02711-2013-0152
Технически редакции | ||
14.03.2014 14:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.03.2014 14:21 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.03.2014 14:21 ч. : | 14/03/2014 14:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.03.2014 14:21 ч. : | 14/03/2014 14:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.03.2014 14:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-гр. Тервел: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: Димитър Димитров Жеков- ръководител счетоводен отдел при ТП " ДЛС Тервел", Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024
Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи съгласно техническа спецификация за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2014г..”
І. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя канцеларски материали и офис консумативи, съгласно приложение № 1, за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2014г., съгласно оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената му. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "стоки". (3).Прогнозните количества за доставка не са задължителни и могат да бъдат променяни в процеса на изпълнение на настоящия договор. (4).Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя поръчка по email адресът му, посочен в настоящия договор. (5). Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от наща страна не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (6) Страните приемат, че комуникацията между тях ще се осъществява по ел. път, като електронния адрес посочен от Изпълнителя, на който ще се депозират заявки е: Hristo.Kostov@office1.bg (7). Предаването на доставката ще се осъществи в административната сграда на Възложителя находяща се на адрес: общ. Тервел, гр. Тервел, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 10, обл.Добрич. 1. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол, подписан от двете страни в два екземпляра. 2. За дата на доставката се счита датата на двустранното подписване на приемо - предавателния протокол. (8) Рискът от случайното погиване или повреждане на доставката или на част от нея преминава от Изпълнителя на Възложителя от момента, в който доставката бъде предадена ІІ. СРОКОВЕ Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна доставка от 3(три) календарни дни, считано от датата на подаване на заявка от Възложителя. (2). Крайна дата за изпълнение на заявки- 31.12.2014г. (3). Краен срок на договора – 15.01.2015г. При закупуване на артикули извън посочените в Приложение № 1 отстъпка в размер на 20% ( двадесет процента) от приложения ценови каталог, неразделна част от офертата
30192000, 30197000, 30199000, 30192113, 30199230, 30125110
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
02711-2013-0152
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
5
Кооперация"Панда" с ЕИК 000885099, гр.София,р-н "Младост",бул."Цариграско шосе"№139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: Hristo.Kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879
Технически редакции | ||
23.01.2015 14:06 ч. : | Кооперация"Панда" с ЕИК 000885099, Република България, София, , гр.София,р-н "Младост",бул."Цариграско шосе"№139, 1784, 02 9766896, 02 9766879, Hristo.Kostov@office1.bg , | служебно вписване |
затвори |
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка е проведена и възложена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП
14.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г