Версия за печат

00138-2014-0009

BG-Шумен: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

Община Шумен, бул. Славянски 17, За: Тодор Илиев, България 9700, Шумен, Тел.: 054 857660, E-mail: mayor@shumen.bg, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Гл. юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.shumen.bg..

Адрес на профила на купувача: www.shumen.bg..

Електронен достъп до информация: www.shumen.bg..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

Община Шумен, бул. Славянски 17, За: Деловодителите, България 9700, Шумен, Тел.: 054 800400, E-mail: mayor@shumen.bg,, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Стая 204 на Община Шумен - Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.shumen.bg..

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

” Реконструкция на междублокови паркови пространства и рехабилитация на междублокова улична мрежа и паркинги на гр. Шумен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр . Шумен
Код NUTS: BG333
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка, предвижда изпълнението на строителни монтажни работи изразяващи се в : За обособена позиция 1 - Рехабилитация на бул. Велики Преслав - Предвижда се озеленяване на участъка, изграждане на улично осветление, рехабилитация на асфалтобетонната настилка; За обособена позиция 2 - Реконструкция на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублокова улична мрежа и паркинги в кв.364а на гр. Шумен- Предвижда се благоустрояване на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублокова улична мрежа и паркинги в кв.364а на гр. Шумен изразяващо се в подмяна на тротоарни площи, подмяна на настилки на съществуващи спортни площадки и детски съоръжения, озеленяване, изграждане на водопровод изграждане на осветление за спортни площадки, полагане на асфалтобетон; За обособена позиция 3 Рехабилитация на разпределителна улична мрежа, изграждане на велоалея, обслужваща кв. 570, 571, 572-Предвижда се изграждане на улично осветление, изграждане на велоалея, полагане на асфалтобетонова настилка, полагане на тротоарни плочи и бюрдюри, озеленяване; За обособена позиция 4 - Реконструкция на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублоковата улична мрежа и паркинги в кв. 570, 571, 572-Предвижда се направа на спортни площадки, доставка и монтаж на паркова мебел, озеленяване, направа на водопровод и канализация, изграждане на алейно улично осветление, полагане на тротоарни плочи и бордюр и асфалтополагане; За обособена позиция 5- Реконструкция на парково пространство в кв. 292-Предвижда се направа на детски площадки, полагане на тротоарни плочи, доставка и монтаж на паркова мебел, озеленяване, направа на водопровод и канализация.;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45211360, 45233120, 45112700, 45112711, 45233162, 45236210, 45233161

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи по изграждане на пътеки за велосипедисти
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция 1 - Предвижда се озеленяване на участъка, изграждане на улично осветление, рехабилитация на асфалтобетонната настилка на бул. Велики Преслав; по части: І. БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 1. АРХИТЕКТУРНА ІІ. ЧАСТ ПАРКОУСТРОЯВАНЕ / 1. ОЗЕЛЕНЯВАНЕ ІІІ. ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ БУЛ. ''В. ПРЕСЛАВ'' ІV. ЧАСТ ПЪТНА / 1. ПЪТНА И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО За обособена позиция 2 - Предвижда се благоустрояване на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублокова улична мрежа и паркинги в кв.364а на гр. Шумен изразяващо се в подмяна на тротоарни площи, подмяна на настилки на съществуващи спортни площадки и детски съоръжения, озеленяване, изграждане на водопровод изграждане на осветление за спортни площадки, полагане на асфалтобетон; по части: І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 1.АРХИТЕКТУРНА І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 2. ДЕТСКИ ПЛОЩАДКИ І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 3. ПАРКОВА МЕБЕЛ И ДЕТАЙЛИ ІІ. ЧАСТ ПАРКОУСТРОЯВАНЕ - ОЗЕЛЕНЯВАНЕ / 1. ОЗЕЛЕНЯВАНЕ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 1.ВОДОПРОВОД ІІІ. ЧАСТ ВиК / 2. КАНАЛИЗАЦИЯ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4.ШАХТА 80/80/50СМ ЗАГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 1 ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. ШАХТА 80/80/50СМ ЗА ГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 2 ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. ШАХТА 80/80/50СМ ЗА ГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 3 ІV. ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. АЛЕЙНО ОСВЕТЛЕНИЕ V. ЧАСТ ПЪТНА / 1. ПЪТНА И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО За обособена позиция 3 -Предвижда се изграждане на улично осветление, изграждане на велоалея, полагане на асфалтобетонова настилка, полагане на тротоарни плочи и бюрдюри, озеленяване; по части: ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ КВ.570,571,572 И ВЕЛОАЛЕЯ ЧАСТ ПЪТНА / ПЪТНА И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО За обособена позиция 4 - Предвижда се направа на спортни площадки, доставка и монтаж на паркова мебел, озеленяване, направа на водопровод и канализация, изграждане на алейно улично осветление, полагане на тротоарни плочи и бордюр и асфалтополагане; по части: І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 1. АРХИТЕКТУРНА І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 2. ДЕТСКИ ПЛОЩАДКИ ЗА ДЕЦА ДО 3Г І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 3. ДЕТСКА ПЛОЩАДКА ЗА ДЕЦА ДО 12Г. І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 4. ДЕТСКА ПЛОЩАДКА 12- 18 Г. І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 5. ИГРИЩЕ ВОЛЕЙБОЛ - БАСКЕТБОЛ - ФУТБОЛ І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 6. ИГРИЩЕ ФУТБОЛ 17/12М І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 7. ПАРКОВА МЕБЕЛ И ДЕТАЙЛИ ІІ. ЧАСТ ПАРКОУСТРОЯВАНЕ / 1. ОЗЕЛЕНЯВАНЕ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 1. ВОДОПРОВОД ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. КАНАЛИЗАЦИЯ ІV. ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. АЛЕЙНО И УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ V. ЧАСТ ПЪТНА / 1. ПЪТНА И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО За обособена позиция 5-Предвижда се направа на детски площадки, полагане на тротоарни плочи, доставка и монтаж на паркова мебел, озеленяване, направа на водопровод и канализация.; По части: І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 1. АРХИТЕКТУРНА І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 2. ДЕТСКИ ПЛОЩАДКИ І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 3. ПАРКОВА МЕБЕЛ И ДЕТАЙЛИ ІІ. ПАРКОУСТРОЯВАНЕ / 1. ОЗЕЛЕНЯВАНЕ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 1. ВОДОПРОВОД ІІІ. ЧАСТ ВиК / 2. ВОДОМЕРНА ШАХТА ІІІ. ЧАСТ ВиК / 3. КАНАЛИЗАЦИЯ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. ШАХТА 80/80/50 СМ ЗА ГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 1 ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. ШАХТА 80/80/50 СМ ЗА ГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 2 ІV. ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. АЛЕЙНО И УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ Прогнозната стойност без ДДС на поръчката по позиции е следната: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: – 1365250,94лв. ; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: – 694638,01лв. ; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: – 449440,47 лв.; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: - 1493811,52 лв. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: – 173634,22 лв. За посочените по горе обособени позиции са изготвени инвестиционни проекти неразделна част от документацията за участие в процедурата. Инвестиционните проекти, както и цалата документация са налични и в интернет страницата на община Шумен на следния адрес: http://www.shumen.bg/index.html

Стойност, без да се включва ДДС
4176775.16 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в следните размери: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 – 13652,51 лв. ; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2:– 6946,38 лв. ; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3 – 4494,40 лв.; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: - 14938,11 лв. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: – 1736,34лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност минимум 120 календарни дни . Срока на валидност на банковата гаранция се брои, считано от крайния срок за получаване на оферти. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: IBAN: BG 56 IABG 7477 330058 6600 , BIC: IABG BGSF, при банка „Интернешънал Асет Банк”АД, клон Шумен. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва се посочва уникалния номер на поръчката в регистъра на обществените поръчки и обособената позиция за която се отнася. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие при наличие на при условията на чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, при условията на чл. чл. 61, ал. 2 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в съответствие с чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора по позицията без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и за конкретния обект, и че е със срок на валидност – 30 /дни/ след посочения кроен срок за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване.При представяне на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума същата се внася по следната сметка: IBAN: BG 56 IABG 7477 330058 6600 , BIC: IABG BGSF, при банка „Интернешънал Асет Банк”АД, клон Шумен. Гаранцията за изпълнение се освобождава в 30 дневен срок след издаване на Разрешение за ползване на обекта. Гаранцията за изпълнение се задържа за компенсиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за разходи, направени за отстраняване на констатирани недостатъци, свързани с предмета на договора, както и за вреди;за удържане на неустойки, по договора; при прекратяване на договора по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; за разходи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за отстраняване на недостатъци в строително-монтажните работи, констатирани след датата на завършване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия по следната схема: авансово плащане в размер на 10 % от цената на договора;Авансът се изплаща в срок до 30 календарни дни след подписване на договора срещу представяне на банкова гаранция или друго обезпечение, покриващи пълния размер на аванса, предварително одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. междинни плащания до достигане на 90% от цената на договора.платими в срок до 30 календарни дни, при наличие на: подписани от ИЗПЪЛНИТЕЛ, ВЪЗЛОЖИТЕЛ и КОНСУЛТАНТ протокол за изпълнените СМР (Акт Обр. 19), сметка обр. 22 и оригинална фактура на изпълнителя п. окончателно плащане в размер не по малък от 10% от цената на договора след въвеждането на обекта в експлоатация.кончателното плащане се изплаща в срок от 30 календарни дни след издаване на разрешението за ползване/ Удостоверение за въвеждане в експлоатация, придружено с доклад на КОНСУЛТАНТА и оригинална фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, които водят до отстраняване на участника в процедурата са следните: 1. участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; За конкретната поръчка под „определена професия” следва да се разбира професии и дейности, свързани с извършване на строително-монтажни работи; 3. участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, , доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;. 6. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Когато участниците са юридически лица, декларациите се подписват от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, като се вземе предвид и разпоредбата на ал. 6 от този член.; Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник, за който са налице едно или повече от от обстоятелствата, посочени чл. 69, ал. 1 от ЗОП. Комисията пристъпва, към предлагане за отстраняване на оферта на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, след прилагане на разпоредбите на чл. 68,ал. 8 и 9 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“ Писмо към офертата съдърж. инф. за приемане на у-та на поръчк. и подизп. и списък на документите, подписан от участника. Копие от документ за рег. на участ. или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато уч. е ЮЛ или ЕТ, или док. за самоличност, когато е ФЛ; Когато не е представен ЕИК участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и У-я за актуално състояние.Чужд. лица прилагат еквив. документ на съдебен или адм. орган в държавата в която са установени , като документите за регистрация се представят в офиц. превод . Нот. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато същата не е подписана от представляващ участника.В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, тогава Участниците в обединението представят споразумение/договор за обединяване. Споразумението/договорът следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие. В спораз. за създаване на обединението или в друг документ подписан от участниците в обединението трябва да се съдържат клаузи, които гарантират, че:-В споразумението за създаване на обединението или в друг документ подписан от участниците в обединението трябва да се съдържат клаузи, които гарантират, че:-Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Представляващия обединението може да е определен в споразумението за създаване на обединение или в друг документ подписан от лицата в обединението. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; -Представляващият обединението/ консорциума следва да е упълномощен и да представи офертата по съответната обособена позиция от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; -Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката по позицията ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; -Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка по позицията, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. При участник обед. се представя и Дек. от членовете на обединението за поемане на солидарна отговорност, вкл. за периода на договора и гаранционната отговорност, за непромяна на състава му. ; Дек. за отсъствие на обстоятелствата по чл. чл. 47, ал. 1, т.1, б."а-д" , ал.2, т.2 и 5 и ал.5 т.1 от ЗОП и по чл. 47, ал.1,т.2 и 3 и ал.2, т.1,2а,3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП; Попълват се, подписват се в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП ;Дек., че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; Дек., че участникът ще спазва всички условия за изпълнение на поръчката;Д-ва за икономическото и финансовото състояние, посочени в ІІІ.2.2) от настоящото обявление.; Д-ва за технически възможности и/или квалификация, посочени в ІІІ.2.3) от настоящото обявление; Дек.за ползване/не ползване на подизпълнител/и , съдържаща информация за вида на работите, които ще извършва, както и дела на неговото участие;Декл. за съгласие за участие от подизпълнител с посочване на вида на работите и дела на участието му ;Документ за внесена гаранция за участие ; Дек.я по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, където трябва да се извърши строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“;Дек. по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане клаузите на проекта на Договор;Дек., че Участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията на място .ПЛИК №2 -„ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” Техн. предложение в което се посочва и срока за изпълн. ПЛИК №3 - „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” - Ценова оферта

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

а) Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години (2011,2012 и 2013г.), или в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен В случай на представен ЕИК и при положение, че всеки от посочените документи е видим чрез сайта на Търговския регистър, воден от Агенцията по вписванията, Възложителят допуска позоваване на тези обстоятелства вместо представяне на документите. Ако някой от документите липсва на посочения сайт, се изисква неговото представяне на хартиен носител в офертата. б) Информация за специализиран оборот от строителство, предмет на поръчката, за последните и 3 (три) приключили финансови години(2011,2012 и 2013г.), или в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец 5а) в) Удостоверение от банка, като доказателство за достъп до ликвиден оборотен финансов ресурс. Удостоверението следва да бъде издадено с дата не по – рано от 40 дни преди подаване на офертата ;Допуска се и представяне на други доказателства за наличие на разполагаем ликвиден оборотен финансов ресурс;. г) Застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентана и декларация свободен текст за осигуравяне на валидна застрахователна полица за целия срок на договора, в случай че представената застрахователна полица, не е съобразена със срока за изпълнение. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на Участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в документи, той следва да отправи запитване до възложителя по реда на чл. 29 от ЗОП, в което да посочи документите, с които разполага. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документите по буква а и б се представя от всеки от тях, а документите по буква г . се представя от всеки от тях. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документи, доказващи, съответствие с поставените минимални изисквания се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критерия за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е реализирал специализиран оборот от строителство, предмет на поръчката, за последните 3 (три) приключили финансови години (2011,2012 и 2013г.), или от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си, ако е по късно учреден не по-малко от: За обособена позиция 1 - 4 095 752 лв.; За обособена позиция 2 - 2 083 914 лв.; За обособена позиция 3 - 1 348 320 лв.; За обособена позиция 4 - 4 044 960 лв.; За обособена позиция 5 - 520 902 лв.; Под специализиран оборот от строителството, предмет на поръчката следва да се разбира: За обособена позиция 1 - оборот от дейности по благоустрояване на зони за комплексно обслужване (паркове градини), дейности по полагане на, асфалтобетон, бордюри, тротоарни плочи, павета и паркоустрояване, монтиране на стълбове за улично осветление.; За обособена позиция 2 - оборот от дейности по благоустрояване на зони за комплексно обслужване (паркове градини), дейности по полагане на асфалтобетон, бордюри, тротоарни плочи, павета и паркоустрояване ; За обособена позиция 3 - оборот от дейности по полагане на , асфалтобетон, бетонови бордюри, тротоарни плочи, павета, стълбове за улично осветление .; За обособена позиция 4 -оборот от дейности по благоустрояване на зони за комплексно обслужване (паркове градини), дейности по полагане на бордюри, тротоарни плочи, павета и паркоустрояване.; За обособена позиция 5 - оборот от дейности по благоустрояване на зони за комплексно обслужване (паркове градини), дейности по полагане асфалтобетон на бордюри, тротоарни плочи, павета , стълбове за улично осветление и паркоустрояване.; Участникът, е длъжен да разполага ликвиден оборотен финансов ресурс за финансиране на дейностите на стойност минимум: За обособена позиция 1 - 136 000 лв.; За обособена позиция 2 - 69 400 лв. ; За обособена позиция 3 - 44900 лв.; За обособена позиция 4 - 149 300 лв.; За обособена позиция 5 - 17 300 лв.; Забележка: В случай, че участник представя оферта за повече от една обособена позиция, участникът следва да представи документи за икономическото си и финансово състояние, доказващи съответствието му със сбора от минималните изисквания по всяка обособена позиция, за която представя оферта Участникът следва да притежава валиден застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за вреди, причинени на други участници в изпълнението и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

а) Списък на договорите, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години (Образец № 5б), считано до крайния срок за подаване на офертите, съдържащ, стойностите, датите, получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки следва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. б) Участникът следва да декларира / с декларация свободен текст/ , че в рамките на 30 дни считано от определянето му за изпълнител ще представи удостоверение за регистрация. в професионален регистър на строителя или професионален или търговски регистър на страната, в която е установен с предмет строителство за обособената позиция, за която участва съответстваща на категорията на строежа съобразно разрешението за строеж или еквивалентен документ за в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското. икономическо пространство. Когато Участникът е обединение, което не юридическо лице, декларацията се представя от всеки член на обединението, който ще изпълнява стротелни работи. Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, декларацията се представя от всеки от тях, който ще изпълнява стротелни работи. в) Сертификат удостоверяващ съответствието на участника със стандарт за системата за управление на качеството ISO 9001:2008 в строителството или еквивалентини. Участниците могат да представят други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за внедрени еквиваленти мерки за управление на качеството с обхват строителство. г) Сертификат удостоверяващ съответствието на участника със стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентини– копие. Участниците могат да представят други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за внедрени еквиваленти мерки за и опазване на околната среда. д) Сертификат удостоверяващ съответствието на участника със стандарт OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалентини– копие. Участниците могат да представят други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за внедрени еквиваленти мерки за и опазване на околната среда с обхват строителство. е) Списък на експертите за изпълнение на поръчката (Образец № 6) - Участникът следва да разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката ж) Автобиография на ключов експерт (Образец 7). Автобиографията се попълва за всеки експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка съгласно изисканите експерти от Възложителя. Към автобиографиите се прилагат документи (копия), удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на предложените ключови експерти (дипломи, трудови книжки, удостоверения и препоръки от работодатели, сертификати, т.н.). Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти и парафирани от подписващия офертата, като подписът следва да е идентичен на подписа, положен от експерта върху Декларация за разположение на ключов експерт (Образец № 8). ` з) Декларация за разположение на ключов експерт (Образец № 8). Декларацията се представя за всеки един експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка, съгласно изисканите експерти от Възложителя. Представените декларации следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти и парафирани от подписващия офертата. При участие на обединение, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката--> в VІ т.3

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да има изпълнени през последните пет години, считано до крайния срок за подаване на офертите, един или няколко договора за строителството, което е предмет на обществената поръчка на обща стойност, както следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: – 1365250,94лв. ; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: – 694638,01лв. ; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: – 449440,47 лв.; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: - 1493811,52 лв. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: – 173634,22 лв. Един и същи договор може да покрива едно или повече от гореизброените изисквания за опит. Забележка: В случай, че участник представя оферта за повече от една обособена позиция, участникът следва да представи документи за техническите си възможности и/или квалификация, доказващи съответствието му със сбора от минималните изисквания по всяка обособена позиция, за която представя оферта. Участниците трябва да притежава следните сертификати: •по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен •по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен; •по стандарт OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалентен. Участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката персонал, който трябва да отговаря на следните изисквания: Ръководител обект –трябва да: •има диплома от завършено висше образование със специалност: Архитектура или ПГС/ССС или пътен инженер или ел. инженер или еквивалентна;или еквивалентна; •има опит в областта на изпълнение на инвестиционни проекти – минимум 5 години; •да е изпълнявал длъжността „Ръководител обект” на най-малко един обект с предмет, подобен на предмета на поръчката Технически ръководител, който: •има диплома от завършено висше техническо образование с квалификация инженер, със специалност ПГС/ССС или пътен инженер или диплома за строителен техник или еквивалентна; •да има минимум 3 години на позиция технически ръководител, както и да е участвал като технически ръководител при изпълнението на не по-малко един обект с предмет, подобен на предмета на поръчката. Експерт - контрол на качеството, който: •има диплома от завършено висше образование с квалификация строителен инженер или еквивалентна; •има най-малко 3 години опит на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР. Експерт - координатор по безопасност и здраве, които: •има най-малко 3 години опит на длъжност „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или еквивалентна; •да притежава актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (обн. ДВ, бр. 37/2004 г., изм. и доп. ДВ, бр. 102/2006 г.) или еквивалентно. Под обект с предмет, подобен на предмета на поръчката следва да се разбира (изграждане / основен ремонт /реконструкция /рехабилитация на зелени площи, паркове, градини, места за отдих, пешеходни зони или улици и/или алеи). Участникът към датата на сключване на договора следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната, в която е установен с предмет строителство за обособената позиция, за която участва съответстваща на категорията на строежа съобразно разрешението за строеж . Участникът трябва да притежава въведена система ISO 9001:2008 в строителството или еквивалентен ISO 14001:2004 или еквивалентен и OHSAS 18001:2007 в строителството или еквивалентен. Ако участник представя оферта за повече от една обособена позиция,същия следва да представи документи за технически възможности и квалификация, доказващи съответствието му със сбора от минималните изисквания по всяка обособена позиция, за която представя оферта. Ако участник представя оферта за повече от една позиция експертитеРъководител обект и Технически ръководител , не могат да участват в изпълнението на повече от една позиция. Останалите експерти могат да участват до три позиции

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1. Срок за изпълнение – П1; тежест: 10
Показател: 2. Техническо предложение –П2 този показател се формира от критерий ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ с тежест в показателя 50% и УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА с тежест в показателя 50% ; тежест: 30
Показател: 3. Ценово предложение – П3; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от стая 206, при Община Шумен , бул. Славянски № 17, гр. Шумен, след представяне на документ за внесена сума в брой, в касата на Община Шумен или по банков превод по следната сметка:IBAN: BG 85 IABG 7477 8400586700 BIC: IABG BGSF, код за плащане 447000 Банка: „Интернешънал Асет Банк”АД, клон Шумен При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, документацията се изпраща от възложителя на посочения адрес за сметка на лицето, отправило искането.От датата на изпращане на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп до документацията по електроне път на интернет страницата си - http://www.shumen.bg/index.html.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.05.2014 г.  Час: 13:00
Място

Сттая 304 на административната сграда на Община Шумен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект «Шумен по-доброто място за живеене», в изпълнение на договор BG161PO001/1.4-09/2012/022, който се .осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

І.На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на офертите от 52 дни се намалява със седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още пет дни, тъй като от датата на изпращане на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп до документацията по електроне път на интернет страницата си - http://www.shumen.bg/index.html. -->Продължава от ІІІ. 2.3 като документи, доказващи, съответствие с поставените минимални изисквания се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критерия за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи се представят за всички подизпълнители.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението;3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на бул. Велики Преслав
1) Кратко описание

Инвестиционния проект предвижда озеленяване на участъка, изграждане на улично осветление, рехабилитация на асфалтобетонната настилка на бул. Велики Преслав

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45112700, 45233161, 45233120

Описание:

Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Инвестиционния проект предвижда озеленяване на участъка, изграждане на улично осветление, рехабилитация на асфалтобетонната настилка на бул. Велики ПреславКонкретния обем на дейностите предмет на обособената позиция са посочени в изготвените от Община Шумен инвестиционни проекти. Проекта предвижда следните, части: І. БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 1. АРХИТЕКТУРНА ІІ. ЧАСТ ПАРКОУСТРОЯВАНЕ / 1. ОЗЕЛЕНЯВАНЕ ІІІ. ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ БУЛ. ''В. ПРЕСЛАВ'' ІV. ЧАСТ ПЪТНА / 1. ПЪТНА И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1365250.94 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.05.2015 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублокова улична мрежа и паркинги в кв.364а на гр. Шумен
1) Кратко описание

Предвижда се благоустрояване на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублокова улична мрежа и паркинги в кв.364а на гр. Шумен изразяващо се в подмяна на тротоарни площи, подмяна на настилки на съществуващи спортни площадки и детски съоръжения, озеленяване, изграждане на водопровод изграждане на осветление за спортни площадки, полагане на асфалтобетон.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45233120, 45211360, 45112700, 45236210, 45233161

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

3) Количество или обем

Предвижда се благоустрояване на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублокова улична мрежа и паркинги в кв.364а на гр. Шумен изразяващо се в подмяна на тротоарни площи, подмяна на настилки на съществуващи спортни площадки и детски съоръжения, озеленяване, изграждане на водопровод изграждане на осветление за спортни площадки, полагане на асфалтобетон. Проекта предвижда изпълнението на следните части: І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 1.АРХИТЕКТУРНА І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 2. ДЕТСКИ ПЛОЩАДКИ І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 3. ПАРКОВА МЕБЕЛ И ДЕТАЙЛИ ІІ. ЧАСТ ПАРКОУСТРОЯВАНЕ - ОЗЕЛЕНЯВАНЕ / 1. ОЗЕЛЕНЯВАНЕ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 1.ВОДОПРОВОД ІІІ. ЧАСТ ВиК / 2. КАНАЛИЗАЦИЯ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4.ШАХТА 80/80/50СМ ЗАГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 1 ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. ШАХТА 80/80/50СМ ЗА ГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 2 ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. ШАХТА 80/80/50СМ ЗА ГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 3 ІV. ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. АЛЕЙНО ОСВЕТЛЕНИЕ V. ЧАСТ ПЪТНА / 1. ПЪТНА И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО Конкретния обем на дейностите предмет на обособената позиция са посочени в изготвените от Община Шумен инвестиционни проекти.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
694638.01 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.05.2015 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на разпределителна улична мрежа, изграждане на велоалея, обслужваща кв. 570, 571, 572
1) Кратко описание

Проекта предвижда изграждане на улично осветление, изграждане на велоалея, полагане на асфалтобетонова настилка, полагане на тротоарни плочи и бюрдюри, озеленяване.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45233161, 45112700, 45233120, 45211360, 45233162

Описание:

Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни работи по изграждане на пътеки за велосипедисти

3) Количество или обем

Проекта предвижда изграждане на улично осветление, изграждане на велоалея, полагане на асфалтобетонова настилка, полагане на тротоарни плочи и бюрдюри, озеленяване. Проекта предвижда изпълнението на следните части: ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ КВ.570,571,572 И ВЕЛОАЛЕЯ ЧАСТ ПЪТНА / ПЪТНА И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО Конкретния обем на дейностите предмет на обособената позиция са посочени в изготвените от Община Шумен инвестиционни проекти.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
449440.47 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.05.2015 г. 



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублоковата улична мрежа и паркинги в кв. 570, 571, 572
1) Кратко описание

Проекта предвижда направа на спортни площадки, доставка и монтаж на паркова мебел, озеленяване, направа на водопровод и канализация, изграждане на алейно улично осветление, полагане на тротоарни плочи и бордюр и асфалтополагане.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45233161, 45236210, 45112700, 45233120, 45211360

Описание:

Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни и монтажни работи на пътища
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство

3) Количество или обем

Проекта предвижда направа на спортни площадки, доставка и монтаж на паркова мебел, озеленяване, направа на водопровод и канализация, изграждане на алейно улично осветление, полагане на тротоарни плочи и бордюр и асфалтополагане Проекта предвижда следните части: І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 1. АРХИТЕКТУРНА І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 2. ДЕТСКИ ПЛОЩАДКИ ЗА ДЕЦА ДО 3Г І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 3. ДЕТСКА ПЛОЩАДКА ЗА ДЕЦА ДО 12Г. І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 4. ДЕТСКА ПЛОЩАДКА 12- 18 Г. І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 5. ИГРИЩЕ ВОЛЕЙБОЛ - БАСКЕТБОЛ - ФУТБОЛ І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 6. ИГРИЩЕ ФУТБОЛ 17/12М І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 7. ПАРКОВА МЕБЕЛ И ДЕТАЙЛИ ІІ. ЧАСТ ПАРКОУСТРОЯВАНЕ / 1. ОЗЕЛЕНЯВАНЕ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 1. ВОДОПРОВОД ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. КАНАЛИЗАЦИЯ ІV. ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. АЛЕЙНО И УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ V. ЧАСТ ПЪТНА / 1. ПЪТНА И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО Конкретния обем на дейностите предмет на обособената позиция са посочени в изготвените от Община Шумен инвестиционни проекти.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1493811.52 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.05.2015 г. 



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на парково пространство в кв. 292
1) Кратко описание

Проекта предвижда направа на детски площадки, полагане на тротоарни плочи, доставка и монтаж на паркова мебел, озеленяване, направа на водопровод и канализация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45236210, 45112711, 45112700, 45211360

Описание:

Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство

3) Количество или обем

Проекта предвижда направа на детски площадки, полагане на тротоарни плочи, доставка и монтаж на паркова мебел, озеленяване, направа на водопровод и канализация. Проекта предвижда изпълнението на следните части: І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 1. АРХИТЕКТУРНА І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 2. ДЕТСКИ ПЛОЩАДКИ І. ЧАСТ БЛАГОУСТРОЯВАНЕ / 3. ПАРКОВА МЕБЕЛ И ДЕТАЙЛИ ІІ. ПАРКОУСТРОЯВАНЕ / 1. ОЗЕЛЕНЯВАНЕ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 1. ВОДОПРОВОД ІІІ. ЧАСТ ВиК / 2. ВОДОМЕРНА ШАХТА ІІІ. ЧАСТ ВиК / 3. КАНАЛИЗАЦИЯ ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. ШАХТА 80/80/50 СМ ЗА ГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 1 ІІІ. ЧАСТ ВиК / 4. ШАХТА 80/80/50 СМ ЗА ГРАДИНСКИ ХИДРАНТ 2 ІV. ЧАСТ ЕЛЕКТРО / 1. АЛЕЙНО И УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ Конкретния обем на дейностите предмет на обособената позиция са посочени в изготвените от Община Шумен инвестиционни проекти.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
173634.22 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.05.2015 г.