Версия за печат

00004-2014-0004

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-pleven.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на ПЕВП тръби и фасонни части

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складът на Възложителя в гр.Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Пълно описание: Доставка на HDPE тръби EN 12201-2 и фасонни части EN 12201-3, по групи, както следва: 1. HDPE тръби PE 100 на рулон L = 100м, PN 10Mpa, от ф25 до ф90mm. 2. HDPE тръби PE 100 на пръти L = 12м, PN 10Mpa от ф90 до ф500mm и PN16Mpa от ф90 до ф315mm. 3. РР фасонни части за бърза връзка 10 и 16Mpa. 4. HDPE фасонни части РЕ 100 PN 10 и 16Mpa - инжекционно ляти, челно заваряване, удължен тип. 5. HDPE фасонни части PE 100 за електрозаваряване PN 10 и 16Mpa. Гаранционен срок след полагане в земята - минимум 50 години . Гаранционен срок при правилно съхранение в склад - минимум 2 години след доставка. Доставките ще се извършват с транспорт на Доставчика, като видовете и количестватата по всяка доставка ще се уточняват в текущите заявки от Възложителя. Начин на образуване на цената - в лева без ДДС франко склада на Възложителя в гр.Плевен. Срок на аварийна доставка - максимум до 5 дни. Срок на редовна доставка - максимум до 30 дни.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44164310 (BC25, KA11, QB44) , 44163240 (BC25, KA11, QB44)

Описание:

Тръби и принадлежности (На партиди , За водоразпределителни дружества , Относно вода )
Свръзки за тръбопроводни системи (На партиди , За водоразпределителни дружества , Относно вода )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Според конкретната необходимост.

Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията може да бъде банкова или парична. Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Първа Инвестиционна Банка" АД - IBAN: BG09FINV915010BGN08JX5, BIC: FINVBGSF . Гаранция за участие - 5000 лева. Гаранция за изпълнение - 15000 лева.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Срок на плащане след представяне на фактура - минимум до 30 дни. Плащане по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; Удостоверение за ЕИК съгласно чл.23 от Закон за търговския регистър, издадено от Агенция по вписванията. Документ за закупена документация. Документ за внесена гаранция за участие. Декларация за съгласие с условията на проектодоговора от документацията за участие. Административни сведения за участника. Данни за подизпълнители съгласно чл.24, ал.2 от ППЗОП или декларация за липса на такива. Наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Справка - декларация, съдържаща списък на сключените от участника договори за доставка на изделията, които са обект на настоящата обществена поръчка, за последните 3 години (вкл. дата, възложител и стойност на договорите) - с препоръки за добро изпълнение. Документи за тръби и фасонни части: Сертификат за гаранция от производителя на предлаганите изделия при съхранение в склад и след полагане в земята. Сертификат за произхода на материала за производство с технически лист от производителя на материала. Сертификат за съответствие - със всички Приложения към него. Декларация за съответствие. Документ, доказващ, че участникът е упълномощен представител на производителя на предлаганите изделия (при условие, че участникът не е производител на същите). Ако участникът е производител на предлаганите изделия, се представя декларация за това. Упълномощването трябва да е изрично пряко от производителя, а не от други упълномощени от производителя лица. Каталози и ръководства на производителя. 2. Допълнително за HDPE тръби: Пълна характеристика на предлаганите тръби, както и технология на товарене, разтоварване, транспортиране, складиране и съхранение. Период на годност от производството до полагането. Технология за полагане на тръбопроводите, изпитване и други данни. Възможност за безтраншейно полагане - становище на производителя. 3. Допълнително за електрозаваряеми фасонни части: Таблица за дълбочина на проникване на РЕ тръбата във фитинга. Таблица за минималното време на охлаждане. Размер на индикатора за спояване, необходим за осъществяване на добра връзка. Размер на "PIN" конектора (накрайника на кабела за заваряване).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.04.2014 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на управлението на "Водоснабдявяне е Канализация" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

През 12 месеца

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 3 дни предварително, на официалния сайт на Възложителя - www.vik-pleven.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ