Версия за печат

01558-2014-0008

BG-гр. София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

"БДЖ - Товарни превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж. Милена Милушева, РБългария 1080, гр. София, Тел.: 02 8907305, Факс: 02 8907303

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Избор на оператор за изработване и доставка на ваучери за безплатна храна на правоимащия персонал от „БДЖ – Товарни превози” ЕООД и „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на оператор за изработване и доставка на ваучери за безплатна храна на правоимащия персонал от „БДЖ – Товарни превози” ЕООД и „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изработване и доставка на ваучери за 4 161 броя персонал на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД и БДЖ-Пътнически превози"ЕООД за едногодишен период,като за "БДЖ - Товарни превози" ЕООД е 2524 броя персонал и за "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД е 1637 броя персонал. Предоставянето на ваучери за храна на персонала за "БДЖ - Товарни превози" ЕООД и "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД е съгласно чл.209 от Закона за корпоративното подоходно облагане /ЗКПО/.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - 5 600,00 лв със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите, във вид на депозит или банкова гаранция по сметка на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, банка УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF или в лева в касата на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД. 2. Гаранция за изпълнение - участникът, определен за изпълнител, представя на всеки от Възложителите гаранция за изпълнение, в размер на 3 % от съответната, дължима от съответния Възложител стойност на договора. Гаранцията се представят в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал,със срок на валидност 30/тридесет/ дни след изтичане срока на договора или парична сума /депозит/ внесена по банкови сметки на Възложителите: „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, банка УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF и "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно раздел V от проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният за изпълнител участник е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, регистрирано като търговец по Търговския закон или по националното си законодателство,както и техни обединения. 1. Документ за единен идентификационен код / ЕИК/, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, съгласно § 1, т.16а от ДР на ЗОП. Документ за самоличност на участника когато е физическо лице. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 3.Участниците да представят заверено копие на валидно Разрешение издадено от Министъра на финансите за извършване на дейност на оператор, съгласно условията и реда на Наредба №7/09.07.2003г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор /Наредба №7/2003г./. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, букви „а – д”, ал. 2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинали) и Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинали – попълват се по приложените образци към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 6.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията. 7. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители се прилага чл. 56, ал.2 от ЗОП. 8.Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1, т. 1, букви "а - д", 2, 3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за изработване и доставка на ваучери изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите, място и срокове на изпълнение и получателите /представя се в оригинал/, придружена от заверени копия на референци и заверени /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. 2. Образец на ваучер отговарящ на чл. 22, ал.2 от Наредба №7/09.07.2003 г.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Наредба №7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, банка УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF, и се получава в деловодството на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, на същия адрес всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
07.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на "БДЖ - Товарин превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, при действията на комисията по чл. 68, ал.3,4 и ал.5 от ЗОП, както и при отваряне и оповестяване на ценовите оферти, съгласно чл.69 а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ