 18 месеца

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ