00972-2014-0005
Технически редакции | ||
26.03.2014 09:49 ч. : | 25/03/2014 20:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.03.2014 09:49 ч. : | 25/03/2014 20:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас: Покупка
Доставки
Университет "Проф. д-р Асен Златаров", 8000 Бургас, бул. "Проф. Якимов" 1, За: доц. д-р Магдалена Миткова, РБ 8000, Бургас, Тел.: 056 880247, E-mail: mmitkova@btu.bg, Факс: 056 880249
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.btu.bg.
Адрес на профила на купувача: www.btu.bg.
Електронен достъп до информация: www.btu.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
Закупуване, инсталиране и въвеждане в експлоатация на оборудване, необходимо за създаване на Лаборатория "Естествени физикални фактори за здраве" в рамките на ЦНИЛ в изпълнение на проект "Развитие на ЦНИЛ към Университет "Проф. д-р Асен Златаров", гр. Бургас чрез обособявне на изследователска лаборатория "Естествени физикални фактори за здраве"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Закупуване, инсталиране и въвеждане в експлоатация на оборудване, необходимо за създаване на Лаборатория "Естествени физикални фактори за здраве" в рамките на ЦНИЛ в изпълнение на проект "Развитие на ЦНИЛ към Университет "Проф. д-р Асен Златаров", гр. Бургас чрез обособявне на изследователска лаборатория "Естествени физикални фактори за здраве". Доставката на апаратурата, съгласно утвърдените технически спецификации, включва: 1. Газов хроматограф с тройноквадруполен масспектрометър – 1 брой; 2. Високоефективен течен хроматограф – 1 брой; 3. Спектрометър с индуктивно свързана плазма и масспектрометър – 1 брой; 4. Система за определяне на специфична повърхност и разпределение на порите на катализатори и адсорбенти – 1 брой; 5. Спектрофотометър за видима и ултравиолетова област – 1 брой; 6. Инфрачервен спектрометър за работа в средната и близката инфрачервена област с Фурие трансформация – 1 брой; 7. Система за твърдофазна екстракция – 1 брой; 8. Система за чиста вода Тип I и III – 1 брой; 9. Специализирана лабораторна миещо-дезинфекцираща машина – 1 брой; 10. Аналитична везна – 1 брой; 11. Вакуум помпа – 1 брой; 12. Шейкър – 1 брой; 13. Водна баня с капак – 1 брой; 14. Ротационен Вакуум изпарител – 1 брой; 15. Сушилня – 1 брой; 16. Ултразвукова вана – 1 брой; 17. рН метър – 1 брой; 18. Вортекс с приставка – 1 брой.
38000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
без вкл. ДДС
НЕ
НЕ
30.01.2015 г.
Гаранция за участие - 5000 лева е със срок на валидност 90 календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора. Форма на гаранцията- банкова гаранция или парична сума, преведена по банкова сметка на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" IBAN: BG94STSA93003300290023, BIC: STSABGSF, "Банка ДСК" ЕАД. Освобождаването на гаранцията за изпълнение е до 10 дни след подписване на окончателен приемо- предавателен протокол за доставката на апаратурата.
Плащането се извършва по банков път срещу представена фактура с платежно нареждане по банкова сметка на изпълнителя на етапи: - 30 % от сумата по договора, до 7 /седем/ работни дни след даване на писмена заявка за доставка на отделните компоненти до изпълнителя, - 25 % от сумата по договора за отделните компоненти, до 14 /четиринадесет/ работни дни след писмено известие от изпълнителя за готовност за експедиция на стоката, - 25 % от сумата по договора за отделните компоненти до 14 /четиринадесет/ работни дни след доставка и подписване на протокол за инсталация на всяко едно оборудване, протокол за извършено обучение и извършен тест на всяко едно оборудване, придружени с фактура - оригинал, копия на гаранционни карти за доставеното оборудване, - окончателно плащане: останалите 20 % от сумата по договора до 30 /тридесет/ дни след подписване на окончателен приемо- предавателен протокол за цялото оборудване.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Участникът представя копие от документа за регистрациа или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от ЗТР когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - документ за самоличност (заверено от участника копие). При участници обединения- документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.Когато не е представен ЕИК участниците- юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние.
Участникът трябва да притежава финансови и икономически възможности гарантиращи качественото и своевременно изпълнение на предмета на поръчката. 1./ Копие, заверено от участника, на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2011 г., 2012 г., и 2013 г., съответно документи, удостоверяващи дохода на физическо лице, ако участникът е физическо лице /еквивалентен документ за чуждестранно физическо/юридическо лице, за 2011 г., 2012 г. и 2013 г. и копие /заверено от участника/ от одиторски доклади за 2011 г., 2012 г. и 2013 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в случай когато изистваните документи не са публикувани в ТР към АОП. 2./ Информация за общия оборот и оборота на стоките, сходни с предмета на поръчката за 2011 г., 2012 г. и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника.
1./ Участникът трябва да има за 2011 г., 2012 г. и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, реализиран общ оборот не по- малко от 3500000.00 лева, без ДДС и реализиран специализиран оборот 1500000.00 лева, без ДДС.
1.Списък- декларация на основните договори за доставки, със същия или сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертите, с посочени предмет на договора, стойност, срок за изпълнение, дати на сключване и изпълнение, и получатели, придружени с препоръки за добро изпълнение от съответните контрагенти по тези договори. * сходен предмет: доставка на лабораторна апаратура за научни изследвания. 2. Участникът трябва представи сертификат за внедрена от участника система за управление на качеството по ISO 9001: 2008 с обхват аналогичен на предмета на поръчката. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, сертификатът се представя от всеки един от членовете на обединението. 3. Участникът да представи оторизационно писмо от производителя или упълномощен негов представител на предлаганата апаратура за участие в процедурата. Участникът трябва да има изрично пълномощно за участие в процедурата от производителя или от упълномощен негов представител на територията на Република България.
1. Участникът трябва да е изпълнил поне 3 договора, сходни с предмета на поръчката, придружени с 3 препоръки от изпълнението на тези договори, през последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат отчитани.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
гр. Бургас, бул. "Проф. Якимов" 1, ректорат
чл. 68, ал. 3 от ЗОП
НЕ
ДА
Проект № BG161PO003-1.2.04
Документацията да участие се получава от деловодството на университета до десет дни преди изтичане на срока да получаване на оферти. Комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти на Профила на купувача на Интернет страницата на университета на адрес www.btu.bg в 3- дневен срок преди датата на отварянето им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
чл. 120 ал. 5 т. 1 и чл. 120 ал. 6 от ЗОП
Университет "Проф. д-р Асен Златаров", бул. "Проф. Якимов" № 1, РБ 8000, Бургас, Тел.: 056 880247, E-mail: mmitkova@btu.bg, Факс: 056 880249
Интернет адрес/и:
URL: http://www.btu.bg.
25.03.2014 г.