Версия за печат

00019-2014-0005

BG-Монтана: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Монтана, ул. „Извора“ № 1, За: Юлия Крумова Игнатова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394227, E-mail: montana@montana.bg, Факс: 096 300462

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.montana.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Нели Димитрова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394246

Място/места за контакт: Община Монтана, стая 102, каса

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Мая Лъчезарова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394265

Място/места за контакт: Община Монтана, стая 102, гише №3

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Инженеринг на комплексна инсталация за дефосфатизация на отпадъчните води в ПСОВ – гр. Монтана"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е изпълнението на "Инженеринг на комплексна инсталация за дефосфатизация на отпадъчните води в ПСОВ – гр. Монтана", вкл. работно проектиране, изграждане и авторски надзор на комплексна инсталация за дефосфатизация на отпадъчните води от ПСОВ - Монтана. Поръчката се изпълнява в рамките на Договор за бевъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-C046 от 12.09.2012 г. за инвестиционен проект № DIR-51011116-11-45 с предмет "Разширение и рехабилитация на канализационната и водоснабдителната мрежи на град Монтана" по приоритетна ос: 1 на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013" (ОПОС) по процедура с референтен № ВС161РО005/10/1.11/02/16 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв.ж."

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45252120, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за пречистване на вода
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Инженеринг на комплексна инсталация за дефосфатизация на отпадъчните води в ПСОВ – гр. Монтана" Работно проектиране на комплексна инсталация за дефосфатизация на отпадъчните води в ПСОВ – гр. Монтана; Доставка и монтаж на ПП тръби с алуминиева вложка DN50 – 6 м; Доставка и монтаж на ПП тръби с алуминиева вложка DN50 изолирани с топлинна изолация, обшита с алуминиево покритие, комплект – 8 м; Доставка и монтаж на ПП тръби с алуминиева вложка DN20, изолирани с топлинна изолация, обшита с алуминиево покритие, монтаж на открито и окачена на стена с конзоли, комплект – 70 м; Доставка и монтаж на ПП тръба с алуминиева вложка DN20 в помещението на компресорите за пясъкозадържателя – 5 м; Доставка и изливане на подложна бетонова плоча, за резервоарите, от бетон Б 10 с размери 6.50х4.50 м и дебелина 15 см – 4,50 м3; Доставка и монтаж на "Складови цистерни за съхранение на технически FeCl3 (39-43%)" – 2 бр.; Доставка и монтаж на инсталация за "Промишлено измерване на фосфати и автоматично управление на дозирането" – 1 бр.; Доставка на необходимите материали и изпълнение на електро захранването на инсталацията – 1 бр.; Авторски надзор на съоръжение за третиране на фосфорната замърсеност.

Прогнозна стойност без ДДС
255143.99 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 500 лв (две хиляди и петстотин лева), срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Монтана - Банка: "Инвестбанк" АД клон Монтана; BIC: IORTBGSF; IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС и е със срок на валидност 30 (тридесет) дни след датата на издаване на Разрешение за ползване. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Монтана - Банка: "Инвестбанк" АД клон Монтана; BIC: IORTBGSF; IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане еднократно в размер на 10% от стойността на договора за обществена поръчка, при следните условия: Авансът се изплаща в срок до 30 календарни дни, считано от датата на влизане в сила на договора. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер до 25% от всяко от междинните плащания към Изпълнителя до размера на полученото Авансово плащане. Авансът се изплаща само след представяне на неотменима и безусловна банкова гаранция, предварително одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или платежно нареждане, покриващи пълния размер на авансовото плащане и представяне на фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане. Междинни плащания се извършват на база на действителните количества извършена работа. Първото междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 20 (двадесет) на сто от стойността на договора (без отчитане на приспадащата се част от авансовото плащане). Всяко следващо плащане трябва да е не по-малко или равно на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за обществената поръчка (след отчитане на приспадащата се част от авансовото плащане). Междинните плащания се извършват до 14 /четиринадесет/ дни след съставяне и подписване на Протокол за приемане на извършени СМР по образец на УО на ОПОС /Протокол Образец 19/ за всички строителни обекти и представяне на документи съгласно ЗУТ и Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактура. Общата сума на междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на договора. Окончателно плащане в размер на разликата между действителната стойност на извършените и одобрени работи по договора и общата сума на авансовото плащане и междинните плащания, но не повече от 10% от стойността на договора - 14 (четиринадесет) дни от датата на издаване на Разрешение за ползване и фактура за окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. В случай че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват нотариално заверено споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; че членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата съдържа следните документи: Плик № 1 „Документи за подбор" и наименование на участника, в който се поставят документи, изискуеми съгл. чл.56, ал.1, т.1 – 6, 8, 11-14, отнасящи се до критерии за подбор на участници, вкл.: Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът съдържа броя на документите, които са представени и номера на страницата, на които се намират; Копие от документ за регистрация или ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. Когато не е представен ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР, участникът - ЮЛ или ЕТ, прилага удостоверение за актуално състояние, съгл. чл.24, ал.1 от ППЗОП. Чуждестранни ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или адм. орган от държавата, в която са установени. Доказателства за изпълнение на икон. и фин. изисквания към участника, съгл. Раздел ІІI.2.2 от Обявлението; Доказателства за изпълнение на изисквания към участ. за технически възможности и квалификация, съгл. Раздел ІІI.2.3 от Обявлението; Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП и Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т. 1, б. „а” до „д”, ал. 2, т.5 и ал.5, т. 1 от ЗОП. (Възложителят отстранява участник, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т.3, т. 4 и т. 5 и който е виновен неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка. Наличието на горепосоченото обстоятелство се доказва от възложителя с влязло в сила съдебно решение); Участникът следва да има регистрация в ЦПРС за изпълнение на строителство от ІV група, ІІ катег. или екв. документ за вписване на чужд. участник в съотв. регистър на държава-членка на ЕС или на др. държава – страна по Спор. за ЕИП. Представят се декларация или копие от удостоверение за наличие на такава регистрация от комп. органи съгл. нац. законодателство. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Информация за изискванията за закр. на заетостта, вкл. мин. цена на труда и условия на труд може да се получи от ИА „Гл. инспекция по труда“ и нейните терит. поделения. Декларация за ползване на подизпълнител; Декларация-съгласие. за участие на подизпълнител (ако е прил.); Документ за гаранция за участие в процедурата - оригинал; Документ, удостоверяващ регистрацията на участ. по ЗДДС /при наличие на такава/ или еквив.; При обединение - копие от документ се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно. Документ за закупена документация за участие (заверено копие); Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка (без посочване на определящи показатели, относими към Плик №2 и Плик №3); Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника. Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация!
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изпълнението на това минимално изискване се доказва от: 1. декларация по образец – Приложение 9 и заверени от участника копия на Годишен финансов отчет за отчетните 2011, 2012 и 2013 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията). В случай че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за оборота, подписана от участника/или представляващия го/ и главния счетоводител. 2. Застраховка за професионална отговорност, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал сумарно за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер на не по-малко от 600 000 лева (шестстотин хиляди лева). В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по-горе трябва да бъде изпълнено общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности , свързани със строителството.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по образец – Приложение 10, съдържащ описание на основните договори, изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на представяне на офертата, в в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение, които доказват изпълнението на горепосочените минимални изисквания. В препоръките задължително се посочва наименованието на Възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. Към списъкът се прилагат и копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите. 2. Декларация – Приложение № 11, Автобиография във формат по образец Приложение № 12 и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец Приложение № 13. 3. Копие от Сертификатите за внедрени системи ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 или еквивалентни или доказателства за въведени еквивалентни мерки.
Минимални изисквания: 1. През последните 5 г. до датата на представяне на офертата, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, участникът да е изпълнил поне един договор с предмет, сходен на предмета на поръчката, както следва: Инженеринг и/или изграждане и/или реконструкция на поне едно пречиствателно съоръжение за отпадъчни води. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2.Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Ръководител на обект: висше образование, квалиф. Строит. инженер, спец. ВиК, ПГС/ССС или екв., отг. на изискв. на чл.163а от ЗУТ; опит в обл. на изпълн. на инвест. инфрастр. проекти за инженеринг и/или изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пречиствателни станции/съоръжения за отпадъчни води – мин. 5 години; участие като ръков. при изпълн. на поне един обект сходен с предмета на обществената поръчката. Технически ръководител: висше образование, квалиф. строителен инженер със спец. ВиК, ПГС/ССС или екв.,отг. на изискв. на чл.163а от ЗУТ; опит в обл. на изпълн. на инвест. инфрастр. проекти за инженеринг и/или изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пречиствателни станции/съоръжения за отпадъчни води – мин. 3 год. и участие като техн. ръков. при изпълн.на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; Главен Инженер – пречистване на отпадъчни води: висше образование, квалиф. строителен инженер, спец.: ВиК – пречистване на отпадъчни води или екв.; мин. 3 г. проф. опит в обл. на изпълнение на инвест. инфрастр.проекти за инженеринг и/или изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пречиствателни станции/съоръжения за отпадъчни води. Експерт контрол на качеството: висше образование, квалиф. строит. инженер; мин. 3 г. проф.опит в контрол на качеството при изпълнение на СМР; да притежава удостоверение/ сертификат за вътрешен одитор по качество; Експерт координатор по безопасност и здраве; висше образование; мин.3 г. опит на длъжност координатор по безопасност и здраве; да притежава валидно удостоверение за координатор по безопасност и здраве съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ. Главен проектант – ПСОВ: висше образование, спец. ВиК – пречистване на отпадъчни води или екв.; наличие на пълна проектантска правоспособност; минимум 5 г. общ проф. опит; опит в проектиране на мин. един обект за ПСОВ. Екип от проектанти - лица, притежаващи необходимата квалификация и проектантска правоспособност, съгласно чл. 229, чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП, по съответно части на инвестициония проект а именно: Архитектура, Вертикална планировка, Електро, КиП и А, Конструктивна, ОВК, Пожарна безопасност, Технологична. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3. Участ. следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, здравословни и безопасни условия на труд и опазване на околната среда и социална отговорност, съгласно съответните системи: ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент или да прилага еквивалентни мерки за управление на качеството; ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент или да прилага еквивалентни мерки за управление на качеството; При обед., който не е рег. като сам. ЮЛ, както и в сл., когато се ползва подизп., сертификатите се представят за всеки един от чл. на обед., съобр.разпред. на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предв. в дог. за създ. на обед., както и за подизпъл., съобр. вида и дела на участ.им
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за отстраняване на дефекти – П1; тежест: 5
Показател: Срок за разработване на работен проект – П2; тежест: 10
Показател: Срок за доставки на оборудване и изпълнение на СМР - П3; тежест: 10
Показател: Програма за изпълнение на поръчката – П4 по следните подпоказатели:; тежест: 40
Показател: Под-показател Т1 - Съдържание на Обяснителната записка на Програмата за изпълнение на поръчката; тежест: 70
Показател: Под-показател Т2 - Съотвествие на Обяснителната записка на Програмата за изпълнение на поръчката и Линейния календарен план; тежест: 30
Показател: Ценово предложение – П5; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата може да бъде заплатена на касата на Община Монтана - гр. Монтана, ул. „Извора“ № 1 или да бъде преведена по банкова сметка на Община Монтана в Банка "Инвестбанк" АД клон Монтана, IBAN: BG30 IORT 8266 8401 7425 00, BIC: IORTBGSF, вид плащане 447000. Документацията за участие се получава на касата в деловодството в сградата на общинска администрация Монтана, след заплащане на цената й.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

град Монтана, сградата на община Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът се изпълнява по приоритетна ос: 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013” (ОПОС) по процедура с референтен № ВС161РО005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв.ж.”

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – нотариално заверен препис. В случай че участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, тогава участниците в обединението сключват нотариално заверено споразумение. То трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнение на договора; че членовете на обединението са солидарно отговорни за изпълнение на договора, вкл. по отношение на плащанията; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществена поръчка. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на процедурата. Не се допуска промени в състава на обединението след подаване на офертата. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката" и наименование на участника, в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнение на поръчката. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена" и наименование на участника, който съдържа Ценовото предложение.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ