Версия за печат

01558-2014-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Товарни превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж. Павел Марков от "Холдинг БДЖ" ЕАД ; инж. Александър Иванов от "БДЖ-ПП" ЕООД, Република България 1080, София, Тел.: 02 8907305 ; 0885 249322 ; 0886 127286, E-mail: bdz@bdz.bg, Факс: 02 8907315

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на резервни части за функционни вентили тип KE за товарните вагони и локомотивите, собственост на „БДЖ–Товарни превози” ЕООД, за обезпечаване необходимостта на дружеството за 20 (двадесет) месеца”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: на територията на Република България, гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на резервни части за функционни вентили тип KE за товарните вагони и локомотивите, собственост на „БДЖ–Товарни превози” ЕООД, за обезпечаване необходимостта на дружеството за период 20 (двадесет) месеца” - неделима

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно спецификация Приложение № 12 от документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата – представя се по преценка на участника под формата на: безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 150 (сто и петдесет) календарни дни след крайния срок за получаване на офертите в оригинал или копие на документ за внесена парична сума по сметката на Възложителя в размер на 2000,00 лева. Гаранциите за участие, се внасят по сметка определена от Възложителя "БДЖ-Товарни превози" ЕООД в „Уни Кредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF. Чуждестранните участници могат да представят гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс „Евро за лев”, определен от Българска народна банка за деня на откриване на гаранцията. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано – “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка на резервни части за функционни вентили тип КЕ за товарните вагони и локомотиви, собственост на „БДЖ–Товарни превози” ЕООД, за обезпечаване необходимостта на дружеството за период от 20 (двадесет) месеца”. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора представя Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността му. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност един месец след изпълнение на договора или парична сума, внесена по следната сметка на Възложителя "БДЖ-Товарни превози" ЕООД в „Уни Кредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF. Условията по усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение е регламентирана в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условия и начин на плащане - в лева по банков път: - Аванс до ......% (не повече от 30% от стойността на договора) в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура; - Плащане в срок до 30 календарни дни, след извършване на доставката на всяка партида удостоверено с датата на приемо-предавателния протокол за доставените резервни части за функционни вентили и представяне на оригинална данъчна фактура и сертификат за качество. При всяко плащане се приспада пропорционално процент от аванса.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения, което отговаря на изискванията на ЗОП и на предварително обявените условия на Възложителя в документацията за участие. Офертата за участие задължително да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено от Агенцията по вписванията, или посочване на ЕИК, съгл. чл. 23 от Закона за търговския регистър – оригинал или копие, заверено с подпис със син цвят и печат на представляващия участника по търговска регистрация. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато участникът в процедурата е физическо лице, следва да представи заверено от него копие на документ за самоличност. 3. Удостоверение за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност /идентификационен № по ДДС/ - заверено от участника копие. При липса на регистрация по ЗДДС, следва да представи декларация за липса на регистрация - оригинал. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата, конкретно за процедурата в случай, че офертата не е подписана от управляващия и/или представляващия участника по актуална регистрация, а уплълномощен от него представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни за лицата (упълномощител и упълномощен), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларации: 5.1 Декларация по по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП /Приложение № 1/ - представя се от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП - оригинал. 5.2 Декларация по по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП /Приложение № 2/ – представя се от представляващия участника по търговска регистрация - оригинал. Декларациите се подписват от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 5.3 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП /Приложение № 3/ - оригинал. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларацията посочва вида и дяла на тяхното участие. Ако участникът предвижда подизпълнители, представя за тях документите по чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а изискванията към тях са съгласно тяхното участие. Лице, което е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител, не може да представя самостоятелна оферта. 5.4 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП /Приложение № 4/ - оригинал. 5.5 Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /Приложение № 13/ – оригинал. 6. Документ за внесена гаранция - оригинал. 7. Документ за закупена документация - копие, заверено от участника. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелства по чл. 69, ал. 1 и/или чл. 47, ал. 1 и/или ал. 2, и/или ал. 5 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 2 се представя в официален превод, а документите, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже наличието на финансови възможности за изпълнение, като представи следните документи: 1. За участници юридически лица: Годишен финансов отчет – части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” за последните три счетоводно приключени години – копия, заверени с подпис и печат на участника. В случай, че участникът е обединение, следва да бъдат представени копия от годишен финансов отчет – част „Баланс”и „Отчет на приходите и разходите” за последните три счетоводно приключени години - на всички субекти, включени в обединението. 2. За участници физически лица: Официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за всяка от предходните три счетоводно приключени години - копия, заверени с подпис и печат на участника.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Списък - Декларация на основните договори за доставки на резервни части за пневматични и пневмомеханични спирачни апарати за вагони и/или локомотиви, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и Възложителите – представя се в оригинал. Списъкът да е придружен от минимум 2 (два) броя копия (заверени от участника със син подпис и печат) на препоръки/референции/ за добро изпълнение от част от посочените Възложители, посочени в списъка. Когато участникът не е прозиводител, следва да представи документ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на продукцията му за 2014 г. /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор - в оригинал или нотариално заврено копие. Сертификат по ISO 9001 или еквивалентен на него за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя – заверено от участника копие. За производителя на спирачни апарати "Кнор бремзе" Германия, допълнителни технически условия не се изискват. Участниците в процедурата за доставка, предлагащи резервни части, произведени от "Кнор бремзе", представят документ, доказващ че са упълномощени от тази фирма да предлагат тези резервни части и представят декларация или документ за произход. За производители, непритежаващи лиценз, предлагащи резервни части, еквиваленти на тези по посочените каталожни номера: - представяне на документ/свидетелство за съответствие, сертификат, протокол и др./, удостоверяващ съответствието на гумените и металогументите резервни части с "Техническите условия за доставка на гумени, металогумени и текстилогумени изделия за спирачни системи на вагони на БДЖ-раздел А", т. 3, издаден от акредитирана лаборатория или орган за контрол на основните проведени изпитания и представяне на референции от "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД или "Холдинг БДЖ" ЕАД или от жп администрация на държава член на ЕС. - или в случай, че предлаганите резервни части са използвани през последните 5 години от "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД или "Холдинг БДЖ" ЕАД - представяне на референции за това и представяне на документ/свидетелство за съответствие, сертификат, протокол и др./, удостоверяващ съответствието на използваните гумени смеси за производтсвото на гумените и металогумените резервни части с "Техническите условия за доставка на гумени, металогумени и текстилогумени изделия за спирачните системи на вагоните на БДЖ-раздел А", т. 3, издаден не по-рано от 2010 г. от акредитирана лаборатория, орган за контрол или „НИИТ” ЕООД. В този случай участниците представят и декларация, че доставяните гумени и металогумени резервни части ще бъдат произведени от гумени смеси по технологията, по която са били произведени гумените смеси за изделията, за които е издаден документа.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, ет. 2, стая 220. Получаването на документацията се извършва в деловодството на Възложителя на същия адрес ет. 1, стая 101.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

"БДЖ-Товарни превози" ЕООД,, ул. "Иван Вазов" № 3, гр. София, 1080

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масово осведомяване и на юридически лича с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 68, ал. 3, 4 и 5 от ЗОП и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Информация относно крайния срок: чл. 120, ал. 3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ