Версия за печат

01055-2014-0007

BG-град София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130362903

Агенция по геодезия, картография и кадастър, кв. "Павлово", ул. "Мусала" № 1, За: Силвия Коева, Република България 1618, град София, Тел.: 02 8188370, E-mail: acad@cadastre.bg, Факс: 029555 333

Място/места за контакт: Агенция по геодезия, картография и кадастър - Централно управление

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.cadastre.bg.

Адрес на профила на купувача: www.cadastre.bg.

Електронен достъп до информация: www.cadastre.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: геодезия, картография и кадастър

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Създаване на кадастрална карта и кадастрални регистри на район Слатина, Столична община”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Създаване на кадастрална карта и кадастрални регистри на район Слатина, Столична община”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Разчетения финансов ресурс от Възложителя за обезпечаване изпълнението на предмета на обществената поръчка е 860 000 лв. без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
860000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участикът представя документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура в размер 1 % от прогнозната стойност. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:- парична сума, преведена по банкова сметка на Агенция по геодезия, картография и кадастър- БНБ – Централно Управление, BIC BNBGBGSD, IBAN BG31 BNBG 9661 3300 1103 03, или банкова гаранция съгласно образеца в Приложение № 4. 2.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Агенцията по геодезия, картография и кадастър - БНБ-ЦУ, BIC BNBGBGSD, IBAN BG 31 BNBG 9661 3300 1103 03, 2. оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя, по образеца в Приложение № 5, валидна за срок от 30 дни от получаването на удостоверение за завършване на цялата работа. 3. За срока на отговорност за дефекти, Участникът представя гаранция в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС; Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от Участника. В случай, че участникът избере да внесе гаранцията за отговорността си за дефекти под формата на паричен депозит, той се превежда по банкова сметка на АГКК, с IBAN: BG31 BNBG 9661 3300 1103 03, BIC: BNBGBGSD, БНБ-ЦУ. В случай, че Участникът избере да представи гаранцията за отговорността си за дефекти под формата на банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена по образец на Възложителя - Приложение № 5а, или на обслужващата банка на участника, ако съдържа същите или по-добри условия за възложителя, като банката неотменяемо и безусловно се задължи да плати на АГКК при предявяване на искане за сумата по гаранцията за отговорност за дефекти. Гаранцията за отговорност за дефекти следва да бъде със срок на валидност, съгласно посочения такъв в Техническото предложение и договора. Оригиналът на банковата гаранция за отговорност за дефекти се представя, съгласно сроковете и условията, посочени в договора за възлагане на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор. Плащанията се извършват по банков път, в български лева. Общата договорена цена се изплаща на Изпълнителя на части за изработване на съответния етап, описан в приложения Поименен списък. Последният етап се изплаща след представяне на фактура от Изпълнителя и издаване на Удостоверение за завършване на цялата работа.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ - Общи изисквания В обявената открита процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ), Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР) и подзаконовите нормативни актове, свързани с изпълнението на обществената поръчка, както и на изискванията на възложителя, посочени в настоящата документацията за участие. Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в обединението трябва да сключат договор за участие в откритата процедура. В случаите, когато съдружниците в обединението са сключили рамков договор за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки, участникът трябва да представи и допълнително споразумение към този договор за участие в настоящата открита процедура. В този договор/допълнително споразумение съдружниците са длъжни да определят с какви ресурси ще участва всеки съдружник в обединението и какви дейности, респективно каква част или елемент от дейността ще извършва при изпълнение на обществената поръчка. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) съставът на обединението (консорциум) няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; б) обединението (консорциум) е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, включително и за срока на отговорност за дефекти; в) всички членове на обединението са солидарно отговорни за професионалното и качественото изпълнение на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. Участниците в обединението трябва да определят и посочат в договора /допълнителното споразумение лице/а, което ще представлява обединението (консорциум) пред възложителя, и ще отговоря за оперативното управление при изпълнение на обществената поръчка. Договорът/споразумението за създаване на обединение (консорциум) следва да е с нотариална заверка на подписите на участниците.Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не изисква този участник да създаде юридическо лице за изпълнение на обществената поръчка. Договорът за обществената поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от регистрацията си по БУЛСТАТ за създаденото обединение и удостоверение за разкрита банкова сметка. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на нормативно установените изисквания в ЗОП, ЗПУКИ, ЗКИР, подзаконовите нормативни актове и на общите изискванията, посочени в тази документацията за участие. Специални изисквания: Участникът трябва да бъде правоспособно лице за извършване на дейности по кадастър по смисъла на чл.17, ал.1 от ЗКИР и да бъде вписано в регистъра по чл.12, т.8 от ЗКИР. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася за всеки член на обединението, който ще изпълнява дейност по ЗКИР. Когато участникът предвижда участието на подизпълнител/и при изпълнението на обществената поръчка, това изисквание се прилага и за подизпълнителите.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да представи доказателства за икономическото и финансовото си състояние съгласно чл. 50 от ЗОП: - заверени, съгласно изискванията на Закона за счетоводството, копия от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участниците, които са представили ЕИК, не са длъжни да представят посочените документи, ако те са публикувани в пълен обем в Търговския регистър при Агенция по вписванията към Министерство на правосъдието. Участниците - физически лица следва да представят копия от годишните си декларации по чл. 50 от Закона за данъка върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ) за 2011г., 2012г. и 2013г. Ако към момента на подаване на офертата участникът в процедурата не е изготвил финансов отчет/годишна декларация по чл. 50 от ЗДДФЛ за 2013г., този документ може да се замени с представяне на информация за реализиран оборот за съответната година. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо за обединението и документите се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участниците са чуждестранни физически и юридически лица, те представят еквивалентни документи, издадени от държавата, в която са установени. - декларация по чл. 50, ал.1, т. 3 от ЗОП за оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да имат оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, общо за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от прогнозната стойност на обществената поръчка – в размер не по-малко от 860 000 лв. В случай, че участникът е обединение/консорциум, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът предвижда използване на подизпълнител/и, изискуемият оборот за всеки отделен подизпълнител се определя съобразно вида и дела на неговото участие. Под „услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбират услуги, свързани със: - създаване на кадастрална карта и кадастрални регистри, - и/или създаване на специализирани карти и регистри, по смисъла на чл.32 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР), - и/или дейности, свързани с оцифряване на кадастрални, регулационни и парцеларни планове, - и/или дейности, свързани с поддържането на кадастралните планове; - и/или дейности, свързани с геодезическо заснемане във връзка с изработване на подробни устройствени планове и парцеларни планове; - и/или дейности, свързани с поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри по реда на Глава шеста от ЗКИР, - и/или дейности по поддържане на картата на възстановената собственост, - и/или изработване и поддържане на планове на новообразуваните имоти за териториите по §4, ал. 1 от Закона за собствеността и ползуването на земеделските земи. - и/или дейности по създаване и възстановяване на точките от геодезическата основа. - и/или други геодезически дейности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

а) заверено от участника копие от заповедта на Изпълнителния директор на АГКК за вписване в регистъра по чл. 18, ал. 2 и чл. 19, ал. 1 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР). б) декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени договори, със сходен предмет на обществената поръчка по съответната обособена позиция, изпълнени от участника през последните три години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите с посочен предмет на договора, стойност, срокове и място за изпълнение, кратко описание на извършените дейности по договора и възложителя. Когато възложител не е АГКК, към всеки договор, посочен в списъка, се прилагат препоръки за добро изпълнение, в които следва да бъдат посочени датата на сключване на договора, предмета, стойноста, обема и дата на завършване. В случаите, когато участникът доказва наличие на професионален опит с услуги, извършени по чл. 16, ал. 3 от ЗКИР, се представя списък, съдържащ: общия брой на изпълнените услуги по чл. 16, ал. 3 от ЗКИР, съответната служба по геодезия, картография и кадастър на територията, на която са предоставени услугите, и общата стойност на същите. в) Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП за техническото оборудване на участника. Към декларацията се представят копия на документи за собственост на техническото оборудване или договори за ползване под наем, заверени от участника. г) Декларация за екипа от експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, с приложени документи за образование, професионална квалификация, правоспособност по чл.17 от ЗКИР, опит на експертите, като копия от дипломи, заповедта на Изпълнителния директор на АГКК за вписване в регистъра по чл. 12, т.8 от ЗКИР, сертификати, удостоверения, трудови и служебни книжки, референции или други документи, удостоверяващи необходимата професионална квалификация и опит. д) Когато ангажираните от участника (съдружника в обединението) експерти са в трудово правоотношение с него и/или с някой от съдружниците в обединението, участникът/ съдружникът в обединението представя декларация, че съответният експерт не е ангажиран в изпълнението на други договори, които могат да възпрепятстват изпълнението на задачите, посочени в Графика и Работната програма за изпълнение на обществената поръчка, представени от участника. В случай, че посочените от участника експерти са ангажирани да участват в екипа му по силата на гражданско правоотношение (респективно, с участник в обединението), експертът представя декларация, в която посочва: ангажиран ли е по трудово правоотношение, при кой работодател и вида на трудовия договор; ангажиран ли е по гражданско правоотношение с друг възложител, по силата на което извършва други сходни с предмета на настоящата поръчка, дейности и работи – посочва се предмета, номера на договора и възложителят, който го е ангажира. В случай, че експертът е ангажиран по трудово/гражданско правоотношение при друг работодател, същият посочва в декларацията как ще се съвместят задълженията му по основното трудово или гражданско правоотношение със задълженията му по настоящата обществена поръчка. е) Професионална автобиография на всеки експерт от екипа на участника. ж) Предварителни договори или декларации от трети лица, които ще предоставят свои ресурси на участника, в случай, че той бъде определен за изпълнител на обществената поръчка

Изисквано минимално/ни ниво/а:

а) Участниците трябва да са изпълнили през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) до крайния срок за получаване на офертите, договор/и на стойност и обем (ха), съответстващ/и на прогнозната стойност и на обявения обем (ха) на обществената поръчка, с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. Признават се и услуги по договор, който е изпълнен в частта, касаеща кадастър, когато договора обхваща и други дейности, извън дейностите предмет на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбират услуги, свързани със: - създаване на кадастрална карта и кадастрални регистри, - и/или създаване на специализирани карти и регистри, по смисъла на чл.32 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР), - и/или дейности, свързани с оцифряване на кадастрални, регулационни и парцеларни планове, - и/или дейности, свързани с поддържането на кадастралните планове; - и/или дейности, свързани с геодезическо заснемане във връзка с изработване на подробни устройствени планове и парцеларни планове; - и/или дейности, свързани с поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри по реда на Глава шеста от ЗКИР, - и/или дейности по поддържане на картата на възстановената собственост, - и/или изработване и поддържане на планове на новообразуваните имоти за териториите по §4, ал. 1 от Закона за собствеността и ползуването на земеделските земи. - и/или дейности по създаване и възстановяване на точките от геодезическата основа. - и/или други геодезически дейности. Приема се, че участникът отговоря на това изискване на възложителя и ако е изпълнил договор/и, които включват едновременно или поотделно изброените дейности. При участие на обединения, които не са юридически лица, това специално изискване към участниците се отнася за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка, това специално изисквание към участниците се прилага и за подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. б) Участниците трябва да разполагат с екип от технически експерти с професионална квалификация и опит, които да осигурят точното, качествено и своевременно изпълнение на предмета на обществената поръчка в състав, подробно описан в документацията за участие. в) Участниците трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване (собствено и/или наето) за изпълнение на обществената поръчка, съгласно описаното в документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Организация на изпълнението; тежест: 30
Показател: Управление на качеството и на риска; тежест: 25
Показател: Предложение за най-изгоден срок на отговорност за дефекти; тежест: 15
Показател: Предложена цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.04.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.04.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.04.2014 г.  Час: 09:30
Място

АГКК - ЦУ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

І. Възложителят сключва договор за възлагане на обществената поръчка с участника, класиран от комисията на първо място и определен за изпълнител, след като участникът: а) представи документ за регистрация в съответствие с изискването по чл.25, ал.3, т.2 ЗОП ; б) представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 ЗОП; в) представи определената гаранция за изпълнение на договора; г) представи декларация по чл. 4, ал. 7 по Закона за мерките за изпиране на пари (декларация за произход на средствата); д) извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата. e) Представи декларация от правоспособните лица, включени в екипа му за изпълнение на поръчката, че не са ангажирани в изработването на кадастрална карта и кадастрални регистри в изработването на друг район на гр. София. ІІ. Възложителя не слючва договор с класирания на първо място участник в случай, че са налице кумулативно следните обстоятелства: - същия е определен за изпълнител на обществена поръчка с предмет – изработването на на кадастрална карта и кадастрални регистри на друг район на гр. София с влязло в сила решение по чл. 73 от ЗОП и - в срок до 10 (десет) дни от влизане в сила на решението за избор на изпълнител по настоящата обществена поръчка не представи нов екип от правоспособни лица (технически експерти), които имат същата или еквивалнтна професионална квалификация и опит с членовете на екипа, които са посочени в офертата на участника, въз основа на която същия е допуснат до участие в настоящата процедура. В този случай участника представя изискуемите по Раздел IV, т. 7.6. букви „г” , „д” и „е" от настоящата документация документи, а именно: - Декларация за екипа от експерти, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, съгласно образеца в Приложение № 17, с приложени документи за образование, професионална квалификация, правоспособност по чл.17 от ЗКИР, опит на експертите, като копия от дипломи, заповедта на Изпълнителния директор на АГКК за вписване в регистъра по чл. 12, т.8 от ЗКИР, сертификати, удостоверения, трудови и служебни книжки, референции или други документи, удостоверяващи необходимата професионална квалификация и опит. - Когато ангажираните от участника (съдружника в обединението) експерти са в трудово правоотношение с него и/или с някой от съдружниците в обединението, участникът/ съдружникът в обединението представя декларация, че съответният експерт не е ангажиран в изпълнението на други договори, които могат да възпрепятстват изпълнението на задачите, посочени в Графика и Работната програма за изпълнение на обществената поръчка, представени от участника. В случай, че посочените от участника експерти са ангажирани да участват в екипа му по силата на гражданско правоотношение (респективно, с участник в обединението), експертът представя декларация, в която посочва: ангажиран ли е по трудово правоотношение, при кой работодател и вида на трудовия договор; ангажиран ли е по гражданско правоотношение с друг възложител, по силата на което извършва други сходни с предмета на настоящата поръчка, дейности и работи – посочва се предмета, номера на договора и възложителят, който го е ангажира. В случай, че експертът е ангажиран по трудово/гражданско правоотношение при друг работодател, същият посочва в декларацията как ще се съвместят задълженията му по основното трудово или гражданско правоотношение със задълженията му по настоящата обществена поръчка. - Професионална автобиография на всеки експерт от екипа на участника съгласно образеца в Приложение № 18.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по геодезия, картография и кадастър, ул. "Мусала" № 1, Република България 1618, гр. София, Тел.: 02818 8383

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ