Версия за печат

00207-2014-0027

BG-В. Търново: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НЗОК, чрез РЗОК- В. Търново, Ивайло № 2, За: Галина Димитрова Василева, Р. България 5000, В. Търново, Тел.: 062 611201, E-mail: tarnovo@nhif.bg, Факс: 062 611202

Място/места за контакт: РЗОК- В. Търново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg/web/guest/63.

Адрес на профила на купувача: www.nhif.bg/web/guest/63.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: РЗОК- В. Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

№ по ред Компютърна Техника Брой 1 Компютър FUJITSU SIEMENS SCENIC 15 бр. 2 Компютър HP compaq DC 5750 Bussines 30 бр. 3 Компютър "HP Compaq" Business PC 2 бр. 4Компютър "HP Compaq" Business PC 6 бр. 5Монитор ACER V771 2 бр. 6 Монитор Belinea -17" 1 бр. 7 Монитор CTX - 17" VL700 1 бр. 8 Монитор FUJITSU SIEMENS SCENIC 10 бр. 9 Монитор Gateway EV 700 2 бр. 10 Монитор HP L 1706 29 бр. 11 Монитор HP L 1706 17 8 бр. 12 Принтер Brother HL - 5250DN 4 бр. 13 Принтер лазерен 1010 1 бр. 14 Принтер НР 1100 лазерен 2 бр. 15 Принтер Kyocera Mita FS1000+ 3 бр. 16 Принтер Kyocera Mita FS-3820 DN 3 бр. Компютърна и периферна техника, гаранцията на която изтича през 2014г. № по ред Компютърна техника брой 1 Компютър HP Compaq 6005 Bussines PC 16 бр. – гаранционни до 27.09.2014 г 2 Монитор HP Compaq LA 2006 16 бр. – гаранционни до 27.09.2014 г. 3 Лазерен принтер Lexmarc-T650 dn 6 бр. – гаранционни до 11.06.2014 г.

Прогнозна стойност без ДДС
3200 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

не се изискват

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Общи изисквания към участниците 1. В обявената открита процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията на ЗОП и на изискванията на възложителя, посочени в настоящата документация. 2. Не може да участва в настоящата открита процедурата за възлагане на описаната обществена поръчка участник: a) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран; б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) за който някое от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е) който не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; ж) който участва в обединение или е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник. 3. Не може да участва в процедурата и участник, който: а) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; в) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; г) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 4. Всеки участник в процедурата удостоверява отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП с декларации. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи всички необходими документи, издадени от компетентните органи за удостоверяване липсата на изброените обстоятелства. 5. Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата т. 2, т. 3 и т. 4. в 7 - дневен срок от настъпването им. Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от участника данни в представената оферта. 6. Всеки участник има право да представи само една оферта за цялата поръчка. Плик № 1 ,плик № 2 и плик № 3 се поставят в общ плик, върху който трябва да бъде отбелязана следната информация: • Адрес на възложителя: 5000 гр. Велико Търново, ул. „Ивайло“ № 2, Районна здравноосигурителна каса – Велико Търново. • Следното означение: Открита процедура с предмет: Следгаранционно сервизно обслужване компютърна и периферна техника в РЗОК- Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части; • Име, адрес, телефонен и факс номер и по възможност електронен адрес на потенциалния изпълнител; 9. В процеса на провеждане на процедурата участниците са длъжни да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в декларираните от тях обстоятелства в 7-дневен срок от настъпването им. 10. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на нормативно установените изисквания в ЗОП и на общите изисквания, посочени в тази документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договори с предмет, сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника;
Минимални изисквания: Списък на договори с предмет, сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на компютърната и периферна техника на Възложителя, ще доставя и влага само нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат; Списък на техническите лица, участващи в монтажа на резервните части. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на компютърната и периферна техника, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка; Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания: Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на компютърната и периферна техника на Възложителя, ще доставя и влага само нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат; Списък на техническите лица, участващи в монтажа на резервните части. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на компютърната и периферна техника, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.04.2014 г.  Час: 15:00
Място

Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Участниците (законните им представители) или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежат на обжалване относно тяхната законосъобразност включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на Глава 11 от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка „спиране на процедурата”. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва. Жалба не може да се подава пред Комисията за защита на конкуренцията след сключването на договор за обществена поръчка.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ