Версия за печат

00026-2014-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА КОМПАНИЯ ЕАД, ул. "Веслец", №5, За: Силвия Парашкевова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9263576, E-mail: sparashkevova@nek.bg, Факс: 02 9263650

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки", управление "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на акумулаторни батерии за непрекъсваеми токозахранващи източници (UPS) и батерии за контролери на ВЕЦ ”Тешел”, ВЕЦ ”Девин”, ВЕЦ ”Цанков камък”, ВЕЦ ”Кричим”, ПАВЕЦ „Орфей”, ВЕЦ ”Батак”, ВЕЦ ”Пещера”, ВЕЦ”Алеко”, ПАВЕЦ”Чаира”, ПАВЕЦ ”Белмекен”, ВЕЦ ”Сестримо”, ВЕЦ ”Момина клисура”, ВЕЦ”Кърджали”, ВЕЦ ”Студен кладенец”, ВЕЦ ”Ивайловград”, ВЕЦ”Левски”, ВЕЦ ”Бял извор”, ЦУ на Предприятие ВЕЦ – гр. Пловдив, реф. №14РП-550А009

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ЦУ на Предприятие ВЕЦ – гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на акумулаторни батерии за непрекъсваеми токозахранващи източници (UPS) и батерии за контролери на ВЕЦ ”Тешел”, ВЕЦ ”Девин”, ВЕЦ ”Цанков камък”, ВЕЦ ”Кричим”, ПАВЕЦ „Орфей”, ВЕЦ ”Батак”, ВЕЦ ”Пещера”, ВЕЦ”Алеко”, ПАВЕЦ”Чаира”, ПАВЕЦ ”Белмекен”, ВЕЦ ”Сестримо”, ВЕЦ ”Момина клисура”, ВЕЦ”Кърджали”, ВЕЦ ”Студен кладенец”, ВЕЦ ”Ивайловград”, ВЕЦ”Левски”, ВЕЦ ”Бял извор”, ЦУ на Предприятие ВЕЦ – гр. Пловдив, реф. №14РП-550А009

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно изискванията на документацията

Прогнозна стойност без ДДС
34000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция, се определя от участника. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на - 300,00 (триста) лева;- В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на парична сума, тя се превежда по банкова сметка на НЕК ЕАД при банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ – България по сметка на НЕК ЕАД в лева: BG 07BPBI79421087792201, BIC: BPBIBGSF. В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена по образец на Възложителя (глава XVI от документацията). Банковата гаранция за участие следва да бъде валидна 30 дни след валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Съгласно условията, посочени в проекта на договор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Заверено копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; 3. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4. Документ за платена гаранция за участие - оригинална банкова гаранция или заверено копие на платежно нареждане; 5. Копие от документ за закупена документация за участие; 6. Декларация, че не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (попълнена съгласно образеца – глава XIV от документацията); 7. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие), в случай, че офертата е подписана от лице, което няма представителна власт; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за участие на подизпълнители (глава XVI от документацията); 9. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя (глава XVI от документацията); 10. Декларация за произхода на изделията, които ще бъдат доставени; 11. Надлежно разрешение (пълномощно) от производителя, в случай че участникът не е производител. Разрешението се представя под формата на пълномощно, оторизационно писмо, формуляр за разрешение на производителя, споразумение или др. подобно. Документите на чужд език се представят в превод. 12. Данни за лицето, което прави предложението – справка за административни сведения (глава XVI от документацията); 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (свободен текст); 14. Предложение за изпълнение на поръчката; 15. Ценово предложение;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Заверено копие от годишния финансов отчет за предходната година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, в която участникът е установен; 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са с предмет подобен на настоящата поръчка, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация от участника, съдържаща списък на изпълнени договори за подобни поръчки през последните 3 години с посочени възложител, предмет и стойност на договора, дата и място на изпълнение, придружени от препоръки за добро изпълнение (не повече от 5 броя), кореспондиращи със списъка на договорите; 2. Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 (или еквивалентен) на производителя/производителите;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се закупува или получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на НЕК ЕАД от отдел “Доставки “, ет. 6, след заплащането й в брой в касата на ЦУ на НЕК ЕАД, ул.”Веслец” № 5 или след банков превод по сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД:банкова сметка в лева: BG07BРВІ79421087792201, BIC: BРBІBGSF до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.05.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

НЕК ЕАД,ЦУ, Дирекция "Обществени поръчки", управление "Обществени поръчки"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средстваа за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша, №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ