Версия за печат

00098-2014-0003

BG-Гоце Делчев: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гоце Делчев, ул. "Царица Йоанна" № 2, За: Марина Дилиянова Вълчева - гл.експерт "Обществени поръчки и проекти", България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0888 006080, E-mail: oba@gocenet.bg, Факс: 0889 848685

Място/места за контакт: Община Гоце Делчев, гр. Гоце Делчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gocedelchev.bg.

Адрес на профила на купувача: www.gocedelchev.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изпълнение на строителни и монтажни работи по проект “Зелена и достъпна среда на град Гоце Делчев”, финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Гоце Делчев
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка включва изпълнение на строителни и монтажни работи за: -реконструкция на парк, зелени площи и междублоково пространство; -реконструкция и рехабилитация на улична мрежа. Предметът на поръчката включва изграждане на следните строежи: 1. строеж „Реконструкция на парк „Панорама“, гр. Гоце Делчев” – III-та категория съгласно ЗУТ. 2. строеж „Реконструкция на междублоково пространство в кв. 10, УПИ I и УПИ II, гр. Гоце Делчев” – IV-та категория съгласно ЗУТ. 3. строеж „Реконструкция на зелени площи на ул. „Сливница“, гр. Гоце Делчев” – IV-та категория съгласно ЗУТ. 4. строеж :Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в гр. Гоце Делчев”, включващ следните подобекти:: Улица “Сливница”: от195-от196-от203-от-204-от361; Улица “Александър Стамболийски”: ОТ362-ОТ-361-ОТ360-ОТ359; Улица “Димо Хаджидимов”: ОТ360-ОТ431-ОТ430-ОТ432-ОТ1102; Улица “Добруджа”: ОТ427-ОТ431; Улица “Охрид”: ОТ428-ОТ429-ОТ430; ул."Петър Сарафов" ОТ1102-ОТ1100-ОТ1099-ОТ1094-ОТ1091-ОТ1084, ул."Скопие" ОТ404-ОТ1097-ОТ1098-ОТ1099-ОТ642, ул."Кирил и Методий" ОТ644-ОТ1094-ОТ1095-ОТ1096-ОТ403-подход за Болница, ул."Цар Самуил" ОТ645-ОТ1091-ОТ1090-ОТ1077, ул."Одрин" ОТ1076-ОТ1090-ОТ1096-ОТ1098, ул."Даме Груев" ОТ360-ОТ216-ОТ215-ОТ200, ул."Стою Льондев" ОТ359-ОТ358-ОТ217-ОТ218, ул."Беласица" ОТ217-ОТ215-ОТ216-ОТ214-ОТ204-ОТ205, ул."Шар планина" ОТ198/ОТ199-ОТ197ОТ/201-ОТ196/ОТ203, ул."Завоя на Черна" ОТ214-ОТ201-ОТ197-ОТ192-ОТ179, ул."Енос" ОТ193-ОТ192-ОТ191, ул."Мидия" ОТ181-ОТ179-ОТ120, ул."Стефан Веркович" ОТ118-ОТ119-ОТ114-ОТ115-ОТ116-ОТ117, ул. "Щип" ОТ195-ОТ208, ул."Щип" ОТ114-ОТ113-ОТ211, ул."Спаса Фурнаджиева" ОТ111-ОТ112-ОТ113, ул."Струга" ОТ195-ОТ194-ОТ193-ОТ118-ОТ120 – IV - та категория съгласно ЗУТ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 44110000, 45233330, 45233252, 45112711, 45236210, 45112710

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни материали
Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни работи по оформяне на зелени площи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности за всеки един от строежите: времено строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали и оборудване; строителни и монтажни работи; Контролни измервания, единични, комплексни и приемни изпитания изпълнявани от лицензирани органи; Съставяне на строителни книжа, изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; Въвеждане на строежите в експлоатация по реда на чл. 177 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), както следва: - за строеж „Реконструкция на парк „Панорама“, гр. Гоце Делчев“ – Разрешение за ползване; - за всички останали строежи – Удостоверение за въвеждане в експлоатация на всеки от строежите; •гаранционна отговорност за изпълнените СМР. Основните видове СМР обхващат:Реконструкция на парк “Панорма”: изграждане на подпорни стени и стълби; спортна площадка; екстремно вело трасе; детска площадка; зелено строителство - резитби на съществуващи храсти – 987 кв.м.; резитби на съществуващи широколистни дървета – 256бр.; Доставка и разтилане на хумусна почва – 802 м3; засаждане на дървета и храсти; Затревяване, всички етапи, по норма 40гр/м2 тревна смеска и 30гр/м2 амониев нитрат – 6684 кв.м.; Доставка на растителност – иглолистни и широколистни дървета; иглолистни и широколистни храсти; доставка и монтаж на парково обзавеждане и оборудване; доставка и монтаж на осветление; СМР на водопровод и канализация; и др. съгласно КС; Реконструкция на междублоково пространство в кв. 10, УПИ I и УПИ II: Изкоп за направа на легло на настилка - 695.5 м3; Доставка, полагане и направа на основа от трошен камък за настилки – м3; Доставка и полагане на бетонени ивици 8/20/50 на земновлажен бетон В 7.5 - 898.4м; Доставка и полагане на сиви бетонени павета 20/10/8см, върху пясъчно легло 5см, и фугиране - 2780.6 м2; Доставка и разтилане на хумусна почва – 372 м3; доставка и засаждане на иглолистни дървета, доставка и засаждане на широколистни дървета; доставка и засаждане на декоративни храсти – 1744бр.; Засаждане на двуредов живплет – 130м.; Затревяване, всички етапи, по норма 40гр/м2 тревна смеска и 30гр/м2 амониев нитрат – 625 м2; Доставка и монтаж на беседка – 3бр; доставка и монтаж на осветление; и др. съгласно КС. Реконструкция на зелени площи на ул.”Сливница": изграждане на алеи и площадки; Изкоп за направа на легло за настилка - 457.2 м3; Доставка, полагане и направа на основа от трошен камък за декоративни настилки - 335.3 м3; Доставка и полагане на бетонени ивици 8/20/50 на земновлажен бетон В 7.5 - 814.9м; Доставка и полагане на бетонни павета 10/20/6, върху пясъчно легло 5см и фугиране - 1524.15м2; Доставка и полагане на неформени плочи червен пясъчник на тревна фуга без затревяване – м2; Доставка и монтаж на метална ограда обща вис 110см от електрозаварена мрежа Ф5м, вкл. фундиране – 121м; изграждане на подпорни стени и стълби; детски площадки; доставка и засаждане на иглолистни и широколистни дървета; Засаждане на декоративни храсти в дупки 40/40/40 в средни почви – 2738 бр.; Засаждане на двуредов живплет - 299м; Затревяване, всички етапи, по норма 40гр/м2 тревна смеска и 30гр/м2 амониев нитрат - 3468.2 м2; доставка и монтиране на парково обзавеждане и оборудване; доставка и монтаж на осветление- и др. съгласно КС. Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в гр. Гоце Делчев- изпълнение на СМР на улици с обща дължина от около 5 395 линейни метра. Прогнозната стойност на строежите, включени в предмета на поръчката е 3931741.67 лв. без ДДС. Възложителят, при условията на чл. 90, ал.1, т. 9 от ЗОП и при наличие на финансов ресурс, може да възложи повторение на строителството, състоящо се в рехабилитация и /или реконструкция на улици на територията на гр. Гоце Делчев на обща стойност 832 699,55 лв. (осемстотин тридесет и две хиляди шестстотин деветдесет и девет лева и 55 ст.) без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
4764441.22 BGN
ІІ.2.2) Опции

Възложителят, при условията на чл. 90, ал.1, т. 9 от ЗОП и при наличие на финансов ресурс, може да възложи повторение на строителството, състоящо се в рехабилитация и /или реконструкция на улици на територията на гр. Гоце Делчев на обща стойност 832 699,55 лв. (осемстотин тридесет и две хиляди шестстотин деветдесет и девет лева и 55 ст.) без ДДС. Повторението на строителството може да обхване участъците: • около 580 линейни метра - улица "Мидия" ОТ120-ОТ121-ОТ122-ОТ123-ОТ124-ОТ125-ОТ126 – рехабилитация” и улица "Струга" ОТ120-OT178-ОТ176-ОТ177-ОТ165-ОТ164-ОТ131-рехабилитация”; • около 790 линейни метра - улица "Завоя на Черна" ОТ179-ОТ175-ОТ174-ОТ169 - рехабилитация”, улица „Стражин" ОТ122-ОТ128-ОТ129-ОТ130 - рехабилитация” и улица "Страцин" ОТ126-ОТ52-ОТ51-ОТ50-ОТ49-ОТ48 – рехабилитация”; • около 620 линейни метра - улица "Лозенград" ОТ172-ОТ174-ОТ175-ОТ176 – рехабилитация” и улица "Бабуна" ОТ163/ОТ166-ОТ164/ОТ165-ОТ129/ОТ128-ОТ50/ОТ52 – рехабилитация.

Брой на възможните подновявания

3

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

210


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. 2. Гаранцията за участие е сума в размер на 30 000 (тридесет хиляди) лева. Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната набирателната сметка на община Гоце Делчев: “Търговска банка Д” АД, финансов център гр.Гоце Делчев, BIC код DEMIBGSF, банкова сметка № BG15DEMI92403300095197. 12. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с идентификационен номер на процедурата............... (посочва се идентификационния номер съгласно Регистъра на обществените поръчки). Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 190 (сто и деветдесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. 3.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на възложителя; - е със срок на валидност най – малко1 (един) месец, след датата на получаване на последния документ от следните: Разрешение за ползване на строежа, съответно и Удостоверение за въвеждане в експлоатация на всички други строежи; - има възможност за нейното усвояване на части; - има възможност за нейното освобождаване на части. Гаранцията за изпълнение се освобождава поетапно при въвеждане всеки един от строежите, в срок до 30 (тридесет) дни от въвеждане в експлоатация на съответния строеж, включен в предмета на поръчката, като частта от гаранцията, която се освобождава е пропорционална спрямо стойността на въведения в експлоатация строеж. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да предостави на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ застрахователна полица, която да обезпечи отговорността му за периода на гаранционния срок на обекта, покриваща пълната стойност на изпълнените работи, със срок – до изтичане на гаранционния срок на изпълнените строително – монтажни работи, но не по – малки от регламентираните в Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цена, чрез банков превод по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: 1. 20 % аванс – по искане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни от датата на подписване на настоящия договор и след представяне на следните документи: - запис на заповед, банкова гаранция или друг документ, установяващ предоставена гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за стойността на дължимия аванс; - оригинална данъчна фактура за дължимата сума. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане по т. 4.1.2. дължимо от Възложителя на Изпълнителя. 2. Междинни плащания в рамките на 70% от стойността на действително извършените видове строително – монтажни работи, които се извършват само за действително извършени и с необходимото качество видове работи, след пропорционално приспадане на платения аванс, в срок до 30 дни от датата на представяне на следните документи: a. двустранно подписани Протоколи за приемане на извършени СМР, по образец на ОПРР, доказващ количеството на действително извършени СМР съставени в процеса на изпълнение на СМР и Актове за скрити работи ; б. оригинална фактура за дължимата сума. 3. Разплащане след предаване на строежите - 30 % от цената по т. 3.1. за съответния строеж в срок до 30 (тридесет) дни от предаване на строежа на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с Констативен акт обр. 15 (без забележки). 2. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура. Съответната фактура се издава в срок до 5 (пет) календарни дни считано от датата на заверка от оторизиран представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на представените доказателствените документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е неперсонифицирано обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът (или поне един от участниците в обединение) трябва да притежава валидни Удостоверения за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за ВТОРА група, строежи от ЧЕТВЪРТА категория и за ЧЕТВЪРТА група, строежи от ТРЕТА и ЧЕТВЪРТА категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.В случай че някой от подизпълнителите на участника ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице поне едно от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 2, т. 1-5 от ЗОП, а именно Възложителят ще отстрани от участие участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия (строител) или дейност (строителство) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3.който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4.който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици, освен ако не е налице изключениято по чл. 4 от посочения закон.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за строителство– представят се: Заверено от участника копие на валидна застраховка за професионална отговорност, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за категорията строеж съобразно предмета на поръчката (III – та категори и IV-та категория) , и Декларация, подписана от представляващия или управляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора; 2.информация за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години – оригинал в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката (III – та категори и IV-та категория). Изискването се отнася за участници/всеки от членовете на обединението/подизпълнители, съобразно разпределението на дейностите, които ще извършват строителни дейности и които подлежат на задължително застраховане. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Р България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да е за строежи трета категория, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие. При наличие на подизпълнител, който ще извършва строителство, изискването се отнася и за него. 2. Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) за последните три години, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, от изпълнение на строително-монтажни работи, включващи изграждане/рехабилитация/реконструкция на автомагистрали, скоростни пътища, пътища, пристанища и летища за обществено ползване, метрополитени, улици и съоръженията към тях, реконструкция или благоустрояване на озеленени площи за обществено ползване или със специфично предназначение (съгласно т.10 от Приложение № 2 към Наредба №1 от 2003г. за номенклатурата на видовете строежи; или изграждане на спортни или детски съоръжения на открито, не по-малко от 4 000 000 лв. без ДДС. При участник обединение, което не е юридическо лице - изискването се отнася общо за обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните договори. Списъкът следва да се представи в оригинал, съгласно образец № 10. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП, участникът се отстранява от процедурата; 2. валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент) (или доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството) – заверено от участника копие.В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за всеки от участниците в обединението, които ще участват в строителството съгласно разпределението на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението; 3.валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) (или доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда) с обхват на сертификата строителство – заверено от участника копие.В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за всеки от участниците в обединението, които ще участват в строителството съгласно разпределението на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението; 4.Деклрация от участника за своевременно предприемане на действия за продължаване на срока на съответния сертификат - в случай, че срокът на валидност на някой от представените сертификати изтича преди крайния срок за изпълнение на поръчката. 5. данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва изпълнение на поръчката – в оригинал; Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на членовете на екипа, които ще изпълняват поръчката, вкл. и професионална автобиография и и декларация за ангажираност на експерта.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, да е изпълнил 1 (един) или повече договори, които да включват работи, сходни с предмета на настоящата поръчка, както следва: а) изграждане/рехабилитация/реконструкция на автомагистрали, скоростни пътища, пътища, пристанища и летища за обществено ползване, метрополитени, улици и съоръженията към тях; и б) реконструкция или благоустрояване на озеленени площи за обществено ползване или със специфично предназначение (съгласно т.10 от Приложение № 2 към Наредба №1 от 2003г. за номенклатурата на видовете строежи; или изграждане на спортни или детски съоръжения на открито. 2.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата строителство или да е въвел еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за всеки от участниците в обединението, които ще участват в строителството съгласно разпределението на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата строителство или да е въвел еквивалентни мерки за опазване на околната среда. В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за всеки от участниците в обединението, които ще участват в строителството съгласно разпределението на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението. 4. Участникът трябва да осигури ключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва: а) Технически ръководител – най-малко 2 броя технически правоспособни лица, които са получили дипломи от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника"; с професионален опит: 1 експерт да е с опит като технически ръководител на най-малко 1 строеж - изграждане/рехабилитация/реконструкция на автомагистрали, скоростни пътища, пътища, пристанища и летища за обществено ползване, метрополитени, улици и съоръженията към тях; и 1 експерт да е с опит като технически ръководител на най-малко 1 строеж - реконструкция/благоустрояване на озеленени площи за обществено ползване или със специфично предназначение; б) Ландшафен архитект или инженер озеленител – професионална квалификация: ландшафен архитект или инженер озеленител, или еквивалентна; професионален опит: да е участвал в най-малко 1 строеж за изграждане / реконструкция/ благоустрояване на озеленени площи за обществено ползване или със специфично предназначение; в) Геодезист – професионална квалификация – висше образование (с придобита степен бакалавър или магистър) по специалност Геодезия или еквивалентна; професионален опит: опит при изпълнението на най-малко 1 строеж - изграждане или рехабилитация на улица или път; или реконструкция/благоустрояване на озеленени площи за обществено ползване или със специфично предназначение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и изпълнение на строителните работи. Обосновка на предложените дейности, с оглед технологията на извършването им, предвиденото времетраене на видовете работа и с организацията на предложените човешки и технически ресурси ; тежест: 45
Показател: Мерки за намаляване на затрудненията на гражданите и организациите в зоните, в които са разположени строежите, включени в предмета на поръчката ; тежест: 15
Показател: Предложен гаранционен срок (Г1 - Предложен гаранционен срок по чл. 20, ал.4, т. 8 по Наредба № 2/31.07.2003г.- 2.5т. и Предложен гаранционен срок за доставените и монтирани съоръжения - 2.5.т); тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Гоце Делчев, Община Гоце Делчев, ул. “Царица Йоанна” № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик № 3) имат представители на участниците (законни или с пълномощно), на средствата за масово осведомяване, както и представители на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Строителните и монтажни работи се изпълняват в рамките на проект „Зелена и достъпна среда на град Гоце Делчев”, финансиран с договор № BG161PO001/1.4-09/2012/031 по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013г.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя достъп до документацията за участие на интернет адрес http://www.gotsedelchev.bg. Възложителят ще осигури достъп и запознаване с хартиения носител на инвестиционните проекти в сградата на Общинска администрация - гр. Гоце Делчев, ул. “Царица Йоанна” № 2.; Мариана Кирилова Устаилиева- секретар на община Гоце Делчев; Марина Дилиянова Вълчева- гл.експерт “Обществени поръчки и проекти”; Тел:+359888 00 60 80, факс: +359889 84 86 85; oba@gocenet.net.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред КЗК в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията, които подлежат на обжалване.Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ