Версия за печат

02718-2013-0395

BG-с.Триград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800259

ЮЦДП"Смолян"-Териториално поделение"ДГС-Триград", Административна сграда на ДГС, За: инж.Захарина Бакларева, България 4825, с.Триград, Тел.: 088 7558837, E-mail: dgstrigrad@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: ЮЦДП-ТП"ДГС-Триград"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: dgstrigrad.ucdp-smolian.com..

Адрес на профила на купувача: dgstrigrad.ucdp-smolian.com..

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Периодична доставка,чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП“ДГС-Триград” за период от 36 месеца"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
с.Триград,общ.Девин
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка, чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП“ДГС-Триград” за период от 36 месеца", подробно описани в Приложение №3 към документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30197642

Описание:

Принадлежности за офиса
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
18000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 252 - 441625 от 31.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 8 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: “Периодична доставка,чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП“ДГС-Триград” за период от 36 месеца"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ОФИС ЛИНИЯ"ООД, ЕИК-1205692859, гр. Смолян, бул. "България"№49, България 4700, Смолян, Тел.: 0301 68687, E-mail: order@officelinebg.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 18000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 18000 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2014 г.