Версия за печат

00530-2014-0003

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Румен Паунов - ст.експерт, дирекция УЧР, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593129, E-mail: r.paunov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция УЧР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=337.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Зареждане на 399 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1 596 бр. тримесечни абонаментни превозни докумен ти за пътуване по редовна тарифа в масов градски транспорт /МГТ/ в гр. София за служители на НАП, разпределени в четири тримесечия или общо за период от 12 месеца с начална дата не по-рано от 19.02.2014 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 2 (02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Зареждане на 399 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1 596 бр. тримесечни абонаментни превозни докумен ти за пътуване по редовна тарифа в масов градски транспорт /МГТ/ в гр. София за служители на НАП, разпределени в четири тримесечия или общо за период от 12 месеца с начална дата не по-рано от 19.02.2014 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

60112000

Описание:

Услуги на обществения пътен транспорт

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
186732 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

- свързани със защитата на изключителни права.

Допълнителна информация

Правно основание – чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б", във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В Агенцията за обществени поръчки (АОП) на 13.02.2014г. възложителят е представил Решение № РЦУ-28 от 13.02.2014 г. на главния секретар на НАП за откриване на процедура на договаряне без обявление с посочения по-горе предмет, ведно с доказателства за установяване на законосъобразността на избора на процедура договаряне без обявление и покана за участие, адресирана до “Център за градска мобилност” ЕАД, ЕИК 202218735. Съгласно чл. 20, ал. 1 от Наредба за реда и условията на пътуване с обществения градски транспорт на територията на Столична община (Приета с Решение № 520 по Протокол № 48 от 26.09.2013 г.; изм. и доп. с Решение № 617 по Протокол № 52 от 21.11.2013 г.), “Център за градска мобилност” ЕАД, ЕИК202218735, има изключителни права по силата на нормативен акт, да издава, зарежда и продава превозни документи за пътуване с обществения градски транспорт в Столична община /СО/. В столицата няма други лица, които да са упълномощени за издаването, зареждането и продажбата на превозни документи за пътуване по линиите на обществения градски транспорт в Столична община /СО/. Предмет на възлагане в настоящата процедура е именно осъществяването на дейностите, включени в текста на посочената разпоредба. Видно от описаната фактическа обстановка и съобразно действащата нормативна уредба, приета с решение на Столичния общински съвет, “Център за градска мобилност” ЕАД е носител на изключителни права за издаване, зареждане и продажба на превозни документи за пътуване с обществения градски транспорт в гр. София по смисъла на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, с оглед което считаме, че са налице предвидените в закона условията за провеждане на процедура на договаряне без обявление. в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б" във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В този смисъл е и публикуваното в страницата на АОП становище, във връзка с извършена на основание чл. 19, ал.2, т. 24 от ЗОП, предварителната проверка на агенцията, а именно че изборът на процедурата е законосъобразен.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 017 - 026053 от 24.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 49 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ЦЕНТЪР ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ” ЕАД, ЕИК 202218735, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 84, България 1000, София, Тел.: 02 9236361, E-mail: office@sofiatraffic.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.sofiatraffic.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 186732 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 186732 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение № РЦУ-28/13.02.2014 г. за откриване на процедурата е изпратено до АОП с писмо изх.№ Е-12-00-84/13.02.2014 г., а поканата до кандидата с писмо изх.№ Е-12-00-84#1/13.02.2014 г., като уникалният номер на поръчката е 00530-2014-0003. Поръчката е включена в предварително обявление по чл.23, ал.1 и по чл.45а, ал.1, т. 1 от ЗОП, публикувано в ОВ на ЕС 2013/S 017-026053 от 24.01.2014 г. 2. Общата прогнозна стойност за възлагане на поръчката в системата на възложителя е 512 732 лв. без ДДС, което налага публикуване в ОВ на ЕС в изпълнение на чл.45а, ал.1, т. 5 от ЗОП, независимо че общата стойност за изпълнение на посочения в настоящото обявление договор е в размер на 186 732 лв. без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988, E-mail: adm.sgs@scc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2014 г.