Версия за печат

00007-2014-0002

BG-Мездра: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Мездра, ул. Христо Ботев №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523

Място/места за контакт: Община Мездра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доизграждане на Многофункционална спортна зала гр. Мездра”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Мездра
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предвижда се доизграждането на многофункционална спортна зала в отреден за целта терен представляващ УПИ VІІ-1269,1270 с площ от 6850 кв.м. Проектното решение предлага едно обобщено застроително петно, със застроена площ от 4235 кв.м. Планировъчната схема на обекта се вписва в триъгълната форма на парцела, като спортното поле 30х45 м. е ориентирано по дългата страна по посока север-юг, с малко отклонение. По този начин се диференцират двата потока – на зрители и спортисти, така че входовете заемат североизточната и съответно югоизточната страна на залата. Два амфитеатър за зрители заемат двете страни на спортното поле, а лекоатлетическата писта (60 м.) тангира с дългата страна на спортното поле от югозапад. По късата страна е разположена тренировъчна зала за гимнастика с две полета 18х18 м. с възможност за отваряне към голямото спортно поле. По дългата част на залата се предвижда изграждане на флексибилна сцена (20х12 м.) върху част от пистата. Така избраното спортно поле 30х45 м. с 12,50 м. светла височина и предвидената трансформация на залата осигурява провеждането на най-малко 16 вида спорт: баскетбол, бокс, фехтовка, бадминтон, художествена гимнастика, вдигане на тежести, хандбал, джудо, спортна гимнастика, колоездене, борба, тенис, тенис на маса, волейбол, 60 м. гладко бягане, спортни танци. На кота +5,50 м. се разполагат обслужващи помещения: озвучаване, синхронен превод, радио и телевизионно излъчване, пресцентър с конферентни зали за /50 и 12 места/, управител, секретарка, счетоводство, достъпи с двураменна рампа от +2,70 м. Основните обслужващи помещения са разположени на кота +/-0,00 м. Помещенията за спортистите за решени като модули, оразмерени всеки за по два отбора и включват: съблекалня, умивалня с WC и душове, които са разположени : два на кота +/-0,00 м.; два на кота -3,90м., един на кота - +3,60 м.; един на кота +7,20 м. На кота -3,90 м. са разположени още тренировъчни зали за вдигане на тежести и ОФП; комплекс сауна и масаж; треньорски кабинети; лекарски кабинет с манипулационни, склад и WC за персонала и спортистите; кафене за спортисти с тераса към реката. Предвиден е външен авариен изход към терена за аероохлаждане, съответно за влизане отвън със санитарен преход и възможност за ползване на сауната и от външни посетители. На това ниво се намират всички останали технически и складови площи: отопление, ГРТ, собствен вграден трафопост, а климатичната техника е в подпокривното ниво. Лекоатлетическата писта на кота +/-0,00 м. е с четири пътеки с дължина 60м., 5 метрова предстартова площадка и след финална права с дължина 22 м., която пластично преминава от стена в таван с цел по-плавно спиране. Предвидената трансформация на основното поле чрез преструктуриране на пространството с падаща стена – подиум, спускащи се прегради-стени, подвижни места – столове в специални джобове позволява използването на залата не само за спорт, но и други сценични и събитийни прояви и мероприятия. Капацитетът на залата варира от 1000 до 1500 зрителски места в зависимост от вида на изявата /спортна или сценична/. Строително изпълнение: Конструкцията на сградата е комбинирана стоманена и стоманобетонова. Сградата е изпълнена до кота 0,00 м. като подовата конструкция на кота +/-0,00 м. не е изпълнена изцяло. Подробното описание и пълния обем на дейностите е описан в представения технически проект съдържащ части: „Архитектурна”, „Конструктивна”, „Електрическа”, „ВиК”, „ОВ”, „Геодезия”, „Паркоустройство и благоустройство”, „Топлотехническа ефективност” „ПБЗ”, Техническата спецификация и количествено-стойностни сметки, неразделна част от настоящата документация. Забележка: Изготвените количествени сметки са окрупнени. Участникът е длъжен да проучи и се запознае с одобрените проекти и да извърши оглед на място преди изготвяне на ценовото си предложение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212225

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълния обем на дейностите е описан в представения технически проект съдържащ части: „Архитектурна”, „Конструктивна”, „Електрическа”, „ВиК”, „ОВ”, „Геодезия”, „Паркоустройство и благоустройство”, „Топлотехническа ефективност” „ПБЗ”, Техническата спецификация и количествено-стойностни сметки, неразделна част от настоящата документация.

Прогнозна стойност без ДДС
5000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 33000,00 лв. (тридесет и три хиляди) лева. Сумата представлява под 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава от участника, след получаване на обосновано искане от страна на Възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG82STSA93003325414500 BIC STSABGSF, Банка "ДСК" ЕАД клон Мездра. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното:Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доизграждане на Многофункционална спортна зала – гр. Мездра” Комисията изисква от участника представяне на документ за внесена гаранция за участие, при условие че същият не е представен в офертата поради пропуск. Комисията няма да приема за валидна гаранция за участие, която е внесена/учредена след крайния срок за подаване на офертите, с цел осигуряване на равнопоставеност между всички участници в процедурата. Внесената гаранция за участие е задължителен елемент от фактическия състав по подаване на оферта за участие и следва да е налице към момента на подаването на офертата. 2. Гаранция за изпълнение на договора В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора с включен ДДС. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея е изрично записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. 3. Гаранция за авансово плащане по договора за възлагане на обществената поръчка След подписването на договора с избрания участник, преди извършване на авансовото плащане, изпълнителят следва да учреди в полза на Възложителя безусловна и неотменима банкова гаранция, платима при първо поискване от страна на Възложителя, покриваща 100% (сто процента) размера на определеното авансово плащане по договора, със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора.Условията, при които гаранцията за авансово плащане се усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Гаранцията за авансово плащане се освобождава в срок до 10 дни след пълното приспадане на авансовото плащане, по реда на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: 2.1. Аванс, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка. Авансът е платим в срок до 30 (тридесет) работни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура и учредена неотменима и безусловна банкова гаранция, обезпечаваща 100% от аванса. Валидността на гаранцията за авансовото плащане е със срок 30 дни след изтичане срока на договора. Формата и съдържанието на банковата гаранция се съгласува предварително с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Сумата на аванса ще се приспада от междинните плащания, като при последното междинно плащане, трябва да бъде приспаднат изцяло, а гаранцията за авансово плащане се освобождава изцяло в 10-дневен срок след пълното приспадане на аванса. 2.2. Междинни плащания – до достигане на извършен обем работи, в размер до 90% от стойността на договора, в срок до 20 (двадесет) работни дни след приемане на необходимия обем изпълнени СМР от страна на строителния надзор и възложителя и издадена фактура от страна на изпълнителя. 2.2.1. Междинните плащания се извършват на база на реално извършени СМР, по единични цени от Количествено-стойностната сметка, срещу представени: 1. Констативен протокол/акт за установяване на действително извършените работи, подписан от страните по договора или от конкретно оправомощени от тях лица и от консултанта, упражняващ строителен надзор, придружен с всички документи за извършени и актувани Работи; 2. Оригинал на фактура от страна на Изпълнителя. Банковата гаранция за авансово плащане може да се освобождава на части с писмено нареждане на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до банката издател на банковата гаранция след представяне в дирекция „Финанси и общински приходи” в Община Мездра на документите по т.1 и 2 на 2.2.1. 2.3. Окончателно плащане, в размер на разликата между общата цена на договора и авансовото и междинните плащания – в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждане в експлоатация на Обекта, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), представен окончателен доклад, съгласно изискванията на ЗУТ и оригинална фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. В откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП, ППЗОП, Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите актове по прилагането му, и настоящата документация. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на настоящата обществена поръчка. 1.2. Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора, валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности с минимална застрахователна сума съответстваща на чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи втора категория и да не допуска прекъсване в нейното действие. При констатирана липса или невалидност на застраховката, възложителят не дължи плащания по договора и си запазва правото за неговото прекратяване при неотстраняване на нарушението. 1.3. Участниците – български лица, следва да представят с офертата си копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите – за строежи включващи първа група, втора категория, ведно с талон към него. Когато участникът е обединение, изискването се отнася за водещия съдружник в обединението. 1.4. Участниците – чуждестранни лица, представят удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите – за строежи първа група, втора категория или по-високи, ведно с талон към него, преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка. 2. Специфични изисквания към участници – обединения, които не са юридически лица („обединение/консорциум”) 2.1. В случай че участникът е обединение, участниците в него трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката „водещ съдружник”.2.2. В случай че участникът е обединение, изискването за наличие на застраховка по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, се отнася за всяка от фирмите в обединението, подлежаща на задължително застраховане. 2.3. В случай че участник в процедурата е обединение, изискванията за икономически и финансови възможности, и за технически възможности, се отнасят за обединението като цяло. При изискванията, които важат за всеки един от членовете на обединението поотделно, това е изрично посочено в съответната част на документацията. 2.4. Административните изисквания на Раздел ІІ от настоящата глава се прилагат за всеки от участниците в обединението поотделно. 2.5. В случай че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; определеното лице, представляващо обединението – „водещ съдружник” е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора;съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Специфични изисквания към подизпълнителите 3.1. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания на Раздел ІІ „Административни изисквания” от настоящата глава, се прилагат и за подизпълнителите. 3.2. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия Лице,което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.2. Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника. 1.2.1. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), – подписани и подпечатани от участника на всяка страница. 1.2.2. За физическите лица – заверено от НАП копие на данъчна декларация за всяка от предходните три години. 1.2.3. Справка за общия оборот и за оборота от строителство за всяка от последните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) 1.2.4. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, за обекти втора категория. 1.2.5. Изпълнението на изискването по т.1.1.3. се доказва от участниците с представяне на документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.), като документите следва да са издадени в рамките на не повече от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата на конкретния участник, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в указания размер. 1.3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. 1.1.1. минимални документално доказани обороти: 1.1.1.1. общ оборот от дейността за предходните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в размер равен или по-голям от 8 000 000 /осем милиона/ лева 1.1.1.2. специализиран оборот от строителство за предходните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в размер равен или по-голям от 6 000 000 (шест милиона) лева. 1.1.2. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, за обекти втора категория. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, изпълнителят се задължава да поднови същата. За гарантиране на това задължение, участникът представя декларация (Образец №9) 1.1.3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, гарантирана неотменима кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 2 500 000 лева (два милиона и петстотин хиляди лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.2.1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години (Образец № 14) придружен от препоръки за добро изпълнение, издадени на съответния участник/член на обединение/подизпълнител и доказателства за изпълнен договор. Препоръките следва да съдържат цялата информация, релевантна за доказване на изискванията на настоящата документация, както следва: Възложител и изпълнител по договора; предмет на договора; стойност на договора; място на изпълнение на строителството; период на изпълнение на договора; дата на приключване на дейностите по договора; дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; В случай че договорът е изпълняван в обединение и препоръката е издадена на обединението – изпълнител по договора, следва да се представи копие от споразумение между членовете на обединението, от което категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура и процентното му участие. 2.2.2. Копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС за обекти включващи първа група, втора категория, ведно с талон към него, съгласно изискванията на настоящата документация – по отношение на български юридически лица. 2.2.3. Сертификати за внедрени система за управление на качеството ISO 9001:2008, система за управление за околната среда ISO 14001:2004 и система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 18001:2007, или еквивалентни, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях. Обхватът на сертификация задължително следва да покрива извършването на СМР за строителство на сгради. 2.2.4. Списък на ключовите експерти, отговарящи на изискванията на т. 3, които участникът ще използва при изпълнението на поръчката. 3.3. Документи за доказване на професионалната квалификация и опита на ключовите експерти: 3.3.1. Автобиография (Образец № 15), съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта. 3.3.2. Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност (ако има такива) – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност. 3.3.3. Копие от сертификат за преминат курс за координатор по безопасност и здраве – по отношение на експерта „Координатор по безопасност и здраве”; 3.3.4. Трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит, от които да е видна и позицията, на която е бил назначен експертът; 3.3.5. Копия от договори /референции от работодатели/ референции от възложители – за доказване на специфичния професионален опит на експерта. От официалните документи следва да е видно, че конкретният експерт е бил на съответната позиция. 3.3.6. Опита на Координатора по безопасност и здраве освен с трудови/служебни/осигурителни книжки, може да се доказва и с граждански договори и референции от работодатели. 3.4. Ако възложителят установи, че един и същи ключов експерт е включен в екипа на повече от един участник, всички тези участници ще бъдат отстранени от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: 2.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да: 2.1.1. докаже опит при изпълнението през последните пет години до датата на подаване на офертата, на 1 (един) или повече договора за изграждане на обекти за обществено обслужване сходни с предмета на поръчката, на стойност не по-малка от 4 000 000,00 лв. без ДДС. Договорите следва да са успешно изпълнени в посочения период, за което се представят съответните доказателства. За изпълнен се счита договор, по който има окончателен доклад, акт обр. 15, удостоверение за въвеждане в експлоатация/разрешение за ползване. * Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт на спортни сгради и съоръжения, сгради за обществено обслужване, административни и жилищни сгради,. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, същият следва да докаже опит при изпълнението на не по-малко от 1 (един) договор, включващи дейностите, които е посочил, че ще извършва. 2.1.2. е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите - за обекти включващи първа група, втора категория. Изискването се прилага за участници – български юридически лица. Изискването се прилага най-малко за водещия съдружник в обединението. 2.1.3 да докаже наличието на сертификати за внедрени система за управление на качеството ISO 9001:2008, система за управление за околната среда ISO 14001:2004 и система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 18001:2007, или еквивалентни, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях. Обхватът на сертификация задължително следва да покрива извършването на СМР за строителство на сгради. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага най-малко за водещия съдружник в обединението. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да осигури за изпълнението на поръчката ключови експерти и специалисти, които да отговарят на изискванията на Възложителя, както следва: 1.1. Технически ръководител - да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има минимум 5 години професионален опит като технически ръководител. 1.2. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – да има минимум 3 години опит на тази позиция и актуален сертификат за преминат курс за координатор по безопасност и здраве.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Оценка на работната програма; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 10 /десет/ лева може да бъде внесена в касата на Община Мездра, ул. Христо Ботев” №27 всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа или по банков път на следната сметка на Община Мездра: IBAN: BG95STSA93008425414500, BIC: STSABGSF, Банка ДСК, клон Мездра, код на плащане 447000 в срок до 16:00 часа на 25.04.2014г. При поискване от заинтересовано лице документацията се изпраща от възложителя, чрез куриер за сметка на лицето, отправило искането, след постъпило плащане по банков път и изпращане по факс на основните данни на участника и адрес на получаване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Мездра, малката заседателна зала на Община Мездра

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите, както и при отварянето на ценовите предложения могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно),както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. 2. Жалба могат да подават лицата, посочени в чл. 120 от ЗОП, в зависимост от решението, което се обжалва. 3. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията се подава с копие до възложителя, чието решение се обжалва. 4. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". 5. Жалбата срещу решението на възложителя за избор на изпълнител спира процедурата до окончателното решаване на спора, освен когато с влязло в сила определение е допуснато предварително изпълнение.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ