Версия за печат

00172-2014-0005

BG-с. Хитрино:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД - 113 от 26.03.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Хитрино, улица „Възраждане” № 45, За: Ахмед Ахмед, РБългария 9780, с. Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitirno.org, Факс: 05341 2120

Място/места за контакт: Община Хитрино

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hitrino.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.hitrino.org/bg/economic_develobment/obshtestveni_pory4ki.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.3 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Предмета на настоящата поръчката е „Упражняване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи на обектите „Подобряване на уличните настилки на обектите, както следва: ул. „България“, с. Добри Войников, ул. „Тополи“, с. Живково и ул. „Трети март“, с. Тервел“, по проект: „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Хитрино”, с ИД № 27/322/00975 от 06.12.2013 год., който се изпълнява по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г.”.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

На основание чл. 14, ал. 5 т. 2 е сключен директен Договор за услуга от 13.05.2013 г. с „Инвестиционно проектиране”ЕООД, ЕИК 201495727, със седалище и адрес на управление: гр. Шумен, ул. „Любен Каравелов” № 31. В изпълнение на този договор е изработен технически проект за обект: „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Хитрино” ПОДОБЕКТ: ул. „Трети Март”, с. Тервел – от км. 0+000 до км 1+301, ПОДОБЕКТ: ул. „Тополи”, с. Живково – от км. 0+000 до км.0+687 и актуализация на: ПОДОБЕКТ: ул. „България”, с. Добри Войников” - от км.0+000 до км. 1+210, ПОДОБЕКТ: ул. „Никола Вапцаров”, с. Тимарево – от км. 0+000 до км 0+726. Този проект е предаден на Възложителя (Община Хитрино) с приемо-предавателен протокол от 14.06.2013 г. Върху проекта е поставен подписа на инж. Диян Събев Златев – представляващ „Инвестиционно проектиране”ЕООД, – изпълнител по посочения по - горе договор за възлагане на обществената поръчка, в изпълнение на който е изработен проекта. Съгласно чл. 162 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) при изпълнение на строително-монтажни работи на обектите „Подобряване на уличните настилки на обектите, както следва: ул. „България“, с. Добри Войников, ул. „Тополи“, с. Живково и ул. „Трети март“, с. Тервел“, по проект: „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Хитрино” е задължително упражняването на авторски надзор, тъй като това са строежи от втора категория. Авторският надзор се упражнява от проектанта на обекта, като неговите предписания, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. Съгласно разпоредбата на чл. 162, ал. 2 от ЗУТ, условията и редът за осъществяване на авторския надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта. От своя страна проектант може да бъде физическо или юридическо лице, в чийто състав са включени физически лица. Изложеното е основание да бъде прието, че изпълнението на обществената поръчка от друго лице би довело до нарушаване на авторско право на проектантите на проектните части, следователно са налице основания за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Поради това и в съответствие с установената практика, считам за целесъобразно поканата за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка да бъде изпратена до „Инвестиционно проектиране”ЕООД, – изпълнител по Договор за услуга от 13.05.2013 г., в изпълнение на който е изработен инвестиционният проект, с поставяне на изискване да осигури изпълнение на задълженията по осъществяване на авторския надзор от страна на конкретното лице-автор на проектите за целия период на поръчката. Прогнозната общата максимална стойност на настоящата поръчка, съгласно одобрения бюджет по проекта е в размер на 10 000.00 лв. (десет хиляди лева) без вкл. ДДС.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП

„Инвестиционно проектиране” ЕООД, ЕИК 201495727, представлявано от инж. Диян Събев Златев

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Приложения към писмото до АОП за доказване на основателността за приложение на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП: 1) Договор за услуга от 13.05.2013 год. за възлагане на обществената поръчка; 2) Разрешение за строеж № 13 от 19.07.2013 г.; 3) Разрешение за строеж № 10 от 19.07.2013 г.; 4) Разрешение за строеж № 12 от 19.07.2013 г.; 5) Приемо-предавателен протокол от 14.06.2013 г., с които е предаден Техническия проект на Възложителя;


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

26.03.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Ахмед Мехмед Ахмед
Длъжност: Зам. кмет на Община Хитрино съгласно Заповед № РД - 1019 /15.11.2011г. на кмета на община Хитрино