Версия за печат

00732-2014-0002

BG-Ловеч: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД, ул. "Съйко Съев" №27, За: Д-р Тихомир Иванов Бенев - изпълнителен директор, Таня Хинкова , икономист ОП, тел. 068 667250, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603370, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371

Място/места за контакт: гр.Ловеч, ул."Съйко Съев"№27, МБАЛ АД-Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-lovech.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на медицинска услуга от пакета "Образна диагностика" - компютърна аксеална томография за нуждите на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч с апаратура на Изпълнителя монтирана в помещение собственост на Възложителя

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25
Място на изпълнение: гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на изследвания с компютърен аксеален томограф за нуждите на МБАЛ АД "Проф.д-р П.Стоянов"-гр.Ловеч

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85140000

Описание:

Разнообразни услуги на здравеопазването

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно конкретните нуждите на МБАЛ АД "Проф.д-р П.Стоянов"-гр.Ловеч от компютърно томографски изследвания , като цената на изследването с включен ДДС не трябва да превишава цената на НЗОК за същия вид изследване.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на: 500 лева Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от прогнозната стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Сосиете Женерал Експресбанк - Ловеч, сметка BG83TTBB94001526031313, код TTBBBG22; банкова гаранция с валидност 120 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 1/един/ месец след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и освобождава при условията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка сe осъществява със собствени средства на МБАЛ АД гр.Ловеч. Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни от датата на фактурата за извършената услуга.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Компютърният томограф да се монтира в помещение на Възложителя , за което ще се плаща наем в размер на 7,06 лв за кв.м без ДДС и 8,47 лв. на кв.м с ДДС съгласно изготвен Доклад за пазарна оценка от 18.03.2014 година от лицензиран оценител.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия, респективно на условията предвидени в Закона за обществените поръчки. 1.1.ЕИК съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. 1.2.Оригинал или нотариално заверено копие на документи удостоверяващи представителната власт на лицето от което изхожда предложението в случай, че това не е законният представител на кандидата. 1.3.Декларация от управителя, респ.от управителния орган на кандидата за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП. 1.4.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно обявлението за обществена поръчка под форма на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметката или в касата на Възложителя. 1.5.Списък на документите съдържащи се в офертата / прилага се в началото на офертата преди всички други документи/ 1.6.Други документи , посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет за последната година - 2013г. -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да ги представят заверени с мокър печат-подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители; -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители; -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България).
Минимални изисквания: Годишен финансов отчет за последната година - 2013г. -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да ги представят заверени с мокър печат-подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители; -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители; -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.Декларация от участника , съдържаща списък на основните договори за медицински услуги , сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години -2011г.,2012г. и 2013г., включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение. 1.2.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 1.3.Декларация за техническото оборудване с което разполага кандидата за извършване на медицинската услуга. 1.4.Техническа спецификация на компютърния томограф, като същият трябва да отговаря на изискванията на медицински стандарт "Образна диагностика".
Минимални изисквания: 1.1.Декларация от участника , съдържаща списък на основните договори за медицински услуги , сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години -2011г.,2012г. и 2013г., включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение. 1.2.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 1.3.Декларация за техническото оборудване с което разполага кандидата за извършване на медицинската услуга. 1.4.Техническа спецификация на компютърния томограф, като същият трябва да отговаря на изискванията на медицински стандарт "Образна диагностика".
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Медицинският персонол да има необходимата квалификация за извършване на услугата.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: най- ниска цена на медицинската услуга; тежест: 80
Показател: брой на срезове за едно завъртане на източника на лъчение/рентгеновата тръба/ на компютърния томограф ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Библиотеката на "МБАЛ" -АД, Ловеч, ул."Съйко Съев" №27

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.Информация относно датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, комисията ще оповестени публично в интернет страницата на МБАЛ АД, гр. Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com /Рубрика - Обществени поръчки/ не по-късно от 2/два/ дена от датата на отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документацията за участие в процедурата е безплатна, като се предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , /Рубрика – Обществени поръчки / . 2.Допълнителна информация, както и разясненията на Възложителя по документацията ще бъдат своевременно публично оповестени в интернет страницата на МБАЛ „Проф.д-р П.Стоянов” АД, гр.Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , /Рубрика – Обществени поръчки/. 3.Обявлението е изпратено по електронен път и е осигурен пълен достъп до документацията в профила на купувача www.mbal-lovech.com /Рубрика - Обществени поръчки/. Възложителя се възползва от възможността по чл.64,ал.3 от ЗОП "срока по чл.64,ал.1 от ЗОП да се намали с 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ