Версия за печат

00038-2014-0008

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: Н.Димитров, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: n.dimitrov@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА НА МОБИЛНА СГЛОБЯЕМА СЦЕНА''

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Габрово
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е доставка на мобилна сглобяема сцена.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44212320

Описание:

Различни видове конструкции

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стоиност на поръчката е в размер на 83 333,33 лв. (осемдесет и три хиляди триста тридесет и три лева и 33ст.) без ДДС. Доставка на Мобилна сглобяема сцена - 1бр.

Прогнозна стойност без ДДС
83333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия и размер на гаранцията за участие За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер до 1% от стойността на поръчката. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Срокът на валидност е не по-малко от 90 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България BIC: STSABGSF IBAN: BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Размер на гаранцията за участие 800 лв /осемстотин лева/. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът представя на документ за внесена гаранция за участие/оригинал/. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС . Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора за която се представя гаранцията. Срокът на валидност е не по-малко от 120 календарни дни. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор: Плащанията се извършват по банков път, в български лева. Плащане след доставката, съгласно Техническото задание, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на фактура - оригинал и приемо-предавателен протокол за изпълнението, одобрен от Възложителя. За извършване на плащанията Изпълнителят представя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ОБЩИНА ГАБРОВО Адрес: пл. Възраждане No 3 ЕИК: 000215630 МОЛ: Таня Венкова Христова

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор”:1. Списък на документите, съдърж. се в офертата, подписан от представл. участника (в ориг.) или от упълн. от него лице 2. Оферта - Обр.№1 Когато участн. в процед. е обедин., офертата се предст. за обед. като цяло, като се попълва и подписва от лицето, което е упълн. от членов.на обедин. 3. Админ. сведения - Обр. № 2- При участие на обединение, образ. се попълва за обедин. като цяло и се подписва от лицето, което е упълн. от членов.на обедин., съгласно споразумението. 4. Декл., че участникът е запознат с вс. обстоят. от значение за поръчката – Обр. № 3 - Когато участн. е Обед., образ. се попълва и подписва от вс. от членов. на Обедин. 5. Декл., че участн. ще спазва вс. условия необход. за изпълнение на поръчката – Обр. № 4- Когато участн. е Обедин., образ. се попълва и подписва от вс. от членовете на Обедин. 6. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, когато участ. е ЮЛ или ЕТ; копие от докум. за самоличност, когато участн. е ФЛ. Чуждестр.ЮЛ или обедин. на чужд.ЮЛ представят докум. за регистр. в офиц. превод. 7. Декл. по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП Обр. № 9 - ако участникът е ЮЛ, декл. се подписва от 1 от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.В случай, че участникът е обед., декл. се представя за вс. ФЛ или ЮЛ, вкл. в обедин., съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чужд. гражд., декл., които са на чужд език се представя и в превод на бълг.ез..Когато участ. предвижда участие на подизпълн., докум. се представя за вс.1 от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП и при условията на чл. 47, ал. 8 от ЗОП. 8. Декл. по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП - по обр.№ 10- В случай, че участн.е ЮЛ, декл. се подписва задълж. от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко ФЛ и ЮЛ, вкл. в обедин., съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чужд. гражд., декл., които са представени на чужд ез. се представя и в превод на бълг. ез.Когато участникът предвижда участие на подизпълн., докум. се представя за вс.1 от тях, съобр. чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 9. Декл. по чл. 47, ал. 5 от ЗОП -Обр. № 11 -В случай, че участн. е ЮЛ, декл. се подписва задълж. от лицата, посоч. в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участн. е обедин., декл. се представя за вс.ФЛ или ЮЛ, вкл.в обедин., съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чужд. гражд., декл., които са представени на чужд ез. се представя и в превод на бълг. ез.Когато участн. предвижда участие на подизпълн., докум. се представя за вс.1 от тях, съобр. чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 10. Декл. за приемане на услов. в проекта на договор -обр. № 12 11. Декл. по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълн. - обр. № 13; 12.Декл. за съгласие за участие като подизпълн. -обр. № 14 /ако е приложима/. 13.Докум. за внесена гаранция за участие – ориг.; 14.Декл. от членов.на обедин. -по обр. № 17- ако е приложима; 15.Изрично, нот. завер. пълном. на лицето, което е упълном. да представлява участника в наст. процедура (в случай на упълном.); 16. Нот. Зав. Споразум. за създаване на обедин. за участие в поръчката - ако е приложимо; 18. Нот. зав. пълномощни от вс. участници в обедин. /ако е приложима/. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - Технич. предложение -обр. № 6, съдържащо и срок за изпълнение на поръчката. Плик №3: „Предлагана цена” - Ценовата оферта по обр. № 5. Възлож. ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1-5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, който е лишен от право да упражнява определена професия или дейност/ свързана с предмета на поръчката/ съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация (по Образец 7), съдържаща информация за общия оборот на участника за последните три финансово приключили години . 2.Заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) финансово приключили години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участници – физически лица представят копия на документи, удостоверяващи дохода, включително на годишни данъчни декларации. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните 3 (три) години и не може да представи отчети за приходите и разходите за посочените последни три финансово приключили години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот, от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има реализиран общ оборот от дейността за последните три финансово приключили години в размер не по-малко от 120 000 лв./сто и двадесет хиляди лева/ без ДДС. По отношение на участник - обединение изискванено се прилага към обединението участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според вида и дела на участие на подизпълнителя.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставки „сходни“ с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферта. Към всеки посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има успешно изпълнен през последните три години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, поне 1 (един) договор със сходен предмет. Под „сходен предмет” на настоящата поръчка се разбират договори за извършване на доставка и монтаж на мобилни експозиционни съоръжения. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според вида и дела на участие на подизпълнителя. По отношение на участник - обединение изискването се прилага към обединението участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 30
Показател: Финансова оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Габрово, на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 10 лв. (десет лева) с вкл.ДДС за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg. Постъпили въпроси от Участниците (ако има такива), както и разясненията на Възложителя, ще бъдат публикувани на посочения интернет

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.04.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала на 3 ет. в сградата на Община Габрово, пл.Възраждане, №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ