Версия за печат

00580-2014-0006

BG-Самоков: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Самоков, ул."Македония" 34, За: инж. Евелина Перфанова - директор дирекция, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66729, E-mail: obsamokow@abv.bg, Факс: 0722 60050

Място/места за контакт: Община Самоков - дирекция ТСУЕП

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ОСНОВЕН И ТЕКУЩ РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА , ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ОБЩИНСКА ПЪТНА МРЕЖА /IV КЛАС/ И ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРКОЗОНИ В ОБЩИНА САМОКОВ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Населените места на Община Самоков
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ОСНОВЕН И ТЕКУЩ РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА , ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ОБЩИНСКА ПЪТНА МРЕЖА /IV КЛАС/ И ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРКОЗОНИ В ОБЩИНА САМОКОВ”, по зададени от възложителя видове работи на обща стойност до 2 787 030 /два милиона седемстотин осемдесет и седем хиляди и тридесет лева/ с включен ДДС.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252, 45233120

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„ОСНОВЕН И ТЕКУЩ РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА , ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ОБЩИНСКА ПЪТНА МРЕЖА /IV КЛАС/ И ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРКОЗОНИ В ОБЩИНА САМОКОВ”, по зададени от възложителя видове работи на обща стойност до 2 787 030 /два милиона седемстотин осемдесет и седем хиляди и тридесет лева/ с включен ДДС. 1.Обществената поръчка е с място на изпълнение - населените места в Община Самоков, участъци от Републиканските пътища в чертите на Община Самоков и участъци от общинска пътна мрежа IV клас. Ще се изпълнява както следва : 1.1.Основен ремонт на улици и тротоари в к.к. Боровец, на стойност до 100 000 лева с включен ДДС по зададени от Възложителя видове СМР. 1.2.Текущ ремонт на улици в гр. Самоков, населените места /селата/ на Община Самоков и к.к. Боровец на стойност до 1 108 930 лева с включен ДДС. - Извършване на текущ ремонт на улици в гр. Самоков, населените места /селата/ на Община Самоков и к.к. Боровец по зададени от Възложителя видове СМР на стойност до 1 100 000 лева с включен ДДС; - Извършване на текущ ремонт – поддържане на републиканските пътища в чертите на гр. Самоков на участъците от Републиканските пътища в града на стойност до 8 930 лева с включен ДДС, както следва: - II – 62 – бул. „Македония” ; - II – 82 – бул. „Софийско шосе” и бул. „Искър” ; - III – 822 – ул. „Търговска”, ул.„Проф. Васил Захариев” ; - III – 6206 – ул. „Рилска Малина” ; 1.3.Извършване на ремонт – Рехабилитация на път II-82, Костенец – Самоков – София, участък от км. 34+665 до км. 39+200 /в регулационния план на гр. Самоков /1-ва фаза/ на стойност до 1 200 000 лева с включен ДДС, съгласно Постановление №19 на МС от 07.02.2014г за одобрени допълнителни разходи/трансфери за изпълнение на проекти и програми за целите на Публичната инвестиционна програма ''Разтеж и развитие на регионите''. 1.4.Основен ремонт на общинска пътна мрежа /IV клас/ на стойност до 258 100 лева с включен ДДС. Извършване на основен ремонт на общинска пътна мрежа /IV клас/ по зададени от Възложителя видове СМР и участъци на следните пътища : - IV-82005 -II-82-к.к.Боровец-Бели Искър-III-6206 - IV-62065 -II-62-Самоков-Продановци –Райово - IV-18116-III-181-Железница - Ковачевци-Ярлово - IV-82022 -II-822 Самоков-Драгушиново-Злокучене - IV-62705 -III-627 Рельово - Белчин бани-Белчин -II-62 - IV-82015 - II-6206-Самоков - Говедарци - Мала Църква - IV-82023 - III-82-Самоков - София - Широки дол - IV-82025-II-82-С-ов - София-Горни Окол-Долни Окол -II 82 - IV-82004-II-82-Долна баня-Самоков-Гуцал-III -822 - IV-62712 - III-627 Рельово – Алино 1.5.Изграждане на паркозони в гр. Самоков на обща стойност до 120 000 лева с включен ДДС, по зададени от Възложителя видове СМР: - Изграждане на паркозони в кв. "Самоково" - бл.19, бл.32, бл.27и бл.25 на стойност до 60 000 лева с включен ДДС, по зададени от Възложителя видове СМР. - Изграждане на паркозони в кв. "Възраждане" - бл.27, бл.12 и бл.3 на стойност до 60 000 лева с включен ДДС, по зададени от Възложителя видове СМР.

Прогнозна стойност без ДДС
2322525 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 27 000 (двадесет и седем хиляди лева) лева. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от неговата стойност. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се определя от кандидата. Банкова сметка на Община Самоков за внасяне на депозити за гаранции: IBAN BG54 CECB 9790 3362 1198 00; BIC: CECBBGSF; в "ЦКБ" АД, клон Самоков.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно поименния списък за капиталови разходи на Община Самоков за 2013г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А. Документи за подбор, представяни от участниците – Плик №1 : А. I. Съгласно чл.56 от ЗОП, всяка оферта трябва да съдържа: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението и разпределението на работите между членовоете на обедиенението; 3. Документ за гаранция за участие; 4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно образци 1А, 1Б и 1В; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – в плик 2 ; 8. Декларация за подизпълнители, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие съгласно образец 2; 9. Предлагана цена – в плик 3; 10. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда - в случаите, когато обществената поръчка е за строителство съгласно образец 4; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор съгласно образец 4А; 12. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 13. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 14. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1, 4, 5, 6 и 11 се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 15.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 15.1.Документите по т.1 и 6 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 15.2.Документите по т.4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП 15.3.Декларация по т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. 16. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 1 се представя в официален превод, а документите по т. 4, 5, 6 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. 17. Административни сведения за кандидата съгласно приложения образец. 18. Заявление за участие – попълнен и подписан образец; ( Приложение) № 6.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 20. Документи /доказателства/ за икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; Когато някой посочените документи липсва или не отговаря на изискваниятя, участника ще бъде отстранен от участие в процедурата. 20.2.Удостоверение за декларирани данни и справка за актуалното състояние на действащите трудови договори на служителите /персонала/ на кандидата в НАП – документи издадени от НАП . Справката трябва да е направена не по – рано от 10 работни дни преди подаването на офертата . 20.3.Копия от годишен счетоводен баланс /отчет за финансовото състояние/, отчет за приходите и разходите /отчет за всеобхватния доход/, годишните данъчни декларации, за всяка от предходните три години – 2011г, 2012г и 2013г, заверени съгласно Закона за счетоводството, както и „вярно с оригинала” от участника; за обединенията – представя се за всички юридически лица в обединението. 20.4.Доказване на положителен финансов резултат за всяка от последните три години. 20.5.Достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент за финансиране на предмета на обществената поръчка в размер не по-малък от 200 000 лева без ДДС. Доказва се с удостоверение от банка – в оригинал. 20.6.Копие от застраховка за професионална отговорност; за обединенията – представя се за всички юридически обединението заверено „вярно с оригинала”. 20.7.Най-малко една банкова референция от обслужващи банки за участника (в оригинал); за обединенията – представя се за всички юридически лица в обединението.
Минимални изисквания: 20.1.Участника трабва да има оборот от изпълнени подобни обекти на стойност не по-малко от 4 500 000 лева с вкл. ДДС, общо за последните три години – 2011г, 2012г и 2013г/под подобни обекти се разбира строителство и ремонт на улици, пътища, и пътни съоръжения/. Доказва се със справка за изпълнени подобни обекти през последните три години /2011г, 2012г и 2013г/ съгласно приложение № 9. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, доказателствата по т.20.1. се представят общо за обединението, съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 21. Документи /доказателства/ за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; Когато някой посочените документи липсва или не отговаря на изискваниятя, участника ще бъде отстранен от участие в процедурата. 21.1.Участникът следва да представи удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя по необходимата категория за обекти втора група – от първа до четвърта категория – заверено копие. Когато кандидатът е обединение, удостоверение за вписване в ЦПР се изисква от всеки от участниците в обединението. 21.2.Представяне на сертификати по - Системи за Управление на Качеството – ISO - копия, заверени от участника за : - ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството или еквивалент, като обхвата на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката; - ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалент; - OHSAS 18001:2007 за безопасни условия на труд в строителството или еквивалент; - SA 8000:2008 или еквивалентен за социална отговорност. Когато кандидатът е обединение, сертификати по - Системи за Управление на Качеството – ISO се изискват от всеки от участниците в обединението. 21.4. Декларация - списък за заетия технически персонал. Списъкът следва да отговаря на спправката от НАП /по – горе/. Работниците трябва да бъдат наети с действащи трудови договори. Минимални изисквания за ръководен състав - ръководител обект /да има завършено висше образование придобита образователна степен – магистър, с професионална квалификация – строителен инженер, специалност – транспортно строителство с мин. стаж – 5 години; да има опит в изпълнението на поне 1 обект сходен с предмета на поръчката/, трима технически ръководители /да имат завършено висше или средно образование – с образователна степен строителен инженер – магистър, бакалавър или строителен техник с мин. стаж – 3 години, координатор по безопастност и здраве - с образователна степен строителен инженер – магистър или бакалавър с валиден сертификат за преминат курс и успешно положен изпит за координатор по безопастност и здраве; да се предстаявят и копия от документи /дипломи, сертификати и референции/ за квалификацията на техническия персонал. Нает изпълнителски състав за строителни и пътни работници, участникът следва да има три работни групи от по минимум 10 работника всяка, т.е. 30 строителни и пътни работници. 21.5. Списък - декларация на изпълнени договори /обекти/ с предмет, подобен на предмета настоящата поръчка, през последните 5 /пет/ години, както и наличие на не по-малко от 5 /пет/ препоръки за добро изпълнение на подобни обекти от списъка съгласно приложение № 10. 21.6.Списък на основните строителни материали и елементи, които кандидатът възнамерява да използва, както и доказателства за доставка и произход на пътен битум, дизелово гориво, каменни фракции – представят се копия от договори за доставка и сертификати за произход;
Минимални изисквания: 21.3.Описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на изискваното от Възложителя качество при изпълнение на поръчката, минимални изисквания: 21.3.1.Наличие на собствени или наети строителни съоражения – асфалтова база на разстояние не повече от 60 км от гр. Самоков или мобилна асфалтова база. При наличие на мобилна асфалтова база е необходимо да се представят съответното разрешение от РИОСВ - София за поставянето и на територията на Община Самоков. Участникът трябва да докаже, че разполага със собствен или нает терен в производствената зона на Община Самоков за поставянето на асфалтовата база. Доказва се с копия от нотариален акт или договор за наем. Трошачно – сортировъчни инсталации, както и лицензирани системи за производствен контрол /СПК/ с оглед изпълнение в срок и с нужното качество на зададените в поръчката СМР. Доказва се с копие от инвентарната книга, копия от документ за собственост или договори за наем, също така и документ за собственост на наемодателя . 21.3.2. Наличие на материално складова база – собствена или наета за организиране на опорен пункт за извършване на дейностите, предмет на поръчката. Материално - складовата база трябва да бъде разположена в производствената зона на Община Самоков. Доказва се с копие от инвентарната книга, копия от документ за собственост или договори за наем, придружени от копия на документи за собственост на наемодателя и копие от акуална скица. 21.3.3. Наличие на собствена или наета строителна механизация, с която да се изпълняват СМР – минимални изисквания: асфалторазстилачи – 2 броя, валяци- 2 броя, челен товарач – 2 броя, комбиниран багер – 2 броя, пътна фреза – 1 брой, машина за рязане на асфалт – 1 брой, грейдер – 1 брой, механична трамбовка – 1 брой, водоноска – 1 брой, моторна духалка – 1брой, битумна тoпилка – 1брой, товарни коли – 4 броя. Доказва се с копия от: инвентарната книга, документи за собственост или договори за наем.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: най – ниска предложени цени с тежест на оценяване ; тежест: 60
Показател: технология за изпълнение на основните видове СМР; тежест: 20
Показател: организация на изпълнение на строителството; тежест: 10
Показател: предложение за изполване на местни трудови ресурси ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Община Самоков, ул."Македония" N 34, партер, гише - каса. Банкова сметка на Община Самоков за закупуване на документации за обществени поръчки IBAN : BG40 CECB 9790 8462 1198 01, код плащане: 44 70 00, BIC: CECBBGSF; в "ЦКБ" АД, клон Самоков.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на 3 ет. в сградата на Община Самоков.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ