Версия за печат

00038-2014-0009

BG-Габрово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Янка Здравкова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: zdravkova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/index.php?l=166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на оператор за отпечатване и предоставяне на ваучери за храна за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет за 2014 година”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: На територията на град Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата процедура е: “Избор на оператор за отпечатване и предоставяне на ваучери за храна за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет за 2014 година” . Броят на ваучерите и разпределението им по номинали се определя на тримесечие или ежемесечно според нуждитe на Възложителя със съответните заявки за всяка една от бюджетните структури, присъединени към договора. Реквизитите на ваучерите за храна, следва да съответстват на реквизитите подробно описани в чл.22, ал.2 от Наредба №7 от 09.07.2003 г. на МТСГ и МФ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно изготвените от Община Габрово разчети, прогнозната стойност на поръчката е в размер до 94300.00 (деветдесет и четири хиляди и триста) лв. без ДДС. В посочената прогнозна стойност на поръчката е включена номиналната стойност на заявените ваучери за храна и стойността на услугата за отпечатването и доставката им, като прогнозната номинална стойност на ваучерите е 94 000 лв. Ориентировъчният брой служители , на които ще се предоставят ваучери е 434.

Прогнозна стойност без ДДС
94300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът сам избира формата на гаранция за участие: банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: „ДСК” ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Гаранцията за участие е в размер на 940 лв. (деветстотин и четиридесет лева); В нареждането за плащане следва да бъде записано следното основание: “Избор на оператор за отпечатване и предоставяне на ваучери за храна за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет за 2014 г.” Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №16 на Банкова гаранция. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 90 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №17на банкова гаранция за изпълнение на договора със срок на валидност не по-малък от 30 дни от датата на приключване на договора за изпълнение. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договора от документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор”:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал) или от упълномощено от него лице;2. Обща Оферта – Обр.№1;.3. Адм. сведения - Обр. №2;4. Нот. зав. пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;5. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юрид. лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физ. лице.Чуждестранните юрид. лица или обединения на чуждестранни юрид. лица представят документ за регистрация в официален превод;6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП (Обр. №3). В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са на чужд език се представя/т и в превод на български език.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП и при условията на чл. 47, ал. 8 от ЗОП;7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП (Обр. №4).В случай, че участникът е юрид. лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд език се представя/т и в превод на български език.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП;8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Обр. №5).В случай, че участникът е юрид. лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физ. или юрид.о лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд език се представя и в превод на български език.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП;9. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал;10. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители (Обр. №6);11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Обр. №7).В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Обр. № 7 не се попълва и не се прилага;12. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юрид. лице);13. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Обр. № 8) ако е приложима;14. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката (Обр. № 9);15. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката (Образец № 10);16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Обр. № 11);17. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда ии условията на труд – (Обр. № 12). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта. Продължение в Раздел VІ.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на офертите – попълва се Образец №13; Списъкът следва да е придружен от: 1.1. Референции (препоръки) за добро изпълнение на договора/ите/, посочен/и/ в списъка – заверени от участника копия. 2. Списък (по образец на участника) на търговските обекти за търговия с храни по Закона за храните, на територията на град Габрово, които приемат отпечатаните от Участника ваучери за храна. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 2 (два) договора, с предмет сходен с предмета на поръчката. За „договор с предмет, сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: „отпечатване и доставка на ваучери за храна по Наредба № 7/ 09.07.2003 г.”. 2. Участникът да има сключени договори с минимум 2 търговски обекта, които приемат отпечатаните от него ваучери за храна на територията на гр. Габрово В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификации на участниците важат за обединението като цяло, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, минималните изисквания за техническите възможности и квалификации важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 9 BGN
Условия и начин на плащане

Одобрената документация се получава в информационния център на Община Габрово след заплащане в касата или представяне на платежен документ за внесената сума (9 лв. с ДДС) по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД, Финансов център - Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Документацията може да бъде изтеглена от посочения адрес на профила на купувача свободно и безплатно, като изискването за заплащане е само за участници, които желаят да получат отпечатан екземпляр от възложителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала - ет.3, Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ.2.1. 18. Валидно разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна, съгласно чл. 9, ал.4 от Наредба №7 от 09.07.2003г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор-заверено копие; 19. Декларация, че участникът не е в процедура за отнемане на Разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна, съгласно чл. 9, ал.4 от Наредба №7 от 09.07.2003г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор – по образец на участника; Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката:Техническото предложение следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация (Обр. №14), при съблюдаване на техническото задание и условията за изпълнение. 3. Плик №3 „Предлагана цена”:Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител (Обр. № 15).Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник: при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1-т.5 от ЗОП; който не притежава валидно Разрешение от Министъра на финансите за осъществяване на дейност като ОПЕРАТОР на ваучери за храна, издадено по реда на чл. 9, ал. 4 от Наредба №7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор или е в процедура за отнемането му. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ