Версия за печат

00111-2013-0012

BG-Котел: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл."Възраждане" №1, За: Светлана Василева - гл.специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336/153/, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община Котел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kotel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строителни и монтажни работи на обекта по Проект „Реконструкция, обновяване и оборудване в продкрепа на създаване на медицински център в Община Котел“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: УПИ II-1321, кв. 87 по плана на гр. Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е изпълнение на строителни и монтажни работи на обекта (съществуваща сграда) по Проект „Реконструкция, обновяване и оборудване в подкрепа на създаване на Медицински център в Община Котел“ съгласно одобрени технически проекти за обекта по част – Архитектурна, Конструктивна, ВиК, ЕЛ, ОВК, Енергийна ефективност и Вертикална планировка. Всички видове СМР, подлежащи на изпълнение, са подробно описани в Количествено-стойностна сметка, приложение към договора. Категорията на обекта съгласно издадено Разрешение за строеж е ІІІ (трета). ОБХВАТ НА ВЪЗЛАГАНИТЕ РАБОТИ С минимални преустройства, без да засягат конструктивни и носещи елементи на сградата (съгласно конструктивно становище) са обособени необходимия брой помещения за дадената категория обекти. Функционално помещенията са обединени в групи, съгласно нормативните изисквания и технологичния процес. Сградата е разделена на три самостоятелни обекта, а именно: а) сутерен – сектор „Образна диагностика”, сектор „Лаборатория” и сектор „Техническа част” с котелно, склад, битовка, аусгус и помещение за ел. табло; б)партер – лекарски кабинети с обща и административна части; в) 1-ви етаж – стаи до 48 часа престой (max 10 човека) с обща и административна част. Създадени са условия за хора в неравностойно положение. Предвидено е да се изгради рампа за хора с увреждания по североизточната фасада с пряк достъп от главна улица. За връзка между етажите се изгражда асансьорна шахта с монтиране на пневматичен асансьор. На 1-вия етаж са предвидени две стаи за 48 часа престой за инвалиди. Всички врати са без прагове и с широчина, съгласно нормативните изисквания. Мероприятията за енергийна ефективност предвиждат - външните стени ще бъдат изолирани с покритие от 8 см EPS-F и обработени с гладка силикатна мазилка; подмяна на старата външна дървена дограма с PVC със стъклопакет; подмяна на вътрешната дограма с MDF-врати. Покривът е предвиден за реконструкция без да се променят външните очертания на същия. Предвижда се подмяна на дъсчената обшивка, полагане на 1 пласт мушама за хидроизолация и препокриване с нови керемиди, като частично се използват годни стари керемиди. Проекта по част ВиК предвижда демонтаж съществуваща водопроводна мрежа от поцинковани тръби и канализационна мрежа от РVС тръби; изграждане на сградна водопроводна мрежа за студена вода от полипропиленови тръби с налягане PN10 и PN20 за гореща вода; изграждане на сградна канализационна мрежа с PVC тръби D50 и D110 и тръби от непластифицирано PVC D160 и D200 SN8, а отвеждането на отпадните води от обекта до уличната канализация става чрез ново канализационно отклонение. Проекта по част Ел предвижда демонтаж на съществуващи инсталации и изграждането на следните нови ел. инсталации: осветителна ; силова , двигателна ; телефонна инсталация и интернет мрежа; ТV инсталация; заземителна и мълниезащитна инсталация; Захранващи линии и ел. табла; Дежурно и рекламно осветление; Евакуационно осветление; Проекта по част ОВК предвижда демонтаж на съществуваща отоплителна тръбна мрежа и изграждане на нови котелна, отоплителна и вентилационна мрежи, включващи най общо – доставка и монтаж на стоманен котел с горелка на твърдо гориво и всички части за оборудване на котелната инсталация, нова тръбна мрежа, алуминиеви радиатори, вентилатори със съответната въздохопроводна мрежа.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45215100 (IA13, IA14) , 45321000, 45313100, 45261000, 45400000, 45331000, 45332000, 45315100, 45421000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на лечебни заведения (Реконструкция , Обновяване и разширение )
Топлоизолационни строителни работи
Строителни и монтажни работи на асансьори
Покривни работи
Довършителни строителни работи
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на електротехнически инсталации
Монтажни работи на дограма

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
418599.58 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1 - "Срок за изпълнение на поръчката"; тежест: 25
Показател: П2 - "Гаранционен срок за всички видове новоизпълнени строителни конструкции на сгради и съоръжения"; тежест: 5
Показател: П3 - "Гаранционен срок за хидроизолационни, топлоизолационни, звукоизолационни и антикорозионни работи на сгради и съоръжения в неагресивна среда"; тежест: 5
Показател: П 4 "Гаранционен срок за всички видове строителни, монтажни и довършителни работи" ; тежест: 5
Показател: П5 - "Цена"; тежест: 55
Показател: П6 - "Аванс"; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 571187 от 22.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 35 / Обособена позиция №: / Заглавие:Строителни и монтажни работи на обекта по Проект „Реконструкция, обновяване и оборудване в продкрепа на създаване на медицински център в Община Котел"
V.1) Дата на сключване договора
18.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПОЛИССТРОЙ" ЕООД, ЕИК 838169610, ул."Балатон" № 2, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 669151, E-mail: eoodpolisstroj@abv.bg, Факс: 046 669152

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 483404.84 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 418599.58 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се изпълнява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и се възлага в изпълнение на Договор № BG161PO001/4.1-05/2011/010 за безвъзмездна финансова помощ в рамките на проект „Реконструкция, обновяване и оборудване в подкрепа на създаване на медицински център в Община Котел” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161 PO001/4.1-05/2011 “Подкрепа за реконструкция/ обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в общини, извън градските агломерационни ареали” от ОПРР.

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита с Решение № РД-17-702/ 22.11.2013 г. на Кмета на Община Котел, а с Решение № РД-17-38/ 11.02.2014 г. е определен изпълнителя на поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и, ал.1 и 3 от Закона за обществени поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор