Версия за печат

00028-2014-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831661388

Министерство на регионалното развитие, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Лилия Спасова, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9405413, E-mail: LSpasova@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Регионално развитие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Изграждане на материално – техническата база на асоциациите по ВиК и Екипа за управление на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК” с две обособени позиции: Обособена позиция № 1 - Доставка на компютърно оборудване за нуждите на асоциациите по ВиК; Обособена позиция № 2 - Доставка на компютърно оборудване и консумативи за Екипа за управление на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Р.България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

За Обособена позиция №1: Доставка, инсталиране и конфигуриране, включително от точката за достъп до интернет до всяко доставено, по настоящата процедура, крайно устройство в офис в 27 бр. областни администрации, който ще се използва от учредените в съответната област АВиК, независимо от техния брой. Офисите на АВиК ще бъдат обособени в сградите на 27 областни администрации (без област София – град), съгласно приложения Списък с адресите им. Основната цел на договора по настоящата обществена поръчка, е да се обезпечат асоциациите по ВиК със съвременно IT оборудване, за изпълнение на дейности осигуряващи правилното и ефективното управление на ВиК системите и да се създадат подходящи условия за работа на екипа за управление на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК”. Основни дейности за обособена позиция №1: 1 Доставка на компютърното и мрежово оборудване в офиса на АВиК, обособен в сградата на съответната областна администрация, в 27 бр. областни администрации; 2 Инсталиране на място на компютърното и мрежово оборудване в офиса на АВиК, обособен в сградата на съответната областна администрация; 3 Конфигуриране и настройване, от точката за достъп до интернет до всяко доставено, по настоящата процедура, крайно устройство в офиса на АВиК, обособен в сградата на съответната областна администрация. 4. Осъществяване гаранционното обслужване на доставеното оборудване, включително и разрешаване на възникналите проблеми по телефона или на място свързани с компютърното и мрежово обслужване и максимално бързо възстановяване работоспособността на техниката. За Обособена позиция №2: Доставка на компютърното оборудване в сградата на Министерството на регионалното развитие съгласно Приложение №1 от Техническата спецификация. Основната цел на договора по настоящата обществена поръчка, е да се обезпечи ЕУП със съвременно ИТ оборудване и консумативи за него, за изпълнение на дейностите осигуряващи ефективното управление на проекта. Основни дейности за обособена позиция №2: 1. Доставка на компютърното оборудване в сградата Министерство на регионалното развитие, София, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ №17-19. 2. Осъществяване гаранционното обслужване на доставеното оборудване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция №1:Компютърна конфигурация (вкл.монитор, мишка, клавиатура, операционна система) - 81 бр.; Лаптоп -27 бр.;Лиценз за MS office и антивирусна програма-108 бр.;ММ прожектор - 27 бр.;Рутер-27бр.;Суич - 27 бр.;UPS - 27 бр.;Многофункционално устройство (скенер, принтер, факс и копир) - 27 бр. За обособена позиция №2: Компютърна конфигурация , лицензи (MS office и антивирусна програма) и операционни системи - 2 бр.; Лаптоп, лицензи (MS office и антивирусна програма) и операционни системи - 2 бр.; Мултифункционално устройство - цветен принтер, скенер, копир - формат А3 - 1 бр.; Факс - 1бр.; Мултимедиен проектор - 1бр.

Стойност, без да се включва ДДС
361680 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

28.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD /БНБ/. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие е в размер на 3000,00 (три хиляди) лева - за обособена позиция № 1 и 250,00 лева (двеста и петдесет)за обособена позиция №2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на договора. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на възнаграждението се извършва както следва: За обособена позиция №1: ще се извършва на календарно тримесечие, след изготвяне и приемане на тримесечен (календарен) отчет и след подписване на приемно - предавателни протоколи за доставеното през тримесечието компютърно оборудване на съответния брой АВиК от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя, Акт за изплащане на извършени дейности” (по образец) и предоставяне на оригинална фактура. Плащането за последното тримесечие се извършва след представяне от Изпълнителя на окончателния доклад. за обособена позиция №2: ще се извърши след подписване на приемно - предавателен протокол за доставеното компютърно оборудване и консумативи за екипа за управление на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК“ от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя, Акт за изплащане на извършени дейности” (по образец) и предоставяне на оригинална фактура. След подписване на приемо-предавателните протоколи и актовете за изплащане на извършените дейности, Изпълнителят представя на Възложителя оригинална фактура на стойност - равна на стойността на Акта, като за Възложителя възниква задължение да извърши плащането на сумата по фактурата в срок до 10 (десет) работни дни от нейното представяне.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. В този случай документите по чл.56, ал.1, т.1 и т.6 се представят от всяко физическо или юрид. лице, включено в обединението. При участници обединения следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Документът се представя и в официален превод;Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 2.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от "а до д" и ал. 2, т.2а - първо предложение и т.5 от ЗОП; 3.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал. 2, т.1 и т.3 от ЗОП; 4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП ; 5.Декларация за приемане условията в проекта на договора;6.Документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.9. Декларация за за отсъствие на обстоятелства по член 106, параграф 1 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 25 октомври 2012 относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета. След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал.8 и9 отЗОП и прегледа им, от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл. 47,ал.1, т.1 б. от "а до д",т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т. 2а-първо предложение, т.3 и т.5 (е обявен в несъстоятелност, е в производство по ликвидация, има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социално осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен;е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки) и ал. 5 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварителните условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото е установено по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.) Копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години, оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; (заверено от участника копие) * Участниците не са длъжни да представят заверено копие от годишните финансови отчети в случаите, когато те са обявени в Търговския регистър. Горното изискване е приложимо за чуждестранни участници, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.) Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните 3 (три) финансово приключени години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника по Образец № 18 от документацията за участие в процедурата. * Тази декларация се попълва от участник, чиито части от ГФО не подлежат на публикуване или от които не е виден общия оборот. ** В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има оборот от дейността си общо за предходните 3 (три) финансово приключени години в размер на 600 000,00 лева (шестстотин хиляди) лева без ДДС за обособена позиция № 1 и 60 000,00 лева (шестдесет хиляди) лева без ДДС за обособена позиция № 2. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените изисквания се прилагат за обединението като цяло. ** Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага в зависимост от вида и дела на тяхното участие. *** Когато участникът участва едновременно и за двете обособени позиции, трябва да има минимален оборот сумарно 660000,00 лева без ДДС и за двете обособени позиции.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за доставки сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години - по Образец № 10 от документацията за участие в процедурата, считано до крайния срок за подаване на офертите, придружен от препоръки за добро изпълнение. * Под доставки „сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на компютърно оборудване. За доказване на техническите възможности, участникът следва да представи препоръки от предишни възложители с указване на вида и на обема на извършените дейности, дата и място на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките се представят като заверени от участника копия. 2. Копие от оторизационно писмо или еквивалентен документ потвърждаващ, че участникът е оторизиран представител за доставка и сервиз от производителя на съответната техника за България , придружен със списък на сервизните си бази с адрес, телефон, e-mail и лице за контакт или друг документ доказващ, че ресурсите на други физически или юридически лица са на разположение на участника. 3. Копие от валиден сертификат за качество по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен в областта на предмета на поръчката на участника и производителите на предлаганoто оборудване и офис консумативи. 4. Копие на валиден сертификат за Информационна сигурност по стандарта ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен и/или валиден сертификат за управление на услугите в IT сектора по стандарт ISO/IEC 20000-1: или еквивалентен. 5./ Само за обособена позиция №1 / Списък на екип от експерти, ангажирани за изпълнение на поръчката - попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация Образец № 13, придружен със заверени от участника копия на: • копия от дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация; • сертификати, лицензи, свидетелства и др. документи, от които възложителят да установи по несъмнен начин, че предложеният екип има необходимия изискван опит и квалификация в областите от предмета на поръчката. • за всеки член от екипа се представя професионална автобиография по Образец № 14 от документацията за участие в процедурата и списък на изпълнени договори в областта на предмета на поръчката, в изпълнението на които е участвал. Списъкът следва да е придружени от копия на референции. • Опитът в посочената сфера се доказва и с представяне на копия на трудови, осигурителни книжки или други еквивалентни документи, от които да става видно заеманите позиции и периода на заемането им. *Копията на всички представени документи следва да бъдат заверени „Вярно с оригинала”.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има изпълнени най–малко 3 /три/ договора за доставки, сходни с предмета на поръчката за последните три години, считано до крайния срок за подаване на офертите. * Под доставки „сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на компютърно оборудване. 2. Участникът следва да бъде оторизиран представител за доставка и сервиз от производителя на съответната техника за България и да притежава сервизни бази. * Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на разположение тези ресурси. 3. Участникът и производителите на предлаганoто оборудване и офис консумативи трябва да притежават валиден сертификат за качество по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен в областта на предмета на поръчката. * Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 4. Участникът да притежава валиден сертификат за Информационна сигурност по стандарта ISO/IEC 27001:2005 или еквивалентен и/или валиден сертификат за управление на услугите в IT сектора по стандарт ISO/IEC 20000-1: или еквивалентен. 5. / Само за обособена позиция №1 / При изпълнението на дейностите и постигането на резултатите Изпълнителят следва да формира постоянен екип от експерти, както и при необходимост, да привлече други експерти (неключови) със специфичен опит в областите на поръчката. Постоянният екип трябва да включва минимум ръководител на екипа и един ключов експерт. Изискванията към квалификацията: Ръководител на екипа – следва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • висше образование, образователна степен „Магистър“ в една от следните области: компютърни системи и технологии, информационни технологии, компютърни науки и инженерство, компютърни мрежи или еквивалент • 5 (пет) години професионален опит по специалността; • опит в координирането и/или управлението и/или изпълнението на дейностите по минимум 2 (два) проекта/договора в области, сходни с предмета на настоящата поръчка. Ключов експерт 1 – „Асистент“ следва да има квалификация и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • висше образование, образователна степен „Бакалавър“ или професионално образование в една от следните области: компютърни системи и технологии, информационни технологии, компютърни науки и инженерство, компютърни мрежи или еквивалент. • 2 (две) години професионален опит по специалността; • участие в изпълнението на минимум 1 (един) проект/договор в области, сходни с предмета на настоящата поръчка. * С един договор може да бъде доказан опит на ръководителя на екипа и/или на ключовия експерт. ** За области „сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на компютърно оборудване. *** Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: За обособена позиция №1 - Показател за оценка е: "Технически средства" с тежест 40% с два подпоказателя относими към техническите характеристики на оборудването. ; тежест: 40
Показател: За обособена позиция № 1 - показател "Предложена цена "; тежест: 60
Показател: За обособена позиция № 2 - показател за оценка е "Техническо предложение" с тежест 40% със седем подпоказателя относими към техническите параметри на оборудването.; тежест: 40
Показател: За обособена позиция № 2 - показател "Предложена цена " ; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

09-14-004

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

МРРБ, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на обществената поръчка е е съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-5111328-C001 по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013“ (ОПОС), подписан на 20.06.2012 г. между Министерството на регионалното развитие и Министерството на околната среда и водите за изпълнение на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК“.

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в процедурата са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото документацията по настоящата поръчка е публикувана на електронната страница на Възложителя: www.mrrb.government.bg. Прогнозната стойност посочена в раздел II 2.1 да се счита за максимална стойност на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП, като срокът за обжалване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна", ул. "Св.Св. Кирил и Методий" №17-19, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на компютърно оборудване за нуждите на асоциациите по ВиК”
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране и конфигуриране, включително от точката за достъп до интернет до всяко доставено, по настоящата процедура, крайно устройство в офис в 27 бр. областни администрации, който ще се използва от учредените в съответната област АВиК, независимо от техния брой. 1 Доставка на компютърното и мрежово оборудване в офиса на АВиК, обособен в сградата на съответната областна администрация, в 27 бр. областни администрации съгласно Приложение № 1 и Приложение № 2 към Техническата спецификация; 2 Инсталиране на място на компютърното и мрежово оборудване в офиса на АВиК, обособен в сградата на съответната областна администрация; 3 Конфигуриране и настройване, от точката за достъп до интернет до всяко доставено, по настоящата процедура, крайно устройство в офиса на АВиК, обособен в сградата на съответната областна администрация. 4. Осъществяване гаранционното обслужване на доставеното оборудване, включително и разрешаване на възникналите проблеми по телефона или на място свързани с компютърното и мрежово обслужване и максимално бързо възстановяване работоспособността на техниката.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Компютърна конфигурация (вкл.монитор, мишка, клавиатура, операционна система) - 81 бр.;Лаптоп-27 бр.;Лиценз за MS office и антивирусна програма - 108 бр.;ММ прожектор - 27бр.; Рутер - 27бр.; Суич - 27.бр.; UPS - 27бр.; Многофункционално устройство (скенер, принтер, факс и копир) - 27 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
336150 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 28.02.2015 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Прогнозната цена да се счита за максимална. Срок за изпълнение - 28.02.2015 г.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на компютърно оборудване и консумативи за Екипа за управление на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК“.
1) Кратко описание

Дейността по обособена позиция № 2 предвижда закупуване и доставка на компютърно оборудване и консумативи за тях, необходими за дейността на екипа за управление на проекта (ЕУП).Доставка на компютърното оборудване в сградата на Министерството на регионалното развитие съгласно Приложение №1 от Техническата спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Компютърна конфигурация , лицензи (MS office и антивирусна програма) и операционни системи - 2 бр.; Лаптоп, лицензи (MS office и антивирусна програма) и операционни системи - 2 бр.; Мултифункционално устройство - цветен принтер, скенер, копир - формат А3 - 1 бр.; Факс - 1бр.; Мултимедиен проектор - 1бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
25530 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.09.2014 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Прогнозната стойност да се счита за максимална. Срок за изпълнение - 30.09.2014 г.