Версия за печат

00545-2014-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Екоинженеринг-РМ" ЕООД, бул. "Св. Кл. Охридски" № 14, За: Дичко Диков, България 1756, София, Тел.: 02 9753118, E-mail: ekoengineering_rm@abv.bg, Факс: 02 9753118

Място/места за контакт: София, бул. Ситняково № 23, офис 203 - деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ecoengineering-rm.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.ecoengineering-rm.bg/bg/news/4.obshtestveni-porachki.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"Екоинженеринг-РМ" ЕООД, бул. Ситняково № 23, офис 203 - деловодство, За: Дичко Диков; Ива Ботева, България 1505, София, Тел.: 02 9753118, Факс: 02 9753118

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Екоинженеринг-РМ" ЕООД, бул. Ситняково № 23, офис 203 - деловодство, За: Дичко Диков, България 1505, София, Тел.: 02 9753118, Факс: 02 9753118

Място/места за контакт: Ева-Мария Миланова, Дичко Диков

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Екоинженеринг-РМ" ЕООД, бул. Ситняково № 23, офис 203 - деловодство, За: Дичко Диков, България 1505, София, Тел.: 02 9753118, Факс: 02 9753118

Място/места за контакт: Ева-Мария Миланова, Дичко Диков

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Вземане на проби и извършване на лабораторни анализи в закритите уранодобивни обекти в Република България за 2014 г. по обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: по местонахождението на обектите и в лабораторията на изпълнителя
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката се обявява на две обособени позиции, както следва: OБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 : "Пробонабиране и лабораторни анализи на водни проби за осъществяване на мониторинг по ПМС 74/1998 г. и на собствен мониторинг по разрешителни за заустване" Изпълнението на поръчката по тази обособена позиция има за цел осъществяване на мониторинг на мониторинговите пунктове, организирани като ведомствена мониторингова мрежа на закритите уранодобивни обекти в Република България, изпълняван по силата на ПМС № 74/27.03.1998 г. , както и извършването на собствен мониторинг съгласно Разрешителни за заустване, издадени по Закона за водите на пунктове за контрол на ИСОЗУРВ „Чора”, „Искра” и „Бялата вода” и ПСОВ с. Елешница. Пробонабирането и извършването на лабораторните анализи на водните проби включва: - вземане на водни проби от мониторинговите пунктове на ведомствената мониторингова мрежа обслужваща закритите уранодобивни обекти и от пунктовете за контрол на ИСОЗУРВ „Чора”, „Искра” и „Бялата вода” и ПСОВ с. Елешница; - консервиране на взетите водни проби (при необходимост или ако се изисква от съответния стандарт); - транспортиране на пробите до лабораторията; - лабораторни анализи на пробите и представяне на резултатите от тях. Технологията на пробонабиране, консервиране, транспортиране и лабораторни анализи на водните проби трябва да съответства на посочените в документацията за участие методики и стандарти. Лабораторните анализи, предмет на поръчката, включват анализиране на водните проби по следните показатели: - радиационни показатели - ест. U, Ra и обща- активност и активна реакция за води подземни и повърхностни от мониторинговите пунктове (МП) на ВММрежа ; - радиационни, общофизични и химични показатели за тежки метали и химически съединения от промишлен произход за води, зауствани в повърхностни водни обекти след сорбционни пречиствателни инсталации, анализирани по показатели съгласно издадени разрешителни за заустване. OБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 : "Технологичен контрол на ИСОЗУРВ „Чора”, „Искра” и „Бялата вода” и на Линията за регенерационна очистка на йонообменни смоли (ЛРОЙС) с. Елешница" Пробонабирането и извършването на лабораторните анализи на водни проби от пунктовете на „Вход/Изход на ИСОЗУРВ „Чора”, „Искра” и „Бялата вода”, проби от технологичните води - разтвори от промивка, неутрализация и миене на машини и съоръжения на ЛРОЙС и проби от набогатен сорбент преди транспортирането му до ЛРОЙС с. Елешница включват: - Вземане на водни проби на пунктове „Вход”/”Изход” на ИСОЗУРВ, за проследяване процеса на набогатяването на сорбента с оглед неговата частична или пълна подмяна; - Вземане на проби от сорбента (йонообменна смола) от люковете на цистерната за определяне съдържанието на ест. U (степента на неговото набогатяване), преди транспортиране до ЛРОЙС за регенерация; - Вземане на водни проби от разтвори от промивка, неутрализация и миене на машини и съоръжения в ЛРОЙС за лабораторен радиологичен анализ за съдържанието на радионуклиди - U, Ra, обща- и обща- активност; - консервиране на взетите водни проби (при необходимост или ако се изисква от съответния стандарт); - транспортиране на пробите до лабораторията; - лабораторни анализи на пробите и представяне на резултатите от тях.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71900000

Описание:

Лабораторни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

462 бр. лабораторни анализи по обособена позиция № 1 и 117 бр. лабораторни анализи по обособена позиция № 2

Прогнозна стойност без ДДС
164800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата, представляваща банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на възложителя в УниКредит Булбанк, IBAN: BG 68 UNCR 9660 1084 5258 04, BIC код UNCRBGSF в размер на 1645 (хиляда шестстотин четиридесет и пет ) лева. При представяне на банкова гаранция, същата следва да бъде със срок на валидност не по-малък от 90 дни, считано от датата на подаване на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС, и представлява банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на възложителя в УниКредит Булбанк, IBAN: BG 68 UNCR 9660 1084 5258 04, BIC код UNCRBGSF. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.При представяне на банкова гаранция, същата следва да бъде със срок на валидност до 15 февруари, 2015 г.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно ПМС 74/1998 г. дружеството се финансира от републиканския бюджет.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците представят оферти по реда на раздел VI от документацията за участие, съдържащи посочените документи попълнени съгласно изискванията и образцитe:1.Заявление за участие;2. Административни сведения;3. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците;4. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;5. Декларация по чл.56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за ползване на подизпълнители -когато участникът предвижда участието на подизпълнители, представя списък с подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Всички изискуеми от участника документи се представят и от подизпълнителя.Когато участник участва по двете обособени позиции, но предвижда участието на подизпълнители в едната обособена позиция, подава две декларации по образец 5, като уточнява в текста за коя обособена позиция е подадена декларацията.;6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. Когато лице е подизпълнител на друго лице по една от двете обособени позиции, посочва за коя обособена позиция подава съгласие да е подизпълнител;7. Списък с основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите на услугите, придружен с препоръки за добро изпълнение или извлечения от договори, протоколи или други заместващи документи, доказващи изпълнението на посочените договори;8. Списък на лицата от екипа на участника, които отговарят за извършването на услугата;9. Декларация за приемане условията на договора за обществена поръчка;10. Декларация за спазване на нормативната уредба, свързана с изпълнението на поръчката;11. Копие от сертификат за акредитация, издаден от Изпълнителна агенция „Българската служба по акредитация” съгласно БДС EN ISO/IEC 17025 или еквивалентна акредитация издадена в страната на произход на чуждестранното лице, участник в процедурата от национален орган по акредитация, преминал успешно партньорска оценка съгласно Регламент (ЕО) № 765/2008 за съответната област или съгласно договорни задължения за признаване между органа, признат съгласно чл. 14 от Регламент (ЕО) № 765/2008, и международни организации по акредитация;12. Лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения издадена от Агенцията по ядрено регулиране (АЯР) или еквивалентна, издадена в страната на произход на чуждестранното лице, участник в процедурата от национален орган.13. Платежно нареждане за внесен депозит/банкова гаранция за участие - оригинал;14. Нотариално заверено пълномощно, в случай, че участникът в процедурата се представлява от трето лице, различно от законния му представител(и);15. Списък на документите, подписан и подпечатан от участника ПЛИК № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" съдържащ:1. техническо предложение и срок за изпълнение на пробите – Образец № 11 А за позиция № 1 и Образец № 11 Б за позиция № 2. В случай, че участва и по двете позиции, участникът попълва двата образеца и ги поставя в два отделни плика с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" и номера на обособената позиция, за който се отнасят; 2. Прилагани методики и стандарти за обработка на пробите и начин на представяне на аналитичната информация – на хартиен носител; 3. Списък на документите, съдържащи се в Плик № 2, подписан и подпечатан от участника. ПЛИК № 3 С НАДПИС „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” 1. Съдържа ценовото предложение на участника по образец № 12 А за позиция № 1 и Образец № 12 Б за позиция № 2. В случай, че участва и по двете позиции, участникът попълва двата образеца и ги поставя в два отделни плика с надпис " Предлагана цена за обособена позиция № 1" и Предлагана цена за обособена позиция № 2". Ценовото предложение включва всички разходи на участника за изпълнение предмета на поръчката, включително и транспортните разходи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците- копие от отчет за приходите и разходите и баланс за последните три години. Участникът може да не представя посочените документи, ако същите са публично обявени в Търговския регистър, като в този случай следва да декларира в свободен текст наличието им в публичния Търговски регистър. Когато по обективни причини, включително с оглед на датата на учредяване на участника същият не може да представи доказателствата за финансовото си състояние, поискани от Възложителя, той може да представи други доказателства за стабилността си – извлечения от банкови сметки, или банкови референции.
Минимални изисквания: Копие от отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за 2011, 2012 и 2013 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от сертификат за акредитация, издаден от Изпълнителна агенция „Българската служба по акредитация” съгласно БДС EN ISO/IEC 17025 или еквивалентна акредитация издадена в страната на произход на чуждестранното лице, участник в процедурата от национален орган по акредитация, преминал успешно партньорска оценка съгласно Регламент (ЕО) № 765/2008 за съответната област или съгласно договорни задължения за признаване между органа, признат съгласно чл. 14 от Регламент (ЕО) № 765/2008, и международни организации по акредитация . При акредитация издадена в страната на произход на чуждестранното лице, участникът в процедурата задължително представя становище от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация” (БСА) или извлечение от сайта на БСА, че акредитацията му е издадена от национален орган по акредитация и методите и /или стандартите по които се извършват анализите, респ. радиационният контрол са съпоставими с тези по БДС. 2. Лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения издадена от Агенцията по ядрено регулиране (АЯР) или еквивалентна, издадена в страната на произход на чуждестранното лице, участник в процедурата от национален орган.
Минимални изисквания: 1. Копие от сертификат за акредитация, издаден от Изпълнителна агенция „Българската служба по акредитация” съгласно БДС EN ISO/IEC 17025 или еквивалентна акредитация издадена в страната на произход на чуждестранното лице, участник в процедурата от национален орган по акредитация, преминал успешно партньорска оценка съгласно Регламент (ЕО) № 765/2008 за съответната област или съгласно договорни задължения за признаване между органа, признат съгласно чл. 14 от Регламент (ЕО) № 765/2008, и международни организации по акредитация . При акредитация издадена в страната на произход на чуждестранното лице, участникът в процедурата задължително представя становище от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация” (БСА) или извлечение от сайта на БСА, че акредитацията му е издадена от национален орган по акредитация и методите и /или стандартите по които се извършват анализите, респ. радиационният контрол са съпоставими с тези по БДС. 2. Лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения издадена от Агенцията по ядрено регулиране (АЯР) или еквивалентна, издадена в страната на произход на чуждестранното лице, участник в процедурата от национален орган.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Услугата следва да се извърши от акредитирана лаборатория съгласно ЗООС и ЗНАООС

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

София, бул. Ситняково № 23, офис 203

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците, изрично упълномощени от тях лица и лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

януари, 2015 г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

януари, 2015 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Пробонабиране и лабораторни анализи на водни проби за осъществяване на мониторинг по ПМС 74/1998 г. и на собствен мониторинг по разрешителни за заустване"
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката по тази обособена позиция има за цел осъществяване на мониторинг на мониторинговите пунктове, организирани като ведомствена мониторингова мрежа на закритите уранодобивни обекти в Република България, изпълняван по силата на ПМС № 74/27.03.1998 г. , както и извършването на собствен мониторинг съгласно Разрешителни за заустване, издадени по Закона за водите на пунктове за контрол на ИСОЗУРВ „Чора”, „Искра” и „Бялата вода” и ПСОВ с. Елешница. Пробонабирането и извършването на лабораторните анализи на водните проби включва: - вземане на водни проби от мониторинговите пунктове на ведомствената мониторингова мрежа обслужваща закритите уранодобивни обекти и от пунктовете за контрол на ИСОЗУРВ „Чора”, „Искра” и „Бялата вода” и ПСОВ с. Елешница; - консервиране на взетите водни проби (при необходимост или ако се изисква от съответния стандарт); - транспортиране на пробите до лабораторията; - лабораторни анализи на пробите и представяне на резултатите от тях. Технологията на пробонабиране, консервиране, транспортиране и лабораторни анализи на водните проби трябва да съответства на посочените в документацията за участие методики и стандарти. Лабораторните анализи, предмет на поръчката, включват анализиране на водните проби по следните показатели: - радиационни показатели - ест. U, Ra и обща- активност и активна реакция за води подземни и повърхностни от мониторинговите пунктове (МП) на ВММрежа ; - радиационни, общофизични и химични показатели за тежки метали и химически съединения от промишлен произход за води, зауствани в повърхностни водни обекти след сорбционни пречиствателни инсталации, анализирани по показатели съгласно издадени разрешителни за заустване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71900000

Описание:

Лабораторни услуги

3) Количество или обем

462

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 9

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Технологичен контрол на ИСОЗУРВ „Чора”, „Искра” и „Бялата вода” и на Линията за регенерационна очистка на йонообменни смоли (ЛРОЙС) с. Елешница"
1) Кратко описание

Пробонабирането и извършването на лабораторните анализи на водни проби от пунктовете на „Вход/Изход на ИСОЗУРВ „Чора”, „Искра” и „Бялата вода”, проби от технологичните води - разтвори от промивка, неутрализация и миене на машини и съоръжения на ЛРОЙС и проби от набогатен сорбент преди транспортирането му до ЛРОЙС с. Елешница включват: - Вземане на водни проби на пунктове „Вход”/”Изход” на ИСОЗУРВ, за проследяване процеса на набогатяването на сорбента с оглед неговата частична или пълна подмяна; - Вземане на проби от сорбента (йонообменна смола) от люковете на цистерната за определяне съдържанието на ест. U (степента на неговото набогатяване), преди транспортиране до ЛРОЙС за регенерация; - Вземане на водни проби от разтвори от промивка, неутрализация и миене на машини и съоръжения в ЛРОЙС за лабораторен радиологичен анализ за съдържанието на радионуклиди - U, Ra, обща- и обща- активност; - консервиране на взетите водни проби (при необходимост или ако се изисква от съответния стандарт); - транспортиране на пробите до лабораторията; - лабораторни анализи на пробите и представяне на резултатите от тях.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71900000

Описание:

Лабораторни услуги

3) Количество или обем

117 бр. лабораторни анализи

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 9