Версия за печат

00087-2014-0042

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Татяна Здравкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.zdravkova@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: ул. "Париж"№ 3, партер, стая №1, Дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Московска" 33, За: Кристиан Димитров, България 1000, София, Тел.: 02 9831580123

Място/места за контакт: д-я "Транспортна инфраструктура", ул. "Будапеща" 17, ет.7

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377506, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

1. Изпълнение на СМР по проект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин”, Етап III: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”; 2. Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин.”, Етап ІII: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Описание на обособена позиция № 1 „Изпълнение на СМР по проект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин”, Етап III: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”. Обектът е разделен на три етапа, като всеки един етап може да се ремонтира и въвежда в експлоатация самостоятелно. През 2012 и 2013 г. бяха приключени и въведени в експлоатация първия и втория етап от обекта – в участъка от бул. „П. Евтимий” до ул. „Солунска”. Настоящата обособена позиция включва третия етап от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”. Общата площ на територията на последния етап е около 7 150 кв.м. В обхвата на разработката, която представлява последния етап от цялостната реализация на бул. „Витоша” като пешеходна зона от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”, са оформени две зони със сроден, но индивидуален облик. Двете части се третират с едни и същи материали на настилките, общи принципи на озеленяването и ландшафтната архитектура, еднородни (като дизайн и материали) детайли на уличното осветление и малките форми на градското обзавеждане. Основното различие е по отношение на напречния профил на булеварда. В участъка от ул. „Солунска” до ул. „Алабин” пешеходната зона е оформена централно по отношение на пешеходната еспланада. Така напречният профил на пешеходната зона се оформя с два равностойни „тротоара”, от западна и източна страна, с ширина около 6,50 – 7,00 м покрай фасадите на сградите и централна зона с ширина на места до 15,00 м, която да се използва и за движение на обслужващ и авариен транспорт с ограничен режим. В зоните на пресичане на бул. „Витоша” с ул. „Кърниградска” се оформя малка „пиацета” – площадно пространство, маркирано с характерни фигурални настилки и елементи на градския дизайн. Второ площадно пространство се оформя пред входа на ритуална зала „Триадица”. След провеждане на конкурс за проект, на това място ще бъде изграден фонтан по проекта на първопремирания колектив. Заедно с изграждането на инфраструктурата на пешеходната зона, в предмета на настоящата обособена позиция се включва и захранване с ток и вода, канал, както и подземно техническо помещение на фонтана. В предмета на настоящата обособена позиция се включва и изграждането на фонтана по проекта на първопремирания колектив, с индикативна стойност 80 000 хил.лв. без ДДС. Пешеходната зона е проектирана със малък надлъжен наклон, който отговаря на съществуващия (0,5 – 1,0 %) в посока към ул. „Алабин”. В напречния профил също се търсят минимални наклони (1 – 1,5 %). Те се оформят към две „улами”, в които са разположени линейни водоприемни решетки, като по оста на зоната е оформено „било”. „Уламите” са на разстояние 6,5 – 7,0 м от фасадите на сградите, което отговаря приблизително на сегашното разположение на съществуващите дъждоприемни решетки. Ще се изграждат и нови дъждоприемни колектори. Изгражда се нова мрежа за улично осветление, което е проведено предимно по линията на съществуващото с леки отклонения в зависимост от специфичните дадености и търсените акценти на проектното решение. Предвидено е запазване на здравата дървесна растителност и подмяна на всички изсъхнали и болни дървета. Предвижда се настоящия етап да е по-богато озеленен от предходния, изграждат се 24 нови обособени озеленени клоца с места за сядане. Тревните площи ще бъдат оформени с храсти и цветя с „клоцове” с височина до 0,45 м и с вградени места за сядане. Допълнително в зоната се разполагат групи с декоративни кашпи със сезонни цветя и свободностоящи пейки. В предмета на настоящата обособена позиция се включва и транспортиране и поставяне на релси и мотриса (собственост на Възложителя) за кафене „Стария трамвай”. Описание на обособена позиция № 2 „Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията...Продължава в Приложение Б, 1 Обособена позиция.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71521000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

19.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в обществена поръчка:1.Обособена позиция №1: Изпълнение на СМР по проект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин”, Етап III: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин” - 12700/дванадесет хиляди и седемстотин/лева; 2. Обособена позиция №2: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин.”, Етап ІII: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”. - 750/седемстотин и петдесет/ лева. - парични суми, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община -банкова гаранция за изпълнение Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техните обединения.Участниците в процедурата трябва да представят Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участника в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато при изпълнение на поръчката ще се ползват подизпълнители се прилага списък на подизпълнителите.Списъка се включва в попълнения образец на оферта Приложения №3-1 и 3-2 и съдържа наименованието на подизпълнителите, видовете дейности, които ще изпълняват и дела на тяхното участие.Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката съгласно Приложения № 4-1 и 4-2; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства:1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки и/или има непопълнени или недостоверни данни в исканите справки и приложения;2.за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя..... Продължава в "ПРИЛОЖЕНИЕ"Б, т.5 Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от отчетите за приходите и разходи и балансите за 2011г., 2012г. и 2013 г. Представянето на отчети за приходите и разходите и балансите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. 2. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2011г., 2012г. и 2013 г. 3. За обособена позиция № 1: справка по Образец № 8А за реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за 2011г., 2012г. и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 4. копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 5. За обособена позиция № 2: справка по Образец № 8Б за оборота от реализираните приходи от упражнен строителен надзор за 2011г., 2012г. и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 6. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл.171, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за строежи II категория. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи по т. 2., той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в т. 4.2 документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда на Раздел VIII .
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. За обособена позиция № 1: 1.1. реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за 2011г., 2012г. и 2013 г. минимум от 3 500 000 (три милиона и петстотин хиляди) лева или тяхната равностойност във валута, без ДДС, общо за трите години. 1.2. да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 2. За обособена позиция № 2: 2.1. реализиран оборот от договори за упражнен строителен надзор, минимум 200 000 (двеста хиляди) лв. или тяхната равностойност във валута, без ДДС, общо за трите години (2011г., 2012г. и 2013 г.); 2.2. да има валидна застраховка „професионална отговорност”, съгласно чл.171, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за строежи II категория.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техн. възможности и квалиф.участниците представят: 1. За об. позиция № 1: 1.1. За доказване на опита – списък съгл. Образец № 9А с договори с не по-малко от 5 обекта за извършване на СМР (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно градско движение, изпълнени през последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. За обекти, изпълнени в условия на интензивно градско движение, се приемат обекти, изпълнени по уличната мрежа на областните градове на Р. България или по уличната мрежа на градове с насел. над 30 000 жители, както и обекти, изпълнени по пътища от републиканската и общинската пътна мрежа на територията на областните центрове на Р. България или на територията на градове с население над 30 000 жители. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - архитектурно-благоустройствено оформление; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел. снабдителна мрежа и на контактна мрежа за електротранспорт; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/възстановяване на пътни и тротоарни настилки. За посочените в списъка обекти следва да се приложат минимум 5 референции, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с норматив. изисквания. Ако участникът е подизпълнител по договор, сключен по реда на ЗОП, следва да бъде представена реф. от Възложителя по съответния договор за общ. поръчка. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 1.2. За доказване на квалиф. на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Обр. №10А, придружен от следните документи: - Автобиография, подписана от съответния член на екипа (Обр. № 11); - Заверени копия от дипломи за придобита професионална квалификация; - Заверени копия на документи, доказващи ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граж. договор, декларация за съгласие и др.); - Заверени копия от релевантни дипломи/лицензи/удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; 1.3. За доказване на вписв. в Централния регистър на Камарата на строителите – удостоверение за регистрация в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице – еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в еквивалентен проф. регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостов. за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 1.4. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., или еквивалент с обхват включващ строително-монтажни работи. 1.5. Копие на валиден сертиф. за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г. или еквивалент; 1.6. Копие на валиден сертиф. за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент; 1.7. За доказване наличието на оборудване за изпълнение на предмета на поръчката – декларация-списък (Обр. № 12) на собствена и/или наета строителна техника, необходима за изпълнението на обществената поръчка. 2. За обособена позиция № 2: 2.1. За доказване на лиценза съгласно чл. 167 от ЗУТ - копие на валиден лиценз, издаден съгласно чл.167 от ЗУТ, включително основен и разширен списък на екипа от правоспособни физически лица от различните специалности, за упражняване на дейностите оценка на съответствието на инвестиционнните проекти и /или упражняване. .. .....Продължава в Приложение Б, Обособена позиция 1, Допълнителна информация 5)
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. За обособена позиция № 1: 1.1. опит в извършването на СМР на комплексни инфраструктурни обекти: за последните 5 г., считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възл. на обществената поръчка - не по-малко от 5 обекта за СМР (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно гр. движение. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - архитектурно-благоустройствено оформление; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел. снабдителна мрежа и на контактна мрежа за електротранспорт; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/възстановяване на пътни и тротоарни настилки. 1.2. да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технич. правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум следните позиции: - Ръководител на обекта: образователна степен магистър, специалност „Архитектура” или еквивалент. Трудов стаж по специалността - мин. 5 г.; - Ръководител на част строително-ремонтни дейности (СРД)/Технически ръководител: минимум ср. Спец. образование с четиригодишен курс на обучение и придобита профес. квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалент. Трудов стаж по специалността – мин. 5 г. - Инженер „Геодезия”: образователна степен магистър, специалност „Геодезия, фотограметрия и картография” или еквивалент. Трудов стаж по специалността - минимум 5 години; - Инженер „ВиК”: образователна степен магистър, специалност „ВиК” или еквивалент. Трудов стаж по специалността - мин. 5 г.; - Инженер „Пътно строителство”: образов. степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент. Трудов стаж по специалността - мин. 5 г.; - Електроинженер: образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалент. Трудов стаж по специалността - мин. 5 г.; - Отговорник по контрола на качеството: притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството, и опит на подобна позиция минимум 3 г.; - Координатор по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция мин.3г. 1.3. да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. 1.4. Участникът да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г. или еквивалент, в обхвата на който е включено СМР. 1.5. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004, или еквивалент. 1.6. Участникът да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд EN OHSAS 18001:2007, или еквивалент. 1.7. Участникът следва да има възможност да осигури оборудване за изпълнение на предмета на поръчката - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва: - Комбиниран багер с хидрочук над 15 т - 1 бр.; Багер/минибагер с кофа за копаене и товарене - 1 бр.; Багер/минибагер с хидрочук - 1 бр.; Двупътна автовишка с височина на работната платформа 6 м - 1 бр.; Машина за трамбоване с виброплоча - 1 бр.;- Машина за фрезоване на асфалт - 1 бр.; Бетоновоз - 1 бр.; Автокран с товароподемност минимум 3 т. – 1 бр.; Водоноска– 1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 9 т - 1 бр.; Валяк 1.5 т - 1 бр.; Мини колесен челен товарач – 1 бр.; Самосвал - 4 бр.;Фугорезачка – 1 бр.; Автогудронатор – 1 бр. 2. За обособена позиция № 2...Продължава в раздел VI.3)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обособена позиция №1; тежест: 100
Показател: Предлагана цена К1 ; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение К2; тежест: 10
Показател: Технически показатели К3 в т.ч. Т1 „Организация и изпълнение на строителните работи. Дейности и ресурси” – 15т.; Т2 „Организация и изпълнение на строителните работи. Мрежови график с линейни диаграми” – 10т.; Т3 „Мерки за намаляване на затрудненията за живущите, бизнеса (собственици, наематели на търговски площи) и преминаващото население в целевата зона, обект на интервенция, при изпълнение на СМР” – 10т.; Т4 „Управление на риска” – 5т.; тежест: 40
Показател: Обособена позиция №2; тежест: 100
Показател: Предлагана цена К1 ; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение К2 в т.ч. К2.1. „Срок за изготвяне на окончателен доклад след подписване на констативен протокол обр.15 до внасяне на техническото досие в ДНСК за издаване Разрешение за ползване” – 15т.; К2.2. „Срок за съставяне на технически паспорт” – 5т.; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 582550 от 28.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, ст. 1, след заплащането и в касата на ул. "Париж" №3, ет. 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч., а в последния работен ден на всеки месец - от 10.00 ч. до 12.00 ч. Може да се заплати и по банков път, по сметка в лева : IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

"Париж"№3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.3) Технически възможности, минимални изисквания : 2.За обособена позиция №2: 2.1. Да е лицензиран съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ за строежи II категория. 2.2. Опит в извършването на Консултантска услуга по чл.166 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ за упражняване на строителен надзор по време строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорти с издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане на обекти в експлоатация – договори за не по-малко от 5 /пет/ обекта, свързани с упражнен строителен надзор през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите. 2.3. Задължителен минимален състав на екипа от физически лица (включващ основен и разширен списък), чрез които консултантът упражнява дейност по упражняване на строителен надзор, контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали и задълженията на координатор по безопасност и здраве, по специалности:1. архитектура или урбанизъм - 1;2. промишлено и гражданско строителство, технология и механизация на строителството или строителство на сгради и съоръжения - 1; 3. топлотехника (отопление, вентилация и климатизация) – 1;4. специалности, въз основа на които се придобива квалификация електроинженер - 1;5. водоснабдяване и канализация - 1;6. транспортно строителство – 1;7. специалностите, въз основа на които се придобива квалификация инженер в областта на телекомуникациите - 1;8. специалностите, въз основа на които се придобива квалификация технолог в областта на производствените процеси - 1;9. специалностите, свързани със санитарно-хигиенните изисквания към строежите (лекари, инженери, архитекти и др.) - 1;10. пожарна и аварийна безопасност или друга специалност, осигуряваща квалификация в областта на противопожарните строително-технически норми - 1; 11. специалностите, въз основа на които се придобива квалификация инженер геодезист - 1;12. специалностите, въз основа на които се придобива квалификация инженер-геолог или хидрогеолог - 1;13. ландшафна архитектура, паркоустройство - 1; 14. юрист - 1;15. координатор по ЗБУТ – 1.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на СМР по проект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин”, Етап III: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”;
1) Кратко описание

„Изпълнение на СМР по проект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин”, Етап III: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”. Обектът е разделен на три етапа, като всеки един етап може да се ремонтира и въвежда в експлоатация самостоятелно. През 2012 и 2013 г. бяха приключени и въведени в експлоатация първия и втория етап от обекта – в участъка от бул. „П. Евтимий” до ул. „Солунска”. Настоящата обособена позиция включва третия етап от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”. Общата площ на територията на последния етап е около 7 150 кв.м. В обхвата на разработката, която представлява последния етап от цялостната реализация на бул. „Витоша” като пешеходна зона от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”, са оформени две зони със сроден, но индивидуален облик. Двете части се третират с едни и същи материали на настилките, общи принципи на озеленяването и ландшафтната архитектура, еднородни (като дизайн и материали) детайли на уличното осветление и малките форми на градското обзавеждане. Основното различие е по отношение на напречния профил на булеварда. В участъка от ул. „Солунска” до ул. „Алабин” пешеходната зона е оформена централно по отношение на пешеходната еспланада. Така напречният профил на пешеходната зона се оформя с два равностойни „тротоара”, от западна и източна страна, с ширина около 6,50 – 7,00 м покрай фасадите на сградите и централна зона с ширина на места до 15,00 м, която да се използва и за движение на обслужващ и авариен транспорт с ограничен режим. В зоните на пресичане на бул. „Витоша” с ул. „Кърниградска” се оформя малка „пиацета” – площадно пространство, маркирано с характерни фигурални настилки и елементи на градския дизайн. Второ площадно пространство се оформя пред входа на ритуална зала „Триадица”. След провеждане на конкурс за проект, на това място ще бъде изграден фонтан по проекта на първопремирания колектив. Заедно с изграждането на инфраструктурата на пешеходната зона, в предмета на настоящата обособена позиция се включва и захранване с ток и вода, канал, както и подземно техническо помещение на фонтана. В предмета на настоящата обособена позиция се включва и изграждането на фонтана по проекта на първопремирания колектив, с индикативна стойност 80 000 хил.лв. без ДДС. Пешеходната зона е проектирана със малък надлъжен наклон, който отговаря на съществуващия (0,5 – 1,0 %) в посока към ул. „Алабин”. В напречния профил също се търсят минимални наклони (1 – 1,5 %). Те се оформят към две „улами”, в които са разположени линейни водоприемни решетки, като по оста на зоната е оформено „било”. „Уламите” са на разстояние 6,5 – 7,0 м от фасадите на сградите, което отговаря приблизително на сегашното разположение на съществуващите дъждоприемни решетки. Ще се изграждат и нови дъждоприемни колектори. Изгражда се нова мрежа за улично осветление, което е проведено предимно по линията на съществуващото с леки отклонения в зависимост от специфичните дадености и търсените акценти на проектното решение. Предвидено е запазване на здравата дървесна растителност и подмяна на всички изсъхнали и болни дървета. Предвижда се настоящия етап да е по-богато озеленен от предходния, изграждат се 24 нови обособени озеленени клоца с места за сядане. Тревните площи ще бъдат оформени с храсти и цветя с „клоцове” с височина до 0,45 м и с вградени места за сядане. Допълнително в зоната се разполагат групи с декоративни кашпи със сезонни цветя и свободностоящи пейки. В предмета на настоящата обособена позиция се включва и транспортиране и поставяне на релси и мотриса (собственост на Възложителя) за кафене „Стария трамвай”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Общото количество и обема на работите, предмет на обособената позиция са подробно описани в количествените сметки, неразделна част от документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 70
5) Допълнителна информация

......Продължение от раздел III.2.3) - Технически изисквания. Изискуеми документи. 2.2. За доказване на опита за извършването на Консултантска услуга по чл.166 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ за упражняване на строителен надзор по време строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорти с издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане на обекти в експлоатация - списък съгласно Образец № 9Б с договори за минимум 5 /пет/ обекта, свързани с упражнен строителен надзор през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. За посочените в списъка обекти да се приложат минимум 5 референции от Възложителите с посочена стойност и дата на договора. Да се приложат съответните Разрешения за ползване или Удостоверения за въвеждане в експлоатация на обектите; 2.3. За доказване на правоспособните лица, участващи в екипа от физически лица, чрез които консултантът упражнява дейност по упражняване на строителен надзор, контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали и задълженията на координатор по безопасност и здраве - списък, съгласно Образец №10Б на правоспособните физически лица, чрез които консултантът упражнява дейностите, съдържащ името и специалността на всеки член от екипа, трудов стаж и правоотношение с участника. Прилагат се дипломи за професионална квалификация. За всеки член от екипа, който не е включен в основния или разширен списък от специалисти, да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка(копие от трудова книжка, справка от НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката - Образец № 10С. За координаторите по ЗБУТ да се приложат също съответните документи за квалификация - дипломи, лицензи, удостоверения, съгласно чл.5 , ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. В този случай участникът няма да бъде отстранен от процедура по възлагане за обществена поръчка на основание, че не е представил някой от документите по т. 4.2 и т. 6.2. от документацията, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Условията по т. 8 се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица; Комисията ще приеме, че участникът ще има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното местосключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора. Участник не може да се позове на подизпълнители и трети лица за изпълнение на квалификационните критерии по т. 4.1 и т.6.2.1. от документацията.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин.”, Етап ІII: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”.
1) Кратко описание

1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорт с издаване на Разрешение за ползване на обект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин.”, Етап ІII: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”. В обхвата на настоящата обособена позиция се включват консултански услуги по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконовите нормативни актове съгласно условията в документацията за участие, както следва: - Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство с нормативните изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, сатинарно-хигиенните, екологичните и противо-пожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - Координиране на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Контрол на количествата, качеството, съответствието и цените на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с Договора за изпълнение на строителството; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки и разплащателните документи, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Наблюдаване за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; - Съставяне на актовете и протоколите в съответствие с нормативните изисквания; - Осигуряване на условия за безопасност на труда; - Контрол по опазване на околната среда; - Контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти; - Мерки за недопускане на увреждане на трети лица и имоти от строителството; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; - Инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности; - Да изисква изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация и подписва същата както и да я представи за съхранение; - Участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ; - Изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г.; - Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа на строежа; - Изготвяне и представяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. 2. Изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин”, Етап ІII: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”. Обхватът на обособената позиция включва и всички други дейности, предвидени в Закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на строително-монтажните работи на обекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорт с издаване на Разрешение за ползване на обект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин”, Етап ІII: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”. В обхвата на настоящата обособена позиция се включват консултански услуги по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконовите нормативни актове съгласно условията в документацията за участие, както следва: - Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство с нормативните изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, сатинарно-хигиенните, екологичните и противо-пожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - Координиране на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Контрол на количествата, качеството, съответствието и цените на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с Договора за изпълнение на строителството; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки и разплащателните документи, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Наблюдаване за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; - Съставяне на актовете и протоколите в съответствие с нормативните изисквания; - Осигуряване на условия за безопасност на труда; - Контрол по опазване на околната среда; - Контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти; - Мерки за недопускане на увреждане на трети лица и имоти от строителството; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; - Инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности; - Да изисква изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация и подписва същата както и да я представи за съхранение; - Участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ; - Изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г.; - Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа на строежа; - Изготвяне и представяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. 2. Изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Булевард „Витоша” – архитектурно-благоустройствено оформление на пешеходната зона от бул. „Патриарх Евтимий” до ул. „Алабин”, Етап ІII: от ул. „Солунска” до ул. „Алабин”. Обхватът на обособената позиция включва и всички други дейности, предвидени в Закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на строително-монтажните работи на обекта.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 19.12.2014 г. 
5) Допълнителна информация

........ Продължение от IV.2.1. 1.Оценка по финансов показател "предлагана цена" К1 до 80 точки 2.Оценка по показател "срок за изпълнение" К2 до 20 точки ........Продължение от III.2.1. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор;6.Представил е оферта, която не е изготвена на бълг. език и приложените документи не отговарят на изискв. на чл.56, ал.4 от ЗОП; 7. Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на Участника;8.Не е представен документ за създаване на обединение/сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма.