Версия за печат

00233-2014-0009

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg.

Електронен достъп до информация: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Петя Кожухарова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9322398, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Служба "Деловодство"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Поддържане на железопътната инфраструкутура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Оценка на съответствието на всички части на инвестиционните проекти по проект „Подготовка на проект „Рехабилитация на железопътния участък Пловдив – Бургас – Фаза 2“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централен офис в гр. София, като ще извърши и необходимите посещения на регионите в обхвата на проекта.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Приемането на Република България в Европейския съюз налага интегрирането на транспортната ни система в европейската, въвеждане и утвърждаване на европейските стандарти за модерен, екологосъобразен и сигурен транспорт, действия за хармонизиране на българското законодателство с европейското, смяна на собствеността в транспортния сектор и навлизане на голям брой частни компании на пазара на транспортни услуги, което да повиши качеството на предлаганите услуги на базата на изградените конкурентни отношения. В обхвата на „Подготовка на проект „Рехабилитация на железопътния участък Пловдив – Бургас – Фаза 2“ се включва подготовката на следните проекти (П): П1 –„Развитие на жп възел Пловдив”; П2 –„Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“, включващ дейностите по следните позиции: Поз.1 –Изграждане на оптичен кабел по линията Пловдив – Бургас; Поз.2– Премахване на прелезите и изграждане на надлези/подлези за железопътния участък Пловдив – Бургас; Поз.3 – Изграждане на системи за сигнализация по жп линия Пловдив – Бургас (ETCS ниво 1, версия 2.3.0d); Поз.4 – Рехабилитация на железопътен участък Пловдив – Оризово; Поз.5 – Модернизация на железопътен участък Оризово – Михайлово; Поз.6 – Модернизация на железопътен участък Ямбол – Зимница, при гара Завой; Поз.7 – Реконструкция на стрелковото развитие на гара Зимница; Поз.8 – Рехабилитация на контактната мрежа в междугарието Зимница – Церковски, вкл. гара Стралджа; Поз.9– Рехабилитация на железопътната отсечка Стралджа – Церковски; Поз.10 –Ремонт на сгради и съоръжения в гаров комплекс Карнобат; Поз.11– Изграждане на защитен лесопояс в междугарието Черноград – Айтос; Поз.12 – Внедряване на гарови централизации в участъка Карнобат – Бургас,

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71530000

Описание:

Строителни консултантски услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на поръчката е изготвяне на експертни оценки и извършване на оценката на съответствието на всички части на инвестиционните проекти, включени в обхвата на проект „Подготовка на проект „Рехабилитация на железопътен участък Пловдив – Бургас – фаза 2“. Настоящата обществена поръчка включва следните основни дейности: 1.Извършване на оценка за съответствие на всички части на проектите със съществените изисквания към строежите (включително оценка за съответствие на част „Конструктивна”, съгласно изискванията на чл.142, ал.10 от ЗУТ и „Енергийна ефективност“, съгласно изискванията на чл. 169, ал.1 т.6 и чл.142, ал.11 от ЗУТ), съгласно задължителния обхват на чл. 142 и чл. 169 от ЗУТ и заверяване на всички части (графични и текстови за оценка на съответствието, включително на част „Конструктивна“ и „Енергийна ефективност“ ) на всички проекти включени в обхвата на поръчката. 2. Изготвяне на комплексни доклади за оценката на всички проекти, включващи и докладите от извършената оценка за част „Конструктивна“ и „Енергийна ефективност“. 3.Изготвяне на План за управление на риска и План за осигуряване на качеството. 4.Изготвяне на експертни оценки за следните разработки: Технически спецификации и приложения (изготвени/актуализирани) за избор на изпълнители и консултанти за проектиране и строителство; оценка на съответствието и строителен надзор; оценка на съответствието с изискванията за оперативната съвместимост и археологически наблюдения и проучвания по време на строителството за всички проекти включени в обхвата на поръчката. Стратегия за експлоатация и поддръжка за проектите: П1 – „Развитие на жп възел Пловдив“; П2 – „Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“ Стратегия за изпълнението на проектите: П1 – „Развитие на жп възел Пловдив“; П2 – „Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“ 5.Осъществяване на контрол на строителните продукти по чл. 169б, ал. 1 при извършване на оценка на съответствието на проектите П1 и П2. 6. Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве на етап проектиране, съгласно изискванията на чл. 5 ал. 1 от Наредба № 2/22.03.2004г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на проектирането. 7. Разработване планове по безопасност и здраве съгласно чл. 9 и 10 от Наредба № 2/22.03.2004г. на МРР и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на проектирането. 8. Окомплектоване и внасяне от името на Възложителя пълната документация за съгласуване и одобряване на инвестиционните проекти от компетентните органи съгласно изискванията на чл.143 и чл. 145 от Раздел II „Съгласуване и одобряване на инвестиционните проекти”, Глава осма на ЗУТ. Резултати, които трябва да бъдат постигнати от изпълнението на договора за „Оценка на съответствието на всички части на инвестиционните проекти по проект „Подготовка на проект „Рехабилитация на железопътен участък Пловдив – Бургас – фаза 2“ са: Изготвени план за качество и план за управление на риска; Извършена експертна оценка по проекта; Извършена оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички проекти и изготвени Комплексни доклади; Съгласувани и одобрени идейни, технически и работни проекти.

Стойност, без да се включва ДДС
315176 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

16

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците в процедурата представят гаранция за участие в размер на 3 000 лв.Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” №10, удостоверено с платежно нариеждане.В документа задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:Оценка на съответствието на всички части на инвестиционните проекти по проект „Подготовка на проект „Рехабилитация на железопътен участък Пловдив – Бургас – фаза 2“.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от предлагана цена без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс един месец, или постъпила парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане.В документа задължително следва да бъде записано: Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет:Оценка на съответствието на всички части на инвестиционните проекти по проект „Подготовка на проект „Рехабилитация на железопътен участък Пловдив – Бургас – фаза 2“.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 3.За превеждане на аванс по договора от възложителя избраният изпълнител представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане и със срок на валидност до окончателното му възстановяване. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Цената се представя в лева без ДДС, съгласно ценова оферта по образец, определена съгласно условията, посочени в документацията.2. Начин на плащане: Плащанията ще се извършват с платежно нареждане, срещу издадена фактура в оригинал,в рамките на 30 дни, както следва:1. Авансово плащане-до 20% от стойността на договора без ДДС и представена Гаранция за авансово плащане.Авансът се приспада на равни части от първите пет междинни плащания.2.Междинни плащания, в срок от 30 дни от представяне на фактура в оригинал,както следва: Първо междинно плащане-14% от с-та на договора без ДДС, при одобрен Доклад за експертна оценка на Технически спецификации и приложения за изпълнение на проект „Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“ - Позиция 1 Изграждане на оптичен кабел по линията Пловдив – Бургас; Позиция.4 Рехабилитация на железопътен участък Пловдив – Оризово; Позиция.6 Модернизация на железопътен участък Ямбол – Зимница, при гара Завой; Позиция 9 Рехабилитация на железопътната отсечка Стралджа – Церковски; Позиция 11 Изграждане на защитен лесопояс в междугарието Черноград – Айтос;Позиция 12 Внедряване на гарови централизации в участъка Карнобат–Бургас. Второ междинно плащане-24% от с-та на договора без ДДС, при одобрени Комплексни доклади за оценка на съответств.за проект„Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“-Позиция 1 Изграждане на оптичен кабел по линията Пловдив – Бургас; Позиция4 Рехабилитация на железопътен участък Пловдив–Оризово; Позиция6 Модернизация на железопътен участък Ямбол–Зимница, при гара Завой; Позиция 9 Рехабилитация на железопътната отсечка Стралджа–Церковски; Позиция 11 Изграждане на защитен лесопояс в междугарието Черноград–Айтос;Позиция 12 Внедряване на гарови централизации в участъка Карнобат–Бургас.Трето междинно плащане- 24% от с-та на договора без ДДС, при одобрени от възложителя Комплексни доклади за оценка на съответств.на проект „Развитие на жп възел Пловдив“ и проект„Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“ – Позиция.2 Премахване на прелезите и изграждане на надлези/подлези за железопътния участък Пловдив – Бургас; Позиция.3 Изграждане на системи за сигнализация по жп линия Пловдив – Бургас (ETCS ниво 1, версия 2.3.0d); Позиция 5 Модернизация на железопътен участък Оризово – Михайлово; Позиция 7 Реконструкция на стрелковото развитие на гара Зимница; Позиция 8 Рехабилитация на контактната мрежа в междугарието Зимница – Церковски, вкл. гара Стралджа; Позиция.10 – Ремонт на сгради и съоръжения в гаров комплекс Карнобат.Четвърто междинно плащане- 9% от с-та на договора без ДДС, при одобрен Доклад за експертна оценка на Стратегия за експлоатация и поддръжка за проекти „Развитие на жп възел Пловдив“и „Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“.Пето междинно плащане-9% от с-та на договора без ДДС, при одобрен Доклад за експертна оценка на Стратегия за изпълнението на проекти „Развитие на жп възел Пловдив“ и „Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив– Бургас“. Шесто междинно плащане-10% от с-та на договора без ДДС, при одобрен Доклад за експертна оценкана Технически спецификации и приложения за изпълнение на проект „Развитие на жп възел Пловдив“ и проект„Подготовка за строителство на участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас“ – Позиция2 Премахване на прелезите и изграждане на надлези/подлези за железопътния участък Пловдив – Бургас;Позиция3;Позиция 5 Модернизация на жп участък Оризово–Михайлово;Позиция 7 Реконструкция на стрелковото развитие на гара Зимница; Позиция 8 Рехабилитация на контактната мрежа в междугарието Зимница–Церковски, вкл. гара Стралджа; Позиция10 Ремонт на сгради и съоръжения в гаров комплекс Карнобат.3. Окончателно плащане 10% от с-та на договора, без ДДС,в срок от 30 дни след приет Окончателен доклад и констативен протокол за верифициране на плащането.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от посочените обстоятелства. Декларациите, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларациите се представят и за тях.2. Документи за регистрация: Участниците, български юридически лица или еднолични търговци представят ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Чуждестранните юридически лица представят документа за регистрация в официален превод. Участниците български и чуждестранни физически лица представят копие от документ за самоличност. Чуждестранните физически лица представят документа в официален превод. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представя за всеки от тях.3.Валиден лиценз, издаден от Министерството на регионалното развитие и благоустройството при условията и реда на чл.166, ал.2 от ЗУТ (редакция до 26.11.2012 г.), придружен със списък (неразделна част от лиценза) на правоспособните физически лица (копия, заверени от участника) или Удостоверение, издадено от Началника на Дирекцията за национален строителен контрол при условията и реда на чл.166, ал.2 от ЗУТ. Когато участниците са чуждестранни лица, съгласно чл. 166, ал.7 от ЗУТ, представят копие от удостоверение, с което им се дава право да упражняват дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ: издадено по реда на чл. 6а, във връзка с чл. 8а от Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор (отм., бр. 103 от 28.12.2012 г., в сила от 28.12.2012 г.) или - издадено по реда на чл. 9 или чл. 10 от Наредба № РД-02-20-25 от 3.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага към лицата в обединението, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката.Изискването се отнася и за подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.4. Удостоверение за вписване в регистъра на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл.23, ал.4 (ред. до 12.03.2013 г.) или чл. 23а, ал. 1 от ЗЕЕ за лицата, които ще извършват оценка на съответствието на инв.проект, част “Енергийна ефективност”, съгл.чл.142 ал.11 от ЗУТ. За чуждестр.лице се прилага разпоредбата на чл.49, ал.1 от ЗОП.5. Сертификат, лиценз и/или удостоверение за лицата, определени да осъществяват функциите на координатори по БЗ съгл. Наредба 2/22.03.2004 год. на МТСП и МРРБ. за миним.изискв. за ЗБУТ при извършв. на СМР.Продължава в поле VІ.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1,т.3 от ЗОП: - Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ, или еквивалент; - Информация за специализирания оборот от услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните три години (2011,2012 и 2013 т.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си Ако участникът е обединение документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Наличие на валидна застрахователна полица за застраховка професионална отговорност, съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалент. Ако участникът е обединение документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Специализираният оборот на участника от услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, трябва да бъде най-малко 600 хил. лв. общо за последните 3 години (2011 г., 2012 г., 2013 г.). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за специализиран оборот от услуги с предмет сходен с предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за специализиран оборот от услуги с предмет сходен с предмета на поръчката се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. Под „услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбират услуги по извършване на оценка на съответствие и/или строителен надзор за ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на жп инфраструктура и/или метрополитен;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно51, ал.1, т.1, т.7 от ЗОП:1.списък на основните договори за услуги, с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение 2. Списък на лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, придружен с професионални автобиографии, като всеки член на екипа декларира ангажираност към поръчката, Към професионалните автобиографии се прилагат документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, копия от дипломи за завършено образование, документи за допълнителна професионална квалификация и препоръки, доказващи подобна позиция и завършен проект от сходно естество, сложност и видове дейности. Ако участникът е обединение документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 3.Документ за внедрена система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката под формата на сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, или еквивалент.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката.В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители,документът се предсдтавя и за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие. Възложителят приема еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, доказващи съответствие с поставените изисквания, съгл.чл.53,ал.4 от ЗОП. 4.Декларация, че не съществуват правопрепятстващи обстоятелства по чл. 166, ал. 4 от ЗУТ; 5. Декларация, с която гарантират, че ще изпълнят своите задължения съгласно чл.142, ал.4, ал.5, ал.6, ал.10, ал.11; чл.166, ал.1, т.1, чл.169, чл.169б, от ЗУТ, Наредба №2/22.03.2004 г на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване наСМР и при спазване изискванията на всички нормативни документи, наредби, правилници и стандарти, действащи в Р България. 6. Декларация, че изпълн.на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие Технич.спецификации и действащата норм.база. 7. Декларация, че при изпълнение на поръчката, участникът ще има на свое разположение всички, посочени в документацията за участие правоспособни физически лица,

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 договора за услуги, с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за завършени договори се отнася общо за участниците в обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. Под договори за услуги „с предмет, сходен с предмета на поръчката” следва да се разбират договори за оценка на съответствие и/или строителен надзор за ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на жп инфраструктурата и/или метрополитен.2. Мин. изисквания към ръков.персонал: 2.1.Р-л на екипа - образоват-квалифик.степен-магистър, инженер и/или икономика и/или бизнес/публична администрация. Осн.проф.опит- мин. 8 год. в сферата на проектирането и/или контрола на проектирането и/или контрола на строителството (оценка на съответствието и/или строителен надзор) на транспортна инфрасруктура Специфичен проф.опит-опит на подобна/идентична позиция в мин. 2 завършени проекта със сходно естество/ сложност и видове дейности.Под подобна/ идентична позиция за Р-л екип да се разбира –лицето да е изпълнявало функциите на р-л или зам. р-л на екип в договор за оценка на съответствие и/или строит. надзор за ново строителство, и/или модернизация, и/или реконструкция и/или рехабилитация на жп инфраструктурата и/или метрополитен. 2.2.Ключов експерт Контрол на инвестициите и планирането-образоват-квалифик.степен-магистър- строителен инженер, специалност транспортно строителство, или еквивалент.Осн.проф.опит - мин. 8г. в сферата на проектирането и/или контрола на проектирането и/или контрола на строителството (оценка на съответств. и/или строит.надзор) на транспортна инфраструктура.Спец.проф.опит-опит на подобна/идентична позиция в мин. 2 завърш. проекта със сходно естество/сложност и видове дейности. Под подобна идентична позиция за позицията - лицето да е изпълнявало функциите на експерт инвеститорски/ финансов контрол в договор за оценка на съответствие и/или строит.надзор за ново строителство, и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на жп инфраструк-турата и/или метрополитен. 2.3.Ключов експерт Контрол и координация на проектирането-образоват-квалифик. степен-магистър строителен инженер, специалност транспортно строителство, или еквивалент. Осн.проф. опит-мин.8г.в сферата на проектирането и/или контрола на проектирането и/или контрола на строителството (оценка на съответств.и/или строит.надзор)на транс- портна инфраструктура. Спец.проф.опит-опит на подобна/идентична позиция в мин. 2 завърш.проекта със сходно естество/сложност и видове дейности.Под подобна идентична позиция за позицията – лицето да е изпълнявало функции на експерт за качествен контрол в договор за оценка на съответствие и/или строит.надзор за ново строителство, и/или модернизация, и/или реконструкция и/или рехабилитация на жп инфраструктурата и/или метрополитен.„Подобна/идентична” позиция се доказва с препоръка. Под "Проект със сходно естество/сложност и видове дейности" се разбира договор, който включва оценка на съответствие и/или строителен надзор за ново строителство, и/или модернизация, и/или реконструкция и/или рехабилитация на жп инфраструктура и/или метрополитен.Под „Завършен проект” да се разбира проект, който към датата на подаване на офертата е одобрен и приет от възложител. За чуждестрланните лица, Възложителят приема еквивалентни образователно квалификационна степен и правоспособност.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073493 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.04.2014 г.  Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 318, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 6 лева с ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2.(при наличие се посочва куриерската служба и клиентски номер).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.05.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

ДП НКЖИ, гр. София, бул. "Мария Луиза", 110, заседателна зала, партер.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията. Преди отваряне на офертите участниците ще удостоверят присъствието си чрез попълване на списък.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

ОП "Транспорт" 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.1.): Удостоверение от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране за лицето/лицата, които ще извършват оценка на съответствието на част "Конструктивна", за включването им в списък на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл.142, ал.10 от ЗУТ. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението съобразно радпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката.В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители,документът се предсдтавя и за тях, съобразно вида на тяхното участие. Участникът представя Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което задължително да включва описание на всички дейности и линеен график за изпълнение на поръчката. Обема и естеството на информацията следва да са в съответствие с изискванията на Техническите спецификации. Възложителят е осигурил достъп до документацията за участие в процедурата на интернет адрес http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/Обществени поръчки ОПТ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура" лице за контакт старши. юрисконсулт Александър Николов, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323928, Факс: 02 9310687

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ