00087-2014-0040
Технически редакции | ||
24.03.2014 09:49 ч. : | 24/03/2014 09:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.03.2014 09:49 ч. : | 24/03/2014 09:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи
Строителство
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505
Място/места за контакт: Фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Избор на изпълнители по обособени позиции: • Обособена позиция №1: Изпълнение на СМР за реконструкция на пл. „Руски паметник”; • Обособена позиция №2: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Описание на обособена позиция № 1: „Изпълнение на СМР за реконструкция на пл. „Руски паметник”. Площад „Руски паметник” е изграден като кръгово кръстовище, което вече не може да поеме автомобилното движение и маршрутите на МГТ в съществуващите геометрични параметри. Реконструкцията му предвижда подобряване на геометрията и по-високи технически параметри. Запазва се централния кръг с радиус R=24 м, където се намира градинката с паметника, като около него се правят три пътни ленти всяка по 4,75 м с общ габарит – 14,25 м. Релсовият път се измества в локално трасе в южната част на площада, ограничено с разделителни острови от кръговото движение и тротоара с двупосочните велотрасета. Връзката на кръговото движение на пл. „Руски паметник” с изградените пътни платна на бул. „Ген. М. Скобелев” в южна и северна посока се осъществява с бордюрни криви за вход/изход на кръгово кръстовище според техническите норми – R входящ = 15,00 м и R изходящ = 25,00 м. Към бул. „Ген. Е. И. Тотлебен” радиусите за привързване към съществуващия габарит от 14,00 м са 30,00 м входящ в кръговото движение и 40,00 м изходящ. Връзката към пл. „Македония” се осъществява по съществуващите локални платна по бул. „Македония” със съответните бордюрни криви. В северната част на пл. „Руски паметник” се предвижда направата на локални платна с габарит от 5 м между бул. „Македония” и бул. „Ген. М. Скобелев” и 5.50 м между бул. „Ген. М. Скобелев” и бул. „Ген. Е. И. Тотлебен” за обслужване на околните сгради, без да се натоварва допълнително движението в централното кръгово платно. Прави се и усилен тротоар от среден паваж с габарит от 5,50 м, който също е за обслужване на околните сгради. Предвидена е асфалтобетонова настилка за много тежко движение и тротоари от унипаваж. За отводняване на пътните платна и тротоарите са предвидени необходимите улични оттоци. Подменят се водопровод ф600, както и водопроводни сградни отклонения. Реконструира се канал ф250 от 1911 г. от бетонови тръби. Реконструират се съществуващите ел.кабели и се изгражда нова тръбна PVC мрежа, също така се реконструира и частично се изгражда ново улично осветление. Подменя се 250 м релсов път и контактно-кабелна трамвайна мрежа. Максимално се съхранява съществуващата растителност, ще се засади нов жив плет, предвидени са тревни и цветни площи по островите и нов кът за отдих с пейки и цветя. Ще се засадят нови 38 дървета (основно сребролистна липа). Проектът съдържа следните части: геодезия, вертикална планировка, пътни работи, водоснабдяване, отводняване, електроснабдяване, телефонизация, улично осветление, улично осветление - конструкции, релсов път, контактна и кабелна мрежа и ладшафтна архитектура. Описание на обособена позиция № 2: „Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.
71310000, 45230000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
За обособена позиция №1-подробно разписан в Раздел Б и съгласно КС, неразделна част от документацията за участие; За обособена позиция №2: 1. Съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за строеж „Реконструкция на пл. „Руски паметник” със съществените изисквания към строежите. 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорт с издаване на Разрешение за ползване на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”. В обхвата на настоящата обособена позиция се включват консултански услуги по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконовите нормативни актове съгласно условията в документацията за участие, както следва: - Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство с нормативните изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, сатинарно-хигиенните, екологичните и противо-пожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - Координиране на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с Договора за изпълнение на строителството; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки и разплащателните документи, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Наблюдаване за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; - Съставяне на актовете и протоколите в съответствие с нормативните изисквания; - Осигуряване на условия за безопасност на труда; - Контрол по опазване на околната среда; - Контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти; - Мерки за недопускане на увреждане на трети лица и имоти от строителството; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; - Инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности; - Да изисква изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация и подписва същата както и да я представи за съхранение; - Участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ; - Изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г.; - Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа на строежа; - Изготвяне и представяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. 3. Изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.
НЕ
НЕ
30.12.2014 г.
Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер: • За Обособена позиция №1: Изпълнение на СМР за реконструкция на пл. „Руски паметник”- 31300.00 (тридесет и едни хиляди и триста) лева; • За Обособена позиция №2: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”- 2000 (две хиляди) лева; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение за обособена позиция 1 следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация. Валидността на гаранцията за изпълнение за обособена позиция 2 следва да бъде до представяне на удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.
За обособена позиция №1 Чл.3. Разплащането на договорената дейност по чл. 1 се извършва както следва: 3.1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс (до 20%) от стойността на договорените видове работи по чл.2, в размер на ......................... /...................................../ словом/ лв., в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на акт за откриване на строителна площадка. Чл.3.2. Разплащането се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на протокол за установяване на извършени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и проверен и съгласуван с ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и КОНСУЛТАНТА, упражняващ СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР, сметка 22 и фактура. Чл.3.3. Допускат се междинни плащания, при условията на чл.3.2., като пропорционално се приспада преведения аванс. Чл.3.4. Окончателното разплащане се извършва при условията на чл.3.2. в 30 (тридесет) дневен срок след подписване на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, като се приспада преведения аванс. За обособена позиция №2 Общата стойност на договора е .............................. без ДДС или ................................. /словом /лв. с ДДС, съгласно ценовото предложение, неразделна част от договора и не подлежи на промяна за срока на изпълнение, в това число: Чл.2.1.1. Цена за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник” със съществените изисквания към строежите: ........................... (словом) лева с ДДС; Чл.2.1.2. Цена за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник” ……………………. /....словом/ лева с ДДС; Чл. 2.2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща договореното възнаграждение, както следва: Чл.2.2.1. В тридесет дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник” със съществените изисквания към строежите в размер на .............. (до 20%) от стойността по чл.2.1.1 от договора. Чл.2.2.2. В тридесет дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс за упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник” в размер на .............. (до 20%) от стойността по чл 2.1.2 от договора. Чл.2.2.3. Окончателно плащане по чл. 2.1.1. се извършва в тридесет-дневен срок след получаване на Разрешение за строеж . Чл.2.2.4. Окончателно плащане по. Чл.2.1.2. се извършва в тридесет-дневен срок след получаване на разрешение за ползване и технически паспорт.
НЕ
В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва като подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение от такива лица , закупило документацията, наричано по-нататък „заинтересовано лице”. От датата на подаване на офертата заинтересованото лице придобива статут на участник в процедурата . Участниците представят заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимум док. За създаване на обединение задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В документа те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Участниците носят цялата отговорност при допуснати изчислителни грешки. ПРИ ДОПУСНАТИ ГРЕШКИ И НЕСЪОТВЕТСТВИЯ В ЦЕНОВОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ И ПРИЛОЖЕНИЯТА КЪМ НЕГО, УЧАСТНИЦИТЕ СЕ ОТСТРАНЯВАТ (ДЕКЛАСИРАТ). От участие в откритата процедура се отстранява участник, за който е налице: обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5, ал.5 т. 1, по 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4, ал.5, т.2 от ЗОП.
За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие на счетоводните баланси и на отчетите за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 г. когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Представянето на балансите и отчетите за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В случай, че кандидатът е чуждестранно лице, следва да представи заверено копие от счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за последните 3 (три) приключили финансови години според неговото законодателство. 2. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 г. 3. За обособена позиция № 1: 3.1. справка по Образец № 8А за реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията за оборота в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 3.2. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 4. За обособена позиция №2: 4.1. справка по Образец № 8Б за оборота от упражнен строителен надзор за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията за оборота в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. 4.2. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл.171, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за строежи II категория. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.
Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. За обособена позиция № 1: 1.1. Всеки участник трябва да има реализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, минимум от 8 000 000 (осем милиона) лева или тяхната равностойност във валута без ДДС, общо за трите години. 1.2. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 2. За обособена позиция № 2: 2.1. Всеки участник трябва да има реализиран оборот от договори за упражнен строителен надзор, минимум 500 000 (петстотин хиляди) лв. общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си; 2.2. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „професионална отговорност”, съгласно чл.171, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за строежи II категория.
За обособена позиция № 1: 1.1. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9А с договори с не по-малко от 5 обекта за извършване на строително монтажни работи (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно градско движение, изпълнени през последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. За обекти, изпълнени в условия на интензивно градско движение, се приемат обекти, изпълнени по уличната мрежа на областните градове на Република България или по уличната мрежа на градове с население над 30 000 жители, както и обекти, изпълнени по пътища от републиканската и общинската пътна мрежа на територията на областните центрове на Република България или на територията на градове с население над 30 000 жители. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на пътни и тротоарни настилки; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на релсов път; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел.снабдителни мрежи; - ландшафтна архитектура. За посочените в списъка обекти следва да се приложат минимум 5 референции от Възложителите, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е подизпълнител по договор, сключен по реда на ЗОП, следва да бъде представена референция от Възложителя по съответния договор за обществена поръчка. Договори в процес на изпълнение не се приемат. 1.2. За доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10А, придружен от следните документи: - Автобиография, подписана от съответния член на екипа (Образец № 11); - Заверени копия на документи, доказващи образованието и придобитата професионална квалификация на експерта (копие от диплома) - Заверени копия на документи, доказващи трудовия стаж на експерта (копие от трудова книжка, референции, или др. ) - Заверени копия на документи, доказващи ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (справка НАП, декларация за съгласие и др.)ЗАБЕЛЕЖКА: Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация по Образец 10В, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията на поръчката; - Заверени копия от релевантни дипломи/лицензи/удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве; 1.3. За доказване на вписването в Централния регистър на Камарата на строителите – копие на удостоверение за регистрация в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице – еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 1.4. Копие на валиден на сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г. или еквивалент, в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 1.5. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г., или еквивалент. 1.6. Копие на валиден сертификат за управление на здравето и безопасността при работа EN ISO 18001:2007г., или еквивалент. За обособена позиция № 2: Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация
За обособена позиция № 1: 1.1. Вс.участник трябва да има опит в извършването на СМР на комплексни инфраструктурни обекти: за последните 5 години, считано до датата на подаване на документите за участие в процедурата за възлагане на общ. поръчка - не по-малко от 5 обекта за СМР (изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на пътни обекти в условията на интензивно градско движение. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на пътни и тротоарни настилки; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на релсов път; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ВиК мрежи; - изграждане/реконструкция/рехабилитация/основен ремонт на ел.снабдителни мрежи; - ландшафтна архитектура. 1.2. Всеки участник трябва да разполага с подходящ инженерно-техн. състав от техн. правоспособни лица, наети по трудов или граж. дог., които да бъдат ангажирани с изпълнението на общ. поръчка, включващ минимум следните позиции: 1.2.1. Рък. на обекта: •образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство” или еквивалент. •Тр. стаж по специалността - минимум 5 г.;1.2.2. Рък. на част строително-ремонтни дейности (СРД)/Технически ръководител: •мин. средно спец. образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф. квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалент. •Трудов стаж по спец. – мин.5 г.; 1.2.3. Инженер „Пътно строителство”: •обр. степен магистър, спец. „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или еквивалент. •Тр.в стаж по спец. - мин. 5 г.; 1.2.4. Инженер „Релсов път”:•образователна степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, профил „Железопътно строителство” или еквивалент. •Трудов стаж по спец. - минимум 5 г.;1.2.5. Инженер „ВиК”: •обр. степен магистър, специалност „ВиК” или екв.т. •Тр. стаж по спец. - минимум 5 г.;1.2.6. Електроинженер: •обр. степен магистър, спец. „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалент. •Тр. стаж по спец. - мин. 5 г.;1.2.7. Ландшафтен архитект: •обр. степен магистър, специалност „Ландшафтна архитектура”, “Озеленяване” или екв. •Трудов стаж по специалността - минимум 5 г.; 1.2.8. Отговорник по контрола на качеството: •притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството;•опит на подобна позиция минимум 3 г.; 1.2.9. Координатор по безопасност и здраве: •отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;•опит на подобна позиция минимум 3 г.1.3. Участникът трябва да е вписан в ЦПРС за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория. 1.2.10. Инженер „Геодезия”: •обр. степен магистър, спец. „Геодезия, фотограметрия и картография” или екв. •Тр. стаж по спец.- мин.5г. 1.4. Участникът да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г. или еквивалент, в обхвата на който са включени строително-монтажни работи. 1.5. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004, или еквивалент. 1.6. Уч. да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа EN ISO 18001:2007, или еквивалент. За обособена позиция № 2: 2.1. На уч. трябва да е издадено удостоверение съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ за строежи II категория. 2.2. Уч. да има опит в извършването на Консултантска услуга по чл.166 от ЗУТ за съставяне на комплексни доклади и/или упр.на стр. надзор по време строит., в т.ч. изготвяне на техн. паспорти с издаване на Разр.за ползване или Удост. за въвеждане на обекти в експлоатация – да е изпълнил или участвал в изпълн. на дог. за мин. 5 обекта, свързани с упр. стр. надзор през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите. Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
гр. София, ул. "Париж" №3- заседателна зала
Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.
НЕ
Продължение от Раздел III.2.3)- Тех. възможности, мин. изисквания: 2.3. Вс. участник трябва да разполага със задълж. мин. състав на екипа от физ. лица (вкл. основен и разширен списък), чрез които консултантът упр. дейност по упр. на стр. надзор, контрол на количествата, качеството и съотв. на изпълняваните СМР и влаганите материали и задълженията на координатор по безопасност и здраве, по спец., както следва: 1). архитектура или урбанизъм - 1; 2). ПГС, технология и механизация на строителството или строителство на сгради и съоръжения - 1; 3). топлотехника (отопление, вентилация и климатиз.) – 1; 4). специалности, въз основа на които се придобива квалиф.електроинженер - 1; 5). ВиК - 1; 6. транспортно строителство – 2, в т.ч.: 6.1). пътно строителство – 1; 6.2). железопътно строителство – 1; 7). спец., въз основа на които се придобива квалиф. инженер в областта на телекомуникациите - 1; 8). спец., въз основа на които се придобива квалификация технолог в областта на произв. процеси - 1; 9). спец., свързани със санитарно-хигиенните изисквания към строежите (лекари, инженери, архитекти и др.) - 1; 10). пожарна и аварийна безопасност или друга специалност, осигуряваща квалификация в областта на противопожарните строително-технически норми - 1; 11). спец., въз основа на които се придобива квалиф.инженер геодезист - 1; 12). спец., въз основа на които се придобива квалиф. инженер-геолог или хидрогеолог - 1; 13). ландшафна архитектура, паркоустройство - 1; 14). юрист - 1; 15). координатор по ЗБУТ – 1. Продължение от Раздел III.2.3)- Техн. възм., изиск. док: 2.1. За док. на лиценза съгласно чл. 167 от ЗУТ - копие на валиден лиценз, издаден съгласно чл.167 от ЗУТ, вкл. основен и разширен списък на екипа от правоспособни физ. лица от различните специалности, за упр.на дейностите оценка на съответствието на инвестиц. проекти и /или упр. на строителен надзор; 2.2. За док. на опита за извършването на Консултантска услуга по чл.166 от ЗУТ за упр. на стр. надзор по време строителството, в т.ч. изготвяне на техн. паспорти с издаване на Разрешение за ползване или Уд. за въвеждане на обекти в експлоатация - списък Образец № 9Б с дог. за минимум 5 /пет/ обекта, свързани с упражнен стр. надзор през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. За посочените в списъка обекти да се приложат минимум 5 реф.от Възложителите с посочена стойност и дата на дог. Да се приложат съотв. Разрешения за ползване или Уд. за въвеждане в експлоатация на обектите; 2.3. За док. на правоспособ. лица, участващи в екипа от физ. лица, чрез които консултантът упр.дейност по упражняване на стр. надзор, контрол на количествата, качеството и съотв. на изпълняваните СМР и влаганите мат. и задълженията на координатор по безопасност и здраве - списък, съгласно Образец №10Б на правоспособ. физ.лица, чрез които консултантът упражнява дейностите, съдържащ името и спец. на всеки член от екипа, трудов стаж и правоотношение с участника. Прилагат се дипломи за проф.квалификация. За всеки член от екипа, който не е включен в осн. или разширен списък от спец., да се приложи док.за ангажираността на съотв. специалист за изпълнение на общ. поръчка(копие от тр. кн., справка от НАП, гр. договор, декл. за съгласие и др.) Когато участникът няма склю. дог. с член на екипа, зад.трябва да представи подписана от съответното лице декл., че е съгласен да участва в екипа и е запознат с усл.на процедурата и изискв. за изпълнение на поръчката - Образец № 10В. За координаторите по ЗБУТ да се приложат също съответните док. за квалиф. - дипломи, лицензи, удостоверения, съгласно чл.5 , ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изв. на СМР.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9804070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
24.03.2014 г.
„Изпълнение на СМР за реконструкция на пл. „Руски паметник”.
45230000
Описание:
Площад „Руски паметник” е изграден като кръгово кръстовище, което вече не може да поеме автомобилното движение и маршрутите на МГТ в съществуващите геометрични параметри. Реконструкцията му предвижда подобряване на геометрията и по-високи технически параметри. Запазва се централния кръг с радиус R=24 м, където се намира градинката с паметника, като около него се правят три пътни ленти всяка по 4,75 м с общ габарит – 14,25 м. Релсовият път се измества в локално трасе в южната част на площада, ограничено с разделителни острови от кръговото движение и тротоара с двупосочните велотрасета. Връзката на кръговото движение на пл. „Руски паметник” с изградените пътни платна на бул. „Ген. М. Скобелев” в южна и северна посока се осъществява с бордюрни криви за вход/изход на кръгово кръстовище според техническите норми – R входящ = 15,00 м и R изходящ = 25,00 м. Към бул. „Ген. Е. И. Тотлебен” радиусите за привързване към съществуващия габарит от 14,00 м са 30,00 м входящ в кръговото движение и 40,00 м изходящ. Връзката към пл. „Македония” се осъществява по съществуващите локални платна по бул. „Македония” със съответните бордюрни криви. В северната част на пл. „Руски паметник” се предвижда направата на локални платна с габарит от 5 м между бул. „Македония” и бул. „Ген. М. Скобелев” и 5.50 м между бул. „Ген. М. Скобелев” и бул. „Ген. Е. И. Тотлебен” за обслужване на околните сгради, без да се натоварва допълнително движението в централното кръгово платно. Прави се и усилен тротоар от среден паваж с габарит от 5,50 м, който също е за обслужване на околните сгради. Предвидена е асфалтобетонова настилка за много тежко движение и тротоари от унипаваж. За отводняване на пътните платна и тротоарите са предвидени необходимите улични оттоци. Подменят се водопровод ф600, както и водопроводни сградни отклонения. Реконструира се канал ф250 от 1911 г. от бетонови тръби. Реконструират се съществуващите ел.кабели и се изгражда нова тръбна PVC мрежа, също така се реконструира и частично се изгражда ново улично осветление. Подменя се 250 м релсов път и контактно-кабелна трамвайна мрежа. Максимално се съхранява съществуващата растителност, ще се засади нов жив плет, предвидени са тревни и цветни площи по островите и нов кът за отдих с пейки и цветя. Ще се засадят нови 38 дървета (основно сребролистна липа). Проектът съдържа следните части: геодезия, вертикална планировка, пътни работи, водоснабдяване, отводняване, електроснабдяване, телефонизация, улично осветление, улично осветление - конструкции, релсов път, контактна и кабелна мрежа и ладшафтна архитектура.
Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.
71310000
Описание:
„Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията за съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството и контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали, включително изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”. Обект на настоящата обособена позиция е Консултантска услуги по чл.166, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ); по чл.168; чл.169б, ал.1; чл.176, ал.1 от ЗУТ; чл. 176а и чл. 176б, ал.1 от ЗУТ за съставяне технически паспорти на нови строежи и включва: 2.2.1. Съставяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта за строеж „Реконструкция на пл. „Руски паметник” със съществените изисквания към строежите. 2.2.2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в т.ч. изготвяне на технически паспорт с издаване на Разрешение за ползване на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”. В обхвата на настоящата обособена позиция се включват консултански услуги по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ и свързаните с него подзаконовите нормативни актове съгласно условията в документацията за участие, както следва: - Упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство с нормативните изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, сатинарно-хигиенните, екологичните и противо-пожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - Координиране на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с Договора за изпълнение на строителството; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки и разплащателните документи, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Проверяване на съответствието и подписване на количествените сметки, представени от изпълнителя на извършените СМР; - Наблюдаване за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; - Съставяне на актовете и протоколите в съответствие с нормативните изисквания; - Осигуряване на условия за безопасност на труда; - Контрол по опазване на околната среда; - Контролиране на съответствието на влаганите материали и продукти; - Мерки за недопускане на увреждане на трети лица и имоти от строителството; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи; - Инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности; - Да изисква изготвянето на екзекутивна и друга техническа документация и подписва същата както и да я представи за съхранение; - Участие при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ; - Изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г.; - Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа на строежа; - Изготвяне и представяне на окончателен доклад за въвеждане на обекта в експлоатация и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. 2.2.3. Изпълнение задълженията на координатор по безопасност и здраве съгласно „Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи” на обект „Реконструкция на пл. „Руски паметник”.