Версия за печат

00774-2013-0076

BG-гр. Стара Загора: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, България 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: sz@starazagora.bg, Факс: 042 601103

Място/места за контакт: Община Стара Загора, стая 303

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschtestveni-por-chki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за публичност на проект „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Община Стара Загора по Оперативна програма Регионално развитие за периода 2014-2020 г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е публичност на проект „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Община Стара Загора по Оперативна програма Регионално развитие за периода 2014-2020 г.”. Предметът се състои в изпълнение на следните дейности: А. Проектиране, изработване и монтиране на информационни материали. Пакетът ще включва следните информационни материали: - Изработване на 80 бр. чанти с логото на проекта. Чантите ще бъдат използвани за комплектоване на информационните материали и раздавани на участниците в информационните събития. Технически характеристики: чанта за документи, изработена от еко кожа, три вътрешни отделения, предни джобове и отделения за химикали, печат с логото на проекта; - 100 бр. тефтери. Тефтерите ще бъдат с размер А5 със спирала, цветна корица, тяло 1 цвят, 100 листа. Тефтерите ще бъдат комплектовани с химикалите и чантите и ще бъдат разпространявани сред участниците в информационните събития. - 100 бр. химикали. Химикалите ще бъдат използвани в комплект с тефтерите и чантите. Химикалите ще бъдат с опростен дизайн и изчистена визия. Технически параметри: материал-пластмаса; цвят на основата: бял; печат: пълноцветен ситопечат или тампонен печат. - 50 бр. преносима памет. Ще бъдат изработени в началния етап на изпълнението на договора за целите на началната конференция на проекта. Технически параметри: USB 2, съвместима с всички USB 1.1 и USB 2.0 устройства, съвместима с популярните операционни системи, вместимост: 4 GB или повече. - 1 бр. Рол-банери. Банерите ще бъдат предназначени за поставяне в залите, където ще се провеждат пресконференции, работни срещи и др. с цел представяне на проекта и финансовия принос на ЕК. Технически параметри: 160 см Х 60 см или повече; материал: винил; цветност: пълноцветен едностранен печат; комплект рол-банер със стойка. - 1 бр. постоянна обяснителна табела. Технически параметри: ПВЦ подложка; цветност 4+0, размер 1300мм/900мм. Б. Организиране и провеждане на начална и заключителна пресконференция. - 1 бр. начална пресконференция. Технически изисквания: брандиране на зала; техническо обезпечаване (озвучаване, мултимедия и екран), кетъринг за 50 човека – минерална вода, дребни сладки и соленки, кафе и чай; оказване на съдействие на Възложителя за осигуряване на присъствие на медии и за подготовка на опорни точки на говорителите; медиен мониторинг за отразяване на събитието; осигуряване на публикации във връзка с провеждане на събитието в регионално и местно издание. - 1 бр. заключителна пресконференция. Технически изисквания: брандиране на зала; техническо обезпечаване (озвучаване, мултимедия и екран), кетъринг за 50 човека – коктейл тип „шведска маса“, минерална вода, безалкохолни напитки, топли и студени предястия, ядки, дребни сладки/петифури, плодове средно 350 г на човек, включително осигуряване на прибори, обслужващ персонал; оказване на съдействие на Възложителя за осигуряване на присъствие на медии и за подготовка на опорни точки на говорителите; медиен мониторинг за отразяване на събитието; осигуряване на публикации във връзка с провеждане на събитието в регионално и местно издание. В. Изготвяне на 4 бр. прес-съобщения. Дейността включва изготвяне на 4 прес-съобщения за националните печатни и електронни медии – при стартиране на изпълнението на дейностите по проекта; по време на изпълнението на проектните дейности и при приключването им в края на проекта. Изпълнителят трябва след предоставяне на необходимата информация по проекта от страна на Възложителя, да изготвя прес-съобщенията и да ги представя на Възложителя. При поискване от страна на Възложителя, Изпълнителят следва да разширява съдържанието на прессъобщенията с допълнителна информация

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 575505 от 17.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 339 / Обособена позиция №: / Заглавие:Публичност на проект „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Община Стара Загора по Оперативна програма Регионално развитие за периода 2014-2020 г.”.
V.1) Дата на сключване договора
26.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ” ЕООД, ЕИК 833034039, ул. „Отец Паисий” № 58, вх.0, ап.7, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 259151

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект "Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Община Стара Загора по Оперативна програма Регионално развитие за периода 2014-2020 г.", по Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013г., ДБФП № BG161PO001/5-02/2012/008 от 23.07.2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор