00914-2014-0008
Технически редакции | ||
14.03.2014 16:27 ч. : | 14/03/2014 16:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.03.2014 16:27 ч. : | 14/03/2014 16:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.Разлог: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Разлог, гр. Разлог, ул."Стефан Стамболов"№1, За: Петранка Ушева, България 2760, гр.Разлог, Тел.: 0747 80095, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razlog.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.razlog.bg/administracia/obshtestveni-porachki.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Информационен център на Община Разлог, ул. „Шейново”№2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092
Място/места за контакт: Информационен център на Община РазлогАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Информационен център на Община Разлог, ул. „Шейново”№2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092
Място/места за контакт: Информационен център на Община РазлогРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на консултантска услуга за управление и отчитане на дейностите по проект 01/321/01432 «Реконструкция и рехабилитация на общински пътища и водопроводи»
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката включва изпълнение на следните дейности:Писмени и устни консултации по искане на Възложителя относно управлението, организацията, изпълнението и отчитането на проекта. Управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №25/29.07.2008г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ”Земеделие” и Община Разлог. В обхвата на консултантските услуги, предмет на настоящата обществена поръчка се включва:1. Управление на проект «Реконструкция и рехабилитация на общински пътища и водопроводи», съгласно условията на Договор № 01/321/01432 от 14.12.2013 год.за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода от 2007-2013 г., подкрепена от ЕЗФРСР, сключен между Община Разлог и ДФ „Земеделие”- РА;2. При възникване на необходимост от промени в одобрените от ДФ”Земеделие” Количествени сметки/ Технически спецификации, изпълнителя незабавно уведомява писмено Възложителя. Изготвяне на предложения и/или писма - искания с обосновка до Фонда за одобрение на изменението, което съгласува с Възложителя;3. Изготвяне на експертни становища, писма и доклади във връзка с изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта, предмет на поръчката, с оглед на тяхната законосъобразност и изпълнение на условия по Договор № 01/321/01432 от 14.12.2013 год.;4. Разработване и/или актуализиране на всички необходими насоки, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта, мониторинг и докладване, верификации и разплащания, осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности. Правилата трябва да бъдат разработени така, че да осигуряват ефективно, качествено и законосъобразно управление и изпълнение на проекта. Да бъдат съобразени с действащата нормативна уредба и изисквания на Програмата за развитие на селките райони и управляващите органи. При промени в тази уредба изпълнителят ще трябва своевременно и съответно да актуализира разработените от него правила. 5. Разработване и/или актуализиране на съответните образци на документи във връзка с прилагане на горните правила и процедури;6.Осъществяване на ежедневни дейности, свързани с организацията и управлението на проекта и информаране на Възложтеля, чрез предоставяне на тримесечни доклади за изпълнението на дейностите по проект;7.Изпълнение на препоръките дадени от страна на ДФЗ във връзка с проекта и неговото управление и изпълнение;8.Осигуряване на ефективна координация между общината и останалите заинтересовани страни изпълнители във връзка с изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ по проекта;9.Преглед на документацията приложена към фактурите;10.Съпоставяне на докладваната информация от отделните изпълнители по договора за безвъзмездна помощ в процеса по реализиране на проекта; 11. Проверка на изпълнението на условията за приемливост на извършените разходи по договорите;12.Да предлага решения за преодоляване на пречките и отстраняване на недостатъците в процеса така, че да се осигури реализиране на поставените цели;13.Изготвяне на доклади при установяване на нередности, както и за предприети действия за възстановяване на неправилно изплатени суми;14.Осъществяване на ежедневен контакт с изпълнителите по съответните дейности, възложителя и заинтересованите институции, в т.ч. при необходимост изготвяне на кореспонденция/писма до компетентните институции;15.Идентифициране на потенциални проблеми и рискове по време на реализацията на проекта и предлагане на решения за преодоляването им;16.Осъществяване на проверки на място на изпълнителите по договорите;17. Изготвяне на заявления за междинни и окончателни плащания съобразно договореното в ДФ”Земеделие”.Пълно описание на обекта на настоящата проц-ра е дадено в „Техническа спецификация",част от докум-ята по настоящата поръчка.
71540000, 71541000, 79140000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката включва изпълнение на следните дейности:Писмени и устни консултации по искане на Възложителя относно управлението, организацията, изпълнението и отчитането на проекта. Управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №25/29.07.2008г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ”Земеделие” и Община Разлог. В обхвата на консултантските услуги, предмет на настоящата обществена поръчка се включва:1. Управление на проект «Реконструкция и рехабилитация на общински пътища и водопроводи», съгласно условията на Договор № 01/321/01432 от 14.12.2013 год.за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода от 2007-2013 г., подкрепена от ЕЗФРСР, сключен между Община Разлог и ДФ „Земеделие”- РА;2. При възникване на необходимост от промени в одобрените от ДФ”Земеделие” Количествени сметки/ Технически спецификации, изпълнителя незабавно уведомява писмено Възложителя. Изготвяне на предложения и/или писма - искания с обосновка до Фонда за одобрение на изменението, което съгласува с Възложителя;3. Изготвяне на експертни становища, писма и доклади във връзка с изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта, предмет на поръчката, с оглед на тяхната законосъобразност и изпълнение на условия по Договор № 01/321/01432 от 14.12.2013 год.;4. Разработване и/или актуализиране на всички необходими насоки, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта, мониторинг и докладване, верификации и разплащания, осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности. Правилата трябва да бъдат разработени така, че да осигуряват ефективно, качествено и законосъобразно управление и изпълнение на проекта. Да бъдат съобразени с действащата нормативна уредба и изисквания на Програмата за развитие на селските райони и управляващите органи. При промени в тази уредба изпълнителят ще трябва своевременно и съответно да актуализира разработените от него правила. 5. Разработване и/или актуализиране на съответните образци на документи във връзка с прилагане на горните правила и процедури;6.Осъществяване на ежедневни дейности, свързани с организацията и управлението на проекта и информиране на Възложителя, чрез предоставяне на тримесечни доклади за изпълнението на дейностите по проект;7.Изпълнение на препоръките дадени от страна на ДФЗ във връзка с проекта и неговото управление и изпълнение;8.Осигуряване на ефективна координация между общината и останалите заинтересовани страни изпълнители във връзка с изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ по проекта;9.Преглед на документацията приложена към фактурите;10.Съпоставяне на докладваната информация от отделните изпълнители по договора за безвъзмездна помощ в процеса по реализиране на проекта; 11. Проверка на изпълнението на условията за приемливост на извършените разходи по договорите;12.Да предлага решения за преодоляване на пречките и отстраняване на недостатъците в процеса така, че да се осигури реализиране на поставените цели;13.Изготвяне на доклади при установяване на нередности, както и за предприети действия за възстановяване на неправилно изплатени суми;14.Осъществяване на ежедневен контакт с изпълнителите по съответните дейности, възложителя и заинтересованите институции, в т.ч. при необходимост изготвяне на кореспонденция/писма до компетентните институции;15.Идентифициране на потенциални проблеми и рискове по време на реализацията на проекта и предлагане на решения за преодоляването им;16.Осъществяване на проверки на място на изпълнителите по договорите;17. Изготвяне на заявления за междинни и окончателни плащания съобразно договореното в ДФ”Земеделие”.Пълно описание на обекта на настоящата проц-ра е дадено в „Техническа спецификация",част от докум-ята по настоящата поръчк
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в процедурата е в абсолютна сума и е в размер на 940.00 лв. /деветстотин и четиридесет лева/. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Разлог: "Първа Инвестиционна Банка”АД; BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които изрично да предвиждат възможността за задържането й по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1.5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда по банкова сметка на община Разлог: "Първа Инвестиционна Банка”АД; BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, съгласно договора. Банковата гаранция следва да задължава неотменяемо, независимо от валидността и действието на Договора, институцията издател, да заплати на възложителя всяка сума максимум до нейния размер, при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане, деклариращо, че участникът не е изпълнил частично или изцяло задълженията си по договора. Ангажиментът по гаранцията се намалява автоматично със сумата на всяко плащане, извършено по нея по силата на предявен иск. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 календарни дни след изпълнение на предмета на договора.
Финансирането е по договор за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева, след стартирането на изпълнението на дейностите по договора, което става с получаването на възлагателно писмо от страна на изпълнителя. 1.1. Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 15 (петнадесет) дни, след сключване на договора след получаване на изрично писмено уведомление от страна на Държавен фонд „Земеделие“ за наличие на осигурен бюджет за финансиране на одобрения проект, предмет на договор с № 01/321/01432 от 14.12.2013г., за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР и след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС, както и обезпечение за сумата под формата на запис на заповед за стойността на авансовото плащане с издател, представляващият участника и поемател възложителя. 1.2. Междинни плащания в общ размер на 60% (шестдесет процента) се извършват в срок до 30 (тридесет) дни на база реално изпълнени и приети без забележки дейности, установени с констативен приемо-предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по договора или от конкретно оправомощени правоспособни лица. 1.3. Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени дейности, платими в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на окончателното плащане с включен ДДС. 2. Сборът от стойностите на авансовото плащане, междинните и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден на касата на община Разлог, находяща се в Информационен център на Община Разлог, ул. "Шейново" №2, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка Община Разлог: „Първа Инвестиционна Банка”, BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката.Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в община Разлог. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Разлог – http://www.razlog.bg
Български
180
Стая №111 в сградата на ОбА- гр. Разлог
Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
1.Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.razlog.bg от датата на изпращане на настоящото обявление.Участниците, които желаят, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от посочения интернет адрес. 2.Датата, часът и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя http://www.razlog.bg 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството, и които са приложими към строителството. 4. Оценката на техническото предложение се извършва по точковата система на оценяване по скала, както следва: съответно 100т.; 50 т. и 10т. То трябва задължително да e съобразено с Техническите спецификации (Техническото задание);Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: Степен на подробност и степен на разбиране на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора - всеки участник трябва да направи задълбочен и точен анализ на всички основни цели и очаквани резултати от изпълнението на обществената поръчка, заложени в техническата спецификация, излагайки своята концепция за тяхното своевременно реализиране, съобразявайки се с характера и сложността на предмета на поръчката;Описание на стратегията на участника - следва да съдържа изложение на цялостната методология за осъществяване предмета на поръчката, съобразена с нейния характер и сложност, представляваща детайлно описание (самостоятелно и в тяхната съвкупност) на всички процеси, съставящи отделните дейности, и използвани средства за постигане на всеки от посочените в Техническата спецификация резултати с посочване на концепция за организация на работната сила за качествено и в срок изпълнение на договора.График за изпълнение на дейностите/Времеви график - Всеки участник следва да разработи и представи график, изготвен съобразно дейностите и процесите описани в Стратегията за изпълнение на дейностите. В графика следва да е налице съответстващо разпределение на времето между различните процеси, съставящи отделните дейности, при отчитане и на времето необходимо за провеждане на нормативно изисквани процедури, като е посочена и необходимата работна сила за изпълнението на всеки процес. 6.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното предмета на поръчката чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП
14.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ