Версия за печат

01042-2014-0002

BG-Трявна: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Трявна, ул. "Ангел Кънчев" № 21, За: Радостина Пухтова, Елена Колева, България 5350, Трявна, Тел.: 0677 62496, E-mail: obtryavna@unicsbg.net, Факс: 0677 62149

Място/места за контакт: общинска администрация Трявна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.obtryavna.org.

Адрес на профила на купувача: www.obtryavna.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи по проект „Да живеем в по – добра среда”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Трявна
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи по проект „Да живеем в по – добра среда” по две обособени позиции: ОП1 - Изграждане на улица за транспортен достъп до централна градска част – гр. Трявна; ОП2 - Реконструкция на ул. „Ангел Кънчев” - кръгово кръстовище – гр. Трявна. Поръчката е в изпълнение на договор №07/322/00831 от 09.12.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „ Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. сключен между община Трявна и ДФ "Земеделие".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва две обособени позиции: ОП1 - Изграждане на улица за транспортен достъп до централна градска част – гр. Трявна. ОП2 - Реконструкция на ул. „Ангел Кънчев” - кръгово кръстовище – гр. Трявна.

Прогнозна стойност без ДДС
1154278 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.03.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в следните размери: За Обособена позиция №1 – 8 000,00 лв. (осем хиляди лева); За Обособена позиция №2 – 3 400,00 лв. (три хиляди и четиристотин лева). Гаранцията може да бъде парична или банкова. Паричната гаранция трябва да бъде внесена на касата на община Трявна или по следната банкова сметка: Банка: БАНКА ДСК ЕАД ТРЯВНА; IBAN: BG81STSA93003304591237; ВIС: STSABGSF. Банковата гаранция трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно договор №07/322/00831 от 09.12.2013 г. сключен между ДФ "Земеделие" и община Трявна за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „ Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Помощта е в размер до 100 % от одобрените и извършени разходи, от които 80 % от Европейския съюз и 20 % от държавния бюджет.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и административни сведения за участника. 2. Копие от документа за регистрация на участника или декларация с единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 3. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, се представя договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), в който задължително се посочва представляващият.4. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие. 5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.2а, т.3 и т.4 от ЗОП. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. 8. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. 9. Декларация за срок за валидност на офертата. 10.Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор за обществена поръчка. 11. Декларация от участника, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 12. Декларация по чл. 56 / ал.1, т.8 от ЗОП за съгласие за участие като подизпълнител, при участие на подизпълнител. 13.Предложение за изпълнение на обществената поръчка по образец. 14. Технологично-техническа програма. 15. Линеен график. 16. Декларация за срок за изпълнение на поръчката. 17. Сертификати за съответствието на влаганите материали. 18. Декларация за предлаган гаранционен срок на СМР. 19. Ценово предложение. 20. Количествено-стойностна сметка. 21. Анализи на предлаганите единични цени. 22. Документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от отчета за приходи и разходи и от годишния счетоводен баланс за последните три години или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, или в зависимост от датата на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. Съгласно чл.23, ал.4 от ЗТР, това изискване не се прилага за участниците, които са регистрирани в Търговския регистър и са публикували годишните си финансови отчети. 2.Декларация по чл.50, ал.1, т.3 за общия оборот за последните три години или в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Декларация за оборота от строителство на подобни обекти, изпълнени през последните три години или в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 4. Заверено копие от застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежите, включени в предмета на поръчката по позицията, за която кандидатства.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е реализирал сумарно за последните три финансово приключени години или в зависимост от датата, когато участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот от дейността си в размер на: За обособена позиция №1 - 1 200 000 лв. без ДДС; За обособена позиция № 2 - 520 000 лв. без ДДС; 2.Участникът да има реализиран оборот за изпълнение на обекти, сходни с предмета на обособената позиция за която кандидатства, общо за предходните три финансово приключени години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко:За обособена позиция №1 - не по-малко от 800 000.00 лв. без ДДС; За обособена позиция №2 - не по-малко от 350 000.00 лв. без ДДС. 3. Участникът трябва да притежава застраховка професионална отговорност по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, която да покрива сумата на строително-монтажните работи по позицията, за която кандидатства както следва: за обособена позиция №1 - за строежи, попадащи в обхвата на ІV-та категория; за обособена позиция № 2 - за строежи, попадащи в обхвата на ІII-та категория.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП за договорите през последните пет години (до крайния срок за подаване на офертите) със същия или сходен предмет с предмета на обществената поръчка, придружена от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. 2. Заверено от участника копие на валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строежи с категория: за обособена позиция 1 - ІV-та; за обособена позиция 2 - ІІІ-та или документ за регистрация в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 3. Заверено от участника копие от валиден сертификат по ISO 9001:2008 за управление на качеството в строителството или еквивалент; OHSAS 18001 за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалент; ISO:14000, за управление на околната среда или еквивалент. 4. Списък на ключовия персонал за изпълнението на строителството с точно посочване на позицията, за която се предлага всяко лице, образователната и професионална квалификация.Копия от дипломи и сертификати на лицата посочени в списъка, копия от трудови книжки, референции от работодателя или всеки друг документ, удостоверяващ професионален опит, както и собственоръчно подписани автобиографии по образец. 5. Списък-декларация на техническото оборудване, строителна техника и механизация с приложени доказателства за собственост, респ. правното основание на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката (документи за собственост, заверени копия от инвентаризационни описи, договори за наем на съответните машини и съоръжения, фактури и др.).
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните пет години (до крайния срок за подаване на офертите) поне един договор със същия или сходен предмет с предмета на обществената поръчка. 2. Участникът да разполага с техническо оборудване, строителна техника и механизация (собствени и/или наети и/или лизинг или друго вещно право) за изпълнение на конкретната обществена поръчка, по вид и характеристики, съобразно видовете работи, от които минимум:За обособена позиция №1:Багер – 2бр.;Булдозер – 2бр.;Автобетонпомпа – 1бр.;Автобетоносмесител -2 бр.; Иглени вибратори – 4 бр.;Таблен вибратор – 4бр.; Релефен кофраж – минимум 450м;Кофраж за гладка стена – минимум 700,00м;Транспорни средство с товароподемност до 3t – 2бр. (за превоз на кофраж, армировка);Транспортно средство с товароподемност от 3t до 10t – 2бр. (за превоз на инертен материал и извозване на наноси от реката и земни маси);Челен товарач (Фадрома) – 1бр. Асфалторазстилач – 1бр., Автогудронатор – 1бр., Самоходен валяк вибрационен до 1,5 тона – 1бр., Валяк гумени бандажи до 16 тона – 1бр. За обособена позиция №2:Багер – 1бр.;Булдозер – 1бр.; Автобетонпомпа – 1бр.;Автобетоносмесител -2 бр.; Транспортно средство с товароподемност до 3t – 1бр. (за превоз на кофраж, армировка);Транспортно средство с товароподемност от 3t до 10t – 1бр. (за превоз на инертни материали и земни маси);Челен товарач (Фадрома) – 1бр. 3. Участникът /общо обединението/ да разполага с екип от квалифицирани специалисти, чрез които ще изпълнява СМР на обектите, предмет на съответната обособена позиция, който да включва съответните специалисти, имащи квалификация и правоспособност за изпълнение на видовете строежи по съответната категория. 4. Участникът да бъде вписан в централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително-монтажни работи за обособена позиция №1 - за строежи, попадащи в обхвата на ІV-та категория, за обособена позиция №2 - за строежи, попадащи в обхвата на ІII-та категория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 65
Показател: Техническо предложение ; тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 56 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата трябва да се внесе по банков път по следната сметка на възложителя: IBAN: BG31STSA93008411029000 BIC: STSABGSF, код 447000, в банка ДСК или на касата в сградата на общинската администрация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

в зала 403 на сградата на общинска администрация Трявна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е финансирана по мярка 322 „ Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. подкрапена от от европейския земеделски фонд за развитие на земеделските райони, съгласно договор №07/322/00831 от 09.12.2013 г. сключен между Държавен фонд "Земеделие" и община Трявна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3, срещу решението за откриване на процедурата, или в срок от 10 дни от получаването на документацията когато жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението, документацията не е публикувана едновременно с обявлението и е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на улица за транспортен достъп до централна градска част – гр.Трявна
1) Кратко описание

Изграждане на 240 м. улично платно; изграждане на 510 кв.м. тротоарни платна; изграждане на подпорни стени с дължина 310 м.; изграждане на улично осветление с 10 бр. стълбове.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

3) Количество или обем

Изграждане на една улица за транспортен достъп до централна градска част – гр. Трявна

Прогнозна стойност, без ДДС
806088 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.03.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на ул. „Ангел Кънчев” - кръгово кръстовище – гр. Трявна
1) Кратко описание

Разваляне на паважна настилка; разваляне на трошенокаменна настилка; полагане на бетон; изработка и монтаж на армировка; доставка и полагане на бетонови бордюри; доставка и монтаж на пътни павета; монтаж на предпазни парапети; постоянна хоризонтална и вертикална маркировка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

3) Количество или обем

Изграждане на едно кръгово кръстовище.

Прогнозна стойност, без ДДС
348190 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.03.2015 г.