00087-2014-0040

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнители по обособени позиции: • Обособена позиция №1: Изпълнение на СМР за реконструкция на пл. „Руски паметник”; • Обособена позиция №2: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Описание на обособена позиция № 1: „Изпълнение на СМР за реконструкция на пл. „Руски паметник”. Площад „Руски паметник” е изграден като кръгово кръстовище, което вече не може да поеме автомобилното движение и маршрутите на МГТ в съществуващите геометрични параметри. Реконструкцията му предвижда подобряване на геометрията и по-високи технически параметри. Запазва се централния кръг с радиус R=24 м, където се намира градинката с паметника, като около него се правят три пътни ленти всяка по 4,75 м с общ габарит – 14,25 м. Релсовият път се измества в локално трасе в южната част на площада, ограничено с разделителни острови от кръговото движение и тротоара с двупосочните велотрасета. Връзката на кръговото движение на пл. „Руски паметник” с изградените пътни платна на бул. „Ген. М. Скобелев” в южна и северна посока се осъществява с бордюрни криви за вход/изход на кръгово кръстовище според техническите норми – R входящ = 15,00 м и R изходящ = 25,00 м. Към бул. „Ген. Е. И. Тотлебен” радиусите за привързване към съществуващия габарит от 14,00 м са 30,00 м входящ в кръговото движение и 40,00 м изходящ. Връзката към пл. „Македония” се осъществява по съществуващите локални платна по бул. „Македония” със съответните бордюрни криви. В северната част на пл. „Руски паметник” се предвижда направата на локални платна с габарит от 5 м между бул. „Македония” и бул. „Ген. М. Скобелев” и 5.50 м между бул. „Ген. М. Скобелев” и бул. „Ген. Е. И. Тотлебен” за обслужване на околните сгради, без да се натоварва допълнително движението в централното кръгово платно. Прави се и усилен тротоар от среден паваж с габарит от 5,50 м, който също е за обслужване на околните сгради. Предвидена е асфалтобетонова настилка за много тежко движение и тротоари от унипаваж. За отводняване на пътните платна и тротоарите са предвидени необходимите улични оттоци. Подменят се водопровод ф600, както и водопроводни сградни отклонения. Реконструира се канал ф250 от 1911 г. от бетонови тръби. Реконструират се съществуващите ел.кабели и се изгражда нова тръбна PVC мрежа, също така се реконструира и частично се изгражда ново улично осветление. Подменя се 250 м релсов път и контактно-кабелна трамвайна мрежа. Максимално се съхранява съществуващата растителност, ще се засади нов жив плет, предвидени са тревни и цветни площи по островите и нов кът за отдих с пейки и цветя. Ще се засадят нови 38 дървета (основно сребролистна липа). Проектът съдържа следните части: геодезия, вертикална планировка, пътни работи, водоснабдяване, отводняване, електроснабдяване, телефонизация, улично осветление, улично осветление - конструкции, релсов път, контактна и кабелна мрежа и ладшафтна архитектура. Описание на обособена позиция № 2: „Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71310000, 45230000

Описание:

Консултантски инженерни и строителни услуги
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция №1-подробно разписан в Раздел Б и съгласно КС, неразделна част от документацията за участие; За обособена позиция №2: 1. Съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за строеж „Реконструкция на пл. „Руски паметник” със съществените изисквания към строежите. 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорт с издаване на Разрешение за ползване на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”. В обхвата на настоящата обособена позиция се включват консултански услуги по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконовите нормативни актове съгласно условията в документацията за участие, както следва: - Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство с нормативните изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, сатинарно-хигиенните, екологичните и противо-пожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - Координиране на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с Договора за изпълнение на строителството; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки и разплащателните документи, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Наблюдаване за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; - Съставяне на актовете и протоколите в съответствие с нормативните изисквания; - Осигуряване на условия за безопасност на труда; - Контрол по опазване на околната среда; - Контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти; - Мерки за недопускане на увреждане на трети лица и имоти от строителството; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; - Инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности; - Да изисква изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация и подписва същата както и да я представи за съхранение; - Участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ; - Изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г.; - Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа на строежа; - Изготвяне и представяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. 3. Изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.

Стойност, без да се включва ДДС
3330000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер: • За Обособена позиция №1: Изпълнение на СМР за реконструкция на пл. „Руски паметник”- 31300.00 (тридесет и едни хиляди и триста) лева; • За Обособена позиция №2: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”- 2000 (две хиляди) лева; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение за обособена позиция 1 следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация. Валидността на гаранцията за изпълнение за обособена позиция 2 следва да бъде до представяне на удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция №1 Чл.3. Разплащането на договорената дейност по чл. 1 се извършва както следва: 3.1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс (до 20%) от стойността на договорените видове работи по чл.2, в размер на ......................... /...................................../ словом/ лв., в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на акт за откриване на строителна площадка. Чл.3.2. Разплащането се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на протокол за установяване на извършени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и проверен и съгласуван с ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и КОНСУЛТАНТА, упражняващ СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР, сметка 22 и фактура. Чл.3.3. Допускат се междинни плащания, при условията на чл.3.2., като пропорционално се приспада преведения аванс. Чл.3.4. Окончателното разплащане се извършва при условията на чл.3.2. в 30 (тридесет) дневен срок след подписване на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, като се приспада преведения аванс. За обособена позиция №2 Общата стойност на договора е .............................. без ДДС или ................................. /словом /лв. с ДДС, съгласно ценовото предложение, неразделна част от договора и не подлежи на промяна за срока на изпълнение, в това число: Чл.2.1.1. Цена за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник” със съществените изисквания към строежите: ........................... (словом) лева с ДДС; Чл.2.1.2. Цена за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник” ……………………. /....словом/ лева с ДДС; Чл. 2.2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща договореното възнаграждение, както следва: Чл.2.2.1. В тридесет дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник” със съществените изисквания към строежите в размер на .............. (до 20%) от стойността по чл.2.1.1 от договора. Чл.2.2.2. В тридесет дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник” в размер на .............. (до 20%) от стойността по чл 2.1.2 от договора. Чл.2.2.3. Окончателно плащане по чл. 2.1.1. се извършва в тридесет-дневен срок след получаване на Разрешение за строеж . Чл.2.2.4. Окончателно плащане по. Чл.2.1.2. се извършва в тридесет-дневен срок след получаване на разрешение за ползване и технически паспорт.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва като подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение от такива лица , закупило документацията, наричано по-нататък „заинтересовано лице”. От датата на подаване на офертата заинтересованото лице придобива статут на участник в процедурата . Участниците представят заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимум док. За създаване на обединение задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В документа те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Участниците носят цялата отговорност при допуснати изчислителни грешки. ПРИ ДОПУСНАТИ ГРЕШКИ И НЕСЪОТВЕТСТВИЯ В ЦЕНОВОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ И ПРИЛОЖЕНИЯТА КЪМ НЕГО, УЧАСТНИЦИТЕ СЕ ОТСТРАНЯВАТ (ДЕКЛАСИРАТ). От участие в откритата процедура се отстранява участник, за който е налице: обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5, ал.5 т. 1, по 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4, ал.5, т.2 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие на счетоводните баланси и на отчетите за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 г. когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Представянето на балансите и отчетите за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В случай, че кандидатът е чуждестранно лице, следва да представи заверено копие от счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за последните 3 (три) приключили финансови години според неговото законодателство. 2. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 г. 3. За обособена позиция № 1: 3.1. справка по Образец № 8А за реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията за оборота в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 3.2. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 4. За обособена позиция №2: 4.1. справка по Образец № 8Б за оборота от упражнен строителен надзор за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията за оборота в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 4.2. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл.171, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за строежи II категория. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. За обособена позиция № 1: 1.1. Всеки участник трябва да има реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, минимум от 8 000 000 (осем милиона) лева или тяхната равностойност във валута без ДДС, общо за трите години. 1.2. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 2. За обособена позиция № 2: 2.1. Всеки участник трябва да има реализиран оборот от договори за упражнен строителен надзор, минимум 500 000 (петстотин хиляди) лв. общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си; 2.2. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „професионална отговорност”, съгласно чл.171, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за строежи II категория.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За обособена позиция № 1: 1.1. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9А с договори с не по-малко от 5 обекта за извършване на строително монтажни работи (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно градско движение, изпълнени през последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. За обекти, изпълнени в условия на интензивно градско движение, се приемат обекти, изпълнени по уличната мрежа на областните градове на Република България или по уличната мрежа на градове с население над 30 000 жители, както и обекти, изпълнени по пътища от републиканската и общинската пътна мрежа на територията на областните центрове на Република България или на територията на градове с население над 30 000 жители. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на пътни и тротоарни настилки; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на релсов път; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел.снабдителни мрежи; - ландшафтна архитектура. За посочените в списъка обекти следва да се приложат минимум 5 референции от Възложителите, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е подизпълнител по договор, сключен по реда на ЗОП, следва да бъде представена референция от Възложителя по съответния договор за обществена поръчка. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 1.2. За доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10А, придружен от следните документи: - Автобиография, подписана от съответния член на екипа (Образец № 11); - Заверени копия на документи, доказващи образованието и придобитата професионална квалификация на експерта (копие от диплома) - Заверени копия на документи, доказващи трудовия стаж на експерта (копие от трудова книжка, референции, или др. ) - Заверени копия на документи, доказващи ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (справка НАП, декларация за съгласие и др.)ЗАБЕЛЕЖКА: Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация по Образец 10В, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката; - Заверени копия от релевантни дипломи/лицензи/удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; 1.3. За доказване на вписването в Централния регистър на Камарата на строителите – копие на удостоверение за регистрация в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице – еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 1.4. Копие на валиден на сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г. или еквивалент, в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 1.5. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г., или еквивалент. 1.6. Копие на валиден сертификат за управление на здравето и безопасността при работа EN ISO 18001:2007г., или еквивалент. За обособена позиция № 2: Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За обособена позиция № 1: 1.1. Вс.участник трябва да има опит в извършването на СМР на комплексни инфраструктурни обекти: за последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на общ. поръчка - не по-малко от 5 обекта за СМР (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно градско движение. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на пътни и тротоарни настилки; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на релсов път; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел.снабдителни мрежи; - ландшафтна архитектура. 1.2. Всеки участник трябва да разполага с подходящ инженерно-техн. състав от техн. правоспособни лица, наети по трудов или граж. дог., които да бъдат ангажирани с изпълнението на общ. поръчка, включващ минимум следните позиции: 1.2.1. Рък. на обекта: •образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство” или еквивалент. •Тр. стаж по специалността - минимум 5 г.;1.2.2. Рък. на част строително-ремонтни дейности (СРД)/Технически ръководител: •мин. средно спец. образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф. квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалент. •Трудов стаж по спец. – мин.5 г.; 1.2.3. Инженер „Пътно строителство”: •обр. степен магистър, спец. „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент. •Тр.в стаж по спец. - мин. 5 г.; 1.2.4. Инженер „Релсов път”:•образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Железопътно строителство” или еквивалент. •Трудов стаж по спец. - минимум 5 г.;1.2.5. Инженер „ВиК”: •обр. степен магистър, специалност „ВиК” или екв.т. •Тр. стаж по спец. - минимум 5 г.;1.2.6. Електроинженер: •обр. степен магистър, спец. „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалент. •Тр. стаж по спец. - мин. 5 г.;1.2.7. Ландшафтен архитект: •обр. степен магистър, специалност „Ландшафтна архитектура”, “Озеленяване” или екв. •Трудов стаж по специалността - минимум 5 г.; 1.2.8. Отговорник по контрола на качеството: •притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството;•опит на подобна позиция минимум 3 г.; 1.2.9. Координатор по безопасност и здраве: •отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;•опит на подобна позиция минимум 3 г.1.3. Участникът трябва да е вписан в ЦПРС за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. 1.2.10. Инженер „Геодезия”: •обр. степен магистър, спец. „Геодезия, фотограметрия и картография” или екв. •Тр. стаж по спец.- мин.5г. 1.4. Участникът да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г. или еквивалент, в обхвата на който са включени строително-монтажни работи. 1.5. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004, или еквивалент. 1.6. Уч. да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа EN ISO 18001:2007, или еквивалент. За обособена позиция № 2: 2.1. На уч. трябва да е издадено удостоверение съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ за строежи II категория. 2.2. Уч. да има опит в извършването на Консултантска услуга по чл.166 от ЗУТ за съставяне на комплексни доклади и/или упр.на стр. надзор по време строит., в т.ч. изготвяне на техн. паспорти с издаване на Разр.за ползване или Удост. за въвеждане на обекти в експлоатация – да е изпълнил или участвал в изпълн. на дог. за мин. 5 обекта, свързани с упр. стр. надзор през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите. Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: За обособена позиция №1:; тежест:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Технически показатели, в това число: Т1 е „Организация и изпълнение на строителните работи. Дейности и ресурси” и е с максимален възможен брой точки 15; Т2 е „Организация и изпълнение на строителните работи. Мрежови график с линейни диаграми” и е с максимален възможен брой точки 10; Т3 е „Мерки за намаляване на затрудненията за живущите, бизнеса (собственици, наематели на търговски площи) и преминаващото население в целевата зона, обект на интервенция, при изпълнение на СМР” и е с максимален възможен брой точки 10; Т4 е „Управление на риска” и е с максимален възможен брой точки 5.; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: За обособена позиция №2:; тежест:
Показател: Предлагана цена, както следва: Цена за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта-10т. ; Цена за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве- 70т.; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 022 - 033662 от 28.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.04.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Париж" №3- заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.3)- Тех. възможности, мин. изисквания: 2.3. Вс. участник трябва да разполага със задълж. мин. състав на екипа от физ. лица (вкл. основен и разширен списък), чрез които консултантът упр. дейност по упр. на стр. надзор, контрол на количествата, качеството и съотв. на изпълняваните СМР и влаганите материали и задълженията на координатор по безопасност и здраве, по спец., както следва: 1). архитектура или урбанизъм - 1; 2). ПГС, технология и механизация на строителството или строителство на сгради и съоръжения - 1; 3). топлотехника (отопление, вентилация и климатиз.) – 1; 4). специалности, въз основа на които се придобива квалиф.електроинженер - 1; 5). ВиК - 1; 6. транспортно строителство – 2, в т.ч.: 6.1). пътно строителство – 1; 6.2). железопътно строителство – 1; 7). спец., въз основа на които се придобива квалиф. инженер в областта на телекомуникациите - 1; 8). спец., въз основа на които се придобива квалификация технолог в областта на произв. процеси - 1; 9). спец., свързани със санитарно-хигиенните изисквания към строежите (лекари, инженери, архитекти и др.) - 1; 10). пожарна и аварийна безопасност или друга специалност, осигуряваща квалификация в областта на противопожарните строително-технически норми - 1; 11). спец., въз основа на които се придобива квалиф.инженер геодезист - 1; 12). спец., въз основа на които се придобива квалиф. инженер-геолог или хидрогеолог - 1; 13). ландшафна архитектура, паркоустройство - 1; 14). юрист - 1; 15). координатор по ЗБУТ – 1. Продължение от Раздел III.2.3)- Техн. възм., изиск. док: 2.1. За док. на лиценза съгласно чл. 167 от ЗУТ - копие на валиден лиценз, издаден съгласно чл.167 от ЗУТ, вкл. основен и разширен списък на екипа от правоспособни физ. лица от различните специалности, за упр.на дейностите оценка на съответствието на инвестиц. проекти и /или упр. на строителен надзор; 2.2. За док. на опита за извършването на Консултантска услуга по чл.166 от ЗУТ за упр. на стр. надзор по време строителството, в т.ч. изготвяне на техн. паспорти с издаване на Разрешение за ползване или Уд. за въвеждане на обекти в експлоатация - списък Образец № 9Б с дог. за минимум 5 /пет/ обекта, свързани с упражнен стр. надзор през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. За посочените в списъка обекти да се приложат минимум 5 реф.от Възложителите с посочена стойност и дата на дог. Да се приложат съотв. Разрешения за ползване или Уд. за въвеждане в експлоатация на обектите; 2.3. За док. на правоспособ. лица, участващи в екипа от физ. лица, чрез които консултантът упр.дейност по упражняване на стр. надзор, контрол на количествата, качеството и съотв. на изпълняваните СМР и влаганите мат. и задълженията на координатор по безопасност и здраве - списък, съгласно Образец №10Б на правоспособ. физ.лица, чрез които консултантът упражнява дейностите, съдържащ името и спец. на всеки член от екипа, трудов стаж и правоотношение с участника. Прилагат се дипломи за проф.квалификация. За всеки член от екипа, който не е включен в осн. или разширен списък от спец., да се приложи док.за ангажираността на съотв. специалист за изпълнение на общ. поръчка(копие от тр. кн., справка от НАП, гр. договор, декл. за съгласие и др.) Когато участникът няма склю. дог. с член на екипа, зад.трябва да представи подписана от съответното лице декл., че е съгласен да участва в екипа и е запознат с усл.на процедурата и изискв. за изпълнение на поръчката - Образец № 10В. За координаторите по ЗБУТ да се приложат също съответните док. за квалиф. - дипломи, лицензи, удостоверения, съгласно чл.5 , ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изв. на СМР.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9804070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на СМР за реконструкция на пл. „Руски паметник”;
1) Кратко описание

„Изпълнение на СМР за реконструкция на пл. „Руски паметник”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

3) Количество или обем

Площад „Руски паметник” е изграден като кръгово кръстовище, което вече не може да поеме автомобилното движение и маршрутите на МГТ в съществуващите геометрични параметри. Реконструкцията му предвижда подобряване на геометрията и по-високи технически параметри. Запазва се централния кръг с радиус R=24 м, където се намира градинката с паметника, като около него се правят три пътни ленти всяка по 4,75 м с общ габарит – 14,25 м. Релсовият път се измества в локално трасе в южната част на площада, ограничено с разделителни острови от кръговото движение и тротоара с двупосочните велотрасета. Връзката на кръговото движение на пл. „Руски паметник” с изградените пътни платна на бул. „Ген. М. Скобелев” в южна и северна посока се осъществява с бордюрни криви за вход/изход на кръгово кръстовище според техническите норми – R входящ = 15,00 м и R изходящ = 25,00 м. Към бул. „Ген. Е. И. Тотлебен” радиусите за привързване към съществуващия габарит от 14,00 м са 30,00 м входящ в кръговото движение и 40,00 м изходящ. Връзката към пл. „Македония” се осъществява по съществуващите локални платна по бул. „Македония” със съответните бордюрни криви. В северната част на пл. „Руски паметник” се предвижда направата на локални платна с габарит от 5 м между бул. „Македония” и бул. „Ген. М. Скобелев” и 5.50 м между бул. „Ген. М. Скобелев” и бул. „Ген. Е. И. Тотлебен” за обслужване на околните сгради, без да се натоварва допълнително движението в централното кръгово платно. Прави се и усилен тротоар от среден паваж с габарит от 5,50 м, който също е за обслужване на околните сгради. Предвидена е асфалтобетонова настилка за много тежко движение и тротоари от унипаваж. За отводняване на пътните платна и тротоарите са предвидени необходимите улични оттоци. Подменят се водопровод ф600, както и водопроводни сградни отклонения. Реконструира се канал ф250 от 1911 г. от бетонови тръби. Реконструират се съществуващите ел.кабели и се изгражда нова тръбна PVC мрежа, също така се реконструира и частично се изгражда ново улично осветление. Подменя се 250 м релсов път и контактно-кабелна трамвайна мрежа. Максимално се съхранява съществуващата растителност, ще се засади нов жив плет, предвидени са тревни и цветни площи по островите и нов кът за отдих с пейки и цветя. Ще се засадят нови 38 дървета (основно сребролистна липа). Проектът съдържа следните части: геодезия, вертикална планировка, пътни работи, водоснабдяване, отводняване, електроснабдяване, телефонизация, улично осветление, улично осветление - конструкции, релсов път, контактна и кабелна мрежа и ладшафтна архитектура.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3130000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.12.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.
1) Кратко описание

Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71310000

Описание:

Консултантски инженерни и строителни услуги

3) Количество или обем

„Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”. Обект на настоящата обособена позиция е Консултантска услуги по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ); по чл.168; чл.169б, ал.1; чл.176, ал.1 от ЗУТ; чл. 176а и чл. 176б, ал.1 от ЗУТ за съставяне технически паспорти на нови строежи и включва: 2.2.1. Съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за строеж „Реконструкция на пл. „Руски паметник” със съществените изисквания към строежите. 2.2.2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорт с издаване на Разрешение за ползване на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”. В обхвата на настоящата обособена позиция се включват консултански услуги по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконовите нормативни актове съгласно условията в документацията за участие, както следва: - Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство с нормативните изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, сатинарно-хигиенните, екологичните и противо-пожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - Координиране на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с Договора за изпълнение на строителството; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки и разплащателните документи, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Наблюдаване за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; - Съставяне на актовете и протоколите в съответствие с нормативните изисквания; - Осигуряване на условия за безопасност на труда; - Контрол по опазване на околната среда; - Контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти; - Мерки за недопускане на увреждане на трети лица и имоти от строителството; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; - Инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности; - Да изисква изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация и подписва същата както и да я представи за съхранение; - Участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ; - Изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г.; - Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа на строежа; - Изготвяне и представяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. 2.2.3. Изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.12.2014 г.