Версия за печат

00712-2014-0004

BG-Поморие: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Поморие, ул. Солна № 5, За: инж. Кунчо Гайдов-зам.кмет на Община Поморие, Република България 8200, Поморие, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052

Място/места за контакт: инж. Кунчо Гайдов-зам.кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pomorie.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Поморие
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Рехабилитация и възстановяване на улици и тротоарни настилки в кв. „Малко солено езеро” в гр.Поморие“. Дейностите по рехабилитация и възстановяване, предмет на възлагане и включени в обхвата на настоящата обществена поръчка, са: Изкоп за окопи дренажи, Доставка и полагане на трошен камък, Повдигане решетки и капаци на шахти, ремонтиране на дефекти по съществуваща настилка, доставка и полагане на асфалтобетон неплътна смес , повдигане на РШ и УО, както и изграждане на тротоари Предвидените улици в гр. Поморие са както следва: ул. "Европа" о.т.095 - о.т. 925 ул. "Европа" о.т.928 до о.т. Х ул. "Европа" о.т. 928 до о.т. 933 ул. "Европа" о.т.933 до о.т. 934 ул.Европа о.т.935 - о.т. 937 ул. "Иван Александър" о.т.974 до о.т. 936 ул. България о.т.974 до о.т. 1083 ул. България о.т. 1083 до о.т. 1063 ул. "Петко Каравелов" о.т.1061 до о.т. 1062 ул. "Тутхон" о.т.901 до о.т. 949 ул. "Тутхон" о.т. 949 до о.т. 928 ул. "Тутхон" о.т. 901 до о.т. 947 ул. "България" о.т.949 до о.т. 961 ул. "България" о.т.949 до о.т. 964 ул. "България" о.т. 964-865-967-981-865 /кръгово/ ул. "Св.Иван Рилски" о.т. 902 до о.т.1055 ул. "Св.Иван Рилски" о.т. 1055 до о.т.1056 ул.Св.Иван Рилски о.т. 1056 до о.т.1057 -х ул. "Македония" о.т. 480 до о.т.1047 ул. "Македония" о.т. 1047 до о.т.947

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233252, 45211360

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозна стойност е и максималния финансов ресурс за изпълнение на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
520750 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в откритата процедура е в размер на 5 000 (пет хиляди) лева. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя или банкова гаранция в полза на Възложителя

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Строително монтажните работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка са дейности, предвидени за изпълнение съгласно Капиталовата програма на Община Поморие за 2014 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение (или еквивалентен документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящата процедура, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата, за участие в която се обединяват. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.2.1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. 1.2.2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 1.2.3. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора. Партньорите в неперсонифицираното обединение, трябва да определят едно лице, което да представлява Обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на Обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение или друг еквивалентен документ за създаването на Обединение (вкл. и в хипотезата на прилагане на чл.68, ал. 7 – ал.9 от ЗОП), или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на Обединението се е променил след подаването на офертата – участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 1.3. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е Обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участника е регистрирано в Република България юридическо лице или едноличен търговец. В случай на непосочване на ЕИК, Участникът представя и удостоверение за актуално състояние.Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; екларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката;Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника.Копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: (1) счетоводен баланс, (2) отчет за приходите и разходите и (3) справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.)-за юридическите лица и едноличните търговци или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. Справка за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) приключили финансови години (2011г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Заверено от участника копие от валидна към дата на подаване на офертата застрахователна полица за сключена Застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството”, по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Справка за обща ликвидност за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) на участника, в зависимост от датата, на която същият е учреден или е започнал дейността си;Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника:;Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на експертите от инженерно-техническия състав на участника;Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност.Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от:IІ-ра група, IV-та категория.Списък на техническото оборудване; Заверено копие от валиден Сертификат ISO9001:2008– истема за управление на качеството или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството;Заверено копие от валиден Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO14001:2004 или еквивалент с предметен обхват в областта на строителството.Заверено копие от валиден Сертификат за разработена и внедрена система по стандарт BS OHSAS18001:2007 или еквивалент с предметен обхват в областта на строителството.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП с изключение на обстоятелствата по буква „е“. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.2, т. 2а и т. 5 от ЗОП ;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т.1 от ЗОП;. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т.2 от ЗОП. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител Доказателства за икономическото и финансовото състояние, техническите възможности и/или квалификация; декларации за отсъствия на обстоятелствата по 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.Документ за внесена гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: (1) счетоводен баланс, (2) отчет за приходите и разходите и (3) справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) – за юридическите лица и едноличните търговци или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен. В случай, че съобразно законодателството на държавата, в която Участника е установен, не е регламентирано съставянето на справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице.Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подписани от него на всяка страница. Справка за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) приключили финансови години (2011г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Справка за обща ликвидност за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) на участника, в зависимост от датата, на която същият е учреден или е започнал дейността си - по образец №25;
Минимални изисквания: При участие в обществената поръчка всеки Участник трябва да докаже наличие на съответствие със следните минимални изисквания за финансови и икономически възможности: Реализиран общ оборот за последните три финансови години (2011г., 2012г., 2013г.) не по-малко от 1 200 000 лв. (един милион и двеста хиляди лева), без вкл. ДДС (в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или започнал дейността си).Наличието на изискуемия минимален оборот следва да е виден от представената от Участника информация за общия оборот (по образец №7, таблица първа) и представените от него/обявените в Търговския регистър отчети за приходите и разходите за съответните финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.).Реализиран оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) финансови години (2011г., 2012г., 2013г.), в размер на не по-малко от 600 000 лв. (шестстотин хиляди лева), без ДДС (в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си).Наличието на изискуемия минимален оборот следва да е виден от представената от Участника информация за оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката (по образец №7, таблица втора) за съответните години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), както и от представения от него списък на основните договори за СМР на обекти, сходни с предмета на поръчката, в частта му, съдържаща посочване на договорите за конкретните три, референтни, съобразно настоящите изисквания години (2011 г., 2012 г., 2013 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък с основните договори, доказващи опит на участника в сходни с обекта на обществената поръчка дейности, изпълнени през последните 5 г., считано до датата на подаване на офертата;Препоръки за добро изпълнение на договорите по т.2.1.9.1. от предишни Възложители;Декларация за водещия инженерно-техническия състав на Участника, определен за изпълнение на строителството на обекта; Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на експертите от инженерно-техническия състав на участника; Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от: IІ-ра (втора) група, IV-та (четвърта) категория, съгласно чл.5, ал.6, т.2.4.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) и IV-та (четвърта) група, съгласно ПРВВЦПРС, във връзка с чл.137, ал.1, т.4, буква „а” и буква „г“ от ЗУТ; Декларация (свободен текст) от участник - чуждестранно физическо или юридическо лице, което не е вписано в ЦПРС или еквивалентен регистър в държавата, в която е установен към датата на подаване на офертата си, в която декларира, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС или еквивалентен регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съответния регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС. Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката с приложени доказателства за собственост, респективно правното основание, на което участника ще ползва конкретното оборудване (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) – свободен текст;Заверено копие от валиден Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството;Заверено копие от валиден Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент с предметен обхват в областта на строителството; Заверено копие от валиден Сертификат за разработена и внедрена система по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент с предметен обхват в областта на строителството.
Минимални изисквания: Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България,за изпълнение на строежи от: IІ-ра (втора) група, IV-та (четвърта) категория, съгласно чл.5,ал.6, от ПРВВЦПРС и IV-та (четвърта) група, съгласно ПРВВЦПРС, във връзка с чл.137,ал.1, т.4, буква„а” и буква„г“ от ЗУТ.За целта,Участникът представя съответното Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.Участникът следва да докаже, че през предходните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнени минимум 2 бр. договора за строително-монтажни или ремонтни работи, сходни с предмета на поръчката, като:под „обекти с предмет,сходен с предмета на поръчката се разбира: изпълнение на СМР или СРР-реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт (нямащ характер на текущ ремонт) на пътища и/или улици и/или площади.Участникът трябва да предложи инженерно-технически състав, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на обществената поръчка, пряко ангажирани за изпълнението на строителството, а именно:Ръководител обект, който да отговаря на следните минимални изисквания:а)има образователно-квалификационна степен „магистър”, с придобита специалност, намираща приложение в едно или повече от следните професионални направления: пътно строителство, промишлено и гражданско строителство, строителство на сгради и съоръжения;б) има минимум 10г. стаж по специалността;Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания:а)има придобита образователно-квалификационна степен и специалност, отговарящи на изискванията на чл.163а,ал.2, във връзка с чл.163а,ал.4, изр. първо от ЗУТ; б) има минимум 5г. стаж по специалността ив) има придобит не по-малко от 3г. опит като технически ръководител на строителен обект.Отговорник по контрола на качеството: покриващ следните минимални изисквания:а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ,б) има придобит минимум 3 години професионален стаж по специалността;в) притежава валиден към датата на подаване на офертата сертификат за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството;Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ,б) притежава валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за извършване на дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ.Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимото собствено или наето минимално строитело оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в което число минимум:Автогрейдер-1 бр.;Автобагер-1бр.;Челен товарач-1бр.;Валяк вибрационен-над 10т-1бр.; Автогурдонатор-1 бр.;Валяк-вибрационен-лек-2 до 3 т.-1 бр.;Асфалтополагач-1 бр.;Самосвал над 3 тона-3 бр. Участникът трябва да има разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството;Участникът трябва да има разработена внедрена и сертифицирана система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.Участникът трябва да има разработена, внедрена и сертифицирана система за безопасни условия на труд в строителството по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с предметен обхват в областта на строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 20
Показател: Техническо предложение –П2; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 589348 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Поморие, общ. Поморие, ул. Солна № 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, представителите на медиите и неправителствени организации.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ