Версия за печат

00156-2013-0009

BG-гр.Велинград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велинград, бул."Хан Аспарух" № 35, За: Мария Николова, РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: obshtina.velingrad@b-trust.org, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: Дирекция АПИО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velingrad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на строително монтажни работи по проект:„Ремонт, обновяване и оборудване на "МБАЛ ВЕЛИНГРАД" ЕООД”,Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-11/2011/014, които се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: "МБАЛ Велинград"ЕООД,гр.Велинград,бул."Съединение" № 49
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обществената поръчка, предмет на настоящата процедура, Изпълнителят следва да осъществи строително-монтажни работи в сградата на „МБАЛ Велинград” ЕООД в град Велинград, част Архитектура включващи: 2.1.1.Подмяна на подовите настилки с такива, покриващи медицинските изисквания и стандарти на помещенията, засегнати от настоящото преустройство, съгласно Наредба №49 от 18.10.2010 за основните изисквания, на които трябва да отговарят устройството, дейността и вътрешният ред на лечебните заведения за болнична помощ и домовете за медико-социални грижи. По архитектурните проекти в таблица са показани старите настилки във всяко помещение и предвидените нови.2.1.2.Предвидено е боядисване на всички стени с бои отговарящи на изискванията според предназначението на помещенията, засегнати от настоящото преустройство, съгласно Наредба №49 от 18.10.2010 за основните изисквания, на които трябва да отговарят устройството, дейността и вътрешният ред на лечебните заведения за болнична помощ и домовете за медико-социални грижи.2.1.3.Предвидено е боядисване на таваните с латекс.2.1.4.В някои помещения е необходимо да бъдат съборени някои стени, с цел разширяване на помещението с цел максимално използване на необходимата площ за съответните нужди. Предвидените за събаряне стени са обозначени в част архитектура с пунктир. 2.1.5. В някои помещения е необходимо преграждането с нови стени от гипсокартон, които са показани в част Архитектура чрез защриховане.2.1.6. Предвижда се демонтаж на някои врати, частичното им зазиждане и монтаж на нов PVC прозорец на тяхно място. Предвижда се разширяването на някои врати и поставянето на нови алуминиеви врати. Всички нови врати се отварят навън и са съобразени с изискванията на Наредба №Iз – 1971 от 29.10.2009г. Новата дограма е показана в част Спецификация на дограмата.2.1.7. Поради нуждата от осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение, се предвижда монтирането на платформен лифт на стълбището на основния вход. Платформеният лифт се монтира на релса върху самите стъпала и се изпълнява по детайл на фирмата производител.2.1.8. Необходимо е съществуващия асансьор да бъде подменен с нов. Шахтата и машинното помещение се запазват. Новия асансьор е съобразен с изискванията за болнични асансьори и се изпълнява по детайл на фирмата производител.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45410000, 45420000, 45430000, 45442100, 45450000, 44621100, 45310000

Описание:

Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Работи по боядисване
Други довършителни строителни работи
Радиатори
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
521142 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 488452, Най-висока оферта: 523099 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Открита с Решение № 1037/08.08.2013г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 554487 от 08.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 69 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за СМР
V.1) Дата на сключване договора
10.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БРАТЯ ПАШКУЛЕВИ”ООД,ЕИК по БУЛСТАТ 112069083, ул.”Иван Хрисчев” № 13, РБългария 4579, гр.Брацигово, Тел.: 0887 302510

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 521142 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 521142 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Приключилата обществена поръчка е във връзка с изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. с регистрационен номер BG161PO001/1.1-11/2011/014 по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-11/2011 „Подкрепа за реконструкция/обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в градските агломерации”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007- 2013 г, сключен между МРРБ, Управляващ орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. - Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие” и Община Велинград - Бенефициент, за изпълнение на проект: „Ремонт, обновяване и оборудване на „МБАЛ Велинград” ЕООД”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Велинград,Дирекция АПИО, бул."Хан Аспарух" № 35, РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: obshtina.velingrad@b-trust.org, Факс: 0359 54341

Интернет адрес/и:

URL: www.velingrad.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор