РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
1
Място на изпълнение:
РЗОК-Велико Търново
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Следгаранционно сервизно обслужване на сградна климатична инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК – Велико Търново, включително доставка и монтаж на резервни части.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50711000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Предметът на обществената поръчка обхваща поддръжка и профилактика на климатичната инсталация и климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК – Велико Търново:
1. Техника за следгаранционно обслужване:
Климатик 9000 ВТU - 9 бр.
Климатик 18000 ВТU - 1 бр.
Система климатична сплит CARRIER - 10 бр.
Климатизатор YORK - 8 бр.
Климатик NEO ACS - 2 бр.
Климатик NEO - 1 бр.
Климатик CROWN 09 - 6 бр.
Климатик Toshiba RAV 264 KNPE/264 - 1 бр.
Общо: - 38 бр.
от която:
А. Климатици в офис помещенията в сградата на РЗОК – В. Търново, ул. „Ивайло № 2”:
1. Климатик 9000 ВТU - 9 бр.
2. Система климатична сплит CARRIER - 10 бр.
3. Климатизатор YORK - 8 бр.
4. Климатик NEO ACS - 2 бр.
5. Климатик CROWN 09 - 6 бр.
Общо: - 35 бр.
Б. Климатици в сървърното помещение в сградата на РЗОК – В. Търново, ул. „Ивайло № 2”:
1. Климатик Toshiba RAV 264 KNPE/264 - 1 бр.
Общо: - 1 бр.
В. Климатик в офис гр. Горна Оряховица:
1. Климатик 18000 BTU - 1 бр.
Общо: - 1 бр.
Г. Климатик в офис гр. Свищов:
1. Климатик NEO - 1 бр.
Общо: - 1 бр.
както и доставка и монтаж на резервни части и материали за климатична инстлация и климатици, както следва:
№ по ред Артикул
1 Платка вътрешно тяло
(за съответната марка климатик)
2 Компресор
(за съответната марка климатик)
3 Електронен блок – външно тяло
(за съответната марка климатик)
4 Фреон R407
(за съответната марка климатик)
5 Фреон R410А
(за съответната марка климатик)
Прогнозна стойност без ДДС
3500 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В обявената открита процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията на ЗОП и на изискванията на възложителя, посочени в настоящата документация.
2. Не може да участва в настоящата открита процедурата за възлагане на описаната обществена поръчка участник:
a) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран;
б) обявен в несъстоятелност;
в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;
г) за който някое от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;
д) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
е) който не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия;
ж) който участва в обединение или е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник.
3. Не може да участва в процедурата и участник, който:
а) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;
б) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;
в) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
г) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.
4. Всеки участник в процедурата удостоверява отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП с декларации. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи всички необходими документи, издадени от компетентните органи за удостоверяване липсата на изброените обстоятелства.
5. Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата т. 2, т. 3 и т. 4. в 7 - дневен срок от настъпването им. Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от участника данни в представената оферта.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договори с предмет, сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника;
2. Участникът може да представи и други документи, доказващи икономическите и финансовите му възможности.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на климатичната инсталация и климатици на Възложителя, ще доставя и влага само нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на климатичната инсталация и климатици на Възложителя, ще доставя и влага само нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат;
2. Списък на техническите лица, участващи в обслужването на климатичната инсталация и климатици, както и в монтажа на резервните части. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата;
3.Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на климатична инсталация и климатици, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка;
4. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите му възможности.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на климатичната инсталация и климатици на Възложителя, ще доставя и влага само нови и неупотребявани резервни части и консумативи. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат;
2. Списък на техническите лица, участващи в обслужването на климатичната инсталация и климатици, както и в монтажа на резервните части. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата;
3.Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на климатична инсталация и климатици, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка;
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.04.2014 г. Час: 17:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.04.2014 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.04.2014 г. Час: 16:00
Място
РЗОК-Велико Търново, ул. Ивайло2
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Участниците (законните им представители) или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Решенията на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежат на обжалване относно тяхната законосъобразност включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на Глава 11 от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка „спиране на процедурата”. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва. Жалба не може да се подава пред Комисията за защита на конкуренцията след сключването на договор за обществена поръчка.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ