Версия за печат

00532-2014-0010

BG-Ардино: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000235750

Община Ардино, бул. Бели брези № 31, За: Гьокчен Емин, България 6750, Ардино, Тел.: 03651 4040, E-mail: gokcen_emin@yahoo.com, Факс: 03651 4568

Място/места за контакт: Община Ардино, град Ардино, бул. Бели брези № 31

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ardino.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ardino.bg.

Електронен достъп до информация: www.ardino.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител на СМР за реконстуркция и рехабилитация на пътища по проект: «Реконструкция и рехабилитация на общински пътища с цел предоставяне на основни услуги на населението и икономиката в община Ардино»

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Ардино
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е:„Избор на изпълнител на СМР за реконстуркция и рехабилитация на пътища по проект: «Реконструкция и рехабилитация на общински пътища с цел предоставяне на основни услуги на населението и икономиката в община Ардино» С настоящия проект ще се реконструират и рехабилитират 1,99 километра общински пътища, ще се подобри достъпа на населението и безопасността за придвижване. Настоящото проектното предложение “Реконструкция и рехабилитация на общински пътища с цел предоставяне на основни услуги на населението и икономиката в община Ардино” включва няколко самостоятелно обособени подобекта: МП Ябълковец- мах. Малка ябълка /част от МП Ябълковец-Хромица/ - общински път с KRZ3040 /ІІІ-865, Ардино-Кобиляне/ - Ябълковец – мах.Малка ябълка - ще се реконструират и рехабилитират 1,99 километра общински пътища; МП Боровица – Голобрад - общински път с KRZ1041 /ІІІ-8653, Брезен-Боровица/ Боровица - Голобрад - ще се реконструират и рехабилитират 2,38 километра общински пътища; МП Ардино – Дядовци /част от МП Ардино – Правдолюб/ част от общински път с KRZ1005 /ІІІ-865/ Ардино-Дядовци – м.Дяволски мост - ще се реконструират и рехабилитират 2,48 километра общински пътища; Съгласно предписанията за възстановяване на настилката, преди полагане на изравнителните и усилващи пластове е необходимо да се извърши предварителен ремонт на различните видове установени повреди: - единични и мрежовидни пукнатини; - пукнатини до ръба на настилката; - ускорено износване; - коловози и слягания. При по големи проектни разлики между съществуващата и проектната нивелета се предвижда фрезоване на износващия слой асфалтобетон. Целта на проекта е подобряване параметрите на пътя, транспортно- експлоатационните качества, с оглед оптимизиране условията, удобството и безопасността на движение на транспортните потоци, добро отводняване на пътя и пътното платно. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. Пълно описание и подробни данни за видовете и обема СМР, които ще се изпълняват са посочени в Техническа спецификация към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233140, 45233142, 45233220, 45233320

Описание:

Пътни работи
Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на други пътища
Строителни работи по изпълнение на основа на други пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящото проектното предложение “Реконструкция и рехабилитация на общински пътища с цел предоставяне на основни услуги на населението и икономиката в община Ардино” включва няколко самостоятелно обособени подобекта: МП Ябълковец- мах. Малка ябълка /част от МП Ябълковец-Хромица/ - общински път с KRZ3040 /ІІІ-865, Ардино-Кобиляне/ - Ябълковец – мах.Малка ябълка - ще се реконструират и рехабилитират 1,99 километра общински пътища; МП Боровица – Голобрад - общински път с KRZ1041 /ІІІ-8653, Брезен-Боровица/ Боровица - Голобрад - ще се реконструират и рехабилитират 2,38 километра общински пътища; МП Ардино – Дядовци /част от МП Ардино – Правдолюб/ част от общински път с KRZ1005 /ІІІ-865/ Ардино-Дядовци – м.Дяволски мост - ще се реконструират и рехабилитират 2,48 километра общински пътища; Съгл. одобрения за финан. интегриран проект се предв. сл. СМР и доставки: Подготвителни работи 1. Отстраняване на хумусен пласт до 20 см., вкл. Натоварване, транспортиране и разтоварване; 2. Отстраняване на дървета и храсти; Земни работи: 1. Направа на масов изкоп; 2. Направа на насип от подходящи материали за откосиране; Пътни работи 1. Доставака и полагане на плътен асфалтобетон 4 см.; 2. Доставка и полагане на битомизирана баластра 6 см.; 3. Направа на насип от трошен камък за основа и банкети; 4. Направа на първи битумен разлив; Отводняване 1. Изкоп на необлицовани отводнителни окопи; 2. Направа на нова ригула; 3. Доставка и монтаж на нова еластична ограда; Организация на движението 1. Доставка и полагане на хоризонтална маркировка от боя с перли; 2. Доставка и монтаж на стандартни рефлектиращи пътни знаци; 3. Доставка и монтаж на стълбове за пътни знаци, с включено укрепване; 4. Временна организация на движението. Целта на дейността е подобряване параметрите на пътя, транспортно- експлоатационните качества, с оглед оптимизиране условията, удобството и безопасността на движение на транспортните потоци, добро отводняване на пътя и пътното платно. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. Пълно описание и подробни данни за видовете и обема СМР, които ще се изпълняват са посочени в Техническа спецификация към документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
5620300.72 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

15.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 50 000,00 лв. (петдесет хиляди лева). 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Ардино: „Търговска банка Д” АД, клон: Кърджали, офис Ардино, IBAN: BG93DEMI92403200055559, BIC: DEMIBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Ардино: „Търговска банка Д” АД, клон: Кърджали, офис Ардино, IBAN: BG93DEMI92403200055559, BIC: DEMIBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора (след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи). 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от възложителя 30 (тридесет) дни след подписване на констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е по договор с № 09/321/01409 от 06.12.2013 г., за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от ПРСР за периода 2007-2013г. , подкрепена от ЕЗФРСР. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. а/Авансово плащане в размер на 20 (двадесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 14 /четиринадесет/ дни след получаване на изрично писмено уведомление от възложителя за стартиране на дейностите по проекта. б/ Междинно плащане в размер на 30 (тридесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 14 /четиринадесет/ дни след реалното изпълнение и актуване на СМР в този обем; в/ Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени СМР, платимо до 14 /четиринадесет/ дни след приемането на обекта с Акт №15 съгласно ЗУТ и издаване на фактура от изпълнителя. Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на тристранен протокол (между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ И СТР.НАДЗОР). В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва след отстраняването на несъответствията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че : всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд. ФЛ или ЮЛ, вкл.техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и док-ята за участие. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на СМР, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя,съгл.ЗКС, за изпълнение на строежи от втора група, трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на наст.поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация или удостоверение от комп.органи съгл.нац.му закон за вписването на лицето в съответен проф.регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно закон-то на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на стр.работи обект на наст.общ.поръчка, придружен с превод на бълг.език. Удостоверява се със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юр.лице, за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР или съответен еквивалентен документ или декларация или удост-ние от комп.органи съгл.нац.му закон. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизп-ли, това изискване се отнася само за този член на обединението, съотв. подизпълнител, който ще поеме извършването на СМР. Представят се:плик №1:подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника; начален документ за участие в процедурата; нотариално заверено пълномощно на лицето, упълном.да представлява участника в процедурата (оригинал), когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител; Документ за регистрация или ЕИК съгл.чл.23 ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ /Когато не е представен ЕИК съгл.чл.23 ЗТР,участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за акт.състояние. Чужд. ЮЛ прилагат екв.документ на съдебен или адм.орган от държ-та, в която са установени, но с предст.му не отпада задължението за предст.на документ за регистрация/; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на плат.нареждане или банкова гаранция); Адм. Сведения; Декл-я за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откр.процедура и с инв.проект; Декл-я по чл.47, ал.1, т.1, б. “а“-„д“, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 ЗОП; Декл-я по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а (предл.първо), т.3 и т.4 и ал.5, т.2 ЗОП; Декл-я за участието/неучастието на подизпълнители,съд.информация относно вида и дела на участието му; Декл-я за съгласие от подизпълнител (при наличие на такъв) с приложени документи от него съгл.чл.56 ал. 1 т. 1,4,5,6 и 11 ЗОП; Декл-я по чл.56, ал.1 т.11 ЗОП съгл.п.VІ.3. от обявл.;Споразумение за създаване на обединение (когато е приложимо); при обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява обединението, тогава се изисква документ, подписан от всички членове, в който членовете на обединението трябва да определят физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на наст.общ.поръчка;Списък на лицата в обединението (когато е приложимо); Декл-я от член на обединение (когато е приложимо); Док-ва за изпълнение на иконом. и финансовите изисквания съгласно т.ІIІ.2.2. от обявл.; Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техн.възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. от обявл; Декл-я за приемане условията на проекто-договора съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП; Документ, удост.регистрация на участника по ЗДДС (при налична такава) или еквив.;др.документи и инф-я; Плик№2-Техническо предложение и срок за изпълнение; Плик№3-Ценово предложение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за общите приходи и приходите от дейности, сходни с предмета на поръчката, подписана от представляващия участника и главния счетоводител. 2. Копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж с най-висока категория, включен в предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, посочваща че в случай на изтичане действието на договора за застраховка, тя ще бъде подновена със срок не по – малък от срока на строителството и договора за изпълнение на поръчката. Ако предоставената от чуждестранно лице-участник застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят ще изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рисковее, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както следва: 1.1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот не по-малко от 5 500 000,00 лева (пет милиона и петстотин хиляди лева) и оборот от СМР не по-малко от 5 000 000,00 лева (пет милиона лева) без ДДС. 1.2. Участникът следва да притежава сключена застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ с минимален праг на застраховката, съответстващ на групата и категорията на строежа, обект на настоящата поръчка, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Същата следва да е валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Обектите са втора група, трета категория съгласно Наредба № 1 от 2003 г. на МРРБ за номенклатурата на видовете строежи. Това изискване не се прилага за участник/лице от държава-членка на Европейския съюз, или от друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност в друга държава-членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Справка по член 51, ал.1, т. 2 ЗОП за изпълнени договори за СМР, през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим. Участниците трябва да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други водещи специалисти и изпълнителски персонал, така че да бъдат подсигурени за качественото и срочно изпълнение всички дейности от предмета на поръчката – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 3.заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Системи за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството и опазване на околната среда. Сертификатите следва да са с обхват дейности в строителството. 4. Справка декларация по образец на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника). Участниците трябва да предлагат в справката декларация на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване и други стр.машини и техн.оборудване, така че да бъдат подсигурени за качественото и срочно изпълнение всички дейности от поръчката – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. * Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участник в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: 1.1. През последните 5 (пет) години, считано от датата, определена за краен срок за подаване на оферти по настоящата процедура, участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора за извършване на СМР, които следва да включват заедно и/или поотделно изпълнението на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на пътни настилки минимум 30 000 кв.м. /тридесет хиляди квадратни метра/. 1.2. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: •Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно чл. 163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит в областта на строителството минимум 3 (три) години и участието като технически ръководител при изпълнението на поне 1 (един) обект от пътната инфрактруктура; •Специалист - контрол на качеството – строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, със стаж не по-малко от 3 (три) години по специалността си; •Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г., или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален опит по специалността си не по-малко 3 години – минимум 1 брой. 1.3. Всеки участник следва да притежава внедрени системи в областта на строителството по следните стандарти: 1.3.1. ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за дейностите или еквивалентни мерки; 1.3.2. ISO 14001:2004 Сертификат за управление на околната среда или еквивалентни мерки; 1.4. Участникът трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на поръчката : - Комбиниран багер – 2 (два) броя; - Валяк – 1 (един) броя; - Автогрейдер – 1 (един) брой; - Асфалтополагаща машина – 1 (един) брой; - Товарен автомобил самосвал – 2 (два) броя; - Товарен автомобил бордови – 2 (два) броя; - Автокран – 1 (един) брой; * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател „СРОК ” – П1; тежест: 10
Показател: Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2; тежест: 40
Показател: Показател „ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П3; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа на датата посочена в обявлението. Цената на настоящата документация за получаване на хартиен носител е в размер на 12.00 лв. с вкл. ДДС, като сумата може да бъде заплатена на касата на община Ардино или да бъде преведена по банкова сметка на Община Ардино: IBAN: BG 91 DEMI 92408400055554, код за вид плащане: 447000, BIC код DEMI BGSF при ТБ „Д” АД - офис Ардино. Документацията за участие на хартиен носител се получава в деловодството в сградата на Общинска администрация - Ардино след заплащане на цената и. Пълен достъп до документацията, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й, е предоставен и на официалната интернет страница на Възложителя - www.ardino.bg . При изтеглянето на документацията от посочения сайт, възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП, като в тези случаи не е необходимо нейното закупуване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Ардино,ул. "Бели брези" №31, Заседателната зала на Общинска администрация Ардино

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

1. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.ardino.bg от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Участниците, които желаят, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от посочения интернет адрес. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя - www.ardino.bg. 2.Участниците могат да получат необходимата информация за :-задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ;-опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ;-закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. 3.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. 4. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или ще бъде осигурено частично финансиране на проекта, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. При осигурено частично финансиране Възложителят си запазва правото да изпрати уведомление за изпълнението само на дейностите по вид и количество, за които има осигурено финансиране, като в този случай при съгласие страните сключват анекс на основание чл.43 ал.2 т.1 б.“в“ от ЗОП, при което Изпълнителят има правото да прекрати договора едностранно ако няма интерес от неговото изпълнение. 5. Пояснение относно показателите за оценка от методиката: 5.1. Показател „СРОК ” – П1 - Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %., включва следните подпоказатели: ПОДПОКАЗАТЕЛ П1-1 – „СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” Максимален брой точки по подпоказателя – 50 точки; ПОДПОКАЗАТЕЛ П1-2 – „СРОК ЗА РЕАКЦИЯ ПРИ ОТСТРАНЯВАНЕ НА ДЕФЕКТИ” - Максимален брой точки по подпоказателя – 50 точки.5.2.Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 - Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 40%, включва следните подпоказатели: ПОДПОКАЗАТЕЛ А:ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ - Максимален брой точки по показателя - 60 точки; и ПОДПОКАЗАТЕЛ Б:УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА - Максимален брой точки по показателя - 40 точки. 5.3. Показател „ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П3 -Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 50 %.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ