Версия за печат

00003-2014-0001

BG-Благоевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ, ул. "Братя Миладинови" № 21, За: Светла Кирилова Мицова, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 073 886954, E-mail: csmp_bl@abv.bg, Факс: 073 886954

Място/места за контакт: Светла Кирилова Мицова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на храна за дежурния персонал на филиалите на ЦСМП - Благоевград през 2014 г. -2015 г.в градовете: Благоевград, Сандански, Петрич, Кресна, Симитли, Разлог, Гоце Делчев, Банско, Якоруда и с. Сатовча с транспорт на доставчика до съответния филиал и стойност за един дежурен за 12-часова смяна - 2 /два/ лева с включен ДДС при непрекъснат режим на работа.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на храна за дежурния персонал на филиалите на ЦСМП - Благоевград през 2014 г.-2015 г. в градовете: Благоевград, Сандански, Петрич, Кресна, Симитли, Разлог, Гоце Делчев,Банско, Якоруда и с. Сатовча с транспорт на доставчика до съответния филиал и стойност за един дежурен за 12-часова смяна- 2 /два/ лева с вкл. ДДС при непрекъснат режим на работа.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В зависимост от броя на дежурния персонал на смяна, приблизително за целия срок на доставката около 66200 лева.

Прогнозна стойност без ДДС
66200 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се представя в парична сума, внесена в брой в касата на ЦСМП- Благоевград или по банкова сметка: BG 96 UBBS 80023106091305 BIC UBBSBGSF ,ОББ-клон Благоевград или банкова гаранция и е в общ размер на 550 лв , в т.ч. за обособена позиция № 1 по 120 лв, обособени позиции №№2,3,6,7,10 по 30 лв за всяка, за обособени позиции № 4,5,8,9 по 70 лв за всяка. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е срокът на валидност на офертите. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават при условията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на поръчката, предоставена преди подписване на договора. При парична сума, същата се превежда по IBAN BG96UBBS80023106091305 BIC UBBSBGSF при ОББ - клон Благоевград на името на ЦСМП - Благоевград. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде със срок на валидност не по-малко от 60 /шестдесет/ календарни дни след изтичане срока на самия договор.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане , в български лева, по сметката на изпълнителя в срок до 60 / шестдесет/ календарни дни след представяне на фактура-оригинал.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът в процедурата следва да е вписан като търговец в Търговския регистър на Агенцията по вписванията или да е регистриран като търговец ,съгласно националното законодателство по месторегистрация, за което следва да представи документ, както и останалите документи, предвидени като съдържание на офертата и посочени в документацията за участие. 2.При участници обединения- документ, подписан от лицето в обединението, в което задължително се посочва представляващият. 3.Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 ,ал.2 от ЗОП, подписани от управителите или от членовете на управителните органи на кандидатите или участниците. 4. Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, подписани от управителите или от членовете на управлителните органи на кандидатите или участниците и други съгласно документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени от участника копия на годишен счетоводен баланс и отчета за приходи и разходи за последните 3 /три/ приключени финансови години /2011,2012,2013/, заверени от експерт счетоводител, в случаите предвидени в Закона за счетоводството. Участниците, които не са регистрирани, съгласно българското законодателство представят еквивалентен документ, съгласно националното законодателство по месторегистрация. 2. Информация за оборота от извършване на услугата доставка на храна за последните 3 /три/ приключени финансови години /2011,2012,2013/ в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1.Заверени от участника копия на годишен счетоводен баланс и отчета за приходи и разходи за последните 3 /три/ приключени финансови години /2011,2012,2013/, заверени от експерт счетоводител, в случаите предвидени в Закона за счетоводството. Участниците, които не са регистрирани, съгласно българското законодателство представят еквивалентен документ, съгласно националното законодателство по месторегистрация. 2. Информация за оборота от извършване на услугата доставка на храна за последните 3 /три/ приключени финансови години /2011,2012,2013/ в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък за изпълнени договори за подобни поръчки за предходните 3 /три/ години /2011,2012,2013/, придружен от поне три референции /препоръки/ за добро изпълнение. 2. Наличие на система за управление на безопасност на храните /НАССР/
Минимални изисквания: 1. Списък за изпълнени договори за подобни поръчки за предходните 3 /три/ години /2011,2012,2013/, придружен от поне три референции /препоръки/ за добро изпълнение. 2. Наличие на система за управление на безопасност на храните/НАССР/
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Съдържание на меню, богато на белтъчини; тежест: 50
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 30
Показател: Референции /препоръки/ на участника във връзка с предмета на процедурата; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се получава /закупува/ до 10 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите на адрес : ЦСМП- Благоевград, ул. "Братя Миладинови" № 21, Благоевград 2700. Документация за участие се предоставя след представяне на копие на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

ЦСМП- Благоевград, 2700 ул. "Братя Миладинови" № 21

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Комисията за разглеждане, оценяване и класиране на офертите се назначава от Възложителя след изтичане на срока за получаване на офертите и се обявява в деня, определен за отваряне на офертите. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от Комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. При отварянето на Плик № 3 "Предлагана цена" /ценови оферти/ имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. Участниците в процедурата по ЗОП ще бъдат уведомени писмено за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на посочения от тях адрес за кореспонденция. В изпълнение на чл. 69 а ,ал.3 от ЗОП за датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на Интернет страницата на ЦСМП - Благоевград, най-късно в деня предхождащ този на отварянето на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно изискванията на чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП - Благоевград.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурния персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 14200 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
14200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП - Симитли

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурния персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 3600 лв

Прогнозна стойност, без ДДС
3600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП - Кресна.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурен персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 3600 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
3600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП - Сандански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурен персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 8500 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
8500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП -Петрич.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурен персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 8500 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
8500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП -Якоруда.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурен персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 3600 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
3600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП -Банско.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурен персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 3600 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
3600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП - Разлог.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурен персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 8500 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
8500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП - Гоце Делчев.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурен персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 8500 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
8500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Доставка на храна за дежурен персонал
1) Кратко описание

Доставка на храна за дежурен персонал на 12-часови дежурства във ФСМП-Сатовча

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

3) Количество или обем

В зависимост от дежурен персонал по смени, приблизително за срока на договора стойност на доставена храна 3600 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
3600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12