Версия за печат

00028-2014-0007

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие, ул."Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Мария Митрева, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405258, E-mail: MMitreva@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/?controller=category&action=orders&catid=16.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: регионално развитие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ НА ОБЩИЯ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН (ИОУП) ЗА ЦЯЛАТА ТЕРИТОРИЯ НА ОБЩИНА ЦАРЕВО И ЕКОЛОГИЧНА ОЦЕНКА КЪМ НЕГО“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектът по предмета на поръчката се изработва съгласно Заданието за изработване на проект за изменение на Общия устройствен план (ИОУП) за цялата територия на община Царево и Екологична оценка към него от документацията за участие в процедурата, в съответствие с разпоредбите на Закона за устройство на Черноморското крайбрежие (ЗУЧК); Закона за устройство на територията (ЗУТ); Закона за опазване на околната среда (ЗООС); Закона за биологичното разнообразие (ЗБР), Закона за защитените територии (ЗЗТ), подзаконовите им актове и се предоставя за обществени обсъждания, съгласуване със заинтересованите органи и трети лица, които има вероятност да бъдат засегнати от плана.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71400000

Описание:

Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектът по настоящата обществена поръчка се изготвя в обема и със съдържанието съгласно Заданието за изработване на проект за изменение на Общия устройствен план (ИОУП) за цялата територия на община Царево и Екологична оценка към него от документацията за участие в процедурата и се представя във фаза „Предварителен проект“ („ПП“) и във фаза „Окончателен проект“ („ОП“) съгласно чл. 126, ал. 4 от ЗУТ.

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

28.11.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител, избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, тя следва да се внесе по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие е в размер на 990,00 (деветстотин и деветдесет) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на договора. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, ако тя включва всички изискуеми по образеца на Възложителя условия. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изплащането на цената по договора се извършва, както следва: 1. 40 % (четиридесет на сто) от цената без ДДС по договора – след предаване на проекта за ОУП във фаза „ПП“; 2. 30 % (тридесет на сто) от цената без ДДС по договора – след получаване на положително решение по екологичната оценка (ЕО) и оценката за степента на въздействие (ОСВ) от страна на МОСВ ; 3. 30 % (тридесет на сто) от цената без ДДС по договора – приемане на проекта за ОУП във фаза „ОП“ от Националния експертен съвет по устройство на територията и регионална политика (НЕСУТРП) и издаване на заповед на министъра на регионалното развитие за неговото одобряване по реда на чл. 19, ал. 3 от ЗУЧК. За извършване на всяко от плащанията по т. 1, т. 2 и т. 3 се представя редавателно-приемателен протокол без забележки, двустранно подписан от Изпълнителя и представител на Възложителя и одобрен от Възложителя "Акт за заплащане на извършени дейности” (по образец на МРР).След подписването на съответните документи по предходното изречение Изпълнителят представя на Възложителя оригинална фактура на стойност, равна на стойността на Акта, като за Възложителя възниква задължение да извърши плащането на сумата по фактурата в срок до 10 (десет) работни дни от нейното представяне.Плащанията по т. 1, т. 2 и т. 3 се извършват по банков път на посочената в договора сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът, избран за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, договорът за възлагане на обществената поръчка се сключва след представяне на удостоверение за БУЛСТАТ регистрация и удостоверение за данъчна регистрация на обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта следва да съдържа: Плик1-"Документи за подбор", в който се поставят - Оферта /по Образец №1/; Списък на документите, съдържащи се в офертата /по Образец №2/; Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър-когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност-когато участникът е физическо лице; когато участникът е обединение, което не юридическо лице-договор/споразумение за създаване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), с посочване на лицето, представляващо обединението (когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение се представя документ за регистрация, съобразно националното му законодателство и негов официален превод, а когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - заверено копие, издадено не повече от 2 (два) месеца преди датата на отваряне на офертите); Документ за гаранция за участие /по Образец №17/; Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП, посочени в т. III.2.2-лява колона от настоящото обявление; Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в т.III.2.3-лява колона от настоящото обявление; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б.“а-д“ и ал.2,т.2а, т.5 от ЗОП /по Образец №4/; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал.2, т.1, т.3 и т.4 /по Образец №5/; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 /по Образец №6/; Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП /по Образец №15/; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /по Образец №16/-при заявено ползване на такъв от участника; Декларация по чл.56, ал.1,т.12 /по Образец №7/. Плик2-„Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя Техническо предложение /по Образец №8/. Плик3-“Предлагана цена“, в който се поставя Ценово предложение /по Образец №9/. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а-д“, т.2, т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3, т.4, т. 5 и ал.5 от ЗОП. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП, който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП и за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка , изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника - по Образец № 10 от документацията за участие в процедурата. 2. Копие на валидна застрахователна полица в съответствие с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Под „услуги, сходни с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира разработване на устройствени схеми и/или общи и подробни устройствени планове.
Минимални изисквания: 1. Общата стойност на оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да бъде не по-малко от 100 000 лв. (сто хиляди лева) без ДДС. 2. Застрахователната полица в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството да е валидна за срока на поръчката и да покрива сума не по-малка от 100 000 лв. (сто хиляди лева). В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до крайната дата за подаване на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение на договорите, посочени в него, с указване на възложителя, вида и обема на извършените дейности, дата и място на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания - по Образец № 11. 2. Списък на екипа от експерти за изпълнение на предмета на обществената поръчка - по Образец № 12, придружен от професионална автобиография на всеки от експертите (по Образец № 13). 3.Декларации по чл. 83, ал. 4 от Закона за опазване на околната среда и по чл. 16, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за извършване на екологична оценка на планове и програми за експертите и ръководителя в колектива за ЕО - по Образец № 14 4. Заверено от участника копие на Сертификат ISO 9001/2008 за въведена система за управление на качеството или еквивалент с обхват за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка.
Минимални изисквания: 1. Изпълнен най-малко един договор за услуги, сходни с предмета на общ. поръчка, през последните три години, счит.до крайн. дата за подав. на оферти. 2. Екипът от експ. за изпълн. предмета на общ. пор. да се състои най-малко от сл. такива с не по-ниска образов.-квалиф. степен и не по-малък опит от долупосоч.за съотв. позиц.: Ръков. на екипа - Висше образование (ВО) с образ.-квалиф. степен „магистър“ в някоя от сл. обл.: архитектура, урбанизъм, регионално планиране или еквивал.; Пълна проектантска правоспособност (ППП) в обл. на професион. си квалифик.; Изготвяне и ръков. най-малко на три разраб. в обл. на анализа/планир./програмир. на регион. развитие или еквивал., в т. ч. най-малко един проект за ОУП; десет г. упражняв. на профес. си квалиф.; една г. администриране на дейн. за разв. на територии; Ползв. и обраб. на бази данни, електр. таблици, цифр. текст. и граф.и материали; Работа в екип. Ключов експерт 1 -„Селищна мрежа и устройство на урбанизирани територии”- ВО с образов.-квалиф. степен „магистър“ в някоя от сл. области: архит., урбан. или еквивал.; ППП в областта на профес.си квалиф.; Изготвени най-малко две разраб. в областта на анал./планир./програмир. на селищни структ. и/или сист. или еквивал., в т. ч. най-малко един проект за ОУП; пет г. упражняв. на профес. си квалиф.; Ползв. и обраб. на б. данни, електр. таблици, цифр. текст. и граф. матер.; Раб. в екип. Ключов експ.(КЕ)2 –„Икономически анализи и прогнози”- ВО с образ.-квалиф. степен „магистър“ по икономика или еквивал.; Изготвени най-малко две разраб. в обл. на анализа/планир./програмир. на местни и/или регион. стопански структ. и/или сист. или еквивал., в т. ч. най-малко един проект за ОУП; пет г. упражняв. на проф. си квалифик.; Ползв. и обраб. на б. данни, електр. табли., цифр. и текст. матер.; Раб. в екип. КЕ3 –„Социално-демографски анализи и прогнози”- ВО с образ.-квалиф. степен „магистър“ по социология или демография или еквивал.; Изготв. най-малко две разраб. в обл. на анализа/планир./програмир. на социално-демогр. процеси в региони или еквивал., в т. ч. най-малко един проект за ОУП; пет г. упражняв. на проф. си квалиф.; Ползв. и обраб. на б. данни, електр. табл. и цифр. текст. матер.; Раб. в екип. КЕ4 –„Техническа инфраструктура и комуникационно-транспортни системи”- ВО с образ.-квалиф. степен „магистър“ в някоя от сл. обл.: пътни или железопътни мрежи и съоръж. или еквивал.; ППП в обл. на проф. си квалиф.; Изготвени най-малко две разраб. в обл. на анализа/планир./програмир. на инфраструктурни (в т. ч. трансп.) сист. или еквивал., в т. ч. най-малко един проект за ОУП; пет г. упражняв. на проф. си квалиф.; Ползв. и обраб. на б. данни, електр. табл., цифр. текст. и граф. матер; Раб. в екип. КЕ5 –„Екология и превенция на риска” (ръковод. в колект. за ЕО)- ВО с образ.-квалиф. степен „магистър“ по екология и/или науки за земята, или еквивал.; Изготвени най-малко на две разраб. в обл. на анализа/планир./програмир. на процеси в околн. среда (в т. ч. опазване на екосист. и екосъобразност на урбастуктури) или еквивал., в т. ч. най-малко един проект за ОУП; пет г. упражняв. на проф. си квалиф.; Ползв. и обраб. на б. данни, електр. табл., цифр. текст. и граф. матер.; Раб. в екип. Неключов експ.„Опазване на околната среда” (НЕООС);Некл. експ.„Климат и микроклимат” (НЕКМ);Некл. експ.„Биологично разнообразие” (НЕБР);Некл. експ.„Зелени сист.” (НЕЗС);Некл. експ.„Геология” (НЕГ);Некл. експ.„Водоснабдяване и канализ.” (НЕВК);Некл. експ.„Електрически сист.” (НЕЕС);Некл. експ.„Отоплителни сист." (НЕОС);Некл. експ.„Недвижимо културно наследство” (НЕНКН);Некл. експ.„Географски информац. сист.” (НЕГИС). Мин. изискв. към некл. експ.са посоч. в т.VI.3). 3. Съотв. на експертите и ръководителя в колектива за ЕО на условията по чл.83, ал.4 и чл.16, ал.1 от Наредбата за условията и реда за извършва на ЕО на планове и програми. 4. Сертифициране по ISO 9001/2008 за въведена сист. за управл. на качеството или еквивал. с обхват за услуги, сходни с предм. на общ. поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Концепция за изпълнение (техническа оценка); тежест: 60
Показател: Предлагана цена за изпълнение предмета на поръчката (финансова оценка) ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

06-14-018

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на регионалното развитие, ул."Св.Св.Кирил и Методий" №17-19, гр.София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка или техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Минимални изискванията към неключовите експерти, посочени в т.III.2.3)-дясна колона: НЕООС: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по екология и/или химия, и/или науки за земята, и/или управление на отпадъци и емисии, или еквивалентна. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. НЕКМ: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по екология и/или климатология, и/или науки за земята, или еквивалентна. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. НЕБР: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по екология и/или биология, и/или науки за земята, или еквивалентна. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. НЕЗС: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по озеленяване и/или горско стопанство, и/или ландшафт, и/или ботаника, или еквивалентна. •ППП в областта на професионалната си квалификация. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. НЕГ: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по геология и/или хидрогеология или еквивалентна. •ППП в областта на професионалната си квалификация. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. НЕВК: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по водоснабдяване и канализация или еквивалентна. •ППП в областта на професионалната си квалификация. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. НЕЕС: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по електрически мрежи и съоръжения или еквивалентна. •ППП в областта на професионалната си квалификация. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. НЕОС: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по топлотехника и/или газификация или еквивалентна. •ППП в областта на професионалната си квалификация. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. НЕНКН: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по архитектура и/или урбанизъм или еквивалентна. •ППП в областта на професионалната си квалификация. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. НЕГИС: •Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по геодезия и/или картография или еквивалентна. •ППП в областта на професионалната си квалификация. •Ползване и обработка на бази данни, електронни таблици, цифрови текстови и графични материали. В случай, че участникът е обединение на физич. и/или юридич. лица, което не е юридич. лице, посочените изисквания в т.III.2.3)-дясна колона и горепосочените за некл. експ. се прилагат за обединението като цяло, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага в зависимост от вида и дела на тяхното участие. Срокът по т.II.3) e за предаване на проекта във фаза "ОП" и не включва процедурното време по приложимите нормативни документи за съгласуване, съобщаване и одобряване на проекта. Процедурата се провежда по опростени правила на основание чл. 14, ал. 3 от ЗОП и сроковете по нея са намалени до 28 дни на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ