Версия за печат

00233-2014-0011

BG-гр. София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Рени Димитрова, РБългария 1233, гр. София, Тел.: 02 9322403, E-mail: r_dimitrova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Евгения Русимова, РБългария 1233, гр. София, Тел.: 02 9326115

Място/места за контакт: служба "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Проектиране и изграждане на системи за сигнализация и телекомуникации в железопътен възел Бургас.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Железопътен възел Бургас, включващ гарите: Бургас, Владимир Павлов, Долно Езерово, Дружба и разделен пост "Лозово".
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Проектиране и изграждане на системи за сигнализация и телекомуникации в железопътен възел Бургас. Железопътната линия Пловдив – Бургас е част от TINA мрежата и Пан-европейски транспортен коридор VІІІ. Железопътен възел Бургас включва следните гари: •гара Бургас •гара Владимир Павлов •гара Долно Езерово •гара Дружба •разделен пост Лозово Участъкът е двупътен, електрифициран, за тягов състав на променлив ток – 25kV/50Hz. Гарите са съоръжени с остаряла осигурителна техника от втората половина на 20 век. Междугарията са съоръжени с автоматична блокировка без проходни сигнали с броячи на оси. В участъка работи система за влаков контрол (ETCS – ниво 1) – ALTRACS-BDZ. Настоящата поръчка е част от Проект "Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъци на железопътната линия Пловдив – Бургас", който се финансира от Кохезионен фонд на ЕС по Приоритетна ос 1 на ОП„Транспорт” 2007–2013 г. Настоящата поръчка предвижда работно проектиране (с подробни количествени сметки) и изпълнение на строително-монтажни работи и въвеждане в редовна експлоатация на осигурителна техника и телекомуникации.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231600

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на далекосъобщителни линии

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В поръчката са включени следните видове дейности: 1.Изготвяне на работен проект за цялостна модернизация на осигурителната техника (ОТ) в участъка, отчитайки състоянието и ремонта на железния път и съоръженията към него, на контактната мрежа и телекомуникационната преносна среда, както и всички експлоатационни проблеми. 2.Системата гарови компютърни централизации трябва да осигурява контрол и управление на гарите от жп възел Бургас от диспечерското работно място в Центъра за Диспечерско управление в гара Пловдив, включително и високоотговорни команди, с цел преминаване към единен диспечерски център за управление на движението на влаковете и последващо от това намаляване броя на експлоатационния персонал в участъка. 3.Системата гарови компютърни централизации трябва да бъде така проектирана, че: •да се гарантира високо ниво на безопасност на влаковото и маневрено движение в участъка; •да се сведат до възможния минимум условията за кражби и посегателства върху апаратурата и съоръженията на ОТ; •да се създадат условия за гарантиране на висока работоспособност на осигурителната техника чрез оптимизиране на апаратурата и за бързо отстраняване на възникнали повреди; •да се създадат предпоставки за оптимизиране и намаляване времето, необходимо за обслужване и профилактика на съоръженията; •да се постигне максимална пропускателна способност съобразно ограниченията на скоростта по железен път в участъците. 4.Въз основа на работния проект – подмяна на съществуващите гарови централизации с електронни компютърни централизации, на устройствата за контрол свободност/заетост на участъците на железния път, включително броячи на оси, на прелезните устройства, като всички те трябва да отговарят на европейските изисквания и стандарти. 5.Изграждане на МКЦ и диспечерски център Бургас. 6.Изграждане на Автоматична локомотивна сигнализация ERTMS/ETCS – ниво – 1. 7.Изграждане на системите за телекомуникации, включващи оптична кабелна мрежа, и телекомуникационно оборудване и системи. 8.Въвеждане в действие на апаратура на ОТ, съответстваща на последните изисквания на нормативните документи. 9.Работно проектиране и ремонт на сградите на системите за сигнализация и телекомуникации. 10.Работно проектиране и изграждане на отопление на централизираните стрелки в гарите. 11.Осигуряване на необходимото захранване на системите за сигнализация, телекомуникации, отопление стрелки и сгради.

Стойност, без да се включва ДДС
24294190 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

18

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие: участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 200 000 лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, удостоверена с платежното нареждане в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2. Гаранция за изпълнение: при сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 12 (дванадесет) месеца или парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Когато наредителят, съответно вносителят е чуждестранно физическо или юридическо лице, гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение могат да бъдат учредени или внесени, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. 3.Изпълнителят по договора за обществена поръчка има право да подаде искане за авансово плащане, придружено от Гаранция за авансово плащане, след датата, определена като Дата за започване на обекта. Гаранцията за авансово плащане следва да бъде в размер на сумата на авансовото плащане и със срок на валидност до окончателното възстановяване на изплатения аванс. Възстановяването на аванса се прихваща, чрез процентни удръжки в размер на 25 % от сумата на Актовете за междинно плащане, като ще започне от акта за междинно плащане, с който общата сума на заверените междинни плащания надхвърли 10% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Участникът представя обща цена в лева без ДДС и разбивка на цената по Центрове за работа (ЦР), като всеки ЦР включва Дейности по ключови събития (ДКС) за които участникът желае да получи плащане. Участникът в процедурата изготвя и прилага прогнозен график за плащания по месеци. Заплащането ще се извърши, въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, съгласно условията на договора. Предвижда се следната схема на плащания: •Авансовото плащане в размер на 10% от стойността на договора, без ДДС, в срок от 30 дни след представяне от Изпълнителя на банкова гаранция за сумата на авансовото плащане и други документи съгласно условията на договора; •Междинни плащания – на месечна база – въз основа на работите, извършени през отчетния месец, след издаване на Акт за междинно плащане от Инженера, съгласно условията на договора; Минимална стойност на сертификатите за междинни плащания - 1 000 000. •От сумата на всяко междинно плащане се удържат 15% ( съгласно договора). Половината от общата задържана сума се връща на Изпълнителя след издаване на Сертификат за приемане на обекта, съгласно условията на договора; •Остатъкът от общата задържана сума се връща на Изпълнителя след изтичане на срока за съобщаване на дефекти съгласно условията на договора или след издаване на Сертификат за приемане на обекта срещу банкова гаранция за този остатък; •Окончателно плащане – Изпълнителят в рамките на 30 дни след получаване на Сертификата за изпълнение, представя искане за окончателно плащане до Инженера, придружено с окончателен отчет по одобрен от Инженера образец, в който се посочват сумите, на които смята, че има право, придружен с документи, които трябва да включват и окончателен отчет за напредъка, съгласно условията на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения или сдружения и отговарящи на предварително обявените условия. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал, или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал, или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице,както и техни обединения. На отстраняване подлежат лицата, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а” до „д”, т. 2, т .3 и ал.5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП.Чуждестранните юридически и физически лица удостоверяват, че за тях не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а” до „д”, т. 2, т .3 и ал. 2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП съгласно законодателството на държавата, в която са установени.При подаване на офертата липсата на гореописаните обстоятелствата се удостоверяват със собственоръчно подписани,с трите имена и подпис, декларации. Участниците представят:1.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN IEC ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката. Прилага се и подробна информация относно системата(ите) за управление на качеството.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представят за лицата, включени обединението, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите,предмет на поръчката.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представят и за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие. 3. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN IEC ISO 14001:2004 или еквивалентен. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документът се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва строителни дейности и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за представяне на документа се прилага и за тях съобразно вида и дела на тяхното участие. Възложителят приема еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда,доказващи съответствие с поставените изисквания,съгл.чл.53,ал.4 от ЗОП.4.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, където задължително са вписани за втора група – строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от ПРВВЦПРС, първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС.Съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП, ако участникът е чуждестранно юридическо лице може да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверуение от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за всеки член на обединението, който при изпълнението на поръчката ще извършва строителство.Ако участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се отнася за тези от тях, които ще извършват строителство. 5. Документ за закупена документация. Продължение в поле VI.3).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП: - копие от валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, или еквивалент; - счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013г.); - информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е предмет на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Ако участникът е обединение, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър, поддържан от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Наличие на валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ или еквивалент; 2.Oбщият оборот на участника общо за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013г.) следва да бъде минимум 60 млн. лв. (шестдесет милиона) без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението. 3. Оборотът на участника общо за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013г.) от строителство, предмет на настоящата обществена поръчка следва да бъде минимум – 25 (двадесет и пет) млн. лева.Под строителство, предмет на настоящата обществена поръчка следва да се разбира: проектиране и изграждане на системи за сигнализация, телекомуникации и ел. захранването им за железопътна инфраструктура, включително и за метро.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно изискванията на чл.51, ал. 1, т. 2, 4, 7 и т. 9 от ЗОП: - списък на договори за строителство,с предмет сходен на предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.; - списък на договори за проектиране, с предмет сходен на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойността, датата и получателя, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.; -списък на ръководния екип и технически лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за проектирането, за контрола на качеството на изпълнение на ремонтните работи, за съответствие на влаганите материали със съществените изисквания, за безопасност и контрол по спазване на здравословни и безопасни условия на труд, придружен с професионални автобиографии, включително разпределението им по сфери, покриващи дейностите по поръчката. Всеки член на ръководния екип и техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката, декларира ангажираност към поръчката.; -документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните служители, на лицата, които отговарят за изпълнението на строителството, както и на проектантския състав за изпълнение на поръчката по всички части на проекта. Документ за пълна проектантска правоспособност за лицата, участващи в проектирането, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на териториите (ЗУТ) и чл.7-9 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или призната професионална квалификация, съгл. чл. 10 от ЗКАИИП. - удостоверение за придобита ІІІ квалификационна група, съгласно „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрически и топлофикационни централи и разпределителни мрежи” от 2005 год., или еквивалент, и „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрическите съоръжения до 1000 V” от 2005 год., или еквивалент; - списък на правоспособните лица и/или лица притежаващи свидетелство за правоспособност за длъжностите по чл. 2, ал. 1 от Наредба 56 от 14.02.2003 г., издадена от министър на транспорта и съобщенията с призната правоспособност пред ИА ЖА на основание чл. 10 от Наредба 58 от 2.08.2006 г., издадена от министъра на транспорта и съобщенията, които ще извършват дейности свързани с безопасността на превозите и заверени копия от техните удостоверения за успешно положен изпит или призната квалификация по Наредба № 58 от 2.08.2006 г. за правилата за техническата експлоатация, движението на влаковете и сигнализацията в железопътния транспорт; - декларация-списък за техническото оборудване и механизация, с което разполага участника (собствено и/или наето) за изпълнение на обществената поръчка за проектирането и за строителството, придружена от извадка от баланса на фирмата за собствени дълготрайни материални активи и/или проект на договор (или предварително споразумение), заверен от наемодател за наемане на техническото оборудване и механизация за целия период на изпълнение на поръчката; Ако участникът е обединение документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Продължение в поле VI.3).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил поне по един договор, с предмет сходен на предмета на поръчката: - за строителство, изпълнен през последните пет години (считано до датата за представяне на оферти) и - за проектиране, изпълнен през последните три години (считано до датата за представяне на оферти) или - поне един успешно завършен подобен договор за инженеринг. Като под договор „с предмет сходен на предмета на поръчката”, следва да се разбира: изпълнение на обект за основен ремонт, рехабилитация и/или ново строителство съдържащ дейности не по-малко от: проектиране и/или извършване на строителни дейности по системи за сигнализация, телекомуникации и ел. захранването им за железопътна инфраструктура, включително и за метро. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за участниците в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за представяне на документа се прилага и за тях съобразно вида и дела на тяхното участие. 2.Мин. изисквания към персонала:2.1.Ръководител на проекта- мин. 10 год. професионален опит на подобна длъжност. Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на проектиране и/или изграждане на железопътни с-ми за сигнализация и телекомуникации.Ръков.на проекта, трябва да бъде дипломиран инж. с образователна степен магистър, специалност ”Далекосъобщителна техника” или ”Съобщителна и осигурителна техника и системи”, или сродна специалност.2.2. Ръководител на проектантския екип за с-ми за сигнализация-мин. 6 год. професионален опит на подобна длъжност. Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на проектиране и/или изграждане жп с-ми за сигнализация.Ръков. на проект. екип за с-ми за сигнализация трябва да бъде дипломиран инж. с образов. степен магистър, специалност ”Далекосъобщителна техника„ или ”Съобщителна и осигурителна техника и с-ми или сродна специалност.2.3.Ръководител на проектантския екип за с-ми за телекомуникации-мин. 6 год. професионален опит на подобна длъжност.Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на проектиране и/или изграждане жп с-ми за телекомуникации.Ръков. на екипа трябва да бъде дипломиран инж. с образов. степен магистър, специалност „Далекосъобщителна техника” или „Съобщителна и осигурителна техника и системи”, или сродна специалност.2.4.Ръководител на екипа за изпълнение на строителството на с-ми за сигнализация: мин. 6 год. професионален опит на подобна длъжност.Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на изграждане на жп с-ми за сигнализация.Ръководителят следва да бъде дипломиран инж. с образов. степен магистър, специалност „Далекосъобщителна техника” или „Съобщителна и осигурителна техника и с-ми” или сродна специалност.2.5.Ръков. на екипа за изпълнение на строителството на с-ми за телекомуникации-мин. 6 год. професионален опит на подобна длъжност. Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на изграждане на жп с-ми за телекомуникации. Ръков. следва да бъде дипломиран инж. с образователна степен магистър, специалност „Далекосъобщителна техника” или „Съобщителна и осигурителна техника и системи” или сродна специалност.2.6.Отговорник за контрола на качеството-инж., с образов. степен „магистър”. През последните 3 години с практика на подобна длъжност, свързана с контрола на качеството в сферата на проектиране и/или строителство на инфраструктурни проекти и/или производство на апаратура за подсистема „Контрол, управление и сигнализация”.2.7.Отговорник по безопасност и здраве-висше инженерно образование, образов. степен „магистър” или „бакалавър”. Минимум 3 години професионален опит, свързан с безопасност и здраве при работа в сферата на жп строителство и/или в сферата на безопасността на превозите. Продължава в поле VI.3)!

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 70
Показател: Техническа оценка, в т.ч.:Предложение за проектиране - Макс.бр. точки: 12; Методология, технология и организация на изпъление на строителството-макс. бр. точки:12; Организация на Ключов персонал - макс. бр. точки:6.; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 043 - 070648 от 01.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2014 г.  Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 4 BGN
Условия и начин на плащане

ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 312, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 4 лева с ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие, на електронен носител (CD), се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка - гр. София, банков клон „Химимпорт”, ул. "Стефан Караджа" 2. По възможност се посочват куриерска служба и клиентски номер.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", гр. София,1233, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните в оригинал или нотариално заверени копия се предоставят на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

ОП "Транспорт" 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.3):2.8.Отговорник по безопасност на превозите и технология и организация на движението-инж., специалност„Експлоатация на жп транспорт” или сродна специалност, с образов. степен „магистър”, минимум 3 години трудов стаж по специалността. Признава се само подобна длъжност, заемана в сферата на изграждане на жп с-ми за сигнализация и/или с контролни функции в областта организация, ръководство и управление на движ. на влаковете, организация и контрол на безопасността на движението на влаковете.Да притежава св-во за право-ст за длъжностите по чл.2,ал.1 от Наредба №56, с призната пр-ст, пред ИА ЖА. 2.9. Проектантски екип: Правоспособните физически лица от проектантския екип (ключови експерти) трябва да притежават пълна проектантска правоспособност по съответните специалности, съгласно изискванията на ЗКИИП. За чуждестранните лица или такива придобили образователната си степен в друга държава и притежаващи еквивалентна специалност, призната професионална квалификация, съгл. чл. 10 от ЗКАИИП. 2.10. За останалите експерти, посочени от участника като основен персонал, се изисква мин. опит на подобна позиция – 5г. Подобна позиция за нуждите на това изискване е участието на експертите в изграждане на железопътни с-ми за сигнализация /телекомуникации.2.11.Технически ръководител – да има придобита ІІІ квалификационна група или еквивалентен. 3. Мин. изисквания за техническо оборудване и механизация на участника:Багер-1бр.;Устройство за хоризонтален сондаж (къртица)-1бр.;Устройство за изтегляне на оптични кабели (с издухване)-1бр;Релсова самоходна специализирана машина за работа по контактна мрежа-1бр;Автокран мин. 30м/10т- 1бр;Уред за запояване на оптични влакна (сплайсер)-1бр;Уред за измерване на оптични влакна - рефлектомер (OTDR)-1бр; Продължение от поле III.2.1): Участникът представя и: 1. Техническо предложение, изготвено в съответствие с док-ята за у-е в процедурата съдържащо предложение за проектиране, методология, технология и организация на изпълнение на строителството и организация и ключов персонал, като задължително се посочват последователността за прекъсване на движението в отделните участъци и необходимите влакови и електрически „прозорци” с продължителност не повече от 6 часа. 2. Декларация относно срок за изпълнение на поръчката. 3. Декларация за гаранционния срок за качеството на обекта, съгласно чл.20 на Наредба №2 от 31.07.2003г. на МРРБ за въвеждане в експлоатация на строежите в България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 4. Декларация, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с „Технически спецификации” и проекта на Възложителя, и действащата нормативна база в Р България. 5. Декларация, с която се гарантира, че доставените материали и/или подсистеми, подлежащи на оценка съгласно съответната техническа спецификация за оперативна съвместимост, ще бъдат оценени от независим оценител или имат оценка за съответствие от производител, ако към дата на започване изпълнението на договора не е установена друга нормативна възможност, съгласно изискванията на НАРЕДБА № 57 от 9.06.2004 г. за постигане на оперативна съвместимост на националната железопътна система с железопътната система в рамките на Европейския съюз. Към декларацията участникът прилага списък на материалите и всички доставки, планирани да бъдат извършени за изграждането на системите за сигнализация /телекомуникации. 6. Декларация, с която гарантират отстраняване на появилите се неизправности на извършените строително монтажни работи, в срок не по-голям от: 24 часа за неизправности, водещи до спиране на движението на влаковете; 72 часа за неизправности, водещи до намаление на скоростта на движение на влаковете; до 15 календарни дни за неизправности, водещи до влошаване на техническото състояние на жп инфраструктура, но не влияещи върху безопасността и движението на влаковете.7.Дек-я за предоставяне на Офис за персонала на инж.на обекта.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", отдел "Правен"; Десислава Кирилова, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, РБългария 1233, гр. София, Тел.: 02 9323212

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ