Версия за печат

00015-2014-0016

BG-с.Медникарово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

КонтурГлобал Марица изток 3 АД, обл.Стара Загора, За: Валентина Манева, Република България 6294, с.Медникарово, Тел.: 00359 42663616, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 00359 42663610

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на бояджийски работи по сгради и съоръжения на територията на КонтурГлобал Марица изток 3 АД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: КонтурГлобал Марица изток 3 АД, с.Медникарово, обл.Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на бояджийски работи по сгради и съоръжения на територията на КонтурГлобал Марица изток 3 АД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45442100

Описание:

Работи по боядисване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

при необходимост, съгласно спецификация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителя не изисква гаранции за участие

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва поетапно в 30-дневен срок след представяне на данъчна фактура за съответната сума и двустранно подписан приемно- предавателен протокол за изпълнени дейности, по банков път с платежно нареждане

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на кандидата – Удостоверение за актуална съдебна регистрация за юридически лица и едноличните търговци със седалище в Република България 2. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП. При наличие на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП и несъответствие с техническите изисквания, кандидатите се отстраняват от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Информация за общия оборот и за оборота от дейностите, които са обект на поръчката, за последните три години. 2. Документ, удостоверяващ защитата на рехабилитацията и социалната интеграция по чл.22 на Решение 58 / 24.01.2003г. на Министерският съвет на РБългария Участниците да представят документ, удостоверяващ вписването им в регистър на специализираните предприятия и кооперации на хората с увреждания съгласно чл. 29 от ЗИХУ.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на основните договори по предмета на процедурата, изпълнени през последните 3 /три/ години, придружен от препоръки за добро изпълнение; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Описание на материално - техническата база 3. Списък на лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството и безопасността, който ще кандидатства за изпълнение на поръчката - организационна структура, квалификация и длъжност. Минимум 5 човека от персонала на участника да притежават удостоверения за придобита пета квалификационна група за безопасност и здраве при работа в неелектрически уредби – представят се копия на удостоверенията. - Всякакви други материали, които трябва да бъдат представени от кандидата, в съответствие с изискванията

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

ДА

Тип на запазената поръчка

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

55-1671-14

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.04.2014 г.  Час: 11:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административна сграда, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, с. Медникарово, 6294, област Стара Загора

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ