Версия за печат

00914-2014-0008

BG-гр.Разлог: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разлог, гр. Разлог, ул."Стефан Стамболов"№1, За: Петранка Ушева, България 2760, гр.Разлог, Тел.: 0747 80095, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razlog.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.razlog.bg/administracia/obshtestveni-porachki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Информационен център на Община Разлог, ул. „Шейново”№2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092

Място/места за контакт: Информационен център на Община Разлог

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Информационен център на Община Разлог, ул. „Шейново”№2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092

Място/места за контакт: Информационен център на Община Разлог

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на консултантска услуга за управление и отчитане на дейностите по проект 01/321/01432 «Реконструкция и рехабилитация на общински пътища и водопроводи»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Разлог
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва изпълнение на следните дейности:Писмени и устни консултации по искане на Възложителя относно управлението, организацията, изпълнението и отчитането на проекта. Управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №25/29.07.2008г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ”Земеделие” и Община Разлог. В обхвата на консултантските услуги, предмет на настоящата обществена поръчка се включва:1. Управление на проект «Реконструкция и рехабилитация на общински пътища и водопроводи», съгласно условията на Договор № 01/321/01432 от 14.12.2013 год.за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода от 2007-2013 г., подкрепена от ЕЗФРСР, сключен между Община Разлог и ДФ „Земеделие”- РА;2. При възникване на необходимост от промени в одобрените от ДФ”Земеделие” Количествени сметки/ Технически спецификации, изпълнителя незабавно уведомява писмено Възложителя. Изготвяне на предложения и/или писма - искания с обосновка до Фонда за одобрение на изменението, което съгласува с Възложителя;3. Изготвяне на експертни становища, писма и доклади във връзка с изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта, предмет на поръчката, с оглед на тяхната законосъобразност и изпълнение на условия по Договор № 01/321/01432 от 14.12.2013 год.;4. Разработване и/или актуализиране на всички необходими насоки, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта, мониторинг и докладване, верификации и разплащания, осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности. Правилата трябва да бъдат разработени така, че да осигуряват ефективно, качествено и законосъобразно управление и изпълнение на проекта. Да бъдат съобразени с действащата нормативна уредба и изисквания на Програмата за развитие на селките райони и управляващите органи. При промени в тази уредба изпълнителят ще трябва своевременно и съответно да актуализира разработените от него правила. 5. Разработване и/или актуализиране на съответните образци на документи във връзка с прилагане на горните правила и процедури;6.Осъществяване на ежедневни дейности, свързани с организацията и управлението на проекта и информаране на Възложтеля, чрез предоставяне на тримесечни доклади за изпълнението на дейностите по проект;7.Изпълнение на препоръките дадени от страна на ДФЗ във връзка с проекта и неговото управление и изпълнение;8.Осигуряване на ефективна координация между общината и останалите заинтересовани страни изпълнители във връзка с изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ по проекта;9.Преглед на документацията приложена към фактурите;10.Съпоставяне на докладваната информация от отделните изпълнители по договора за безвъзмездна помощ в процеса по реализиране на проекта; 11. Проверка на изпълнението на условията за приемливост на извършените разходи по договорите;12.Да предлага решения за преодоляване на пречките и отстраняване на недостатъците в процеса така, че да се осигури реализиране на поставените цели;13.Изготвяне на доклади при установяване на нередности, както и за предприети действия за възстановяване на неправилно изплатени суми;14.Осъществяване на ежедневен контакт с изпълнителите по съответните дейности, възложителя и заинтересованите институции, в т.ч. при необходимост изготвяне на кореспонденция/писма до компетентните институции;15.Идентифициране на потенциални проблеми и рискове по време на реализацията на проекта и предлагане на решения за преодоляването им;16.Осъществяване на проверки на място на изпълнителите по договорите;17. Изготвяне на заявления за междинни и окончателни плащания съобразно договореното в ДФ”Земеделие”.Пълно описание на обекта на настоящата проц-ра е дадено в „Техническа спецификация",част от докум-ята по настоящата поръчка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71540000, 71541000, 79140000

Описание:

Услуги по управление, свързани със строителството
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Други юридически консултации и услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва изпълнение на следните дейности:Писмени и устни консултации по искане на Възложителя относно управлението, организацията, изпълнението и отчитането на проекта. Управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №25/29.07.2008г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ”Земеделие” и Община Разлог. В обхвата на консултантските услуги, предмет на настоящата обществена поръчка се включва:1. Управление на проект «Реконструкция и рехабилитация на общински пътища и водопроводи», съгласно условията на Договор № 01/321/01432 от 14.12.2013 год.за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода от 2007-2013 г., подкрепена от ЕЗФРСР, сключен между Община Разлог и ДФ „Земеделие”- РА;2. При възникване на необходимост от промени в одобрените от ДФ”Земеделие” Количествени сметки/ Технически спецификации, изпълнителя незабавно уведомява писмено Възложителя. Изготвяне на предложения и/или писма - искания с обосновка до Фонда за одобрение на изменението, което съгласува с Възложителя;3. Изготвяне на експертни становища, писма и доклади във връзка с изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта, предмет на поръчката, с оглед на тяхната законосъобразност и изпълнение на условия по Договор № 01/321/01432 от 14.12.2013 год.;4. Разработване и/или актуализиране на всички необходими насоки, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта, мониторинг и докладване, верификации и разплащания, осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности. Правилата трябва да бъдат разработени така, че да осигуряват ефективно, качествено и законосъобразно управление и изпълнение на проекта. Да бъдат съобразени с действащата нормативна уредба и изисквания на Програмата за развитие на селските райони и управляващите органи. При промени в тази уредба изпълнителят ще трябва своевременно и съответно да актуализира разработените от него правила. 5. Разработване и/или актуализиране на съответните образци на документи във връзка с прилагане на горните правила и процедури;6.Осъществяване на ежедневни дейности, свързани с организацията и управлението на проекта и информиране на Възложителя, чрез предоставяне на тримесечни доклади за изпълнението на дейностите по проект;7.Изпълнение на препоръките дадени от страна на ДФЗ във връзка с проекта и неговото управление и изпълнение;8.Осигуряване на ефективна координация между общината и останалите заинтересовани страни изпълнители във връзка с изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ по проекта;9.Преглед на документацията приложена към фактурите;10.Съпоставяне на докладваната информация от отделните изпълнители по договора за безвъзмездна помощ в процеса по реализиране на проекта; 11. Проверка на изпълнението на условията за приемливост на извършените разходи по договорите;12.Да предлага решения за преодоляване на пречките и отстраняване на недостатъците в процеса така, че да се осигури реализиране на поставените цели;13.Изготвяне на доклади при установяване на нередности, както и за предприети действия за възстановяване на неправилно изплатени суми;14.Осъществяване на ежедневен контакт с изпълнителите по съответните дейности, възложителя и заинтересованите институции, в т.ч. при необходимост изготвяне на кореспонденция/писма до компетентните институции;15.Идентифициране на потенциални проблеми и рискове по време на реализацията на проекта и предлагане на решения за преодоляването им;16.Осъществяване на проверки на място на изпълнителите по договорите;17. Изготвяне на заявления за междинни и окончателни плащания съобразно договореното в ДФ”Земеделие”.Пълно описание на обекта на настоящата проц-ра е дадено в „Техническа спецификация",част от докум-ята по настоящата поръчк

Прогнозна стойност без ДДС
94000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в абсолютна сума и е в размер на 940.00 лв. /деветстотин и четиридесет лева/. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Разлог: "Първа Инвестиционна Банка”АД; BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които изрично да предвиждат възможността за задържането й по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1.5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда по банкова сметка на община Разлог: "Първа Инвестиционна Банка”АД; BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, съгласно договора. Банковата гаранция следва да задължава неотменяемо, независимо от валидността и действието на Договора, институцията издател, да заплати на възложителя всяка сума максимум до нейния размер, при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане, деклариращо, че участникът не е изпълнил частично или изцяло задълженията си по договора. Ангажиментът по гаранцията се намалява автоматично със сумата на всяко плащане, извършено по нея по силата на предявен иск. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 календарни дни след изпълнение на предмета на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е по договор за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева, след стартирането на изпълнението на дейностите по договора, което става с получаването на възлагателно писмо от страна на изпълнителя. 1.1. Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 15 (петнадесет) дни, след сключване на договора след получаване на изрично писмено уведомление от страна на Държавен фонд „Земеделие“ за наличие на осигурен бюджет за финансиране на одобрения проект, предмет на договор с № 01/321/01432 от 14.12.2013г., за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР и след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС, както и обезпечение за сумата под формата на запис на заповед за стойността на авансовото плащане с издател, представляващият участника и поемател възложителя. 1.2. Междинни плащания в общ размер на 60% (шестдесет процента) се извършват в срок до 30 (тридесет) дни на база реално изпълнени и приети без забележки дейности, установени с констативен приемо-предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по договора или от конкретно оправомощени правоспособни лица. 1.3. Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени дейности, платими в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на окончателното плащане с включен ДДС. 2. Сборът от стойностите на авансовото плащане, междинните и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг.или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и обявлението. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника.Участниците представят: 1. Оферта по образец;2. Списък на документите, които трябва да съдържа офертата на участника с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират, подписан от участника;3. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция);4. Административни сведения за участника;5. Регистрационни документи на участника - Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юр.лице или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е физ.лице. Чужд.юр.лица прилагат еквивалентен документ на съд.или адм.орган от държавата, в която са установени, в офиц.превод.6. Декларация за запознаване с условията в документацията и приемане им;7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 б.“а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП;9. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители;10. Декларация за съгласие от подизпълнител (попълва се при наличие на такъв) с прил.документи от подизпълнителя съгласно чл.56 ал.1 т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП;11. Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП;12. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение / консорциум (когато е приложимо);13. Списък на лицата в консорциума/обединението (когато е приложимо);14. Декларация от член на обединение/консорциум (в случаите когато участника е обединение / консорциум);15. Доказателства за изпълнение на изискванията за икономическо и финансово състояние на участника, съгласно условията на чл.50 от ЗОП, раздел ІІІ.2.2. от обявлението;16. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл.51 от ЗОП, раздел ІІІ.2.3. от обявлението;17. Декларация за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП;18. Декларация свободен текст от участника, че е запознат, респективно незапознат с инвестиционния проект и строителната площадка и условията на строителство на място, при което незапознаването и евентуалната възможност от представянето на оферта, несъответстваща на изискванията на Възложителя е за негов риск и отговорност;19. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен;20. Нот.зав.пълномощно на лицето, упълн.да предст.участника в проц., ако е разл.от това по офиц.рег.21. Плик №2 - Техническо предложение;22. Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Обстоятелството се декларира със Справка по чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП за общия оборот от услуги в областта на консултантската дейност по управление на проекти и се удостоверява със заверени от участника копия на следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години /2011 г., 2012 г. и 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) приключили финансови години /2011 г., 2012 г. и 2013 г./; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години /2011 г. ,2012г. и 2013 г./, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията).В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка общо за приходите си от консултантска дейност по управление на проекти, юридически и икономически консултации във връзка с такива проекти, подписана от представляващия участника и главния счетоводител. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. *При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1.За последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да е реализирал оборот от консултантска дейност по управление на проекти, юридически и икономически консултации във връзка с такива проекти, не по-малко от 120 000.00 лв. (сто и двадесет хиляди лева) без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Обстоятелството се декларира със Справка-декларация по чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали договорът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Обстоятелството се декларира със Списък-декларация на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, които трябва да имат професионален опит. Списъкът трябва да бъде придружен с доказателства, че ключовите експерти, отговарят на минималните изисквания на Възложителя по отношение на професионален опит и квалификация чрез представяне на професионални автобиографии по образец, документи за придобита квалификация, копие от трудова книжка, препоръки от работодатели, както и всички други документи, доказващи наличния опит и квалификация. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 3.Изпълнението на това минимално изискване се доказва с копие от Сертификат за внедрена система ISO 9001:2008 или еквивалентен, както и представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.Сертификатът трябва да бъде издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. *При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано от датата определена като краен срок за получаване на оферта по настоящата процедура, са изпълнили поне 3 (три) консултантски договора, сходни с предмета на поръчката. *Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по управление ма проекти, юридически и икономически консултации, във връзка с такива проекти. 2.Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимите експерти за предоставяне на услугите, нужни за качественото изпълнение на проекта. Екипът следва да включва минимум следните експерти: • Ръководител проект – образователна степен «Магистър», специалност «Икономика» или еквивалентна, с минимален стаж 5 (пет) години; • Експерт–образователна степен «Магистър», специалност «Икономика» или еквивалентна, с минимален стаж 3 (три) години; • Юрист – образователна степен «Магистър», специалност «Право», с минимален стаж по специалността 5 (пет) години. 3.Участникът следва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, с обхват управление на проекти. В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума,съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с управлението на проекта. 4.Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (Тп) Техническо предложение за изпълнение на поръчката ; тежест: 50
Показател: (Фп) Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден на касата на община Разлог, находяща се в Информационен център на Община Разлог, ул. "Шейново" №2, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка Община Разлог: „Първа Инвестиционна Банка”, BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката.Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в община Разлог. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Разлог – http://www.razlog.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Стая №111 в сградата на ОбА- гр. Разлог

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

1.Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.razlog.bg от датата на изпращане на настоящото обявление.Участниците, които желаят, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от посочения интернет адрес. 2.Датата, часът и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя http://www.razlog.bg 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството, и които са приложими към строителството. 4. Оценката на техническото предложение се извършва по точковата система на оценяване по скала, както следва: съответно 100т.; 50 т. и 10т. То трябва задължително да e съобразено с Техническите спецификации (Техническото задание);Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: Степен на подробност и степен на разбиране на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора - всеки участник трябва да направи задълбочен и точен анализ на всички основни цели и очаквани резултати от изпълнението на обществената поръчка, заложени в техническата спецификация, излагайки своята концепция за тяхното своевременно реализиране, съобразявайки се с характера и сложността на предмета на поръчката;Описание на стратегията на участника - следва да съдържа изложение на цялостната методология за осъществяване предмета на поръчката, съобразена с нейния характер и сложност, представляваща детайлно описание (самостоятелно и в тяхната съвкупност) на всички процеси, съставящи отделните дейности, и използвани средства за постигане на всеки от посочените в Техническата спецификация резултати с посочване на концепция за организация на работната сила за качествено и в срок изпълнение на договора.График за изпълнение на дейностите/Времеви график - Всеки участник следва да разработи и представи график, изготвен съобразно дейностите и процесите описани в Стратегията за изпълнение на дейностите. В графика следва да е налице съответстващо разпределение на времето между различните процеси, съставящи отделните дейности, при отчитане и на времето необходимо за провеждане на нормативно изисквани процедури, като е посочена и необходимата работна сила за изпълнението на всеки процес. 6.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното предмета на поръчката чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ