Версия за печат

00108-2014-0002

BG-гр. Суворово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СУВОРОВО, пл. "Независимост" № 1, За: Николай Стефанов, Република България 9170, гр. Суворово, Тел.: 05153 2550, E-mail: eu_suvorovo@abv.bg, Факс: 05153 2550

Място/места за контакт: гр. Суворово, пл. "Независимост" № 5,ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.suvorovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.suvorovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на обекти от линейната инфраструктура на община Суворово в три обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: общ. Суворово, обл. Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата общест. поръчка обхваща изпълнение на СМР по 3 обособени позиции, а именно: За обос.поз. № 1 „Изграждане на канализационна и подмяна на водопроводна мрежи по улици: „Хан Крум“, част от „Баба Тонка“ ( от ул. „Хан Крум“ до ул. „Стефан Караджа“, ул. „Кочо Честименски“ (от ул. „Бачо Киро“) и ул. „Ильо Войвода“ (от ул. „Панагюрище) в гр. Суворово, Община Суворово“. Предметът на настоящата обособена позиция обхваща реконструкция и подмяна на водопроводната мрежа и изграждане на канализационна мрежа по описаните улици в град Суворово. В рамките на обособена позиция № 1 към настоящата обществена поръчка, следва да бъдат изпълнени: нарязване и разваляне на асфалтова настилка, изкоп с багер и ръчни изкопи, доставка и полагане на подложка от пясък, засипване на изкопите с трамбовка, полагане на тръби, разваляне и възстановяване на тротоари, демонтаж и възстановяване на улични бордюри, доставка, полагане и валиране на каменна фракция, доставка и полагане на неплътен и плътен асфалт и др. За обос. поз. № 2 - „Изграждане на канализационна и подмяна на водопроводна мрежи по улици: „Острата чешма”(от ул. „Рила” до ул. „Райна Княгиня” и от ул. „Пирин” до ул.”Цар Симеон”) и ул. „Цар Симеон” (от ул. „Острата чешма” до ул. „Клокотница”) в гр. Суворово, Община Суворово”. Предметът на настоящата обособена позиция обхваща реконструкция и подмяна на водопроводната мрежа и изграждане на канализационна мрежа по описаните улици в град Суворово. В рамките на обособена позиция № 2 към настоящата обществена поръчка, следва да бъдат изпълнени: нарязване и разваляне на асфалтова настилка, изкоп с багер и ръчни изкопи, доставка и полагане на подложка от пясък, засипване на изкопите с трамбовка, полагане на тръби, разваляне и възстановяване на тротоари, демонтаж и възстановяване на улични бордюри, доставка, полагане и валиране на каменна фракция, доставка и полагане на неплътен и плътен асфалт и др. За обособена позиция № 3 „Изграждане на битова канализация в Ромски квартал с. Чернево, община Суворово”. Предметът на настоящата обособена позиция обхваща изграждане на канализационна мрежав ромски квартал село Чернево. В рамките на обособена позиция № 3 към настоящата обществена поръчка, следва да бъдат изпълнени: нарязване и разваляне на асфалтова настилка, изкоп с багер и ръчни изкопи, доставка и полагане на подложка от пясък, засипване на изкопите с трамбовка, полагане на тръби, разваляне и възстановяване на тротоари, демонтаж и възстановяване на улични бордюри, доставка, полагане и валиране на каменна фракция, доставка и полагане на неплътен и плътен асфалт и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа по горепосочените улици в град Суворово и изграждане на канализационна мрежа по улици в град Суворово и село Чернево, община Суворово. Предвижда се подмяна на водопроводна мрежа с обща дължина 1838 метра и изграждане на канализационна мрежа с обща дължина 3581 метра. Видовете работи, които следва да се изпълнят са: нарязване и разваляне на асфалтова настилка, изкоп с багер и ръчни изкопи, доставка и полагане на подложка от пясък, засипване на изкопите с трамбовка, полагане на тръби, разваляне и възстановяване на тротоари, демонтаж и възстановяване на улични бордюри, доставка, полагане и валиране на каменна фракция, доставка и полагане на неплътен и плътен асфалт и др.

Прогнозна стойност без ДДС
2507772.01 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка е в размер на : Обособена позиция № 1 „Изграждане на канализационна и подмяна на водопроводна мрежи по улици: „Хан Крум“, част от „Баба Тонка“ ( от ул. „Хан Крум“ до ул. „Стефан Караджа“, ул. „Кочо Честименски“ (от ул. „Бачо Киро“) и ул. „Ильо Войвода“ (от ул. „Панагюрище) в гр. Суворово, Община Суворово“ – 8 000.00 (осем хиляди) лева. Обособена позиция № 2 „Изграждане на канализационна и подмяна на водопроводна мрежи по улици: „Острата чешма”(от ул. „Рила” до ул. „Райна Княгиня” и от ул. „Пирин” до ул.”Цар Симеон”) и ул. „Цар Симеон” (от ул. „Острата чешма” до ул. „Клокотница”) в гр. Суворово, Община Суворово”– 7 000.00 (седем хиляди) лева. Обособена позиция № 3 „Изграждане на битова канализация в Ромски квартал с. Чернево, община Суворово”– 9 000.00 (девет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по сметка на общината или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 365 (триста и шестдесет и пет) дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по сметка на общината, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG81 IORT 73773346376003 BIC IORTBGSF „Инвестбанк” АД, клон Варна, При представяне на гаранция в платежното нареждане, вносна бележка или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % от стойността на обществената поръчка. Условията за освобождаване или за задържане на гаранцията се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на настоящия договор се извършва при одобрение на проектите от финансиращия орган по следната схема: Окончателното плащане след подписване на акт образец 15 и превеждане на сумата от финансиращия орган на възложителя. При нефинансиране възложителят не дължи никакви плащания и неустойки на избрания изпълнител.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

С оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че определеният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, членовете на Обединението следва да са сключили споразумение (или еквивалентен документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в процедурата, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително трябва да се съдържа посочване на: (1) представляващия Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата за участие в която се обединяват. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. - всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. При разпределянето на дейностите, свързани с осъществяване на строително-монтажните работи от обекта на поръчката, това разпределение следва да съответства на професионалната квалификация (според условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя и категорията на съответния обект по чл. 137 от ЗУТ) на участниците, които ще вземат участие в строително-монтажните работи на всеки етап от изпълнението обекта на поръчката. - Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да представлява Обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на Обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) Документи за правосубектност на участника. Прилагат се и за подизпълнителя (в случай че се предвижда/т такъв/а) и членовете на обединението/консорциума ( в случай, че участника е обединение) : а) Ако участникът Е вписан в Търговския регистър при Агенцията по вписванията: - декларация за ЕИК на участника; - копие от документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако е регистриран. б) Ако участникът НЕ Е вписан в Търговския регистър при Агенцията по вписванията: - оригинал или нотариално заверено копие на документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен с официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); - копие от документ за самоличност, заверен от лицето (за физическо лице, което не е търговец). В случаите на физическо лице, което не е български гражданин, копието от документ за самоличност следва да е преведено с официален превод на български език. - копие от документ за регистрация на участника по БУЛСТАТ; - копие от документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако е регистриран. 2) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежен документ или оригинал на банкова гаранция за участие; 3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 4) Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 5) Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 5.1 не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, т.1, б."а", б. "б," б. "в" , б. "г, б. "д" и ал. 5 и чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3 от ЗОП - декларации се прилагат от подизпълнителя и от членовете на обединението/консорциума; 5.2 не декларира, че в предложената цена е спазено изискването за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 5.3 не представи Декларация по закона за защита на личните данни. Прилагат се и за подизпълнителя; 5.4 не представи Декларация за обвързаност с подадената от обединението оферта; 5.5 не представи Декларация за участие на подизпълнители; 5.6 не представи споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); 5.7 не представи Декларация. по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 5.8 не представи Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв (ако е приложимо). 5.9 не представи Декларация, че ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката. 5.10 не представи Декларация, че е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката. 5.11 не представи заявление за участие и списък на документите съдържащи се в офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от строителство, за предходните три приключили финансови години; Баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансови години или Декларация (свободен текст), че същите са публикувани в Търговския регистър при Агенция по вписванията и са публично достъпни. 2. Заверено собственоръчно от представляващия участника копие на застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е реализирал оборот от строителство общо за предходните три финансови години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко от: за Обособена позиция № 1 – 1 000 000.00 (един милион) лева. за Обособена позиция № 2 - 1 000 000.00 (един милион) лева. за Обособена позиция № 3 – 1 000 000.00 (един милион) лева. 2. Участникът следва да е застрахован с валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива минимум трета категория строеж (минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/ регистриран. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за обединението, с изключение на изискването по т. 2, съобразно чл. 25, ал.8 от ЗОП. Когато участникът в процедурата предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на инженерно-техническия състав по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП по образец, придружен с автобиографии, представени в оригинал на предложените специалисти, със заверено собственоръчно от представляващия участника копия на документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и опита на предложения екип. Квалификацията се удостоверява с копия на дипломи, сертификати, удостоверения и др. Опитът се удостоверява с копия на трудови книжки, копия на договори, референции и др. 2. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си -пообразец. Списъка по чл. 51, ал.1, т. 2 от ЗОП трябва да е придружен с препоръки в оригинал за добро изпълнение за тези строителни обекти, издадени от техните възложители. Тези препоръки задължително следва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, както и процентът, изпълнен от Участника, когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно. 3. Справка по чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗОП - по образец, придружена от доказателства за собственост, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката (Препис-извлечение от балансовата сметка за дълготрайни активи на участника, респ. подизпълнителите за собствено оборудване, от които е видно собственото им оборудване, или заверено от участника копие на договорите за наем на съответното оборудване, строителна техника и механизация, или заверено от участника копие на договор за заем за послужване-в случая на предоставяне от други физически или юридически лица). В случай че са представени договори за наем и/или лизинг и/или договори за заем за послужване, то към същите следва да има приложени документи за собственост на името на Наемодателя/ Лизингодателя или на името на физическите или юридическите лица, които предоставят на разположение своите ресурси. 4. Заверени собственоръчно от представляващия участника копия на валидни сертификати за внедрени: Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен и Система за управлението на здравето и безопасността при работи по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически състав, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, включващ минимум: - Ръководител обект - строителен инженер със специалност „ВиК” или еквивалентна със стаж минимум 5 г. – 1 брой; - Технически ръководител - минимум 1 бр. строителен инженер или „строителен техник” със специалност „ВиК” или еквивалентна със стаж минимум 5 г. - Наличен координатор по безопасност и здраве, притежаващ валидни необходимите документи Забележка: Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява повече от една позиция в изискуемия ръководен инженерно-техническия състав). При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствието с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. 2. През последните 5 години участникът да има като изпълнител, вкл. като член на обединение-изпълнител (за частта от поръчката, която той е изпълнявал), изпълнени не по-малко от 1 (един) обект сходен с предмета на поръчката. !!! За целите на настоящата поръчка под „обект с предмет, сходен с предмета на поръчката“ ще се приема: изпълнение на СМР или СРР – изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт (нямащ характер на текущ ремонт) на външни водопроводни и/или канализационни мрежи. 3. Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимото собствено, наето или използва ресурсите на други физически или юридически лица за минимално строително оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в което число минимум: 2 багера; 4 самосвала; 1 челен товарач, 2 валяка; 2 трамбовки;1 пътна фреза; 1мини багер; 1 асфалтополагаща машина. Забележка: Участник в процедурата може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица. 4. Участникът трябва да има разработена, внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен и внедрена и сертифицирана Система за безопасни условия на труд в строителството по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с предметен обхват в областта на строителството. Забележки: В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се отнасят за обединението/консорциума като цяло, с изключение на изискванията по т. 3.1.4, което следва да бъде съобразено с разпоредбата на чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването за оборот се отнася за подизпълнителя, съобразно вида и дела на неговото участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ; тежест: 25
Показател: УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА; тежест: 25
Показател: ФИНАНСОВА ОЦЕНКА ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.04.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.04.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

365

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.04.2014 г.  Час: 13:00
Място

гр.Суворово, пл. "Независимост" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в настоящата открита процедура е публично достъпна на електронната страница на общинаСуворово - www.suvorovo.bg в секция "Профил на купувача" до изтичане на срока посочен в раздел IV. 3.3 от обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изграждане на канализационна и подмяна на водопроводна мрежи по улици: „Хан Крум“, част от „Баба Тонка“ ( от ул. „Хан Крум“ до ул. „Стефан Караджа“, ул. „Кочо Честименски“ (от ул. „Бачо Киро“) и ул. „Ильо Войвода“ (от ул. „Панагюрище) в гр. Суворово, Община Суворово“
1) Кратко описание

Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа и изграждане на канализационна мрежа по горепосочените улици в град Суворово . Видовете работи, които следва да се изпълнят са: нарязване и разваляне на асфалтова настилка, изкоп с багер и ръчни изкопи, доставка и полагане на подложка от пясък, засипване на изкопите с трамбовка, полагане на тръби, разваляне и възстановяване на тротоари, демонтаж и възстановяване на улични бордюри, доставка, полагане и валиране на каменна фракция, доставка и полагане на неплътен и плътен асфалт и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Предвижда се подмяна на водопроводна мрежа с обща дължина 996 метра и изграждане на канализационна мрежа с обща дължина 961 метра.

Прогнозна стойност, без ДДС
815738.51 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изграждане на канализационна и подмяна на водопроводна мрежи по улици: „Острата чешма”(от ул. „Рила” до ул. „Райна Княгиня” и от ул. „Пирин” до ул.”Цар Симеон”) и ул. „Цар Симеон” (от ул. „Острата чешма” до ул. „Клокотница”) в гр. Суворово, Община Суворово”
1) Кратко описание

Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа и изграждане на канализационна мрежа по горепосочените улици в град Суворово . Видовете работи, които следва да се изпълнят са: нарязване и разваляне на асфалтова настилка, изкоп с багер и ръчни изкопи, доставка и полагане на подложка от пясък, засипване на изкопите с трамбовка, полагане на тръби, разваляне и възстановяване на тротоари, демонтаж и възстановяване на улични бордюри, доставка, полагане и валиране на каменна фракция, доставка и полагане на неплътен и плътен асфалт и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Предвижда се подмяна на водопроводна мрежа с обща дължина 842 метра и изграждане на канализационна мрежа с обща дължина 787 метра

Прогнозна стойност, без ДДС
701198.87 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Изграждане на битова канализация в Ромски квартал с. Чернево, община Суворово”
1) Кратко описание

Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа и изграждане на канализационна мрежа по горепосочените улици в град Суворово . Видовете работи, които следва да се изпълнят са: нарязване и разваляне на асфалтова настилка, изкоп с багер и ръчни изкопи, доставка и полагане на подложка от пясък, засипване на изкопите с трамбовка, полагане на тръби, разваляне и възстановяване на тротоари, демонтаж и възстановяване на улични бордюри, доставка, полагане и валиране на каменна фракция, доставка и полагане на неплътен и плътен асфалт и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Предвижда се изграждане на канализационна мрежа с обща дължина 1833 метра

Прогнозна стойност, без ДДС
990834.63 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18