Версия за печат

00017-2014-0004

BG-Берковица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Обшина Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Томислав Филипов, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 89128, E-mail: ob@berkovitsa.com, Факс: 00359 88405

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.com.

Адрес на профила на купувача: www.berkovitsa.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за изпълнение на СМР по: „Ремонт и рехабилитация на пътната инфраструктура в жилищни комплекси на гр. Берковица – ЖК „Заряница“, ЖК „Изгрев“ и ЖК „Стара планина“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Берковица
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

фрезоване, изрязване, изкърпване, подготовка и цялостно асфалтиране с асфалтобетонова смес по видове работи съобразно Техническата спецификация

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233222

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозен обем на предвидените СМР по количества – съгласно КСС одобрена от Възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
577000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие – 1 % от обявената прогнозна стойност на поръчката, определена в български лева, както следва: 5 770,00 лева. 2. Гаранция за изпълнение - 3 % от обявената прогнозна стойност на поръчката, определена в български лева, както следва: 17 310,00 лева. ***Гаранцията за изпълнение се представя при класиране на кандидата и към момента на сключване на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят по избор на участника в парична сума или банкова гаранция. Когато кандидатът е обединение - неюридическо лице, всеки от съдружниците може да е наредител по банковата гаранция или вносител на паричната сума по гаранцията. Когато гаранцията е в парична сума, същата се внася по сметка на Община Берковица: IBAN: BG13UNCR70003301006351, BIC: UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" АД, клон Берковица. Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите или участникът е класиран на първо или второ място, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срока по чл.41 от ЗОП. Гаранцията за участие се задържа в случай, че участникът обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора. Гаранцията за участие на отстранените и на класираните участници след второ място се освобождават в срок от 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител, а за класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законово са престояли при него. Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност 180 дни от датата на сключване на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се възстановява в срок до 30 дни след приключване изпълнението по договора. Гаранцията за изпълнение се задържа при условията на договора. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който законно гаранцията е престояла при него. В изключителни случаи, преди изтичане на срока на валидност, възложителят може да поиска от участниците в обществената поръчка да удължат срока на гаранциите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане – 20 % от стойността на договора в 10-дневен срок от датата на подписване на акт обр. 2 от Наредба № 3/31.07.2003г. Окончателно в размер на 80 % след подписване на акт обр. 15 от Наредба № 3/31.07.2003г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление за участие/Оферта/ – Образец № 1, придружена със Списък на документите /чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП/ - свободен образец; 2. Административни сведения за участника – Образец № 2; 3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, т. 2а, т. 5 от ЗОП – Образец № 3; 4. Декларация по чл. чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП-Образец № 4; 5. Декларация по чл.47, ал. 5, ЗОП – Образец № 5; 6. Справка-декларация с информация за специализиран оборот от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните три приключили финансови години(2011, 2012 и 2013г) или в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. – Образец № 6. Сумите се посочват в български лева, без ДДС. Към справката се прилагат документи удостоверяващи размера на специализирания оборот – копия от договори/по желание на участника/ ИЛИ референции за изпълнени договори с посочени стойности на договорите, място и дата на изпълнение, както и други документи удостоверяващи наличието на специализиран оборот. При представяне на копия от изброените документи, участника ги заверява с подпис и печат на съответното длъжностно лице. 7. Справка-декларация за общия търговски оборот за последните 3 /три/ години /2011, 2012 и 2013г/ – Образец № 7. Сумите се посочват в български лева, без ДДС. Към Справката се прилагат заверени от участника копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за посочените в справката години: счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника; 8. Списък на Договорите за ремонт, рехабилитация, изкърпване и асфалтиране на улици и пътища, изпълнени през последните пет години /2009г, 2010г, 2011г, 2012г и 2013г/ – Образец № 8; 9. Ценово предложение – Образец № 9 – Към ценовото предложение задължително се прилагат анализите за ценообразуване; 10. Декларация за подизпълнители – Образец № 10; 11. Декларация от подизпълнители - Образец № 11; 12. Списък на експерти и специалисти - Образец № 12; 13. Декларация за валидност на офертата – Образец № 13; 14. Техническо предложение – Образец № 14; 15. Декларация за приемане условията на проекта за договор и техническите условия за изпълнение на поръчката – Образец № 15; 16. Проект за договор - Образец № 16 – не се попълва. 17. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Образец № 17. 18. Копие от валидна към датата на подаване на офертата професионална застраховка в строителството; 19. Споразумение/договор/ за създаване на обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверено /когато е приложимо/. 20. Копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС. 21. Копия от изпълнени договори и референции. 22. Копия от сертификати по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или други доказателства за внедрени вътрешни системи, покриващи изискванията на тези стандарти (или еквивалентни на тях). 23. Документи за собственост, договори за наем или лизинг на техническото оборудване, строителна техника и механизация, които да покриват минималните изисквания на възложителя. 24. Гаранция за участие в процедурата – в парична сума или банкова гаранция по избор на участника. 25. Документ за закупена тръжна документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Застрахователна полица за сключена «Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството» по чл. 171 от ЗУТ – оригинал или заверено копие; 2. Справка-декларация с информация за специализиран оборот от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните три години (2011, 2012 и 2013г) – Образец № 6. Сумите се посочват в български лева, без ДДС. Към справката се прилагат документи удостоверяващи размера на специализирания оборот – копия от договори /по желание на участника/ ИЛИ референции за изпълнени договори с посочени стойности на договорите, място и дата на изпълнение, както и други документи удостоверяващи наличието на специализиран оборот. При представяне на копия от изброените документи, участника ги заверява с подпис и печат на съответното длъжностно лице. 3. Справка-декларация за общия търговски оборот за последните 3 години /2011, 2012 и 2013г/ – Образец № 7. Сумите се посочват в български лева, без ДДС. Към Справката се прилагат заверени от участника копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за посочените в справката години: счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника; * Участниците, които са установени в чужда държава, представят счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи при горните условия, само ако публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е сключил «Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (трябва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строителство, определена по реда на Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.). Професионалната дейност, за която е сключена застрахователната полица, трябва да отговаря на предмета на поръчката и да е валидна минимум 180 дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Ако срокът на застраховките изтича преди сключване на договор за възлагане на настоящата обществена поръчка, застраховките следва да бъдат подновени. 2. Общ търговски оборот от цялостната дейност за последните три години – 2011, 2012 и 2013 или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – минимум двукратната стойност на поръчката, която е обявена от възложителя, като максимална прогнозна стойност. Оборота се посочва в български лева без ДДС. 3.Специализиран оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три години – 2011, 2012 и 2013г., или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – минимум еднократната стойност на поръчката, която е обявена от възложителя, като максимална прогнозна стойност. Оборота се посочва в български лева без ДДС. *Под „сходни” с предмета на поръчката дейности, навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изпълнението на договори, включващ поотделно или в комбинация следните основни дейности: ремонт, рехабилитация, изкърпване, асфалтиране на улици и пътища, включително ремонт и почистване на банкети. *При участие на обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние по т.2 и т.3 се прилага за цялото обединение, а не към всяко от лицата включенив него, а застраховката по т.1. следва да бъде представена от членовете в него, които съгласно разпределението на дейностите в договора за обединение ще извършват дейности по СМР (чл. 25, ал. 8 от ЗОП). ** При участие на подизпълнител, изискванията за общ и специализиран оборот по т.2 и 3 се отнасят и за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката, а застраховката по т. 1. следва да бъде представена и от подизпълнителя, който ще извършва дейности по СМР.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия от референции, договори или други документи удостоверяващи изпълнени договори с предмет сходен на предмета на поръчката; 2. Заверено от участника копие от Удостоверение за вписване, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или представи валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Заверени от участника копия на сертификати(или еквивалентни на тях). 4. Заверени от участника копия от граждански или трудови договори, дипломи за завършено образование и придобита професионална квалификация, автобиографии с посочване на заеманите до момента длъжности, копия от трудови книжки, други документи удостоверяващи изпълнение на изискванията за технически възможности и професионална квалификация на персонала. 5. Заверени от участника копия от свидетелство за регистрация на МПС(големия талон) или други документи за собственост на техническото оборудване, строителна техника и механизация, както и съответните договори за лизинг или наем, когато техниката не е собственост на участника.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил най-малко 3 броя договори за ремонт, рехабилитация, изкърпване и асфалтиране на улици и пътища, включително и почистване на банкети през последните 5 години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013г.). Участникът в процедурата трябва да притежава необходимата правоспособност за осъществяването на всички строително-монтажни дейности от предмета на поръчката, съгласно изискванията на Възложителя, обективирани в настоящите указания и българското законодателство. *** Независимо от броя на изпълнените договори, същият следва да отговаря на изискването за минимален специализиран оборот. 2. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи 2-ра група, 3-та категория, по смисъла на ЗУТ. 3. Участникът трябва да е сертифициран по стандарт ISO 9001:2008 или да има внедрена вътрешна система, покриваща изискванията на този стандарт (или еквивалентен на него). 4. Участникът следва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или да има внедрена вътрешна система, покриваща изискванията на този стандарт (или еквивалентен на него). 5. Участникът трябва да разполага с ключови експерти, които ще използва при изпълнението на обществената поръчка, които да отговарят на следните минимални изисквания за професионална квалификация и опит, както следва: 5.1. Ръководител на обекта – минимум 1 бр. Професионална квалификация: • Образование: магистър или висше, със специалност «Пътно строителство» или еквиввалент; • Общ професионален опит: минимум 5 години опит по специалността в областта на пътното строителство; 7.5.2. Технически ръководител – минимум 1 бр. Професионална квалификация: • Образование: минимум средно в областта на строителството. Общ професионален опит: минимум 3 години опит по специалността. 7.5.3. Координатор по качеството – минимум 1 бр. 7.6. Участникът следва да разполага с достатъчно собствено или наето оборудване и механизация за изпълнения на дейностите от предмета на поръчката. Техническото оборудване, строителна техника и механизация (собствени и/или наети) за изпълнение на конкретната обществена поръчка, по вид и характеристики, съобразно видовете работи, да са минимум както следва: Асфалтополагаща машина – 1 бр.; Валяк – лек стоманобандажен, от 4 до 6 тона – 1 бр; Валяк - тежък вибрационен стоманобандажен, от 6 до 8 тона – 1 бр; Валяк - гумен – 1 бр. Автогудронатор – 1бр; Самосвали с товароносимост минимум 10 т – 3 бр; Пътна фреза – 1 бр; Фугорезачка – 2 бр. Автометла – 1бр. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се прилагат за обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. *** При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителя, съобразно вида, дела и процента на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Фрезоване на съществуваща асфалтова настилка; тежест: 5
Показател: Изкръпване с изрязване, с асфалтобетонова смес; тежест: 15
Показател: Доставка и полагане на плътна асфалтова смес на 4 см /цялостно асфалтиране/”; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 8.8 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се закупува и получава в хартиен вариант, в сградата на Общинска администрация, гр. Берковица, пл. «Йордан Радичков» № 4, «Център за услуги и информация на гражданите». Цената на документацията е 8,80 лева с ДДС, която се внася в касата на Община Берковица при закупуване на документацията. Пълен достъп до цялата документация за участие в процедурата е осигурен и на официалният сайт на Община Берковица, Раздел «Обществени поръчки» - http://www.berkovitsa.bg/, считано от датата на публикуване на обявлението за обществена поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.04.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала - Общинска администрация Берковица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Заинтересованите кандидати и участниците имат право да обжалват решенията, действията и бездействията на Възложителя, както и съдържанието на решението, обявлението и документацията при условията на чл. 120, ал. 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 10 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията на адрес: гр. София, бул. Витоша № 18. В срока по ал. 5, т. 1 от чл. 120 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Не подлежат на сомостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ