Версия за печат

00594-2014-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000715054

УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД, бул. "Акад. Иван Гешов" №15, За: Весела Динева, Р. България 1431, София, Тел.: 02 9521532, E-mail: op@rilski.com, Факс: 02 9521532

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки и БС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rilski.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на медицински изделия

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
УМБАЛ "Св. Иван Рилски", София, бул. "Акад. Иван Гешов" № 15
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински изделия чрез периодични заявки за нуждите на лечебното заведение за период до 1 /една/ година, които са подробно описани в спецификация към документацията за участие. Количествата са ориентировъчни. Възложителят не e длъжен да изкупи посочените в спецификацията количества: Трансфузионна система за сакове, Интравенозна система за подаване на инфузионни разтвори, Игла хиподермална еднократна, Игла тип "Бътерфлай", Спринцовки, Есмарх, Абокати, Интравенозна канюла, Трипътно стерилно кранче, Тапа за абокат, Удължител за 50 сс спринцовка, Оригинален удължител за перфузор, Интравенозна система за подаване на инфузионни разтвори, Аспиратор за многодозови флакони, Трансферираща игла за големи контейнери, Пункционна игла за стави, Нелатонови катетри с наконечник, Двупътни фолиеви уретрални катетри с балон, Уринаторни торби, Пластмасов уринатор, Пластмасова подлога, Еднократна операционна маска, Еднократна операционна шапка, Посетителски халат, Ръкавици еднократни полиетиленови, Хирургични ръкавици, Стерилни рентгенозащитни ръкавици, Апарат за измерване на кръвно налягане, Стетоскоп, Термометър, Пластмасови бъбрековидни легенчета, Стерилен контейнер на винтова капачка за биопродукти, Гел за спинална операция, Гел за ехограф , Еднократни електроди за прекордиални отвеждания на монитор, Наконечници за ЕКГ апарат , Хартия за ЕКГ апарати, Пеницилинови шишета с гумена тапа, Антидекубитален дюшек, Комплект за основни орални грижи, Еднократни инструменти изработени от неръждаема стомана, Ректални тръби, Назогастрални сонди, Сонда на "Блекмор", Сет за чернодрона биопсия, Клипс апликатор и клипси за ендоскопска хемостаза, Биопсични щипки многократни, Четки за цитологични изследвания , Eднократна игла – инжектор за инжекционна терапия на различни състояния в ГИТ, Балон дилататори многократни, Полипектомични примки , Канюли за ЕРХПГ , Водачи еднократни за ЕРХПГ , Папилотоми , Клипсове големи и ендоскопски инструменти за затваряне на фистули и хемостаза, Сонда за АПК, Комплект за връзково лигиране на варици на хранопровода, Назобилиарен дренаж, Клапи за биопсичен канал, Машина за почистване и дезинфекция на ендоскопските апарати Soluscope, Тест серуми за кръвни групи, Интубационни тръби, Трахеостомни канюли, Набор за спинален дренаж, Анестезиологични шлангове, Респираторни шлангове, Ларингиални маски, Стерилни аспирационни шлаухи, Анестезиологична маска, Кислородни маски, Канюли за кислород тип "очила", Аспирационни катетри, Водач за интубационни тръби, АМБУ , Балон катетри за краниална ендоскопия, Маркери за невронавигация , Инцизионно фолио за оперативно поле, Стерилен вход, Стерилен разтвор против замъгляване на оптики, Стерилен ръкав за камера с ринг, Метална четка за почистване на коагулиращи форцепси и електроди, Натронкалк, Свеноидални електроди, Масло за смазване, Силиконово олио, Пронторал , Превързочен сет, Марлени компреси, Марля на метър , Компреси тип Микулич, Бинт марлен, Памук естествен, Цитопласт, Санпласт, Хирургическа лепенка, Mревръзки, Лепенки за безшевно затваряне на рани, Иригационен разтвор, Колагенов хемостатик, Фибриново лепило, Синтетично цианакрилово лепило , Резорбируем хемостатик, Стерилна хемостатична желатинова гъба, Костен восък, Пластичен материал за краниопластика, Микропорест полизахарид пулвис, Еднократни операционни престилки, Еднократни стерилни операционни чаршафи, Еднократни стерилни хирургически сетове, Дръжка за лезвие, скалпел, Маншети за кръвно налягане, ЕКГ кабел за монитор, Интрацеребрални електроди, Субдурални електроди, Фиброоптичен ларингоскоп, Eлектрически дрил и консумативи, Борери, Интродуктор за Джигли, Трион по Джигли, Краниофиксатори, Масло за хирургични инструменти, Сет за инвазивно артериално налягане за трансдюсер, Системи за мониториране на интракраниално налягане, Система за интраоперативна спирометрия, Шевен материал, Консумативи за стерилизация, Консумативи за диализа и др., всичко подробно описано в Техническа спецификация част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва 490 номенклатури и количества, подробно описани в спецификация към документацията за участие. Количествата са ориентировъчни. Участниците могат да подадат оферта за една или повече номенклатули. Класиране ще се извършва за всяка номенклатура.

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Общата стойност на гаранцията за участие е 31773.00 лв., като е определена за всяка номенклатура, което е отразено в документацията за участие /Техническа спецификация/. Участниците дължат гаранция за участие само за номенклатурите, за които подават оферта. Участниците могат да подадат оферта за една или повече номенклатури. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата му стойност. Същата се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Банкова сметка на болницата: банка "УниКредит Булбанк” АД, банков клон Калоян, IBAN BG44 UNCR 7630 1001 6612 18, BIK UNCRBGSF.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането е разсрочено до 60 дни, чрез банков превод в лева.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Списък на документите съдържащи се в офертата /по образец/. Административни сведения за участника /по образец/. Удостоверение за актуално състояние, а когато участникът е физическо лице – документ за самоличност; ако участникът е чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият - при участници обединения. Оторизационно писмо на името на участника (с официален превод от заклет преводач, ако е на чужд език), валидно за срока на изпълнение на пръчката и издадено от: - производителя или негово представителство за предлаганите изделия, или - упълномощеният представител по чл. 10, ал. 2 от ЗМИ. Разрешение / удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ (където е приложимо) Декларация издадена от участника, че оферираните от него изделия имат нанесена “СЕ” маркировка в съответствие с изискванията на ЗМИ Декларация, че предлаганите цени на всяко от оферираните изделия не надвишават съответните най-ниски, на които участникът продава изделията към датата на подаване на офертата. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако участникът предвижда такъв) с приложени документите по чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Декларация за приемане на условията в проекта на договор Документ за внесена гаранция за участие Копие на документа за закупуване на документацията за участие Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когото не е подписана от управляващия участника) Техническа оферта /по образец/ Приложение към техническата оферта /по образец/ на хартиен и електронен носител Ценова оферта /по образец/ Приложение към ценовата оферта /по образец/ на хартиен и електронен носител

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на договори с университетски болници за доставка на медицински изделия, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите, получателите и телефони за връзка. Препоръки за добро изпълнение към описаните в списъка по-горе договори. Образци, описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят - актуален каталог с превод на български език за нови медицински изделия, или такива, които болницата не е използвала; Инструкции за употреба на изделията на български език. Списък (приемо-предавателен протокол) на предоставените мостри по номера/номенклатури.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Най-малко един договор с университетска болница за доставка на медицински изделия, придружен от Препоръка за добро изпълнение. Образци, описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят - актуален каталог с превод на български език за нови медицински изделия, или такива, които болницата не е използвала; Инструкции за употреба на изделията на български език. Списък (приемо-предавателен протокол) на предоставените мостри по номера/номенклатури. Участниците в процедурата задължително представят мостри от изделията, за които участват.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 009 - 010913 от 10.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.04.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 2.4 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията се получава след заплащането й в касата на болницата всеки работен ден от 9.00 до 12.00 и от 13.30 до 15.00 часа в УМБАЛ “Св. Иван Рилски" ЕАД, София, сутерен, кабинет № 37, срещу представен платежен документ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.05.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

240

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.05.2014 г.  Час: 10:30
Място

УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД - София, бул. "Акад. Ив. Гешов" №15, ет.2, Рапортна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1/ Всяка кореспонденция (разяснения,уведомления и искания), отправени от възложителя до участника ще бъдат считани за редовно връчени, когато са изпратени на е-mail или факс на участника. 2/ Участниците в процедурата задължително представят мостри от изделията, за които участват. Мострите задължително следва да са в срок на годност, опаковките да са оригинални, съгласно изискванията на ЗМИ. Участници, които са оферирали изделия, за които не са представили мостри или мострите не са във вида описан по-горе ще бъдат отстранени от участие в процедурата за конкретните изделия. Върху опаковката на мострите да e поставен фирмен знак на участника, пореден номер от техническата спецификация, както и да бъдат придружени с подписани и подпечатани приемо-предавателни протоколи. Всички мостри, чиито единични цени надвишават 50 (петдесет) лева без ДДС да се опишат на отделен приемо-предавателен протокол и след приключване на процедурата ще бъдат връщани на участниците. Мострите ще се приемат след представянето на приемо-предавателните протоколи от главната медицинска сестра на лечебното заведение от 22.04.2014 г. до 25.04.2014 г., от 13.30 до 16.30 часа. Мострите на шевния материал да са не по-малко от две опаковки за всяки артикул от номенклатурата. Мострите, чиито единични цени надвишават 50 (петдесет) лева без ДДС ще се връщат в срок от 10 (десет) работни дни след получаването от участниците на решението за класиране. Невзетите в този срок мостри остават в полза на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 120, ал.5 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедурата; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ