Версия за печат

00001-2014-0002

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Икономически университет, Факс: 052 643365, бул. "Княз Борис I" 77, За: инж. Александър Францев, Владимир Новаков, България 9002, Варна, Тел.: 0882 164521; 0882 164755, E-mail: konkursi@ue-varna.bg, Факс: 052 643365

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ue-varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://ue-varna.bg/bg/article.aspx?catid=2501.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на оборудване за развитие на приложните изследвания за безопасност на стоките в ИУ-Варна по Договор BG161PO003-1.2.04-0092-С0001 „Развитие на приложните изследвания за безопасност на стоките в ИУ - Варна"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Варна, 9002, бул."Княз Борис I" № 77, Икономически университет
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на оборудване за развитие на приложните изследвания за безопасност на стоките в ИУ-Варна по Договор BG161PO003-1.2.04-0092-С0001 „Развитие на приложните изследвания за безопасност на стоките в ИУ-Варна“, както следва: Течен хроматограф, Материали и консумативи за нуждите на въвеждане и експлоатация, Климатична камера, Спекрофотометър UV/Vis, Микровълнова система за сухо или мокро минерализиране на пробата, Бидестилатор, Електрофорезна вана, Апарат за водна активност, Настолен рН /ORP/EC/ TDS /NaCl / Temp – метър, Професионален комбиниран рН метър с йон селективни електроди, Аналитична везна, Ротационен вакуум изпарител, Апарат Келдал

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38300000

Описание:

Измервателни инструменти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 Подпозиция 1.1 Течен хроматограф 1 бр. Подпозиция 1.2 Материали и консумативи за нуждите на въвеждане и експлоатация на закупеното по Подпозиция 1.1 рудване по техническа спецификация Обща стойност за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 - сума ненадвишаваща 142388,33 (сто и четиридесет и две хиляди и триста и осемдесет и осем)лева и 33 стотинки без включен ДДС. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 Подпозиция 2.1 Климатична камера 1 бр. Обща стойност за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 - сума ненадвишаваща 30000,00 (тридесет хиляди) лева без включен ДДС. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 Подпозиция 3.1 Спекрофотометър UV/Vis 1 бр. Подпозиция 3.2 Микровълнова система за сухо или мокро минерализиране на пробата 1 бр. Подпозиция 3.3 Бидестилатор 1 бр. Подпозиция 3.4 Електрофорезна вана 1 бр. Обща стойност за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 - сума ненадвишаваща 57141,66 (петдесет и седем хиляди и сто и четиридесет и един) лева и 66 стотинки без включен ДДС. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4 Подпозиция 4.1 Апарат за водна активност 1 бр. Подпозиция 4.2 Настолен рН /ORP/EC/ TDS /NaCl / Temp – метър 1 бр. Подпозиция 4.3 Професионален комбиниран рН метър с йон селективни електроди 1 бр. Обща стойност за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4 - сума ненадвишаваща 25700,92 (двадесет и пет хиляди и седемстотин) лева и 92 стотинки без включен ДДС. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5 Подпозиция 5.1 Аналитична везна 2 бр. Подпозиция 5.2 Ротационен вакуум изпарител 1 бр. Подпозиция 5.3 Апарат Келдал 1 бр. Обща стойност за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5 - сума ненадвишаваща 19716,67

Прогнозна стойност без ДДС
274947.58 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е банкова гаранция в полза на ИУ – Варна или депозит на парична сума в размер, както следва: за ОП1 – 1400 (хиляда и четиристотин) лева; за ОП2 – 300 (триста) лева;ОП3 – 500 (петстотин) лева; за ОП4 – 250 (двеста и петдесет) лева; за ОП5 – 190 (сто и деветдесет) лева, платими по банковата сметка на Икономически университет – Варна IBAN: BG62IORT73773106894500, BIC: IORTBGSF при .„Инвестбанк” АД – клон Варна Ако участникът представи банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение е банкова гаранция в полза на ИУ – Варна или депозит на парична сума в размер на – 3 (три) % от договорената сума, платима по банковата сметка на Икономически университет – Варна IBAN: BG62IORT73773106894500, BIC: IORTBGSF при .„Инвестбанк” АД – клон Варна. Гаранцията се представя в момента на сключването на договора за обществена поръчка и се освобождава след приключването му съгласно условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условия и начин на плащане: 1. авансово плащане в размер на 15% от стойността на поръчката след сключване на договора; 2. 85% се заплащат след доставка и въвеждане в експлоатация на техниката и представяне на следните документи: указания/ ръководства за работа, издадени от производителя; технически спецификации за всеки от уредите, издадени от производителя; гаранционна карта за всеки от уредите, издадена от производителя; сертификати за качество на стоката; сертификат за произход на стоката; декларации за съответствие; оригинална фактура и констативен протокол за извършения монтаж и въвеждането в експлоатация на доставеното оборудване.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В съответствие с чл.25, ал.3,т.2 от ЗОП - изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединиението

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, 2. Оферта за участие по приложен в документацията образец 3. Административни сведения за участника по приложен в документацията образец 4. Документи, удостоверяващи правосубектност, подробно описани в пълното описание. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника 6. Декларация по чл. 47, ал. 1 7. Декларация по чл. 47, ал. 5 8. Декларация по чл. 47, ал. 2 9. Декларация за срок на изпълнение на поръчката 10. Документ за внесена гаранция за участие 11. Декларация за съгласие с текста на договора по приложен в документацията проект 12. Декларация за срок на валидност на офертата 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (оригинал) - списък на подизпълнителите
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците представят декларация за общия оборот за последните три години в зависимост от да-тата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Данните в представената декларация се доказват, както следва: • От участниците-юридически лица - Със представяне на ОПР (Отчет за приходите и разходите) или приложимия съгласно МСС (Международни Счетоводни Стандарти) за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013г.); • От участниците-физически лица - Със представяне на ГДД (Годишна Данъчна Декларация) за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.); • От участниците-обединенния - Със представяне на ОПР (Отчет за приходите и разходите) или приложимия съгласно МСС (Международни Счетоводни Стандарти) и/или ГДД (Годишна Данъчна Декларация) за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013г.)
Минимални изисквания: Участникът следва да притежава общ оборот от доставки за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), който да е на стойност в лева без включен ДДС, явяващ се не по-малък от два пъти максималната прогнозна стойност за съответната обособена позиция, в лева без включен ДДС, както следва: за ОП1 – 284776,66 лв.; за ОП2 60000,00 лв.; за ОП3 114283,32 лв.; за ОП4 – 51401,84 лв. и за ОП5 – 39433,34 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък - декларация на основните договори за сходни дейности, изпълнени през последните три години до крайния срок за подаване на офертите, придружен с заверени копия на препоръки за добро изпълнение. Под изпълнени договори се разбират договори, приключили към датата на обявяване на поръчката (доказва се със списък на договорите и референции). Представените препоръки трябва да съдържат следната информация: предмет на договора, срок на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), име на клиента и потвърждение от него, че дейностите по договора са изпълнени качествено и в срок от страна на Изпълнителя. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители – посочените документи се представят и от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице – посочените документи се представят само от тези членове на обединението, чрез които то доказва съответствието с изискванията на Възложителя. Когато участник в процедурата е чуждестранно лице – посочените документи се представят в превод на български език. 2.Заверено копие на документ удостоверяващ внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна на участника. 3.Заверено копие на документ удостоверяващ внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна на производителя. 4.Заверено копие на оторизационно писмо/а от производителя и/ или от негов изключителен пред-ставител ако участникът не е производител, че същият е упълномощен да предлага техниката, с която участва за конкретната обществена поръчка. 5.-Заверено копие от валидни сертификати за квалификация и договори, издадени от производителя на техниката или упълномощен негов представител, удостоверяващ сервизните права на участника за ремонт. или -Заверено копие от сертификати за квалификация и договори, издадени от производителя на техниката или упълномощен негов представител, удостоверяващ сервизните права, както и декларация от собственика му за сервизно обслужване на предлаганата техника. 6.-Декларация от управляващият сервиза, че: сервизното обслужване в рамките на гаранционния срок ще се извърши със собствен транспорт, чрез поддръжка на място в работните дни в интервала 8:00 – 16:00 часа; Обслужващият сервиз ще гарантира време за реакция до 8 часа, отстраняване на повредите и подмяна на резервните части в рамките на 24 часа, а при невъзможност за спазване на срока за отстраняване на повредата, временно ще предостави друга оборотна техника със същите или по-добри параметри.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три - 2011 г., 2012 г. и 2013) години до крайния срок за подаване на офертите, минимум 3 договора за доставки, сходни по предмет и обем с настоящата - (доставка на измервателна техника и периферия). Следва да бъдат представени минимум 3 препоръки, относими към договорите, посочени в списъка. Когато се предвижда участие и на подизпълнители – изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие при изпълнение на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице – изискването се отнася за обединението като цяло. 2.Участникът следва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП. 3.Производителят на предлаганата техника следва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП. 4.Участникът трябва да е оторизиран да предлага техниката, с която участва в обществената поръчка. 5.Участникът трябва да притежава валидни сертификати за квалификация и договори, издадени от производителя на техниката или упълномощен негов представител, удостоверяващ сервизните права на участника за ремонт. При липса на такива трябва да се укаже кой сервиз ще бъде използван и да се приложат всички необходими сертификати за квалификация и договори, издадени от производителя на техниката или упълномощен негов представител, удостоверяващ сервизните права, както и декларация от собственика му за сервизно обслужване на предлаганата техника. 6.Участникът следва да осигури сервизното обслужване в рамките на гаранционния срок да се извърши със собствен транспорт, чрез поддръжка на място в работните дни в интервала 8:00 – 16:00 часа. Обслужващият сервиз следва да гарантира време за реакция до 8 часа, отстраняване на повредите и подмяна на резервните части в рамките на 24 часа, а при невъзможност за спазване на срока за отстраняване на повредата, временно предоставяне на друга оборотна техника със същите или по-добри параметри.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.05.2014 г.  Час: 13:30
Място

зала 205 в Основната сграда на Икономически университет, бул. "Княз Борис I" № 77

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Един представител на кандидатите участващи в процедурата - законен или изрично упълномощен, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Договор BG161PO003-1.2.04-0092-С0001 „Развитие на приложните изследвания за безопасност на стоките в ИУ-Варна“

VI.3) Допълнителна информация

С цел да се осигури информация за лицата получили документация за участие и във връзка с прилагането на изискванията на чл.29 от ЗОП, получаването на документацията е задължително. Извършва през работните дни от 8:00-12:00 и 12:30-16:00 часа в канцеларията на Ректората (стая 209) на Икономически университет - Варна след попълване на заявка за участие (по образец) в процедурата. Документация може да се получи и по пощата по реда на чл.28, ал.4 от ЗОП, след изпращане на заявка за участие (по образец) в процедурата по електронна поща на адрес konkursi@ue-varna.bg. Образец на заявката за получаването на документацията е публикуван и може да се изтегли от официалната страница на Икономически университет - Варна, рубрика "Профил на купувача" на интер-нет адрес: http://ue-varna.bg/bg/article.aspx?catid=2501 Документацията за участие в процедурата е публикувана и може да разгледа на официалната страница на Икономически университет - Варна, рубрика "Профил на купувача" на интернет адрес: http://ue-varna.bg/bg/article.aspx?catid=2501

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 1
1) Кратко описание

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 1. Подпозиция 1.1 Течен хроматограф 1 бр. 2. Подпозиция 1.2 Материали и консумативи за нуждите на въвеждане и експлоатация на закупеното по Подпозиция 1.1 оборудване по техническа спецификация (сто и четиридесет и две хиляди и триста и осемдесет и осем)лева и 33 стотинки без включен ДДС.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38300000

Описание:

Измервателни инструменти

3) Количество или обем

1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 1.1. Подпозиция 1.1 Течен хроматограф 1 бр. 1.2. Подпозиция 1.2 Материали и консумативи за нуждите на въвеждане и експлоатация на закупеното по Подпозиция 1.1 оборудване по техническа спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 2
1) Кратко описание

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 Подпозиция 2.1 Климатична камера 1 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38300000

Описание:

Измервателни инструменти

3) Количество или обем

5.2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 5.2.1. Подпозиция 2.1 Климатична камера 1 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 3
1) Кратко описание

3. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 3.1. Подпозиция 3.1 Спекрофотометър UV/Vis 1 бр. 3.2. Подпозиция 3.2 Микровълнова система за сухо или мокро минерализиране на пробата 1 бр. 3.3. Подпозиция 3.3 Бидестилатор 1 бр. 3.4. Подпозиция 3.4 Електрофорезна вана 1 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38300000

Описание:

Измервателни инструменти

3) Количество или обем

3. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 3.1. Подпозиция 3.1 Спекрофотометър UV/Vis 1 бр. 3.2. Подпозиция 3.2 Микровълнова система за сухо или мокро минерализиране на пробата 1 бр. 3.3. Подпозиция 3.3 Бидестилатор 1 бр. 3.4. Подпозиция 3.4 Електрофорезна вана 1 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 4
1) Кратко описание

5.4. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4 5.4.1. Подпозиция 4.1 Апарат за водна активност 1 бр. 5.4.2. Подпозиция 4.2 Настолен рН /ORP/EC/ TDS /NaCl / Temp – метър 1 бр. 5.4.3. Подпозиция 4.3 Професионален комбиниран рН метър с йон селективни електроди 1 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38300000

Описание:

Измервателни инструменти

3) Количество или обем

5.4. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4 5.4.1. Подпозиция 4.1 Апарат за водна активност 1 бр. 5.4.2. Подпозиция 4.2 Настолен рН /ORP/EC/ TDS /NaCl / Temp – метър 1 бр. 5.4.3. Подпозиция 4.3 Професионален комбиниран рН метър с йон селективни електроди 1 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 5
1) Кратко описание

5. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5 5.1. Подпозиция 5.1 Аналитична везна 2 бр. 5.2. Подпозиция 5.2 Ротационен вакуум изпарител 1 бр. 5.3. Подпозиция 5.3 Апарат Келдал 1 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38300000

Описание:

Измервателни инструменти

3) Количество или обем

5. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5 5.1. Подпозиция 5.1 Аналитична везна 2 бр. 5.2. Подпозиция 5.2 Ротационен вакуум изпарител 1 бр. 5.3. Подпозиция 5.3 Апарат Келдал 1 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45