Версия за печат

00087-2014-0029

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: СО-РД-09-03 -42 от 14.03.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Евгения Захариева, Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9041365; 02 9377545, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" по обособени позиции, както следва: Първа зона - райони „Средец”, „Лозенец”, „Студентски"; Втора зона – райони „Искър”, „Панчарево”, „Кремиковци”; Трета зона – райони „Изгрев”, „Слатина”, „Подуяне”; Четвърта зона – райони „Илинден”, „Надежда”, „Сердика"; Пета зона– райони „Банкя”,„Връбница”, „Нови Искър”; Шеста зона - райони "Красно село”, „Красна поляна”; Седма зона – райони „Възраждане”, „Оборище”, "Триадица – център”, между булевардите: „Витоша”, „Патриарх Евтимий”, „Христо Ботев” и ул. „Позитано”.

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по „Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" по обособени позиции, както следва: 1.Първа зона - райони „Средец”, „Лозенец”, „Студентски"; 2.Втора зона – райони „Искър”, „Панчарево”, „Кремиковци”; 3.Трета зона – райони „Изгрев”, „Слатина”, „Подуяне”; 4.Четвърта зона – райони „Илинден”, „Надежда”, „Сердика"; 5.Пета зона– райони „Банкя”,„Връбница”, „Нови Искър”;6.Шеста зона - райони "Красно село”, „Красна поляна”; 7.Седма зона – райони „Възраждане”, „Оборище”, "Триадица – център”, между булевардите: „Витоша”, „Патриарх Евтимий”, „Христо Ботев” и ул. „Позитано”. Изпълнението на обществената поръчка включва следните дейности:1 Събиране и транспортиране на отпадъци от контейнери и улични кошчета до съоръжение за третиране; 2 Ръчно почистване на отпадъци от улични кошчета;3 Събиране и транспортиране на едрогабаритни отпадъци и изхвърлени около контейнерите строителни отпадъци /образувани при извършване на ремонтни дейности от домакинствата/ до съоръжение за третиране;4. Събиране и транспортиране на пепел и сгурия до съоръжение за третиране;5. Събиране и транспортиране на биоотпадъци до съоръжение за третиране;6. Събиране и транспортиране на зелени отпадъци до съоръжение за третиране;7. Дейности по почистване на улици и други територии за обществено ползване:7.1 Механизирано метене на улични платна и площади;7.2 Механизирано метене на тротоари, пешеходни зони, велоалеи и други места за обществено ползване;7.3 Ръчно метене и почистване на прораснала трева на тротоари, регули на улични платна, спирки на масовия градски транспорт (МГТ), надлези, подходи към метростанции и др.;7.4 Тесане на треви по тротоари, улични платна, площади и други места за обществено ползване;7.5 Почистване на междублокови пространства, алеи, детски и спортни площадки, гробищни паркове и други места за обществено ползване. 7.6 Косене, кастрене на клони, събиране и извозване на окосена трева в градини, зелени площи, разположени в междублокови пространства, алеи, детски, спортни площадки, гробищни паркове и други места за обществено ползване; 7.7 Механизирано почистване на пътното платно от отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.;7.8 Ръчно почистване на пътното платно от отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.;7.9 Миене с автоцистерна с маркуч на улици, тротоари, площади, спирки на МГТ, велоалеи в обхвата на тротоарите и др. места за обществено ползване; 7.10 Миене с автоцистерна с дюзи на улици и площади; 7.11. Оросяване на улици и площади; 7.12 Почистване, поддържане проводимостта на вертикалната част на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 7.13 Почистване на пътни принадлежности - пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради /мантинели/ и др.; 7.14 Почистване на улични платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии /разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания/; 7.15. Почистване на подлези;7.16 Почистване на рекламни и агитационни материали; 7.17. Почистване на графити;8. Дейности по зимно поддържане на улици и други територии за обществено ползване:8.1 Механизирано обработване на уличните платна, чрез разпръскване на подходящи смеси; 8.2 Механизирано почистване от сняг на улични платна и площади;8.3 Механизирано почистване на тротоари, пешеходни зони, велоалеи и други места за обществено ползване;8.4 Ръчно обработване на тротоари, подходи към подлези и метростанции, пасарелки, надлези, спирки на МГТ и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси;8.5 Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед;8.6 Товарене и извозване на сняг;

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

90510000, 90610000

Описание:

Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: СО-РД-09-03-30 от 27.02.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-589453
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 45 - 75538 от 05.03.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2014-29
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

589453

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

28.02.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изисквано минимално/ни ниво/а:

Вместо:

2. Участниците трябва да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо през последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която съответният участник е учреден или започнал дейността си, както следва: Обособена позиция № 1 (Първа зона) - не по-малко от 8 000 000 (осем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 2 (Втора зона) - не по-малко от 8 000 000 (осем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 3 (Трета зона) - не по-малко от 10 000 000 (десет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 4 (Четвърта зона) - не по-малко от 6 000 000 (шест милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 5 (Пета зона) - не по-малко от 7 000 000 (седем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 6 (Шеста зона) - не по-малко от 5 000 000 (пет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 7 (Седма зона) - не по-малко от 5 000 000 (пет милиона) лева без ДДС;

Да се чете:

2. Участниците трябва да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо през последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която съответният участник е учреден или започнал дейността си, както следва: Обособена позиция № 1 (Първа зона) - не по-малко от 8 000 000 (осем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 2 (Втора зона) - не по-малко от 8 000 000 (осем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 3 (Трета зона) - не по-малко от 10 000 000 (десет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 4 (Четвърта зона) - не по-малко от 6 000 000 (шест милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 5 (Пета зона) - не по-малко от 7 000 000 (седем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 6 (Шеста зона) - не по-малко от 5 000 000 (пет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 7 (Седма зона) - не по-малко от 5 000 000 (пет милиона) лева без ДДС. Част от този оборот трябва да е реализиран на територията на общини с население над 100 000 жители. Данните се попълват в Приложение 15;

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности: Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Вместо:

т. 2. Справка-декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени поне 2 (два) договора с предмет изпълнение на дейности, сходни с тези от предмета на настоящата обществената поръчка, изпълнени или изпълнявани от участника през последните три години, считано до крайния крок за получаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, период на изпълнение, възложители съгласно Приложение № 16. Към декларацията се прилагат писма/препоръки за добро изпълнение или други документи, от които са видни предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него; т.3. Официална статистическа справка за броя на населението в съответното населено място/обслужван регион и/или субект/и, издадена от Националния статистически институт или еквивалентен официален орган на държавата, в която участникът е установен;

Да се чете:

Текстът се заличава

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) Технически възможности: Изисквано минимално/ни ниво/а:

Вместо:

2.Участниците трябва да докажат, че имат опит в дейности по сметосъбиране и транспортиране на отпадъци, почистване на улици и други територии за обществено ползване и зимно поддържане на улици и други територии за обществено ползване. 2.1. За участие във всяка една от изброените об. позиции, всеки участник следва да докаже изпълнение на мин. 2 договора, обхващащи дейности, сходни с тези от предмета на поръчката, за последните 3 години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, от които поне един да се отнася до административно-териториална единица (или район/и в административно-териториалните единици с районно деление) с население над 100 000 жители. Договорите задължително следва да включват дейности по събиране и транспортиране на БО, почистване на улици и места обществено ползване и зимно поддържане на улици, булеварди или пътища.2.2.Всички изпълнени договори, следва да доказват сумарно мин. 200 000 обслужвани жители за съответните населени места. 2.3.Допуска се договорите по т. 2.1 и 2.2 по-горе за последните 3години да не са приключили към момента на подаване на офертите. В този случай участникът следва да представи доказателства, че договорът е изпълняван поне 1 година. 2.4.В случай, че участник подаде оферта за 2 об. позиции, посочените в т.2.1, т. 2.2 и т. 2.3 мин. изисквания се отнасят за всяка една от об. позиции поотделно.

Да се чете:

Текстът се заличава

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.2.1) Критерии за възлагане

Вместо:

Най-ниска цена

Да се чете:

Икономически най-изгодна оферта Показатели: 1. Показател за техническа оценка (П1) - тежест 30 Подпоказатели: 1.1. Въведение и встъпителен анализ (П1.1) –30 точки; 1.2. Стратегия на участника по отношение изпълнението на договора (П1.2) – 50 точки в т. ч.: 1.2.1. Описание на начина, технологията и организацията, които участникът планира да приложи, за да изпълни дейностите, описани в Техническите спецификации (П1.2.1) – 35 точки; 1.2.2. Предложение за маршрути за изпълнение на дейностите, описани в Техническите спецификации, както и местата, където техниката за изпълнение на дейностите съгласно Техническите спецификации ще бъде позиционирана (П1.2.2) – 15 точки. 1.3. График за изпълнение на дейностите (П1.3 ) – 20 точки. 2. Показател за предложена от участника цена за изпълнение на обществената поръчка (П2) - тежест 70 точки

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

За всички обособени позиции. Приложение Б: Информация относно обособените позиции, в т. 5) Допълнителна информация относно обособените позиции.

Вместо:

При възлагане на дейности за косене на треви Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 10 /десет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17

Да се чете:

При възлагане с писмо от Възложителя на дейности за косене на треви, кастрене на клони, Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 5 /пет/ броя моторни коси, 5 /пет/ броя храсторези и 5 /пет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
10/04/2014 17:00
Да се чете:
24/04/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
31/03/2014 17:30
Да се чете:
14/04/2014 17:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите

Вместо:
14/04/2014 13:00
Да се чете:
28/04/2014 13:00
V.9) Друга допълнителна информация:

І. Във връзка с промените в обявлението се извършват промени в Указанията към участниците в откритата процедура: 1. В съответствие с промяната на критерия за оценка се променя целият раздел Раздел VII Критерий за оценка на офертата. Показатели, относителна тежест в комплексната оценка и методика за оценка на офертите и текстове от указанията, които са свързани с промяната на критерия за оценка. 2. Извършват се промени в Указанията и образци от документацията в съответствие с промените в т. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности и т. ІІІ.2.3) Технически възможности от обявлението. ІІ. Извършват се промени в Приложение №22б; ІІІ. Извършват се следните промени в Техническите спецификации: 1. в Раздел ІІ Общи спецификации се променя редакцията на т.9.2, както следва: При възлагане на дейности за косене на треви Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 10 /десет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, както следва: „При възлагане на дейности за косене на треви, кастрене на клони Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 5 /пет/ броя моторни коси, 5 /пет/ броя храсторези и 5 /пет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела”. 2. в Раздел ІІІ Дейности по събиране на отпадъци и транспортиране до съоръжения за третиране, почистване на улици, /улични платна/, булеварди и места за обществено ползване се променя редакцията на последния булет от т.6.2.1.2. „Изисквания за изпълнение на дейност „Механизирано обработване на уличните платна, чрез разпръскване на подходящи смеси” както следва: „Всички дейности по обработка с реагенти против заледяване на улиците, по които се придвижва обществен транспорт - МГТ, следва да бъдат приключени до 06:00 /шест /часа, но само в случай, че снеговалежът е спрял”. 3. в Раздел ІІІ Дейности по събиране на отпадъци и транспортиране до съоръжения за третиране, почистване на улици, /улични платна/, булеварди и места за обществено ползване, т.6.2.2. „Дейност „Механизирано почистване от сняг на улични платна и площади”, пети булет се променя, както следва: „Дейност "Механизирано почистване от сняг на улични платна и площади" може да се извършва едновременно с дейност „Механизирано обработване на уличните платна чрез разпръскване на подходящи смеси". В резултат на тези дейности уличното платно следва да се почисти до настилка /без сняг, лед и снежна каша/, в случаите, когато снеговалежът е спрял, и да се осигури безопасно движение за автомобилите. Едновременното изпълнение на двете дейности се извършва след разрешение от Столичен инспекторат." 4. в Раздел VІ. Речник на използваните термини се променя редакцията на т. 12 както следва: "Отчетен месец" е период от един календарен месец и обхваща времето от 16.00 ч. на последния ден от предходния календарен месец до 16.00 ч. на последния ден от текущия календарен месец. Първият Отчетен месец започва от Началната дата и приключва в 16.00 ч. на последния ден от него. Всички изменения са отразени в коригираната документация за участие, публикувана на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Профил на купувача/Обществени поръчки”, на адрес: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12&sub_open=76355&nxt=20


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

14.03.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Йорданка Асенова Фандъкова
Длъжност: Кмет на Столична община