Версия за печат

02718-2014-0003

BG-Хисаря: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800186

ЮЦДП, ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ХИСАР, Обл. Пловдив, общ. Хисаря, град Хисаря, ул. „Стряма” № 2, За: Минка Рахова, България 4180, Хисаря, Тел.: 0882 301239, E-mail: dgshisar@ucdp-smolian.com, Факс: 0337 62638

Място/места за контакт: ТП ДГС Хисар

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Дейности по чл. 165, ал. 1 от ЗГ

I.3) Основна дейност

Друг: Дейности по чл. 165, ал. 1 от ЗГ

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка, чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите за ЮЦДП и ТП ДГС Хисар с 2 обособени позиции 1. Доставка на канцеларски материали и консумативи и аксесоари за офис техника; 2. Презареждане и рециклиране на тонер за касети и печатащи устройства

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП ДГС Хисар
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата поръчка: Периодична доставка, чрез зокупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите за ЮЦДП и ТП ДГС Хисар с 2 обособени позиции 1. Доставка на канцеларски материали и доставка на консумативи и аксесоари за офис техника; 2. Презареждане и рециклиране на тонер за касети и печатащи устройства Обособена позиция № 1 Доставка на канцеларски материали и консумативи и аксесоари за офис техника Копирна хартия- трябва да бъде подходяща за двустранно копиране при работа с високоскоростни копирни машини, лазерни и мастилено-струйни принтери и факс апарати, да има качествени показатели равни или по-добри от посочените по-долу, а именно: • цвят - бял • клас Б + с показатели: • формат А4 и А3 • маса - 80 гр./м2.; • белота – най-малко 162 CIE; • непрозрачност – най-малко 88 %; • съдържание на влага – под 4.6 %; • грапавост – не повече от 250. • опаковка от 500 л./пакет. Хартията трябва да бъде доставена в оригинална опаковка на производителя, по 500 листа в пакет, която позволява безпроблемно транспортиране, товарене, разтоварване и съхранение при обичайни условия, лесно пренасяне и удобно разпределение по работни места. • Факс хартия на ролки, размери : 210мм/дължина мин. 26 • CD-R, CD-RW, Дискети • Пощенски пратки- пликове • Счетоводни документи • Тампони за пемати & мастило за печати Хартиени продукти • Ролки за касов апарат- 57 мм/28 мм/ф48 термо • Самозалепващи листечета • Кубчета за бележки Офис материали • Моливи • Химикали • Коректори • Телбоди & телчета • Перфоратори • Средства за рязане • Кламери • Пинчета • Щипки • Лепила • Самозалепващи ленти Пресонална организация • Аксесоари за бюро • Папки • Моливници Архивиране • Класъори • Джобове • Папки • Етикети за архивиране Офис машини Карти памет • Калкулатори Мишки/клавиатури • Батерии • Фенери • Зарядни • Тонер касети - касети с тонер и други консумативи, които се приемат за директен консуматив за печат. Доставка на оригинални тонер касети за копирни и печатащи устройства с различна търтговски марки, като: Brother HL -5250, HP LaserJet 1010, HP LaserJet PRO P1102, Xerox Phaser 3010, SHARP AR9 5316 E, SAMSUNG SCX-4216F, NASTNATEC 1505 и др., със същите продуктивни номера като тези, посочени в техническата спецификация на Възложителя, включително да съответстват на посочените марки и модели копирни и печатащи устройства. Не включва артикули, които не са директен консуматив за печат. Забележка: под „оригинални” консумативи се разбират такива , които са нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка копирна техника или от оторизирани от него лица, при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя; • Тонер касети и други консумативи, които се приемат за директен консуматив за печат. Доставка на съвместими тонер касети за копирни и печатащи устройства с различна търтговски марки, като: Brother HL -5250, HP LaserJet 1010, HP LaserJet PRO P1102, Xerox Phaser 3010, SHARP AR9 5316 E, SAMSUNG SCX-4216F, NASTNATEC 1505 и др., - трябва да са съвместими и да са произведени за конкретните марки и модели копирни и мултифункционални устройства. Не включва артикули, които не са директен консуматив за печат. Забележка: под „съвместими” следва да се разбират касети с тонери и други подобни, които са директен консуматив за печат и които са нови, неупотребявани и са в производствената листа на производителя /различен от производителя на копирната техника за конкретно печатащо устройство. Направеното изброяване за всяка от позициите е неизчерпателно и цели насочване на участниците относно предметния обхват на поръчката. В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнение на периодични доставки по заявки от Възложителя на материали и консумативи от съответните обособени позиции. В

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30190000, 30197000, 30192000, 30124000, 30125110

Описание:

Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Принадлежности за офиса
Части и аксесоари за офис техника
Тонер за лазерни принтери/факс машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 31 - 000088 от 02.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 23 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: 1. Доставка на канцеларски материали и доставка на консумативи и аксесоари за офис техника
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ-98” ООД, ЕИК 121798467, обл. София, общ. Столична, гр. София, бул. „Ситняков” № 39А, бЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 18000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 24 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Презареждане и рециклиране на тонер за касети и печатащи устройства
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ-98” ООД, ЕИК 121798467, обл. София, общ. Столична, гр. София, бул. „Ситняков” № 39А, бЪЛГАРИЯ 1000, обл. София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 3000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2014 г.