Версия за печат

00039-2014-0006

BG-Павликени: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133901

Община Павликени, бул."Руски" №4, За: Славена Грозева-началник на отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки; Красимир Борисов-ст.експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Община Павликени - гр.Павликени, бул."Руски" №4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

Електронен достъп до информация: www.pavlikeni.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Друг: община

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на строително - монтажни работи и свързана с тях доставка и монтаж на съоръжения и оборудване за реализиране на проект „Спорт, пълноценен отдих и развлечения на територията на община Павликени – СПОРТ Павликени” , финансиран по мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. по Договор за БФП № 04/321/01376 от 27.11.2012 г.“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на община Павликени
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнение на строително - монтажни работи и свързана с тях доставка и монтаж на съоръжения и оборудване за реализиране на проект „Спорт, пълноценен отдих и развлечения на територията на община Павликени – СПОРТ Павликени” , финансиран по мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. по Договор за БФП № 04/321/01376 от 27.11.2012 г.“, включващ следните обекти: *Обект 1: Реконструкция, преизграждане и преустройство, с цел промяна предназначението на съществуващи сгради и съоръжения в кв. 127, УПИ І по план на гр. Павликени, стадион „Ганчо Панов” със следните подобекти: - Изграждане на съблекални в кв.127, УПИ I по плана на град Павликени; - Преустройство на съществуваща хижа в спортно общежитие, кв. 127, УПИ І по план на гр. Павликени; - изграждане на ограда на целия спортен комплекс в кв. 127, УПИ І по план на гр. Павликени; -Доставка и монтаж на седалки на съществуващи трибуни в кв.127, УПИ I по плана на град Павликени *Обект 2: Изграждане на покрит плувен басейн в кв. 91, УПИ ІІІ по план на гр. Павликени, със следните подобекти: - Изграждане на покрит плувен басейн в кв. 91, УПИ ІІІ по ПУП на гр. Павликени; -Изграждане на спортни площадки в кв.91. УПИ III по плана на град Павликени; -Изграждане на ограда към спортен комплекс-зала в УПИ III, кв. 91 по плана на град Павликени *Обект 3: Площадка с две беседки и фитнес уреди на открито в град Бяла Черква *Обект 4: Площадка с фитнес уреди и две беседки, детска площадка в село Недан *Обект 5: Детска площадка в село Карайсен *Обект 6: Площадка с уреди за фитнес на открито и беседка в село Върбовка. Предметът на поръчката включва и доставка на необходимите материали за изпълнение на строително-монтажните работи. Пълно описание на обекта на настоящата процедура е дадено в Том ІІ „Техническа спецификация” от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45236000, 45236100, 45236119, 45236210, 45212212, 43324100, 37400000, 37442900, 37535100, 37535200

Описание:

Строителни работи на спортни терени и терени на съоръжения за отдих и развлечение
Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на плувни басейни
Оборудване за плувен басейн
Спортни артикули и екипировка
Комбинирани уреди
Люлки
Оборудване за площадки за игри

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект 1: Реконструкция, преизграждане и преустройство, с цел промяна предназначението на същ.сгради и съоръжения в кв. 127, УПИ І по план на гр.Павликени, стад.„Ганчо Панов” включва сл.дейности: А) Ограда на целия спортен комплекс с дълж. 1350 м.- от ажурни метални платна с височина 2,2м. с метални колове, монтирани посредством специални дюбели. Б) Съблекални- застр. площ - 314кв.м., застроен обем - 1005куб.м. Сградата ще бъде едноетажна. Според функционалното си решение ще е разделена на две зони. Между двете зони е разп.входното предверие и осигурен двустранен достъп.В едната част са разположени: съблекалня за единия отбор, душови помещения и тоалетни, помещение за треньор със санитарен възел, помещение за съдиите със санитарен възел, помещение за чистачен инвентар, перално със складово помещение. В другата част на сградата са разположение съблекални за другия отбор с душови помещения и тоалетни, лекарски кабинет с помещение за треньор със санитарни възли, помещение за ел.табло, складово помещение и коридор, свързващ избр-те помещения. В) Преустройство на хижа в спортно общежитие- не се предвиждат промени в стр-та конструкция. Ще бъдат изградени преградни стени с дебелина 12см., което не налага допълнително конструктивно решение. Застр. площ – 132,2 кв.м., Разгъната застр. площ – 396,6 кв.м., Застр. обем – 1150 куб. м. Г) Доставка и монтаж на 3000 бр. седалки на съществуващи трибуни. Обект 2: Изграждане на покрит плувен басейн в кв. 91, УПИ ІІІ по план на гр. Павликени-включва сл.подобекти: А) Изграждане на покрит плувен басейн, находящ се в съседство със спортна зала Павликени. Застр. площ – 958,3 кв.м., Разгъната застр. площ – 1300 кв.м.,Застр. обем – 5700 куб. м. Покритият плувен басейн е сграда съставена от две различни по височина тела – по-високо тяло, в което се намира плувния басейн и ниско тяло, в което са разположени необх. обслужващи помещения. Ниското тяло има и сутерен. Високо тяло-в него е разположен плувния басейн с размери 12,5х25м. Басейнът е с пет състезателни коридора. Към басейна са осигурени метални сглобяеми трибуни за 110 зрители. Ниско тяло-в приземното ниво на ниското тяло са разположени входно предверие с обос.помещение за продажба на билети и гардероб, съблекални с душове и тоалетни, тоалетна и душ за инвалиди, помещение за треньори със собствен санитарен възел, зала за физическа подготовка в непоср.близост с плувния басейн. Придвижда се изграждането на топла връзка между покрития басейн и същ-та спортна зала. Б) Спортни площадки находящи се в съседство със спортна зала Павликени: два тенис корта и игрище за мини футбол.Площадките ще бъдат с нова винилова настилка. Предвижда се осветление на площадките и да бъдат оградени с мрежи с височина 4м. Игрището за мини футбол ще има покритие и отгоре. В) Ограда към спортен комплекс-зала-316,6 м.- от ажурни метални платна с височина 2,2м. с метални колове, монтирани посредством специални дюбели. Обект 3: Площадка с две беседки и фитнес уреди на открито в гр. Бяла Черква-в УПИ V, кв. 45 по плана на гр. Бяла Черква. Обект 4: Площадка с фитнес уреди и две беседки, детска площадка в с. Недан- в УПИ ХІІІ, кв. 43 за градина по плана на с. Недан-детска площадка с люлка тип „махало” люлка тип „Везна” , пясъчник и катерушка. Обект 5: Детска площадка в село Карайсен -в УПИ VІ, кв. 50 по плана на с. Карайсен, общ.Павликени се предвижда да се разположат, пясъчник, люлка тип „махало”, люлка тип „везна”, катерушка, площадка за фитнес на открито, беседка. Обект 6: Площадка с уреди за фитнес на открито и беседка в село Върбовка -в УПИ І-724, кв. 65 по плана на населеното място. Обемът на строителните работи представлява количествените сметки, които са включени в документацията за участие в процедурата. Предметът на поръчката включва и доставка на необх.материали за изпълнението на СМР. Допълн.подробности по изискванията за обхват и обем на дейностите по изпълнение на наст.общ.поръчка са указани в Техн.спецификация към документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
5522612 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

15.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 50 000,00 лв. /петдесет хиляди лева/. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – 30 дни след срока за изпълнение на договора и условия, които да предвиждат възможност за усвояването/задържането и при условията на приложения в документацията проекто договор. 2.2. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от възложителя 3 (три) дни след подписване на констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е по договор за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР. Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия по следната схема: 1.Авансово плащане - 20 % от цената по договора, дължимо в срок до 15 (петнадесет) дни, считано от дата на подписването на договора, след издаване на фактура и след представяне обезпечение за сумата под формата на запис на заповед за стойността на авансовото плащане с издател, представляващият участника и поемател възложителя. Авансовото плащане се приспада пропорционално при всеки тристранен приемо-предавателен протокол (между възложител, изпълнител и строителен надзор) за приети извършение СМР от междинните плащания в размер на (половината) от сумата на съответното плащане. 2. Междинни плащания - По време на изпълнението на поръчката Възложителят извършва междинни плащания за действително извършените и приетите СМР, удостоверени чрез подписване на тристранен приемо-предавателен протокол (между възложител, изпълнител и строителен надзор). Междинните плащания ще се извършват в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя. Разходооправдателните документи се представят от Изпълнителя до 2 (два) работни дни след приемане и подписване на съответните актове и протоколи за извършени СМР, съгласно Наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр.72 от 15.08.2003г.). Общият размер на авансовото и междинните плащания не трябва да надвишава 60% (шестдесет процента) от стойността на поръчката. 3. Окончателно разплащане в размер на 40% (четиридесет процента) от стойността на договора се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: в 30 (тридесет) дневен срок след подписване на окончателен приемо– предавателен протокол (респ. Акт образец 15) и представяне на изискуемите съгласно действащата нормативна уредба документи. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат изплатените до момента авансово и междинни плащания. 4. Сборът от стойностите на авансовото, междинните и окончателното плащания не може да надхвърля общата стойност на договора. 5. Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на тристранен приемо-предавателен протокол (между възложител, изпълнител и строителен надзор). В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва след отстраняването на несъответствията. 6. Непредвидени разходи при изпълнение на поръчката, се заплащат след доказаната им необходимост и направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им. Остойностяването на непредвидените разходи ще става на база ценовите показатели, включени в ценовата оферта на изпълнителя, а именно:-часова ставка - лв/час;-доставно-складови разходи - %;-допълнителни разходи за труд - %;-допълнителни разходи за механизацията - %; - печалба - %; Непредвидените разходи се начисляват единствено върху стойностите на разходите за строителство, свързано с обекта на наст.договор. Допустимостта им се обосновава и доказва. Доказването им става с подписване на протокол между Възложителя, Изпълнителя и извършващите строителен надзор. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Договора за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че:  всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора;  представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума;  членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията;  всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят в документа за създаване на обединението или в друг документ, подписан от всички членове на обединението, едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Предлаганата от участниците цена следва да е съобразена с одобрената безвъзмездна финансова помощ по Договор № 04/321/01376 от 27.11.2012 г., сключен между община Павликени и Държавен фонд "Земеделие". Лимитните стойности за всеки от обектите са следните: *Обект 1: Реконструкция, преизграждане и преустройство, с цел промяна предназначението на съществуващи сгради и съоръжения в кв. 127, УПИ І по план на гр. Павликени, стадион „Ганчо Панов”-до 1 471 370,00 лв. без ДДС в това число по подобекти: - Съблекални в кв.127, УПИ I по плана на град Павликени-до 616 494,00 лв. без ДДС; -Преустройство на съществуваща хижа в спортно общежитие, кв. 127, УПИ І по план на гр. Павликени-до 314 876,00 лв. без ДДС; -Ограда на целия спортен комплекс в кв. 127, УПИ І по план на гр. Павликени-до 405 000,00 лв. без ДДС; -Доставка и монтаж на седалки на съществуващи трибуни в кв. 127, УПИ I по плана на град Павликени-до 135 000,00 лв. без ДДС. *Обект 2: Изграждане на покрит плувен басейн в кв. 91, УПИ ІІІ по план на гр. Павликени-до 3 638 500,00 лв. без ДДС, в това число по подобекти: - Изграждане на плувен басейн-до 3 186 520,00 лв. без ДДС - Изграждане на спортни площадки в кв.91. УПИ III по плана на град Павликени-до 357 000,00 лв. без ДДС; - Ограда към спортен комплекс-зала в УПИ III, кв. 91 по плана на град Павликени -до 94980,00 лв. без ДДС. *Обект 3: Площадка с две беседки и фитнес уреди на открито в град Бяла Черква-до 36 000,00 лв. без ДДС. *Обект 4: Площадка с фитнес уреди и две беседки, детска площадка в село Недан-до 49 000,00 лв. без ДДС. *Обект 5: Детска площадка в село Карайсен-до 46 000,00 лв. без ДДС. *Обект 6: Площадка с уреди за фитнес на открито и беседка в село Върбовка-до 33 000,00 лв. без ДДС. *Непредвидени разходи в общ размер на до 248 742,00 лв. без ДДС. Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет като цяло и по отделни бюджетни пера по дейности/обекти. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация, като при формиране на общата цена и съответно цената по бюджетни пера не трябва да надхвърля максимално предвидения посочен по-горе финансов ресурс – при установяване на оферта надхвърляща посочения по-горе максимален общ финансов ресурс и/или по някое от бюджетните пера по дейности/обекти, офертата на участника ще бъде отстранена от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП, обявлението и документацията. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняването на участника. За изпълнението на строителството участникът следва да има Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи първа група, втора категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или екв. Обстоятелството се удостоверява с представянето на заверено копие от удостоверението за вписване или предствяне на декларация от участника за вписването му в ЦПРС за изпълнението на съответната група и категория строежи. *Чуждестранните участници представят документи за наличие на такава регистрация от съответните компетентни органи, съгласно Националното им законодателство. Съгласно чл. 49, ал. 1 ЗОП участникът може да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националното му законодателство. *В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, удостоверението или декларацията за вписване в ЦПРС се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. * Когато участникът е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези подизпълнител/и, който ще поеме извършването на строителни дейности. Участниците представят: ПЛИК № 1: 1. Начален документ на оферта по образец; 2. Списък на документите, които съдържа офертата на участника с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират, подписан от участника; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал), когато подписващ документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно офиц.документи за регистрация на участника; 4. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция); 5. Административни сведения за участника по образец; 6. Регистрационни документи на участника - Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгл.чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. В случаите, при които не е предст. ЕИК, съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, участниците - юрид.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удост.за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или адм.орган от държавата, в която са установени, в официален превод; 7. Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откр.процедура и с инвестиционния проект по образец; 8. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а (предл.първо), т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП по образец; 9. Декларация по чл.47, ал.1, т.1, б.“а“-„д“, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП по образец; 10. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители по образец; 11. Декларация за съгласие от подизпълнител (при наличие) по образец с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл.56 ал.1 т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП; Продължава в раздел VІ.3) Допълнителна информация, т. 4.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Годишен баланс и годишен отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Изискването за представяне на Годишен баланс и годишен отчет за приходите и разходите не важи за участници представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър. Ако някой от документите липсва на посочения сайт се изисква неговото представяне на хартиен носител в офертата. Ако участникът е физическо лице възложителят ще приеме копия на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващ дохода му за последните три години (2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен. Документите следва да се представят като копия, заверени от Участника. *За участници-чуждестранни лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, където са установени. 2. Справка-декларация за общия оборот и оборот от СМР за последните три финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, по образец. 3. Удостоверение от банка, потвърждаващо, че участникът разполага със собствен финанансов ресурс или има достъп до кредитен ресурс /кредитна линия/ за финансиране на дейностите по поръчката, издадено не по-късно от един месец преди крайния срок за подаване на офертата – оригинал или нотариално заверено копие. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. *При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи по т. 1, 2 и 3 се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и документите за него/тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях). 4. Застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на Участника – копие, заверено от Участника. Участникът следва да подновява застраховката редовно до изтичане на срока на изпълнение на поръчката и срока за отстраняване на дефекти. *Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани. *В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в строителството се отнася за всеки от членовете в обединението, които ще изпълняват съответните дейности по строителство. *Когато участникът предвижда подизпълнител/и документът за него/тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях). *Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а горепосочените документи, които са на чужд език, се представят и в превод на български език.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е реализирал общо за последните три приключили години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер не по-малко 12 000 000 (дванадесет милиона) лева без включен ДДС и оборот от строителство не по-малко от 8 000 000,00 лева (осем милиона лева) без ДДС. 2. Участникът трябва да разполага със свободни собствени финансови ресурси за финансиране на дейностите по поръчката, под формата на налични парични средства по сметката на участника, или гарантирана неотменима кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства, в размер не по-малко от 2 000 000 (два милиона) лева. *В случай, че участникът участва като обединение, изискванията по т. 1. и т. 2. се отнасят за обединението като цяло. *При участие на подизпълнител/и изискванията към тях по т. 1. и т. 2. се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 3. Участникът трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. *За участник, установен/ регистриран в Република България, застрахователната полица за строителство следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията. *За участник, установен/ регистриран извън Република България застрахователната полица за строителство следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен регистриран участникът. *В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението /консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. *При участие на подизпълнител/и изискването по т. 3. към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък-декларация на основните договори за строителство на обекти сходни с предмета на поръчката за изграждане и/или реконструкция, и/или преустройство, и/или благоустрояване на спортни комплекси и/или спортни площадки, и/или площадни пространства, и/или паркове, и/или зони за отдих към обществени и/или промишлени сгради, изпълнени през последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите по образец. 2. Референции (препоръки) за добро изпълнение, с посочени в тях стойности, дата и място на изпълнение на строителството – копия, заверени от участника. 3. Списък на техническия персонал /ключовия персонал/ по образец, Декларация за разположение на ключов експерт и Автобиография по образец, придружени с документи удостоверяващи образователната им квалификация, професионален и специфичен опит – копия, заверени от Участника; *При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи по т.1, 2 и 3 се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор). 4.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (вж. Раздел ІІІ.2.1) по-горе "Изисквания към кандидатите или участниците включително за вписването им в професионални или в търговски регистри", втори абзац). 5. Сертификати за притежавани от участника ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалентни на тях – заверени копия от участника; *В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатът се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителство. *Когато участникът предвижда подизпълнител/и всички горепосочени документи за тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях). *Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а всички горепосочени документи, които са на чужд език се представят и в превод на български език.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите минимум 1 (един) договор, който да включва изграждане и/или реконструкция, и/или преустройство, и/или благоустрояване на спортни комплекси и/или спортни площадки, и/или площадни пространства, и/или паркове, и/или зони за отдих към обществени и/или промишлени сгради. 2. Участникът (консорциумът/обединението в съвкупност) да разполага с екип от технически експерти за изпълнение на поръчката (ключов персонал), както следва: а) Ключов експерт 1 – Ръководител на екипа Квалификация-Висше образование, степен „магистър” в областта на строително инженерство или еквивалентно образование; Общ професионален опит - Мин. 10 г.; Специфичен опит-Опит като ръководител на екип /обект/ и/или технически ръководител – мин. на 1 проект/обект сходен с предмета на поръчката в областта на изграждане и/или реконструкция, и/или преустройство, и/или благоустрояване на спортни комплекси и/или спортни площадки, и/или площадни пространства, и/или паркове, и/или зони за отдих към обществени и/или промишлени сгради, през последните 5 (пет) години. б) Ключов експерт 2 – Технически ръководител на обекта Квалификация-Висше образование в областта на строителното инженерство или средно специално техническо образование или еквивалентно образование; Общ професионален опит-Мин. 7 г.; Специфичен опит-Да е изпълнявал длъжност „Технически ръководител” на мин. един обект, сходен с предмета на поръчкатав областта на изграждане и/или реконструкция, и/или преустройство, и/или благоустрояване на спортни комплекси и/или спортни площадки, и/или площадни пространства, и/или паркове, и/или зони за отдих към обществени и/или промишлени сгради, през последните 5 (пет) години. в) Ключов експерт 3 – Координатор/специалист по безопасност и здраве Квалификация-Висше инженерно образование или средно специално техническо образование или еквивалентно образование; Да притежава удостоверение „Специалист по БЗР” или „Координатор по безопасност и здраве” съгласно Наредба № 2/22.03.2004 г., като за чуждестранните участници се допуска еквивалент на посоченото удостоверение или еквивалентен документ; Специфичен опит-Мин. 3 г. опит като „Координатор” или „Специалист” по безопасност и здраве. г) Ключов експерт 4 – Експерт ПГС или еквивалентна специалност.Висше инженерно-строително образование, степен „магистър” в областта на „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентно образование; Общ професионален опит-Мин. 10 г.; Специфичен опит-Да е участвал като експерт по ПГС в минимум един инфраструктурен проект през последните 5 години. Забележка: Под „еквивалентно образование или специалност” да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са спец-те, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учеб.програма на съотв.специалност по посочените по-горе. Когато участникът е установен и регистриран извън РБългария, се представя списък на експертите и съответните им специалности и правоспособност, съгласно зак-то на държавата, където е установен и регистриран участника. За целите на наст.процедура „проект”, се използва като синоним на инфраструктурен обект. * В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т.1 и по т.2 трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. 3. За изпълнението на строителството, участникът следва да е вписан в ЦПРС (вж. Раздел ІІІ.2.1 по-горе, втори абзац). Продължава в Раздел VІ.3) Допълнителна информация, т. 5.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение – П2 с включени два подпоказателя: А. Технологична последователност на строителните процеси с макс. оценка до 60 т. и Б. Управление на риска с макс оценка до 40 т. Общо макс. точки-100.; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.04.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 8:30 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа на датата посочена в обявлението. Цената на документацията за получаване на хартиен носител е в размер на 12.00 лв. с вкл. ДДС, като сумата може да бъде заплатена на касата на Община Павликени – гр. Павликени, бул. „Руски” № 4 или да бъде преведена по банкова сметка на Община Павликени Вид плащане 447000, IBAN: BG77UNCR75278443385100, BIC код UNCRBGSF, “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени. Документацията за участие на хартиен носител се получава в деловодството в сградата на Община Павликени след заплащане на цената и. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”. При изтеглянето на документацията от посочения сайт, възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП, като в тези случаи не е необходимо нейното закупуване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Павликени

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г., съгласно сключен Договор № 04/321/01376 от 27.11.2012 г. между Община Павликени и Държавен фонд „Земеделие” за изпълнение на проект „Спорт, пълноценен отдих и развлечения на територията на община Павликени-СПОРТ Павликени”.

VI.3) Допълнителна информация

1. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.pavlikeni.bg от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.pavlikeni.bg . 2. Участниците могат да получат необходимата информация за :-задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ;-опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ;-закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. 3. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. 4. Продължение от раздел ІІІ.2.1.) ... 12. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП по образец (съгл.информ. посочена в раздел VІ.3); 13. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение / консорциум (когато участникът е обединение/консорциум); 14. Списък на лицата в консорциума/обединението (когато участникът е обединение / консорциум) по образец; 15. Декларация от член на обединение/консорциум (когато участникът е обединение / консорциум) по образец; 16. Доказателства за изпълнение на изискванията за икономическо и финансово състояние ва участника, съгласно условията на чл. 50 от ЗОП, раздел ІІІ.2.2. от обявлението и документацията за наст.поръчка; 17. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП, раздел ІІІ.2.3. от обявлението и документацията за наст.поръчка; 18. Декларация (по образец) за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП; 19. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен. ПЛИК № 2 : Техническо предложение към офертата (съгласно образец), съдържащо задължително като минимум изискуемата по образеца информация при съблюдаване на одобрените инвестиционни проекти, техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за възлагане и изпълнение на поръчката, включващо: предложение за изпълнение на поръчката, срок за изпълнение, гаранционен срок, линеен календарен график. ПЛИК № 3 : Ценово предложение по образец ведно с остойностени количествено-стойностни сметки. 5. Продлъжение от Раздел ІІІ.2.3) "Технически възможности", дясна колона: 4.Участникът следва да има въведена система за управление на качеството и опазване на околната среда,с обхват на дейностите по предмета на поръчката съгласно съответните системи: •ISO 9001:2008 за управление на качеството или еквивалентен; •ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивален. Съгласно чл.53, ал.4 ЗОП възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осиг-не на кач-то или за опазване на ок.среда. *В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатът се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителство. *При участие на подизпълнител/и изискванията към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ