00594-2014-0010
Технически редакции | ||
25.03.2014 09:34 ч. : | 25/03/2014 08:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2014 09:34 ч. : | 25/03/2014 08:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2014 09:34 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД, бул. "Акад. Иван Гешов" №15, За: Весела Динева, Р. България 1431, София, Тел.: 02 9521532, E-mail: op@rilski.com, Факс: 02 9521532
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки и БС"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.rilski.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на медицински изделия
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на медицински изделия чрез периодични заявки за нуждите на лечебното заведение за период до 1 /една/ година, които са подробно описани в спецификация към документацията за участие. Количествата са ориентировъчни. Възложителят не e длъжен да изкупи посочените в спецификацията количества: Трансфузионна система за сакове, Интравенозна система за подаване на инфузионни разтвори, Игла хиподермална еднократна, Игла тип "Бътерфлай", Спринцовки, Есмарх, Абокати, Интравенозна канюла, Трипътно стерилно кранче, Тапа за абокат, Удължител за 50 сс спринцовка, Оригинален удължител за перфузор, Интравенозна система за подаване на инфузионни разтвори, Аспиратор за многодозови флакони, Трансферираща игла за големи контейнери, Пункционна игла за стави, Нелатонови катетри с наконечник, Двупътни фолиеви уретрални катетри с балон, Уринаторни торби, Пластмасов уринатор, Пластмасова подлога, Еднократна операционна маска, Еднократна операционна шапка, Посетителски халат, Ръкавици еднократни полиетиленови, Хирургични ръкавици, Стерилни рентгенозащитни ръкавици, Апарат за измерване на кръвно налягане, Стетоскоп, Термометър, Пластмасови бъбрековидни легенчета, Стерилен контейнер на винтова капачка за биопродукти, Гел за спинална операция, Гел за ехограф , Еднократни електроди за прекордиални отвеждания на монитор, Наконечници за ЕКГ апарат , Хартия за ЕКГ апарати, Пеницилинови шишета с гумена тапа, Антидекубитален дюшек, Комплект за основни орални грижи, Еднократни инструменти изработени от неръждаема стомана, Ректални тръби, Назогастрални сонди, Сонда на "Блекмор", Сет за чернодрона биопсия, Клипс апликатор и клипси за ендоскопска хемостаза, Биопсични щипки многократни, Четки за цитологични изследвания , Eднократна игла – инжектор за инжекционна терапия на различни състояния в ГИТ, Балон дилататори многократни, Полипектомични примки , Канюли за ЕРХПГ , Водачи еднократни за ЕРХПГ , Папилотоми , Клипсове големи и ендоскопски инструменти за затваряне на фистули и хемостаза, Сонда за АПК, Комплект за връзково лигиране на варици на хранопровода, Назобилиарен дренаж, Клапи за биопсичен канал, Машина за почистване и дезинфекция на ендоскопските апарати Soluscope, Тест серуми за кръвни групи, Интубационни тръби, Трахеостомни канюли, Набор за спинален дренаж, Анестезиологични шлангове, Респираторни шлангове, Ларингиални маски, Стерилни аспирационни шлаухи, Анестезиологична маска, Кислородни маски, Канюли за кислород тип "очила", Аспирационни катетри, Водач за интубационни тръби, АМБУ , Балон катетри за краниална ендоскопия, Маркери за невронавигация , Инцизионно фолио за оперативно поле, Стерилен вход, Стерилен разтвор против замъгляване на оптики, Стерилен ръкав за камера с ринг, Метална четка за почистване на коагулиращи форцепси и електроди, Натронкалк, Свеноидални електроди, Масло за смазване, Силиконово олио, Пронторал , Превързочен сет, Марлени компреси, Марля на метър , Компреси тип Микулич, Бинт марлен, Памук естествен, Цитопласт, Санпласт, Хирургическа лепенка, Mревръзки, Лепенки за безшевно затваряне на рани, Иригационен разтвор, Колагенов хемостатик, Фибриново лепило, Синтетично цианакрилово лепило , Резорбируем хемостатик, Стерилна хемостатична желатинова гъба, Костен восък, Пластичен материал за краниопластика, Микропорест полизахарид пулвис, Еднократни операционни престилки, Еднократни стерилни операционни чаршафи, Еднократни стерилни хирургически сетове, Дръжка за лезвие, скалпел, Маншети за кръвно налягане, ЕКГ кабел за монитор, Интрацеребрални електроди, Субдурални електроди, Фиброоптичен ларингоскоп, Eлектрически дрил и консумативи, Борери, Интродуктор за Джигли, Трион по Джигли, Краниофиксатори, Масло за хирургични инструменти, Сет за инвазивно артериално налягане за трансдюсер, Системи за мониториране на интракраниално налягане, Система за интраоперативна спирометрия, Шевен материал, Консумативи за стерилизация, Консумативи за диализа и др., всичко подробно описано в Техническа спецификация част от документацията за участие.
33140000
Описание:
НЕ
НЕ
Поръчката включва 490 номенклатури и количества, подробно описани в спецификация към документацията за участие. Количествата са ориентировъчни. Участниците могат да подадат оферта за една или повече номенклатули. Класиране ще се извършва за всяка номенклатура.
НЕ
НЕ
12
Общата стойност на гаранцията за участие е 31773.00 лв., като е определена за всяка номенклатура, което е отразено в документацията за участие /Техническа спецификация/. Участниците дължат гаранция за участие само за номенклатурите, за които подават оферта. Участниците могат да подадат оферта за една или повече номенклатури. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата му стойност. Същата се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Банкова сметка на болницата: банка "УниКредит Булбанк” АД, банков клон Калоян, IBAN BG44 UNCR 7630 1001 6612 18, BIK UNCRBGSF.
Плащането е разсрочено до 60 дни, чрез банков превод в лева.
Списък на документите съдържащи се в офертата /по образец/. Административни сведения за участника /по образец/. Удостоверение за актуално състояние, а когато участникът е физическо лице – документ за самоличност; ако участникът е чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият - при участници обединения. Оторизационно писмо на името на участника (с официален превод от заклет преводач, ако е на чужд език), валидно за срока на изпълнение на пръчката и издадено от: - производителя или негово представителство за предлаганите изделия, или - упълномощеният представител по чл. 10, ал. 2 от ЗМИ. Разрешение / удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ (където е приложимо) Декларация издадена от участника, че оферираните от него изделия имат нанесена “СЕ” маркировка в съответствие с изискванията на ЗМИ Декларация, че предлаганите цени на всяко от оферираните изделия не надвишават съответните най-ниски, на които участникът продава изделията към датата на подаване на офертата. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако участникът предвижда такъв) с приложени документите по чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Декларация за приемане на условията в проекта на договор Документ за внесена гаранция за участие Копие на документа за закупуване на документацията за участие Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когото не е подписана от управляващия участника) Техническа оферта /по образец/ Приложение към техническата оферта /по образец/ на хартиен и електронен носител Ценова оферта /по образец/ Приложение към ценовата оферта /по образец/ на хартиен и електронен носител
няма
няма
Списък на договори с университетски болници за доставка на медицински изделия, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите, получателите и телефони за връзка. Препоръки за добро изпълнение към описаните в списъка по-горе договори. Образци, описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят - актуален каталог с превод на български език за нови медицински изделия, или такива, които болницата не е използвала; Инструкции за употреба на изделията на български език. Списък (приемо-предавателен протокол) на предоставените мостри по номера/номенклатури.
Най-малко един договор с университетска болница за доставка на медицински изделия, придружен от Препоръка за добро изпълнение. Образци, описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят - актуален каталог с превод на български език за нови медицински изделия, или такива, които болницата не е използвала; Инструкции за употреба на изделията на български език. Списък (приемо-предавателен протокол) на предоставените мостри по номера/номенклатури. Участниците в процедурата задължително представят мостри от изделията, за които участват.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Цената е с включен ДДС. Документацията се получава след заплащането й в касата на болницата всеки работен ден от 9.00 до 12.00 и от 13.30 до 15.00 часа в УМБАЛ “Св. Иван Рилски" ЕАД, София, сутерен, кабинет № 37, срещу представен платежен документ.
Всеки от официалните езици на ЕС
240
УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД - София, бул. "Акад. Ив. Гешов" №15, ет.2, Рапортна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
1/ Всяка кореспонденция (разяснения,уведомления и искания), отправени от възложителя до участника ще бъдат считани за редовно връчени, когато са изпратени на е-mail или факс на участника. 2/ Участниците в процедурата задължително представят мостри от изделията, за които участват. Мострите задължително следва да са в срок на годност, опаковките да са оригинални, съгласно изискванията на ЗМИ. Участници, които са оферирали изделия, за които не са представили мостри или мострите не са във вида описан по-горе ще бъдат отстранени от участие в процедурата за конкретните изделия. Върху опаковката на мострите да e поставен фирмен знак на участника, пореден номер от техническата спецификация, както и да бъдат придружени с подписани и подпечатани приемо-предавателни протоколи. Всички мостри, чиито единични цени надвишават 50 (петдесет) лева без ДДС да се опишат на отделен приемо-предавателен протокол и след приключване на процедурата ще бъдат връщани на участниците. Мострите ще се приемат след представянето на приемо-предавателните протоколи от главната медицинска сестра на лечебното заведение от 22.04.2014 г. до 25.04.2014 г., от 13.30 до 16.30 часа. Мострите на шевния материал да са не по-малко от две опаковки за всяки артикул от номенклатурата. Мострите, чиито единични цени надвишават 50 (петдесет) лева без ДДС ще се връщат в срок от 10 (десет) работни дни след получаването от участниците на решението за класиране. Невзетите в този срок мостри остават в полза на възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
В съответствие с чл. 120, ал.5 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедурата; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
25.03.2014 г.